globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:13 | Nahoru | #1
to SVcko pojede hur.. pokud te zajima vykonova stranka...
v nizsich otackach to mozna bude tahat vic, ale zase ne uplne v nejnizsich, tam to bude cukat a vubec si nenechaj V2 moc tahat kolem volnobehu...
blokovani kola se neboj, to nehrozi, nevim kam na to kdo chodi na ty storky o blokovani kola... to uz musis jet "okruhovym stylem" a pred zatackou na brzdach prudce podrazovat aspon o tri kvalty.. to beznymu pilotovy nehrozi rekl bych.

no takhle stejne nic nezjistis, musis si to vyzkouset....

pokud chces neco vic tahavyho tak bych od devitky horneta presel na CB1000R to jede jak s elektromotorem...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:28 | Nahoru | #2
[quote=assassin]to SVcko pojede hur.. pokud te zajima vykonova stranka...
Tady asi nesouhlsím H9 je fak tupej jak brusle,papírově mají koní +/- stejně ale podání u SV dělá chlapštější dojem Bavím se hlavně o pocitu, né o stopkách a setinách.
Jinak ve zbytku s Assassinem souhlas

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 17:02 | Nahoru | #3

assassin píše: to SVcko pojede hur.. pokud te zajima vykonova stranka...
v nizsich otackach to mozna bude tahat vic, ale zase ne uplne v nejnizsich, tam to bude cukat a vubec si nenechaj V2 moc tahat kolem volnobehu...
blokovani kola se neboj, to nehrozi, nevim kam na to kdo chodi na ty storky o blokovani kola... to uz musis jet "okruhovym stylem" a pred zatackou na brzdach prudce podrazovat aspon o tri kvalty.. to beznymu pilotovy nehrozi rekl bych.

no takhle stejne nic nezjistis, musis si to vyzkouset....

pokud chces neco vic tahavyho tak bych od devitky horneta presel na CB1000R to jede jak s elektromotorem...



tak tak... CB1000R rozhodne dustojnejsi nastupce

akorat to zastavovani zadniho kola bych tak nebagatelizoval, protoze za mokra, nedej boze za mokra astudena to klouze i pri docela opatrnym podrazeni.. OK, zalezi jiste i na gumach.. ale pri urcity nestastny kombinaci ti zadek ovcas smykem pujde, ale podle me spis kdyz pojedes pri zdi a bude zima a mokro, tedy studene gumy an kluzkem povrchu.. nebo teda jak rika assasin kdyz uz se podrazuje hoodne.. ale jinak to vykonove nebude zadnej posun.. papirove to pojede stejne, ppocitove mzi 4000-6000 vic, ale pak uz min.. a velkej hornous je docela nakratko zprevodovanej.. taze pocitove se to tvari jako mnohem nabrousenejsi motor nez tam je.. a ve meste na turismus je v2 taky nekdy spis pro zlost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist