globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:35 | Nahoru | #1

MiCM píše: CBiker9> Ty brdo fakt? Ucukaneho spodku se prave dost desim.. Sem si toho uzil na XT660x az nad hlavu (Balaton, prujezd Budapesti apod..) a to uz teda ani nahodou znovu.. FZ1 asi bude bomba no..i kdyz treba spodek si myslim ze to mit nebude, prece jenom 1000 ccm a 150 koni..to proste odspodu nemuze jet.. A zas 150 koni na nahaci..co s tim..



z h9 na fz1...do 7 tisíc nejede, pak začne a od 9 do 12 (což je na jedničku přes kilo) neskutečný mazec. nízko stupačky, s hornetem jsem škrtal při střelbě, na fz1 stačil jen náklon (někomu to třeba sebevědomí zvedne, když si konečně škrtne), a široká nádrž (nejsem žena, abych měl širokou pánev)...a přes 170 jsem měl (pod plynem) pocit, že řídítky mohu zatočit kolem dokola (možná o zvyku)

na h9 jsem byl zvyklý jezdit na pohodu kolem 6 otáček, ale motor tahal od 3 (s originál výfuky od 2, ale ne tak silně), přes 9 jsem jezdil málokdy. na fz1 jsem nepřišel na to, jak jezdit - buď se nic nedělo (pod 7 tisíc), slušný střed byl úzký 7-9, nahoře výkon na silnici málo využitelný...pod 7 tisíc klidně plný, přes 7 už buď opatrný a přes 9 plný snad jen na rovině nebo v mírných náklonech na kvalitním asfaltu a rozhodně ne na jedničku

osobně jsem se s tím nepopral, ale někomu to může vyhovovat, že je to po městě mírný (do 3 otáček to ale cukalo) a na kvalitních cestách může tahat...jen dát zatáčky ve 100-130, co jsem jezdil na h9 3/4 na fz1 2/3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:45 | Nahoru | #2
mariano> Tak to verim, neco takoveho bych od toho presne cekal, uz jen jak vidim papirove hodnoty.. Vubec prave nechapu cely ten koncept FZ1.. Ty brdo tos mi uplne potvrdil co sem si myslel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:05 | Nahoru | #3
mariano> z h9 na fz1...do 7 tisíc nejede, pak začne a od 9 do 12 (což je na jedničku přes kilo) neskutečný mazec. nízko stupačky, s hornetem jsem škrtal při střelbě, na fz1 stačil jen náklon (někomu to třeba sebevědomí zvedne, když si konečně škrtne), a široká nádrž (nejsem žena, abych měl širokou pánev)...a přes 170 jsem měl (pod plynem) pocit, že řídítky mohu zatočit kolem dokola (možná o zvyku)

sebevědomí zvedat nepotřebuju stupačky jsem měl na H9 taky ohoblované a jestli jsou na FZ1vážne tak nízko tak přijde přepákování...jen chci zkusut neco sportovnějšího nahatého a ne dvouvalcového a toto se mi libi nejvic a jestli dole nejede tak změnit převod a trochu poladit a ono to pojjede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist