bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 13:54 | Nahoru | #1
podle mě to nemá cenu.

a navíc SV 1000 nesplňuje EURO 3.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:00 | Nahoru | #2
jak to nesplnuje euro 3 tak se na to radeji vykasli.

navic Honda je Honda

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:01 | Nahoru | #3
Fizzer, racek> Tak to Euro3, to mne nejak nezasahne ne?
Jinak ze by to jako vykonove nestalo za to jo? Jakoze maly rozdil?

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:13 | Nahoru | #4
to SVcko pojede hur.. pokud te zajima vykonova stranka...
v nizsich otackach to mozna bude tahat vic, ale zase ne uplne v nejnizsich, tam to bude cukat a vubec si nenechaj V2 moc tahat kolem volnobehu...
blokovani kola se neboj, to nehrozi, nevim kam na to kdo chodi na ty storky o blokovani kola... to uz musis jet "okruhovym stylem" a pred zatackou na brzdach prudce podrazovat aspon o tri kvalty.. to beznymu pilotovy nehrozi rekl bych.

no takhle stejne nic nezjistis, musis si to vyzkouset....

pokud chces neco vic tahavyho tak bych od devitky horneta presel na CB1000R to jede jak s elektromotorem...

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:23 | Nahoru | #5
Jezdil jsem obě. H9 je přijemná,klidná celkem pohodlná motka, na můj vkus až lehce bezpohlavní(nemastná-neslaná ).U SVéčka sáhni určitě po verzi "N" pohodlí jezdce +/- stejné možná o chlup horší,pro spolujezdce horší tak o dva chlupy .Podvozek dost podobný i brzdy srovnatelné,u V2 lehce vyší spotřeba benzínu,gum i řetězovek. No a motor to je u SV jiná hitparáda ,prostě má "koule" ,ovládání se u dvouválu neboj,trošku chladnou hlavu, opatrnost a cvik a jsi v "tom" raz-dva.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:27 | Nahoru | #6
mrkni jeste na aprilku tuono

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:28 | Nahoru | #7
[quote=assassin]to SVcko pojede hur.. pokud te zajima vykonova stranka...
Tady asi nesouhlsím H9 je fak tupej jak brusle,papírově mají koní +/- stejně ale podání u SV dělá chlapštější dojem Bavím se hlavně o pocitu, né o stopkách a setinách.
Jinak ve zbytku s Assassinem souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:43 | Nahoru | #8
někde se svez na SV a budeš vědět.... ja sedlal H9 4roky a pořád poslouchal jak honda nejede a SV že jede jako prase a když jsem se svezl na SV1000N tak jsem byl zklamanej asi jsem čekal vic .. dole to je ucukany střed dobry a nahoře zase nic moc... nevim SV mi nesedlo tak šetřím na FZ1N a uvidíme co je to za peklostroj

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:44 | Nahoru | #9
Ty brdo ja sem si prave myslel, ze kdyz je to kapku vetsi obsah, ale hlavne 2V ze to pojede zdatne lip, stred i odspodu (i kdyz H9 jede hodne pekne od volnobehu taky), ale jestli dobre chapu, tak to pojede asi podobne, jen pocitovy rozdil co.. Kuurna..tos co ted. Jeste se mi silene libi XJR 1300, ale chtel bych zkusit ten 2V..libi se mi strasne ten zvuk, ze to je vic takove na spodek a tak.. Za par roku bych sel do MT-01, ale to az pozdeji, sem si rikal zkusit ted SV.. Pokud ale pohodlna podobne a to blokovani a takove veci nejsou tak vazne, tak neni co ztratit.. Jen ten vykon, to jste mne hodne prekvapili.. (i kdyz Petardak zazil oboji a nejaky rozdil potvrzuje..). A k tomu jeste..ten H9 je fakt trosku nijaky..
Kdyby se nahodou nekdo s SV1000 chtel projet na H9, tak muzem klidne udelat nekde sraz..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:45 | Nahoru | #10

racek píše: mrkni jeste na aprilku tuono



jo jo, pokud dvouvála nahatýho, tak bych taky doporučil tuono

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:48 | Nahoru | #11
CBiker9> Ty brdo fakt? Ucukaneho spodku se prave dost desim.. Sem si toho uzil na XT660x az nad hlavu (Balaton, prujezd Budapesti apod..) a to uz teda ani nahodou znovu.. FZ1 asi bude bomba no..i kdyz treba spodek si myslim ze to mit nebude, prece jenom 1000 ccm a 150 koni..to proste odspodu nemuze jet.. A pak 150 koni na nahaci..co s tim..

Naposledy editováno 21.02.2011 15:14:32

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:59 | Nahoru | #12
MiCM: no ono se to tezko popisuje, kazdej ten "vykon" vnima jinak .. a petardak ma pravdu ze na V2 to vypada ze to jede vic nez to ve zkutecnosti jede... proste to taha za riditka, ale v primym srovnani se zjisti ze vlastne to nejede tak jak to vypada.

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:02 | Nahoru | #13
Samozřejmně TUONO je zase jiná liga !!!
A ještě k tomu SV1000, pocitově tam udělají moc ve špici "láďáky"

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:02 | Nahoru | #14
MiCM: ja se svezl na cb1000r a odspodu to taha jako litrovej dvouval, s tim ze uz od volnobehu, u V2 muzes tahat poradne az tak od 3tis :) no a pak to ma spicku jako ctyrvalec...
FZ1 je vespod slabsi o to o co vic jede nahore, ale myslim ze se taky neda rict ze by nejela dole vubec...

dokud to nevyzkousis nebudes mit jasno, ikdyz lidem co jsou zvykli na ctyrvalec to jak V2 nahore nejede nesedne...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:03 | Nahoru | #15
MiCM> Nebál bych se, že by to bylo až tak moc ucukaný, to je blbost, pokud budeš normálně řadit, tak to bude v klidu. Někdo si myslí, že může motak 6tku ve 30 kmh, tak to to pak cuká no :) Určitě se projeď, já myslim, že by sis trochu polepšil!

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:07 | Nahoru | #16
MiCM> jak říkám nejlepší zkusit... někdo na něj nedá dopustit SV SV SV....ale proste jsem to čekal lepší ..dole CUK CUK pak tradá za plynem a pak už se nic nahoře nedělo a omezovač a hornet jak od spodu zatáhne tak pořád táhne až nakonec sice ne tak razantně jako SV v ideálních otáčkách .....prostě vyzkoušej..a XJR1300 vypadá super ale podvozek na H9 bude sportovnější.

jj FZ1 to doufám ale je to stejné plno lidí pomlouva a dost lidí pěje chválu uvidím až zkusim

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:10 | Nahoru | #17

assassin píše: MiCM: ja se svezl na cb1000r a odspodu to taha jako litrovej dvouval, s tim ze uz od volnobehu, u V2 muzes tahat poradne az tak od 3tis :) no a pak to ma spicku jako ctyrvalec...
FZ1 je vespod slabsi o to o co vic jede nahore, ale myslim ze se taky neda rict ze by nejela dole vubec...

dokud to nevyzkousis nebudes mit jasno, ikdyz lidem co jsou zvykli na ctyrvalec to jak V2 nahore nejede nesedne...



1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:13 | Nahoru | #18
Budu muset asi vyzkouset no.. Ale s tim "pocitovanim" tomu docela verim, to si dokazu predstavit, ze ta pocitova stranka udela hodne.. CB1000R je nadherna no.. Ale zase kdybych zvazoval 4V, tak skoro jednoznacne do klasiky XJR 1300 SP.. To se mi strasne libi..i ta pohodlnost, pet rychlosti, vzduchac, nalazene durch na spodek.
Prave verim, ze by pro mne to SV100 z hlediska razeni, mrtveho vrchu apod., nebyl problem, prece jsem zvykly na XT660X jeste porad vic nez na H9.. Kdo jezdi jen na 4V, tak je to asi sok, ze je na motorce obcas treba i radit..
A jeste takhle orientacne (vzhledem k dalsimu kandidatovi) cemu fandite vic po H9. XJR 1300 nebo SV1000?

Naposledy editováno 21.02.2011 15:15:21

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:19 | Nahoru | #19
Klady XJR jsou známé záleží jak jezdíš protože podvozkově, tuhost rámu,gumová př. vidle,váha to vše je hlavně při "ostřejší" jízdě proti H9 obrovské mínus pohodlí, zátah, síla a image obrovské "+"

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:19 | Nahoru | #20
Tuono nebo Monstera

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:20 | Nahoru | #21
MiCM> to jsou uplně rozdílné motorky musiš vědět jetli chceš vic pohodlně cestovat nebo řádit za mě osobně vzhledem XJR1300 sp vždy se mi libilo ale na sportováni to nebude

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:22 | Nahoru | #22
MiCM: ja bych si koupil SV, me staci ze mam pocit ze to trha ruce.. dokonce mi staci ze ten pocit mam jen na 7tis... nemusim sledovat jak rucicka rychlomeru leti nad 200kmh:)
akorat mi na SV trochu vadi jeji umirnenost a kultivovanost proti TL a i ze je proti TL stavena trosku "levne"

XJR je tezka a vse na tom bude fungovat "dobove" ... ty moderni biky se ridi jako kolo, brzdi to , spojka jednim prstem, radi to jak kdybys cvakal nakym prepinacem a ne presouval kola v prevodovce... proste XJR leda kvuli stylu a ne kvuli vlastnostem.

kdybys misto H9 napsal to CB tak uz bych volil jinak:)

jestli si jezdil na jednovalci tak by se ti to SVcko asi mohlo libit. navic myslim ze je to i dost vec serizeni, ladaky,filtr + serizeni (treba commander) a je to jina motorka, me po letech laborovani jede TL na nizsi kvalty cca od 2500ot, na vyssi ot 3tis zcela bez zdrahani a skubani... myslim ze to SV se tak chova uz v serii:)

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:23 | Nahoru | #23
Já když vlez na SV1000 (o který jsem slýchával mýty jak žere malý děti a z ženskejch dělá vdovy) tak jsem byl docela zklamanej. Ten dvouvál je dost specifickej, ale že by to nějak extra jelo bych neřek. Řadit jsem musel víc jak 4válu a celkově mi to přišlo jako takovej krotkej beránek. Tam, kde na 4válu podřadíš a vypálíš jsem tady podřadil a nevypálil. Možná kdybych to víc zažil, tak bych tomu přišel na kouzlo, ale po jednom projetí (40 km) to ve mě dojem teda vůbec nenechalo.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:24 | Nahoru | #24
houba: tuono je vespod traktor .. taha v otackach, takovy chovani ctyrvalce, to bude u vodniku monsteru asi podobny, takze za me by alternativa byl nakej monster se vzduchacem..
ale ja jel jen na 998 a 999 takze netusim...

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:31 | Nahoru | #25
Například já jsem z litrovýho V2 nadšenej, nejsem žádnej hustomegakrutej spídař, tak mi ten vršek ani tak moc nevadí, zato pocitově je to bomba a nic jinýho bych ani nechtěl, já si ho užívám a být tebou, klidně bych do toho SV šel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:34 | Nahoru | #26
assassin> Jojo, myslel jsem právě spíše monster 1000, tedy vzducháč, dvouventil ..a taky mě ještě napadl raptor 1000, tedy v podstatě monster s motorem z TLka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:35 | Nahoru | #27

MiCM píše: CBiker9> Ty brdo fakt? Ucukaneho spodku se prave dost desim.. Sem si toho uzil na XT660x az nad hlavu (Balaton, prujezd Budapesti apod..) a to uz teda ani nahodou znovu.. FZ1 asi bude bomba no..i kdyz treba spodek si myslim ze to mit nebude, prece jenom 1000 ccm a 150 koni..to proste odspodu nemuze jet.. A zas 150 koni na nahaci..co s tim..



z h9 na fz1...do 7 tisíc nejede, pak začne a od 9 do 12 (což je na jedničku přes kilo) neskutečný mazec. nízko stupačky, s hornetem jsem škrtal při střelbě, na fz1 stačil jen náklon (někomu to třeba sebevědomí zvedne, když si konečně škrtne), a široká nádrž (nejsem žena, abych měl širokou pánev)...a přes 170 jsem měl (pod plynem) pocit, že řídítky mohu zatočit kolem dokola (možná o zvyku)

na h9 jsem byl zvyklý jezdit na pohodu kolem 6 otáček, ale motor tahal od 3 (s originál výfuky od 2, ale ne tak silně), přes 9 jsem jezdil málokdy. na fz1 jsem nepřišel na to, jak jezdit - buď se nic nedělo (pod 7 tisíc), slušný střed byl úzký 7-9, nahoře výkon na silnici málo využitelný...pod 7 tisíc klidně plný, přes 7 už buď opatrný a přes 9 plný snad jen na rovině nebo v mírných náklonech na kvalitním asfaltu a rozhodně ne na jedničku

osobně jsem se s tím nepopral, ale někomu to může vyhovovat, že je to po městě mírný (do 3 otáček to ale cukalo) a na kvalitních cestách může tahat...jen dát zatáčky ve 100-130, co jsem jezdil na h9 3/4 na fz1 2/3

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:38 | Nahoru | #28
Dr.Houba> Tos mě potěšil

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:39 | Nahoru | #29
To sem si vubec neuvedomil, ze ta xjr by mohla takhle ztracet (starsi koncepce).. To je fakt otazka potom no.. Kdyz sem treba jel na banditu 600, kde seriove snad ani nemontujou brzdy a je treba brzdit svepomocne, vlni se to neskutecne apod, tak sem byl dost zdeseny, to je fakt, kdyz tak uvazuju.. Jestli bude XJR obdobne, tak to mozna fakt radsi ne..

Jak to tak sleduju tak bude mozna i nejlepsi nechat H9, moozna risknout SV..

CB1000r mi prijde uz moc sportovni no..prece jenom ta pohodlnost je pro mne asi na prvnim miste.. U toho SV me teda trosku odrazuje ze spis silny stred.. Nadchlo mne to tim, ze sem cekal silnejsi spodek.. Pokud by mel byt spodek jen podobny, to jeste nedej boze slabsi a spis silnejsi stred, tak to vicemene nema vyznam.. Jen ta zmena v charakteristice chovani motoru (zvuk, srdcovejsi, osobitejsi)..otazka jestli to za to stoji samo o sobe bez vykonoveho posunu.

Jinak pokud je SV1000 do startu takhle umirnene, to by mi asi ani nevadilo.. Zas je fakt ze 4V ma sve vyhody v tom "user-friendly" chovani..
To XJR je teda skoda, jestli je fakt tak "zastarale".. Nemyslim jako uplne nebo tak..ale jestli by to clovek nejak vyrazne vnimal po presednuti z H9, tak to je blbe no.. Na druhou stranu, nejak divocit mne laka cim dal min.. Spis takova bezna, mirne sviznejsi turistika, hlavne ale at je kroutak a je to pohodlne.. S tim ze radit se nebojim, ne ze bych tam hodil sestku a hotovo. Tu pouzivam jen dalnici..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:45 | Nahoru | #30
mariano> Tak to verim, neco takoveho bych od toho presne cekal, uz jen jak vidim papirove hodnoty.. Vubec prave nechapu cely ten koncept FZ1.. Ty brdo tos mi uplne potvrdil co sem si myslel..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist