bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

Jawablázni

10.12.2017 v 11:23 | Nahoru | #65551
Jirka: zateplením odstraníš ten problém kondenzace na vnitřních stěnách, ale sám nevím, jak to udělat dobře, aby zůstal vnější plášť z plechu a tek kondeznát nešel do izolace... leda mezi plechem a izolací nechat fuku pár centimetrů a dát přes to paropropustnou folii co se dává pod tašky při půdních vestavbách a až pod to izolaci, pokud dáš dražší folii kontaktní, už nemusíš nechávat fuku mezi izolací a folíí, pak by to mohlo fungovat, protože plechové krytiny se na baráky bežně používají i s půdními vestavbami a třeba eternit nebo asfaltový šindel se umítaky dobře spotit....

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 12:11 | Nahoru | #65552

pech. píše: Mno plechová garáže je taková poměrně blbá v tom, že nemá difůzi, takže se tam všechno při změnách teplot zapaří.... jak je to na slunci, tak je to běs, pokud je to ve stínu dá se to tolerovat, protože tam se pak teplota povrchu boudy mění pomaleji a nedojde k té velké kondenzaci. Je to sice lepší než aby do mašinek pršelo, ale budou tam chřadnout mnohem víc, než ve zděné nebo dřevěné....



Po 7 letech konstatuju, že motorky jsou v cajku, nic se neopocuje. Musí se jen nechat větrání,což zajišťuje už samotná konstrukce trapézů. A tím se to uvětrá, takže tam není takový vedro, aby to něčemu vadilo.

Jawablázni

10.12.2017 v 12:12 | Nahoru | #65553
NEZATEPLOVAT !!! NETOPIT !!!
...a nebude kondenzace.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.12.2017 v 12:25 | Nahoru | #65554
ono se to zpotí, typicky v tomto období, v noci je pod nulou, ráno se na to podívá mozol, plech se rychle ohřeje a projde to tou fází že se to zpotí.

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 12:31 | Nahoru | #65555

Bert-Jawatesty píše: elevator> Vision MV-01 od firmy Mašek z Vlašimi

BINGO, přesně tak. Vidím, že ho máš i v testech na svých stránkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 12:41 | Nahoru | #65556
pech.> Mně nikdy. Opravdu ne. Nemám důvod si to namlouvat. Ale kryje to barák větší část dne.

Samozřejmě zděnou bych radši. Ale toto celé vyšlo tak na 30-35 tisíc tak, jak to je (včetně podlahy, zámková dlažba). 30 m2.

Nevýhody: hluk při dešti, zima, strašný rány, když padají na střechu ořechy.

Naposledy editováno 10.12.2017 12:48:38

Jawablázni

10.12.2017 v 13:48 | Nahoru | #65557
Kehaj,Sama - upaluje potvora,ale 4rka se rychle unaví, stačí lehké stoupání a musím za 3,už jsem snížil male kolečko o zub a ještě mne láká to skusit o zub na 14,kolečko stoji do dvou stovek tak to z jara vyzkousim.

Včera večer jsme s prckama dali 4km nočního pochodu na Advent v lese kousek za hranice http://www.am-eulen...-advent-im-wald.html ,20cm sněhu,5st.pod nulou,párada








Naposledy editováno 10.12.2017 14:45:43

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 15:07 | Nahoru | #65558
milan1963> Díky za reakci Stejně ale případně sáhnu po Vintage. Přestože Sportard nebo Adenium bude pohodlnější, nelíbí se mi, Vintage ano - je to takovej správnej punk - kombinace klasického vzhledu a motoru se spoustou hadic apod. Nářez.

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 15:22 | Nahoru | #65559

PetrL3 píše: pech.> Mně nikdy. Opravdu ne. Nemám důvod si to namlouvat. Ale kryje to barák větší část dne.

Samozřejmě zděnou bych radši. Ale toto celé vyšlo tak na 30-35 tisíc tak, jak to je (včetně podlahy, zámková dlažba). 30 m2.

Nevýhody: hluk při dešti, zima, strašný rány, když padají na střechu ořechy.



Tak to máš ve stínu, já taky psal že to dělá, pokud se na to může podívat mozol, nejvíc pokud se na to může podívat mozol hned z rána... to pak i uvnitř prší ten kondenzát..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.12.2017 v 15:27 | Nahoru | #65560
Vlasťák: jako ideální vychází 15Z kolečko, 14z je tak do terénu a max rychlost pak vychází na 95 reálně... krátkým převodem ty ztracené koně nedohoníš, je to něco za něco, buď nebudeš podřazovat, ale po rovině to bude pomalé, nebo se to dovede víc rozdovádět po rovině, ale do kopců troják....

ono tyhle hranáče chtějí točit, takže i na 477 jsem prostě dával trojáka jakmile jsem padl něco málo pod 100 tacho, tak jsem tam loupnukl trojec a točil turbínu, když tam dáš trojec až v 80, tak jsi v prdeli, to už se neroztočí a na dvojku je to moc, ta snese tak 70....

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 15:28 | Nahoru | #65561

pech. píše: Vlasťák: jako ideální vychází 15Z kolečko, 14z je tak do terénu a max rychlost pak vychází na 95 reálně... krátkým převodem ty ztracené koně nedohoníš, je to něco za něco, buď nebudeš podřazovat, ale po rovině to bude pomalé, nebo se to dovede víc rozdovádět po rovině, ale do kopců troják....

ono tyhle hranáče chtějí točit, takže i na 477 jsem prostě dával trojáka jakmile jsem padl něco málo pod 100 tacho, tak jsem tam loupnukl trojec a točil turbínu abych udržel slušnou rychlost do běžných stoupání (90-95), když tam dáš trojec až v 80, tak jsi v prdeli, to už se neroztočí a na dvojku je to moc, ta snese tak 70....

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 16:28 | Nahoru | #65562

pech. píše: to záleží od toho co kdo považuje za svižně...

Myšleno ve srovnání s jinými prašivkami. Já měl chvíli klasickou 487 a to byla líná mrcha. I když jak byla obratná, byla s ní sranda

Jawablázni

10.12.2017 v 16:48 | Nahoru | #65563
87 už je škrcenka... 77 lepší, smolík 250 jede reálně o hovno líp než 77....

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 19:22 | Nahoru | #65564
Verdom> jako nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 19:27 | Nahoru | #65565

Jirka4137 píše: . Mám v plánu drcený beton a na to drcený asfalt.



Asfalt bych si na vlastní pozemek nikdy nedal.Je to nebezpečnej odpad a může s tím být velkej problém.70 cm šutru horní vrstva 0 - 32, nebo aspoň ten recyklát.
Hezká garáž.

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 22:11 | Nahoru | #65566
Frantacz> Dík. Objednáno na garážujeme.cz Ten drcený asfalt už v cestě mám. Bohužel ho bylo málo-jen v kolejích. Neznám nic lepšího za horka se speče a parádně drží. Je ho tady ale těžké sehnat protože to každý chce.
Pech-487.4 mě jede rychlej než kamarádova 477 a to mě ještě klouže spojka made in China. V syslátech už mám ale nachystanou funglovku od Feroda tak uvidíme.
Jinak na to klouzání jsem měl celé téma na motorkářích. Rozdělané to bylo asi 20x a je jisté že lamely stojí za vyliž......
Netvrdím ale že s maximálkou nebo výkonemje to pravidlem 487-477. Navíc tyto čezety byly vyráběné spíš jako motorky do hor nebo pro zemědělce a rychlost kolem 85km jako cestovní asi stačila.
Já jsem z ní dostal 110km podle navigace a to cestou necestou do Prostějova-Plumlova na sraz soc.vozidel. (Kam samo nepatří).

(reakce na) Jawablázni

10.12.2017 v 22:23 | Nahoru | #65567
PetrL3> Super dvoudomek-nástavba . Velké štěstí že jsem to ukotvil, dnes vítr jako v Žamberku. I když jsem strávil v garáži nějalý čas byla v ní docela pohoda. Jinak plechové střechy jsem vozil a na domě ji mám taky. Kamoš který má litrového Fazera má ofiko zastoupení na švédský plech. Když jsme střechu pokládali dával jsem tam víc texů-vrutů než udává výrobce tak snad neuletí.

Naposledy editováno 10.12.2017 22:24:23

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.12.2017 v 00:47 | Nahoru | #65568
na těch plechových krytinách mně sere jen jediná věc a to je to, že ty kotvící srouby jsou v dolní vlně, takže jakmile selže to těsnění pod ním, což nemusí trvat úplně dlouho, tak tam bude chcát do latě a ta bude hnít a až obehnije ten šroub, tak to uletí... jediná výjimka co jsem kdy viděl byla krytina, která byla taková široká U vanička, která se přišroubovala vně tý vaničky a narvala se přes to vedlejší řada, takže šroub byl pod... To je dobrá technologie, jenom to na té střeše mimořádně blbě vyypadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 06:03 | Nahoru | #65569
pech.> Když je pokrývač tydýt a dotáhne to moc tak selže. Gum. těsnění pod vrutem -texem musí být dotaženo na urč. moment jinak jde do kytek. Jako každá krytina má plech svoje pro i proti. Pro je rychlost, cena, lehkost a když vidím na Vyškovci kde je taky hodně větrno skoro samý plech tak asi i odolnost větru.

(reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 09:33 | Nahoru | #65570

Jirka4137 píše: pech.> Když je pokrývač tydýt a dotáhne to moc tak selže. Gum. těsnění pod vrutem -texem musí být dotaženo na urč. moment jinak jde do kytek..



To už sem taky zjistil. Asi u třech sem to vrtačkou přetáhl . Trošičku mi v jednom místě kapalo.
Ale stačí trocha lepicího tmelu a je to na věky (resp. mě to přežije) nebo kdo není línej a má pocit, že že by to jinak nestačilo, stačí vyměnít ten tex s podložkou vyměnit.
Jak je nahoře ten hřebenáč, tak díky trapézům tam občas mrholí sníh (včera sem to zrovna pozoroval). to se děje, když fouká vítr a sněží jemnej prašan. Ale samozřejmě to ničemu nevadí. je to opravdu zanedbatelné množství a jen než nasněží na střechu rčitá vrstva.

Naposledy editováno 11.12.2017 09:35:03

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.12.2017 v 09:34 | Nahoru | #65571
Plechovku střechu mám na kovárně a zatím drží, je tam tak dvacet nebo pětadvacet roků ještě od bývalých majitelů. Docela důležité je udělat nějaké slušné zavětrování nejen od štítů ale i dole u okapů ze strany - aby se pod to nedostal vítr. Já jsem podbil krokve od okapu až ke zdi prknama. Na dvoře se vítr mezi barákem a dílnou a sousedovic barákem všelijak točí a dělá neplechy s plechy. U nás fučí furt jak na vídrholci a v komíně máme meluzínu každou chvíli.

(reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 09:38 | Nahoru | #65572
Bimbam> Já mám tu obrovskou výhodu, že vzadu je ta moje dílna zapuštěná do svahu. Vybagroval sem to, zpevnil kusama starýho betonu a kamenama, takže je to kryté až do výšky cca 1,8 - 2 metry. Zleva to kryje skoro celé barák. Když je vítr, že v baráku jsou slišet tabule oken , jak pracují v rámech, tak do garáže se neopírá nic. navíc ty přístavby do stran snížily střechu na krajích na cca 1,7m, což má taky vliv..

Celé sem to koncipoval tak, že pokud bude kluk jednou chtít, stačí to celé jen demontovat bez větších teréních úprav tam vyšvihnou zděnou dílnu se zadní betonovou stěnou zapuštěnou do svahu. Ale to už záleží na budoucnosti, mně už to stačí takto, kvůli sobě to předělávat nebudu.

Naposledy editováno 11.12.2017 09:41:28

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.12.2017 v 09:41 | Nahoru | #65573
Vlasťák - tak to by mně nic nevytáhlo teda, tlápat sněhěm a v mrazu někam potmě. A navíc přes čáru Já su za den venku nebo v dílně tak vymrzlej, že v podvečer zalezu k topení a fedruju do kotla a ani se mi nechce jít večer ven kouřit

(reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 11:59 | Nahoru | #65574
Bimbam> Když to čtu - jsme na tom stejně. V práci jsem denně zhruba 8 až 11 hodin, dělám ve 3 stupních pana Celsia celou dobu a když na kole či pionýru přijedu domů, jsem rád, že zalezu za kamna, resp. do postele, dělám z 90 % jen noční. Závidím lidem - strojařům ve fabrikách, ti mají vytápěné prostory. Ale protože strojařina by mně nebavila, radši dělám salámy a párky , i ve 3 stupních.

Jawablázni

11.12.2017 v 12:49 | Nahoru | #65575
Milan - no, já v práci taky naštěstí nemám celý den trvale +3, ale poněvadž poletuju sem a tam tak jasem jak v zimě tak v normální jakoby kancelářské teplotě - teda po ránu mám u stolu kde sedávám asi 14 stupňů ale ono se to přes den pomocí olejového radiátoru dá trochu vytopit, tak když jdu dom je tu už skoro 18. Nejhorší je pondělí, celej víkend se tu v práci netopí a barák je pěkně vymrzlej. Já spíš vždycky vymrznu doma když něco dělám na dvoře nebo v dílně - většinou když je volný den tak si tam i zatopím v kamnech ale jak je venku kolem nuly a fouká, tak to stejně moc nevytopím pokud teda nedělám zrovna na výhni - ta sice dílnu ze začátku než chytne komín tah zahulí že je tam jak v pekle, ale aspoň je od ní teplo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 14:03 | Nahoru | #65576
pech.> já teda newim, ale když jsem dával trapez, tak jsem vrtal díry pro šrouby do horní vlny právě kvůli tomu aby to neteklo...

(reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 14:22 | Nahoru | #65577
maabo> to nemá logiku.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.12.2017 v 14:52 | Nahoru | #65578
Venku vítr že budou za chvilku lítat i pálené tašky.
Já bych v kose 3 celsia nevydržel ani den. V chladˇáku mám 5 a to jsem rád že naložím a mažu.

Naposledy editováno 11.12.2017 14:55:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 16:04 | Nahoru | #65579
Jirka4137> Možná vydržel. Já už to dělám skoro 19 let. Na zimu si člověk asi nikdy nezvykne, ale když se celou dobu hýbe, jde to. Faktem ale je, že jsem zaučoval pár chlapů, kteří po několika dnech odešli. Byla jim zima. Po 3 hodinách už neudrželi ani propisovačku.
Bohužel to má vliv na ježdění na motorce. Nic mi nevadí, ale už při teplotě pod 10 stupňů mi mrznou ruce. A žádné rukavice nepomůžou. Proto tak chválím vyhřívání rukojetí, zapínám ho už při plus deseti. Asi mám nemoc z povolání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.12.2017 v 17:22 | Nahoru | #65580
milan1963> tebe na motorce zebou ruce,když je deset stupňů? to snad každýho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 6 Včera v 16:43 kuzmič
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist