globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Objektivní recenze prémiového paliva
 
7.2.2011 v 17:36
Jelikož máme tu zimu...a dlouho už jsem tady nečetl žádnou podobnou hádku...
No - situace se má tak:
Před 2 lety jsem, jen tak z hecu, natankoval u OMV prémiovej benzín OMV Carrera 95.To bylo ještě na 125.Vpodstatě hned po natankování si nešlo nevšimnout výrazně menších vibrací stojící motorky (i když jednoválce vibrujou vždycky).Nějaký zvýšení výkonu jsem příliš nezaznamenal - pokud bylo, tak naprosto minimální.
Ať tak či tak, až do doby, než jsem ji prodal, jsem do ní lil jen Carreru.
Pak přišla větší 650 Dominator, větší spotřeba, větší nádrž - prostě trošku finančně náročnější motorka pro chudého studenta.Sezónu 2009/2010 jsem tedy jezdil na obyč Natural 95, vpodstatě od všech čerpaček.Na jaře 2010 se povedlo nastartování až na několikáté roztlačení z kopce.Spocenej až na zádech, a přesto šel motor velmi nevyrovnaně.Rozebrání karbece vše vysvětlilo.Šedozelenej páchnoucí povlak úplně všude, kekel z pekel.Vyčistit a hurá pro nový béňo.
Má cesta tedy mířila k OMV pro Carreru 95.Opakovalo se vše stejně jak u předchozí motorky.Menší vibrace, lepší starty.A navíc - po projetí cca 5ti nádrží spadla průměrná spotřeba dolů o 0,5 litru (grafy spotřeby si celkem detailně vedu).
Dneska jsem přišel k motorce, která stála od začátku října 2010.V nevytápěný garáži (+5 až -5°C), baterka v motorce, jen vypuštěnej karbec.Otočím klíčkem, zmáčknu tlačítko, motor se třikrát líně převalil a čapnul

Takže jsem si dneska zařídil zákaznickou kartu OMV a nij jinýho už brát nebudu Ten rozdíl 20 Kč na nádrži není vyloženě smrtelnej...

Jen se trošku nudím, tak mě nekamenujte za ten slovní průjem a pište třeba co tankujete vy /už to tu dlouho nebylo /

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

7.2.2011 v 22:30 | Nahoru | #1

kmonda píše: ahoj tak vám také něco přihodím do krámu pokud nemáte motocykl s detonačním čidlem viz honda cbr 1100xx tak kupovat benzín s vyžším oktanovým číslem je vyhazování peněz zde je to přesně popsáno http://www.motorkar....html][/url] [/quote]

Je to otázka. Jde o relativní změnu ve výkonu. Prostě se 125 je cokoliv navíc znát víc než u litru s xx koníkama. Kdo má kompresní poměr cca 9,5:1 a bude mít čidlo o kterém píšeš, tak stejně nic nepozná. Kdo má kompresní poměr 11:1 nebo lépe 14:1, tak už může něco o něco víc poznat. Jinak OČ se testuje na zkušebním motoru, při nějakém předstihu, otáčkách, kompresním poměru atd., ale ne při proměnlivém točivém momentu. Já jen, že to je trochu složitější.

Edit

Dooger ... dělám to stejně.

Naposledy editováno 07.02.2011 22:30:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

7.2.2011 v 22:39 | Nahoru | #2
babuka> jo jo jo v pohodě jen prostě rozdíl ceny o proti navýšení výkonu je prostě moc velký samozřejmě jsem také jezdil na 125 a dělal jsem vše proto aby to aspoň trošku jelo lépe tím si musí projít každý a na cbr 1100xx jsem to zkoušel a jeto velmi subjektivní funguje to jako placebo hlava ví že je v nádrži něco jiného ale časy na okruhu tě vrátí do reality

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

7.2.2011 v 22:45 | Nahoru | #3
babuka> Jen na okraj to detonační čidlo tam má své opoctatnění časování předstihu či ventilů záleží na motorce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist