1 reakcí na tento příspěvek těsněni pod hlavu
jawarmaniak píše: Dolph-cz: By mne zajímalo, když ti nízké těsnění udělá 00 prd na kompresi, proč by ti měl začít klepat motor? Klepání souvisí s detonačním hořením při extrémní kompresi. O kolik zvedneš kompresi u kejvačky s origo kompresním poměrem 7, když se dneska jezdí na Natural 95, který zvládá u karburátorového motoru kompresi 10,5?
psal jsem to obecně-přečti si to ještě jednou.
...a moto nezačne klepat jen vlivem detonačního hoření...,ale to je jeno...,navíc je to už téměř 3 roky staré...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3904, 3905] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117145 | Včera v 20:32 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |