paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 11:37 | Nahoru | #1
Dony929RR> typická amerika ...mě osobně roviny nuděj...a nerad po nich jezdím. Pokud to stavíš na výkonu a rychlosti ve sprintu - užívej si ...doporučuju Dodge Tomahawk - ten je taky dobrej, lepší než ta tvoje chrchla - jdi do něj!

Londoner;xyz777> 848 má myslím 17l nádrž - má jí kámoš.
A CT na novýho monstera s 90HP ? ...blbost...i tu 998 se 130HP jde vpohodě udržet na uzdě, ten motor je nezáludnej, nemá vysloveně nějakej bod zlomu od kterýho nezvladatelně narůstá výkon. Je to vždycky o mezikusu --- mezi stupačkama a řídítkama

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 11:50 | Nahoru | #2
[quote=t_freedom]Dony929RR> typická amerika ...mě osobně roviny nuděj...a nerad po nich jezdím. Pokud to stavíš na výkonu a rychlosti ve sprintu - užívej si ...doporučuju Dodge Tomahawk - ten je taky dobrej, lepší než ta tvoje chrchla - jdi do něj!

Právě že nestavím proto sem tam napsal tu vetu pokud myslí rovinu,taky nejezdím roviny,nebaví mě to.Nejvíc mě chytlo brno,bejt to blíž ani nejezdím po silnici,už bych tam měl lamináty)

Naposledy editováno 23.01.2011 11:51:05

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 15:53 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Dony929RR> typická amerika ...mě osobně roviny nuděj...a nerad po nich jezdím. Pokud to stavíš na výkonu a rychlosti ve sprintu - užívej si ...doporučuju Dodge Tomahawk - ten je taky dobrej, lepší než ta tvoje chrchla - jdi do něj!

Londoner;xyz777> 848 má myslím 17l nádrž - má jí kámoš.
A CT na novýho monstera s 90HP ? ...blbost...i tu 998 se 130HP jde vpohodě udržet na uzdě, ten motor je nezáludnej, nemá vysloveně nějakej bod zlomu od kterýho nezvladatelně narůstá výkon. Je to vždycky o mezikusu --- mezi stupačkama a řídítkama



848 EVO 15,5l , 848 (2008) 15,5l.... navíc nevím jestli měřili s plnou nebo s 3/4 nebo s 1/2. Ale na tom tak nesejde, jen jsem chtěl poukázat na ten rozdíl pokud takhle někdo změří 3 různé mašiny, že se rozdíly v katalogových hodnotách nějak smazávají....takže někdo lže víc a někdo míň.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist