Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: Vespa: Poraď mi s tím imbusem-šroub+sejtko ze spoda?....jak se tu ptám.
Já jsem to tuším normálně povolil, mám gola sadu s imbusama takže jsem mohl zabrat. Ale pokud ju nemáš novou tak tam asi nic nebude, piliny jsou na sítkách jen po zajetí.. a pak už nic, a nebo tam najdeš ložiska, ojnici a celej píst :))
Jo a výpušťák je jen to vlevo vzadu na motoru
olejový filtry se mění tak že položíš motorku nabok, vytáhneš je (kleštěma na segrovky nebo nějakým háčkem) a stříkačkou vysaješ starej olej z komůrek. Stačí to dělat ob tři výměny oleje
Na Mikibergův olej jsem taky jel a přišlo mě že to lehčeji řadí, než s Motulem 300V, takže špatnej nebude
Naposledy editováno 18.01.2011 19:02:57
Vespa píše: Já jsem to tuším normálně povolil, mám gola sadu s imbusama takže jsem mohl zabrat. Ale pokud ju nemáš novou tak tam asi nic nebude, piliny jsou na sítkách jen po zajetí.. a pak už nic, a nebo tam najdeš ložiska, ojnici a celej píst :))
Jo a výpušťák je jen to vlevo vzadu na motoru
olejový filtry se mění tak že položíš motorku nabok, vytáhneš je (kleštěma na segrovky nebo nějakým háčkem) a stříkačkou vysaješ starej olej z komůrek. Stačí to dělat ob tři výměny oleje
....já chtěl vědět hlavně ten interval, jestli po každé výměně, nebo o jednu atd.Jinak vyměnit ty filtry asi dokáže u téhle motka každej. Dík.
Naposledy editováno 18.01.2011 19:07:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Vespa píše: Na Mikibergův olej jsem taky jel a přišlo mě že to lehčeji řadí, než s Motulem 300V, takže špatnej nebude
..jj,...vzal jsem si ho od něj přes 20 litříků když jsem u něj byl. Tys tam dával také i ten... TOTOK?