Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Vespa píše: Na Mikibergův olej jsem taky jel a přišlo mě že to lehčeji řadí, než s Motulem 300V, takže špatnej nebude
..jj,...vzal jsem si ho od něj přes 20 litříků když jsem u něj byl. Tys tam dával také i ten... TOTOK?
Bylo by super vidět nějakou nezávioslou studii a dlouhodobej test, už sem pár nocí kvůli volbě oleje probděl a nemám doteď jasno :)
Jinak ti silně doporučuju provést ladění akcelerační pumpičky a směsi (pokud to už před tebou někdo neudělal). Jako test můžeš zkusit jet na trojku na nízký otáčky (trochu výš jak volnoběh) a rychle jak jen umíš přidat plnej. Jestli to bez sebemenšího váhání a cuknutí vyrazí a zvedne se na zadní tak to máš dobrý, pokud ale zaváhá nebo dokonce chcípne tak to musíš pořešit, jinak se připravuješ o plnej potenciál tohodle svělýho motoru.
Většina 450 je bohužel v sérii nastavená úplně blbě.
Dobře odladěnou 450 je naprostá radost řídit