bmw_r1300gs_cartec





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

5.2.2012 v 11:28 | Nahoru | #361
PopiSV> číslo nevím,ale v kterékoli míchárně barev mají bednu vzorníků,takže ji tam určitě najdeš.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

5.2.2012 v 14:08 | Nahoru | #362
Dolph-cz> chtěl jsem to nechat nejprve opískovat a až pak do lakovny protože ji mám trochu z ruky... ale to se nedá nic dělat...

dík

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2012 v 21:26 | Nahoru | #363
čau,
můžete mi trochu poradit se spojkou na KTM EXC 450 r06? Dneska jsem sundal kryt, vytáhl lamely, překontroloval, dal zpátky, zkusím páčku spojky a jde úplně volně bez odporu a spojku samozřejmě nerozpojí. Když byly lamely venku, jendnou jsem opatrně zmáčkl páčku a zkoušel jak tyčka chodí. Myslíte, že tím jedním vysunutím válečku do prázdna se mohl váleček vysunout moc a vytekla kapalina?
Mám před technickou, tak řeším světla, nejde zadní brzdové světlo, už jsem koupil druhý starší spínač, co je v pumpě, ale pořád to nefunguje. Nikde v partlistu ten spínač nemůžu najít, nevíte někdo kde se dá nový sehnat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2012 v 22:33 | Nahoru | #364
vale46kart>
A měl jsi tam dost kapaliny ? Nepovedlo se ti tu spojku při plném promáčknutí pístku zavzdušnit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2012 v 22:43 | Nahoru | #365
Tank> to právě nevím, ale kapalina v nádobce po složení spojky je, sice malinko, ale je. Je možné, že se pístek vysunul hodně a nahoře to nasálo vzduch.
Zítra koupím ten minerální olej a zkusím to odvzdušnit. Musí být nějaký ten origo minerální olej do spojky, který stojí 1dcl min 2 kila nebo je to nějaký normální olej?
Odvzdušňuje se to od spodu nahoru, že?

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2012 v 23:01 | Nahoru | #366
vale46kart>
Odvzdušňuje se odspodu nahoru protlačením, nebo obráceně odsavačkou. Já tlačil... A olej by snad mohl stačit hydraulický, doporučovali mi i olej do serva řízení jako náhradu. Ale vejde se tam toho trochu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 06:41 | Nahoru | #367
Hydraulickej nebo něco takovýho bych tam asi necpal. Zajdi do nějaký cyklo prodejny a kup origo minerál a budeš mít jistotu (tam by měl bejt levnější)

Kámoš tam jednou z nouze lil nějakej normál rostlinej (kterej netuhne) , jenom trošku dolejval protože měl někde únik a nevěděl kde, tak aby neplejtval origo a taky to na něj fungovalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 06:54 | Nahoru | #368
Carel> v manuálu píšou toto:
– KTM USES BIODEGRADABLE HYDRAULIC OIL FOR THE HYDRAULIC CLUTCH CONTROL.
NEVER MIX BIODEGRADABLE HYDRAULIC OILS WITH MINERAL OILS.
– ALWAYS USE BIODEGRADABLE HYDRAULIC OIL SAE 10 TO FILL UP THE MASTER
CYLINDER. NEVER REFILL WITH MINERAL HYDRAULIC OIL OR BRAKE FLUID.

takže s tím minerálem to asi zkoušet nebudu

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 07:00 | Nahoru | #369
vale46kart> Takvej postřeh: Pokud ti nová kapalina nepůjde dobře odvzdušnit, zkus otevřít vrchní víčko a nastartovat. Ty vibrace se o to už většinou postaraj a všechny bublinky za chvíli vypochodují ven

Já dával Magura Blood od Putoline. Prej to ale s řídkým hydraulickým olejem šlape taky v pohodě.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 07:33 | Nahoru | #370
Takže- Přijdu do garáže a přední brzda jde promáčknout až na řidítka. Nádobka plná, destičky nový ve správný vzdálenosti vod kotouče... Čimpak to? Vim, že se to tu řešilo ale v tý době se mě to netýkalo. Poradíte jak to dát do cajku?

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 08:40 | Nahoru | #371
vale46kart>
OK -jen jsem dával možné náhrady. Ale hydraulika je samozřejmě olej na minerálním základě, nebo na biozákladě ( opět ekologie, biooleje by se měly být schopné v zemi rozložit).
A je otázka, jestli mícháš, nebo děláš komplet výměnu. Při komplet výměně jde vše ven -celou spojku jsem měl rozebranou, vše vyčistil, zbavil starých kapalin a nově naplnil.
Brzdovka není vhodná -jiný charakter nápnně, gumičky, možnost dostat se k motorovému oleji (?).
A bio...to nebudu komentovat.
Jinak origo náplň nic nezkazí, a máš svoji jistotu. V nouzi se pak naleje cokoliv...

Carel:Kámoš tam jednou z nouze lil nějakej normál rostlinej (kterej netuhne) , jenom trošku dolejval protože měl někde únik a nevěděl kde, tak aby neplejtval origo a taky to na něj fungovalo ...
nejhorší olej je žádný olej...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 12:35 | Nahoru | #372
Tak jsem koupil Motorex mineral oil, budu teda muset vyměnit kapalinu v celém okruhu.
Jen doufám, že nevyjel pístek a nová kapalina nepoteče do ..... bůh ví kam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 12:48 | Nahoru | #373
vale46kart>
Tak když už jdeš měnit, tak to dole rozhoď a podívej se, ne ? Při výměně jsem to měl oddělané, pístek stlačený. To byl materiálek, co se po stlačení objevil nahoře v nádržce...

Naposledy editováno 22.02.2012 12:49:11

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 13:20 | Nahoru | #374
Tank> nevěděl jsem co je dole za těsnění, tak se mi do sundávání moc nechtělo. Ale kámoš mi v servisu shodil váleček na motoru, co dělal a je to na gumičce, takže pohoda.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 19:42 | Nahoru | #375
Hotové, váleček jsem sice nesundal (nešel povolit spodní šroub, musel jsem povolit kryt zapalka -> začal z toho kapat olej -> zašrouboval jsem to zpátky). Zkoušel jsem odvzdušnit od spoda, ale nešlo to protlačit. Tak jsem nalil olej do nádobky, zapumpoval a po pátém odfouknutí bylo hotovo.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2012 v 19:56 | Nahoru | #376
vale46kart>
Tak to máš kliku já jsem dával vařit oka páčky na nádobce. A pak jsem si odvzdušňování a plnění pěkně užil, moc se tomu nechtělo. Až po sundání spodku, vytlačení pístku zpět a natlačení nové kapaliny se zadařilo. Vrchem to nešlo ani náhodou -vždy za chvíli zase vyměkla páčka.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

23.2.2012 v 23:01 | Nahoru | #377
kamarád shání nějakou pěknou a zachovalou KTM 450, rok 2004-2007 - kdyby se někdo chtěl zbavovat

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

24.2.2012 v 12:22 | Nahoru | #378
JJ > To je škoda,že ji nesháněl dřív,nedávno jsem jí prodal a byla v super stavu.
Rok 06 za 79 ,to jen aby měl pro porovnání

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:01 | Nahoru | #379
Eh, neví někdo, kde je původně přišroubovaný klakson?

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:25 | Nahoru | #380

c.j. píše: Eh, neví někdo, kde je původně přišroubovaný klakson?


ty furt s tím klaxonem

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:27 | Nahoru | #381
ja vím, že jsi říkal někde u chladiče, ale mě fakt nenapadá, jak kde by se ten úchyt do pravého měl namontovat (on ten klakson stejěn netroubí budu muset koupit jiný, blbá STK..)

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:44 | Nahoru | #382
c.j.>
A co tam dát nějakou trumpetku s balonkem -to by neplnilo požadavky na zvukové výstražné zařízení ?

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:47 | Nahoru | #383
nemáte někdo tucha kolik má bejt u KTM v jednokomorách oleje ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:48 | Nahoru | #384
c.j.>


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #385

Jezi píše: nemáte někdo tucha kolik má bejt u KTM v jednokomorách oleje ?


no,tak to tu dlouho nebylo.. cca 11-9 cm od vrchu-podle toho co jezdíš a kolik vážíš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 21:02 | Nahoru | #386
LuVo> díky, jen nevím, jestli to je původní umístění.. Takhle vypadá klakson i s úchytem, na šroubku je nějaké osazení



(jasně že je to prkotina a nakonec ho stejně nechám jen viset na drátu nebo ho přidělám stahovačkou, ale zajímalo by mě, kam ten úchyt prostě patří )

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 21:12 | Nahoru | #387
Dolph-cz> Danke

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 21:16 | Nahoru | #388

c.j. píše: LuVo> díky, jen nevím, jestli to je původní umístění.. Takhle vypadá klakson i s úchytem, na šroubku je nějaké osazení



(jasně že je to prkotina a nakonec ho stejně nechám jen viset na drátu nebo ho přidělám stahovačkou, ale zajímalo by mě, kam ten úchyt prostě patří )



bylo to z boku do chladiče-tam jak se zapichujou ty lamely proti blátu..

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 21:49 | Nahoru | #389
Jezi> mi bylo doporučeno 600 ml do každé

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

4.3.2012 v 21:54 | Nahoru | #390

Dolph-cz píše: bylo to z boku do chladiče-tam jak se zapichujou ty lamely proti blátu..



Vyzkouším, díky..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist