globalmoto_duben_nolan





Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto

10.1.2017 v 11:11 | Nahoru | #301
Rád bych se zeptal, zkoušel jste někdo nacpat silničku do Fiat Ulysse? Jde to vůbec, když jste jen v jednom člověku?
Jsem si nikdy nemyslel, že to budu řešit, ale je to tady. Nicméně, je to důležité, převážení je to, co mě odrazuje od koupi čisté okruhovky. Jsem zatím jezdil po vlastní ose. Ale rád bych okruhovku. Ale třeba na vozík mi v garáži už nezbývá místo. Mám tam toho Ulysse. Ale nějak mi není jasné, jestli tu motorku jde dostat dovnitř, aby to nebylo martirium, přitože ji musím i nějak přikurtovat a jsem na to sám.

Naposledy editováno 10.01.2017 11:24:22

dodávka na převoz moto

10.1.2017 v 17:45 | Nahoru | #302
ja vozim motku v peugot exper je to malinkata dodavka a motka se tam vejde presne+ tam okolo ni nahazis veskery potrebny veci......jezdil sem tak i na zavody a v aute se da paradne vyspat.
Ted jezdim spis kross a daji se tam nacpat i dve krosky

proste univerzalni auticko ktery neni o moc vetsi jak osobak a myslim ze mensi jak SUV nebo nejaky kombiky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

10.1.2017 v 21:55 | Nahoru | #303
Pesoun_R1> Fiat Ulysee 1999 jsem silniční motorky převážel,dokonce 2.Délka bez problému,na výšku možná sdělat kapotu nebo plexi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

11.1.2017 v 06:05 | Nahoru | #304
IvoTregr> Pěkná práce. Jen bych měl jednu výhradu - na jízdu s vlekem, obzvláště s bržděným, není dobrý mít ho přesně ve váze, ale aby vážil dopředu na kouli. Podle toho, kolik je povolený zatížení koule - u osobáků bývá 50 kg, u dodávek i 100 až 150 kg, tak těch 40-80 kg aby sedělo na kouli, takže při vycvaknutí čuby oj dál leží vahou na závěsu a je třeba jí zvednout silou. Jinak hrozí, že vlek začne houpat autem do stran. Hlavně se vždycky vyvarovat, aby náhodou váha nebyla dozadu, protože to při vyšší rychlosti může být malér, vlek se nečekaně rozkýve do stran a dokáže i poslat auto do smyku - záleží tedy na váze auta i vleku, ale jízda je minimálně nestabilní.

(reakce na) dodávka na převoz moto

11.1.2017 v 11:01 | Nahoru | #305

imoladu píše: Pesoun_R1> Fiat Ulysee 1999 jsem silniční motorky převážel,dokonce 2.Délka bez problému,na výšku možná sdělat kapotu nebo plexi.



Tohle je super, to jsem potřeboval vědět. Holt, manželka asi nebude ráda, ale co se dá dělat, to je osud, jdu do okruhovky.

dodávka na převoz moto

11.1.2017 v 21:50 | Nahoru | #306
Mam Peugeot Boxer H1/L2 tz. prodlouzena skrin a dostanu do toho lehce 2 motky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

12.1.2017 v 22:25 | Nahoru | #307
charlie.vtx1800> máš pravdu. Koupil jsem trosky obyčerného nebržděného vleku. Nechtěl jsem řezat nový vlek, ale měl jsem si koupit nový podvozek. Mě váha na předek přibyla tou šípovitou přídí která je do předu nad oje 0,6m.





do přídě dávám čisté oblečení, motokrosové chrániče, ručník a kanistr s vodou občas až 20l. Ke skříni která je od přední části oddělena přepáškou vozím motorku. Než ji naložím, tak k přepážce naložím bedničku s nářadím. Rovnováhu se znažím vyvážit že k zadním dveřím dávám kanistr s cca 5l benzínu, stojan a přepravku s MX oblečením.
zde je vnitřek ještě nedokončen. Nyní je nad motorkou police na sedačky a stoleček, dále uvnitř věšáčky na špinavé oblečení.











Vzhledem k tomu, že rodina se mnou nechce jezdit a jezdím sám, (nemám nikoho na zdaních sedadlech ani nic v kufru) je rozložení váhy OK. Plánuji připevnit rezervu za nápravu vleku pod zadní část a pak to bude super. Bohužel kolo je dost velké a přečnívá, tak to mysím nějak vykoumat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 01:57 | Nahoru | #308
IvoTregr> Ahoj,taky mám takový rozměrově stejný přívěs (jako plato na 3moto) a za nápravou vlevo mám 10l kanystr s vodou a vpravo rezervu Místa tam je dost.Teď ten přívěs používám spíš na tréninky,nebo do Rumunska.
Za čím ten vlek taháš? to je Š Octávia?

Se mnou rodina jezdí - nebo spíš závodí synové a jezdíme tedy ve 4. Potřeboval jsem tedy něco většího než je plato a také mít kde přespat. Koupě dodávky mě omezovala finančně,způsobem využití ,prostorem pobrat 4 motorky (to když se jedeme projet celá rodina) i parkováním. Proto jsem v loni koupil přívěs větší, VEZEKO kam se vejdou 4 motorky a po vyložení v depu pod pártystan z něj během pár minutek uděláme bydlík pro 4 dospělé osoby.Loni jsem to v běhu mezi zaměstnáním,závodama a trénováním vevnitř upravoval.
Chtěl jsem to tady ukázat až to bude komplet hotové ale ještě to mám stále ve stavu rozpracovanosti a momentálně zachumelené. Loni narychlo nainstalovaný interiér momentálně nahrazuji lehčím a taky spoustu věcí které jsem při stavbě použil měním tak jak jsi i ty popisoval že vznikaly stylem pokus / omyl.
Inspiraci a nápad řešit své potřeby přívěsem namísto dodávky si mi dal hlavně ty tady na foru fotkami a dál už jsem vestavoval co mě zaujalo jak mají lidé v depu zařízené dodávky.
Jak jen to na jaře "doťuknu" přihodím sem své fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 21:45 | Nahoru | #309
JARDA-001> no máme stejné potřeby a pohled na věc. Vlek tahám octávií. Původně jsem toužil k motorce si pořídit nějakou dodávku s tím, že bych si s ní pohrál aby byla podle mě.
Pak jsem začal uvažovat.
- Do garáži ji nezaparkuji,
- kvůli motorce toho moc nenajedu, i když jezdím každou sobotu.
- další auto je další technická, další zákoné pojištění, vše co mám na osobák ještě jednou navíc.
Manželka by do dodávky nesedla, protože nesnáší výpary benzínu a z olejů..
Já také dávám vše do vleku a osobák je i pro rodinu, takže nechci mít vnitřek špinavý s zničený. Přijedu s čistým autem, zapřáhnu vlek a vše špinavé jde do vleku. Auto vůbec neotevřu jen až se převleču do čistého abych jel domů.

Při stavbě vleku je to stejné jako když staví barák. Cokoliv uděláš s tím, že takto je to nejlepší, později zjistíš, že jiná varianta by byla lepší..
Já osobně a to ti poradím, bych již nedělal opášťování vleku z plechu (mám pozink 0,6mm) ale udělal bych ho z laminátu. Je lehčí a ušetříš na barvení. I pro tvoji variantu bych udělal tepelnou izolaci já mám miralon, (nedávat molitan, polystyren...) Miralon se používá na karavany. Uvažoval jsem i o vypěnění mezi vnitřní a venkovní stěnou, ale firma která mě to nabízela, mě chtěla podvést s cenou..) Jsou rozhodnutí, která jsem udělal a jsem za to rád. Například, že vše se musí dát do pozinku (případně držáky, dural, nerez) nic jen na barvu..Nejdůležitější důležitá je aerodynamika a váha vleku. Jezdil jsem se synem a on měl přívěs na motorku s plachtou. To byl takový odpor vzduchu, že i z kopce jsem musel šlapat na plyn. nedej bože, když byl protivítr.. S vlekem a naloženou motorkou + vybavení ( sám v autě) jezdím za 5,2 - 5,9l nafty na stovku. Pravda, že to s plynem umím.
Ta nejdúležitější věc je, že musíš mít vlek schválený. Pokud by jsi byl účastníkem nehody (ne viníkem) zaplatil by jsi škodu i z chlupama pokud by pojištovna zjistila tuto skutečnost. A oni hledají proč neuhradit plnění.
Schválení není takový problém jak vypadá..
Já bych dnes již s vlekem bez skříně nejel. Nemůžeš sám nikde zastavit, například i obchodu, nebo se prospat, když jsi unavený. Mám všechny dveře na zámek ( na karavany)
Tak jak píšeš, že jezdíte, tak jsem jezdil se synem po závodech. Jen to byly okruhy kde je nějak hlídané depo. Spali jsme pod plachou ve vleku a okruhovka byla ve stanu a na ní snad stotisíc různých zámků a řetězů.
Jinak něco o sobě. Po závodech jsem začal jezdit rok před vojnou 1974. Jezdil jsem od Škoda 1000MB, Trabant, polský Fiat ......... Žuk, Škoda 1203, Avia v různém provedení i pod plachtou, Robur, ... obytný kamion.. nějakou zkušenost snad mám.
Jinak pokud budeš chtí můj názor, klidně se ptej, nebo pošlu fotku jak jsem co řešil a zda je to OK, ne to byla chyba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 21:53 | Nahoru | #310

IvoTregr píše: JARDA-001> no máme stejné potřeby a pohled na věc. Vlek tahám octávií. Původně jsem toužil k motorce si pořídit nějakou dodávku s tím, že bych si s ní pohrál aby byla podle mě.
Pak jsem začal uvažovat.
- Do garáži ji nezaparkuji,
- kvůli motorce toho moc nenajedu, i když jezdím každou sobotu.
- další auto je další technická, další zákoné pojištění, vše co mám na osobák ještě jednou navíc.
Manželka by do dodávky nesedla, protože nesnáší výpary benzínu a z olejů..
Já také dávám vše do vleku a osobák je i pro rodinu, takže nechci mít vnitřek špinavý s zničený. Přijedu s čistým autem, zapřáhnu vlek a vše špinavé jde do vleku. Auto vůbec neotevřu jen až se převleču do čistého abych jel domů.

Při stavbě vleku je to stejné jako když staví barák. Cokoliv uděláš s tím, že takto je to nejlepší, později zjistíš, že jiná varianta by byla lepší..
Já osobně a to ti poradím, bych již nedělal opášťování vleku z plechu (mám pozink 0,6mm) ale udělal bych ho z laminátu. Je lehčí a ušetříš na barvení. I pro tvoji variantu bych udělal tepelnou izolaci já mám miralon, (nedávat molitan, polystyren...) Miralon se používá na karavany. Uvažoval jsem i o vypěnění mezi vnitřní a venkovní stěnou, ale firma která mě to nabízela, mě chtěla podvést s cenou..) Jsou rozhodnutí, která jsem udělal a jsem za to rád. Například, že vše se musí dát do pozinku (případně držáky, dural, nerez) nic jen na barvu..Nejdůležitější důležitá je aerodynamika a váha vleku. Jezdil jsem se synem a on měl přívěs na motorku s plachtou. To byl takový odpor vzduchu, že i z kopce jsem musel šlapat na plyn. nedej bože, když byl protivítr.. S vlekem a naloženou motorkou + vybavení ( sám v autě) jezdím za 5,2 - 5,9l nafty na stovku. Pravda, že to s plynem umím.
Ta nejdúležitější věc je, že musíš mít vlek schválený. Pokud by jsi byl účastníkem nehody (ne viníkem) zaplatil by jsi škodu i z chlupama pokud by pojištovna zjistila tuto skutečnost. A oni hledají proč neuhradit plnění.
Schválení není takový problém jak vypadá..
Já bych dnes již s vlekem bez skříně nejel. Nemůžeš sám nikde zastavit, například i obchodu, nebo se prospat, když jsi unavený. Mám všechny dveře na zámek ( na karavany)
Tak jak píšeš, že jezdíte, tak jsem jezdil se synem po závodech. Jen to byly okruhy kde je nějak hlídané depo. Spali jsme pod plachou ve vleku a okruhovka byla ve stanu a na ní snad stotisíc různých zámků a řetězů.
Jinak něco o sobě. Po závodech jsem začal jezdit rok před vojnou 1974. Jezdil jsem od Škoda 1000MB, Trabant, polský Fiat ......... Žuk, Škoda 1203, Avia v různém provedení i pod plachtou, Robur, ... obytný kamion.. nějakou zkušenost snad mám.
Jinak pokud budeš chtí můj názor, klidně se ptej, nebo pošlu fotku jak jsem co řešil a zda je to OK, ne to byla chyba.



Ja bych tu skrin udelal z PUR panelu tl. 40mm. Tepelne izolovany jako hovado proti miralonu i EPS, poskladany za odpoledne a uz jsou z vyroby lakovany. Cenove taky zadna strasna rana. A vzhled jak profi karavan nebo chladak.

Naposledy editováno 13.01.2017 21:56:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 22:00 | Nahoru | #311
V_i_c_i> máš pravdu, na tuto variantu jsem přišel až když jsem měl skříň postavenou. Jen u této varianty je nevýhoda, že je problém jak dobře připevnit různé držáčky na oblečení, oleje, ... Já navíc chtěl na boku výklopná okna která budou současně jako stolečky na vaření, na nářadí a podobně. Stejně je tato varianta mnohem lepší jako moje.

(reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 22:27 | Nahoru | #312

IvoTregr píše: V_i_c_i> máš pravdu, na tuto variantu jsem přišel až když jsem měl skříň postavenou. Jen u této varianty je nevýhoda, že je problém jak dobře připevnit různé držáčky na oblečení, oleje, ... Já navíc chtěl na boku výklopná okna která budou současně jako stolečky na vaření, na nářadí a podobně. Stejně je tato varianta mnohem lepší jako moje.



To neni problem. Kdyz jdou do tech panelu osadit dvere, vzduchotechnika apod. Tak nejake okynko nebo drzak je v poho. Na okno se udela vymena a drzaky prinytujes.

dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 04:34 | Nahoru | #313
Já jsem musel situaci řešit poměrně rychle na podzim r.2015 skončila sezona a na jaře 2016 jsem chtěl vyjet s tím že budu na závody jezdit v pátek a přespávat se bude v depu.
Dodávku bych si mohl dovolit za předpokladu že prodám osobáka ( Š.Octavii combi 1,9TDI) + něco málo k tomu přidám = 120000,- Měl jsem strach že za tyto prachy pořídím auto do kterého budu jen a jen sypat Kč do servisu
Rozhodl jsem se to řešit (na přechodnou dobu cca2let) skříňovým vlekem na motorky a v depu že 2 přespí ve vleku a 2 v autě (VW Sharan) a do dvou let že došetřím na dodávku né před smrtí. V listopadu 2015 jsem dovezl domů nebržděný přívěs s plechovou nástavbou,2 okny a krásná klempířská práce,na pohled fakt moc pěkný.
v TP uvedeno že se jedná o přestavbu na skříň a rozměry seděly. Myslel jsem že ho zateplím a budu mrskat poličky,věšáčky,postele ... Zajel jsem do uhelných skladů na váhu a chtěl zjistit jak moc se můžu rozšoupnout s vestavbou a zjištění na váze bylo že jsem na limitu a doložit nemám co ! tzn.všechno co povezu tak vdycky váhově na černo. Někdo by to neřešil,já bych do toho nešel a vrátil jsem ho. Dál jsem hledal pěknou skříň a i se něco objevilo co by se mi líbilo (např.bržděný vlek po někom z autokrosu i s ponkem 2 dveře, světlo.
Nakonec rozhodnutí padlo na to co zde Ivo zavrhuje a NELITUJI ! jsem MAX spokojený ! Tovární VEZEKO brzděný valník s plachtou na tlumičích,scelkovou váhou 1300Kg,rozměr ložné plochy 150x320 cm,výška 170cm, s maximálkou 130Km/h (za dodržení uvedených podmínek o nákladu). Přívěs z druhé ruky,minimálně jetý nic zničeného a za lahodnou cenu.
Byl jsem pro něj s Octávkou a nevěděl jsem že něco za sebou vezu i spotřeba se do 90 Km/h pohybovala do 6l. Až když jsem ho zkusil k té 130 tak jsem jel za 8l nafty,ale to neť nebudu rozebírat.
Do plachty jsem nechal udělat 3 okna (vyříznout a navařit tlustou průhlednou folii) ,uvnitř jsem ho obložil (zateplil) 3cm miralonem , v podlaze 8 kotvících ok, nádrž na 40l vody,rozvod diodových světel a zásuvek na 12V,rádio,DVD,autoledničku, 3 stavitelné hrazdy na kterých jsou postele pro naše synky a po vyložení krosek pod pártystan si s manželkou na podlahu hodíme matrace a je zde během pár minutek spaní pro 4 lidi.
Mám nainstalované teplovzdušné naftové topení Webasto 2,2KW (co mají v kamionech v kabině). Nádrž na naftu 5l jsem za víkend nikdy nedoplňoval (udávaná spotřeba 2-3dcl/hod. Teplota trenýrková,někdy i bez nich a to pouze při volně spuštěné zadní plachtě (zezedu přisazený pártystan). Když je venku chladno,nasadím na výdech topení prodloužění "husí krk" a vytápím uzavřený pártystan.Když jsme za větrem a zvedneme si tam teplotu o pár stupínků,hned je příjemněji. Díky miralonu se nic nerosí,větratelnost i teplo dostačující - naopak když chci mít po obědě polední klid a je v létě pařák zvednu plachtu přední i zadní čelo a příjemně profukuje.Možná ta plachta na pohled nevypadá tak hezky uhlazeně jako lakovaná skříň,ale vím že nikdy nebudu muset řešit netěsnosti tmelem že se někde něco zkřížilo,prohnulo, rozevřelo a zatíká a váha je daleko menší.
Přívěs má svůj akumulátor (doma dobíjím) kapacita je 4 dospělé krosky + veškerou výbavu a nářadí - momentálně když jedeme rodina,tak vezeme max. pro mne a pro manželku 2 dospělé krosky a synkům 2 juniorské KTM 65ccm + 2 jízdní kola.
Spotřeba VW Sharan 1,9 TDI 7- 9 litrů , Škoda Octavia ten samý motor 81Kw 6-8litrů nafty dle stylu jízdy. Je to zajímavé,ale ta Oktávka je s přívěsem živější i úspornější na spotřebu - ovšem VELIKÉ MÍNUS má v depu na drnech s výškou podvozku - světlostí , většinou to tahám VW. Pokusím se vyštrachat ve foťáku nějaké fotky,ale chtěl jsem je sem dát až to bude FINAL. Zítra budeme dodělávat nové lehčí postele a na jaře až se oteplí předělám vnitřní čalounění.
Na závěr: je mi jasné že se nikdy nebudu rovnat obytným přívěsům a obytným autům a že je to trochu sparťanské žití,ty ovšem zase nepoberou 4 motorky ani objemově ani váhově a o pořizovací ceně a ceně servisu se nebudu bavit. Přiznám že obytné auto by mě stáhlo z kůže,byly by jsme jeho otrokem a na financování závodů bych mohl zapomenout. Je to dostačující,poberu co potřebuji a spíme v teple - na trati v blatě si jsou všichni rovni

1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 15:24 | Nahoru | #314
Čau chlapi, taky jsem řešil podobnej problém, mám to jednodušší, protože používám dodávku v práci a tak jsem si jí upravil jako pojízdnou dílnu s možností přepravy motorky. .Ducato L2H2. Celá skříň je zateplená 30mm mirelon, podlaha 10mm izolace + překližka 7mm na tom zátěžové lino. Podlaha je vyhřívaná 500W elektrickou topnou rohoží.Stěny a strop jsou ze sololitu s nalepeným zátěžovým kobercem "Rambo". Dále pak přímotop 1500W. S tímto topením se dá uvnitř udržet teplota 22st až do venkovních -10st. Namontoval jsem měnič napětí 3000W a rozvod 230V. Osvětlení na stropě LED. Spaní jsem vyřešil postelí na montážních kejsech.Deska je na dveřních pantech, takže se snadno demontuje a má místo mezi kejsama a přepážkou.
Měl jsem před tím i dodávku s otevřenou kabinou bez přepážky, ale tohle je lepší. Žádnej smrad ani rachot z naložených věcí nejde do kabiny.


















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 15:40 | Nahoru | #315
doucha> mám dotaz na to vytápění - 500W a 1500W to jedeš přes měnič z akumulátoru? nebo na přípojku 220V v depu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 15:55 | Nahoru | #316

JARDA-001 píše: doucha> mám dotaz na to vytápění - 500W a 1500W to jedeš přes měnič z akumulátoru? nebo na přípojku 220V v depu?



No , on to ten měnič sice utáhne, ale v tu chvíli, si to bere z baterky hodně přes 100A, takže bys musel mít nastartováno. V depu je dost přípojek...

(reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 18:19 | Nahoru | #317
doucha> Rozumím,bohužel v depu kolem motokrosu se na přípojku 220V nedá spolehnout.Tam kde už je , může být nával a jistič by to nestíhal,tak že tudy pro mne cesta nevede.
Bufík na naftu byla pouze počáteční investice a na provozu již o finančních nákladech ani nevím za sezonu to vůbec nepostřehnu,Teplo během chvilky s termostatem,tak nemusím nic hlídat.
Jsem spokojený jak jsem za pár korun vyřešil krytou přepravu až 4 motorek a spaní v teple též pro 4 lidi. Pokud nepočítám investice do interiéru což bych měl u dodávky také mě loňská sezona stála jen povinné ručení .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 18:33 | Nahoru | #318
IvoTregr> Jak jsem se tě ptal za čím svůj přívěs taháš,tak jsem z fotek podle zadního světla nepoznal jestli je to Octavia nebo Superb.
Nic ve zlém,nechci to pitvat a trápit tě tím,ale jak píšeš že přívěs váží 340Kg a že budeš dozadu ještě chytat rezervu + motorka + pár věcí ,nářadí... tak bych řekl že budeš váhově přes limit? Pokud budeš tahat Octávií

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 20:18 | Nahoru | #319
JARDA-001> ve vleku vozím TM EN 300 to je s náplněmi do 110kg, maximálně do 5l benzínu v plastovném kanistříku (nádoba od kapaliny do ostřikovačů, oblečení na MX, kanistr vody max 20l, ale standartně vozím kolem 7litrů, sprej na řetěz, ručník, tekuté mýdlo, rolička toaletního papíru. stojan pod motorku odhadem kolem 5kg, ... a nakonec nářadí.. I to jsem si dělal na míru. Koupil jsem plastový (lehký) kufřík se třemi plechovými šuplíčky. Udělal jsem si seznam co v depu na motorce chci a mohu opravovat. Podle toho jsem si dával na hromádku nářadí. Nemám ani jeden oříšek navíc. Nářadí mám ve 2 šuplícíh v kufříku. Do šuplíku jsem položil kus kartonu a na něj rozmístil nářadí jak bych ho chtěl mít. Pak jsem si nářadí obkreslil na karton. Zkoušel jsem různé varianty. Tu nejlepší jsem pak nakreslil na miralon a do miralonu vyřízl. Jak jsem to měl vyříznuté, podlepil jsem to slabším miralonem aby to dělalo dno a nářadí se nedotýkaly plechového dna. Na vrchní plato jsem dal pásku, nožík, kartáč a plastovou krabičku (od zmrzliny) s náhradními šrouky, maticemi, trysky (mám motor 2T) náhradní páčky. odhaduji váhu kufříku někde 10-15 kg.
Pokud to spočítám jsem hodně pod limitem. Mám octávii 1,9TD. závody nejezdím, jen tréninky. V autě jezdím sám. když jedu někam dál, tak si beru i trošku jídla..
Dnes bych stavěl vlek z panelů jak to píše V_i_c_i> ale snad bych si to udělal z laminátových tabulí na které bych si nanýtoval všechny výstuhy kde bych měl všechny uchyty pro držáky které ve vleku potřebuješ. Ty okna která mám bych nedělal, protože manželka se mnou nejezdí a tak ho nevyužívám jak jsem to plánoval (jinou manželku také neplánuji, takže ty okma mám na nic.
Jak jsem psal, tak laminátovou s nanýtovanými výstuhami bych odvezl do Vysokého Mýta aby mě z mé tabule udělali panel.
Prostě je to tak,, že vždy najdeš něco co se mělo udělat jinak a lépe.















































ty další fotky již nemám ale jde to případně dofotit.

(reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 20:26 | Nahoru | #320
IvoTregr>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 21:15 | Nahoru | #321
[quote=IvoTregr]
Pokud to spočítám jsem hodně pod limitem. Mám octávii 1,9TD.

Máš to perfekt zmáknutý,dáváš zde dobrou inspiraci , rád to sleduji a každý dobrý nápad s rodinou probíráme jak to máš ty a co bysme jabysme zase udělaly my
Boční dvířka jsou určitě dobrá věc,manželka zase říká - dle našich zkušeností že pokud je máš otevřené jako stoleček tak se tím otvorem musí dovnitř prášit Komentuje to co my zažíváme - někdy to je opravdu na autě nános prachu že př. sklo polévám vodou když odjíždím.
Využíváš ho také na přespání?
A co tím limitem máš na mysli že píšeš že si hodně pod limitem.Kolik Kg? Pokud jezdíváš sám,tak se dá naložit spousta té výbavy co jsi psal do auta,ale pokud to máš všechno v přívěsu,tak mi to nějak nesedí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 22:22 | Nahoru | #322
JARDA-001> pod limitem myslím, že celková váha včetně nákladu je pod limitem. Když jsem promýšlel čím budu jezdit s motorkou, tak první varianta byla dodávka.. Odrazovala mě cena a kde bych ji parkoval, protože ji do garáže nedám. Našel jsem variantu Ford tranzit na převážení peněz z Německa. Musel bych odstranit pancéřování ale auto nemělo dveře u řidiče... do garáže by to vešlo a pořizovací cena na mobile.de mě vycházela do 60 000kč. Pak jsem od toho upustil, protože pokud postavíš vlek, tak na něm finančně moc nestrácíš (rokama) jako na autě. Projížel jsem mobile.de na starší brzděné podvozky karavanů. Nakonec jsem to zavrhl, protože vlek jsem chtěl parkovat v garáži. Ten vlek mě vycházel do garáže kde mám ještě další věci dost na těsno. (nakonec ho stejně parkuji ve firmě )
Také mě odradila skutečnost, že je pro mě zbytečně velký. No přiznám se, že stále po takovém vleku toužím. Něco jako karavan a na motorku. Hodně jsem, hledal na internetu a také jezdil po závodech. Hledal inspiraci kde se dá. Mám takový test abych poznal jak bude provoz auta, nebo auta s vlekem ekonomický. K nám je silnice přez takový kopeček. Mám přesně změřeno, že když na vrcholu mám rychlost 70km/h a vyřadím dojedu až k firmě. To je za bezvětří. Mám odzkoušeno, jak rychlost klesá podle směru větru. Nyní jsem si to odzkoušel za různých podmínek s vlekem. Ta šípovitá příd vleku splňuje účel proč jsem ji chtěl.. Když jsem vymýšlel tvar vleku, tak jsem zjistil, že se takový v Evropě nevyrábí. Dělají ho je amíci pro jejich šestiválce. Když jsem jezdi se synem, tak on má Capitivu a s vlekem s plachtou a plně naloženým to byla tragédie. Spotřeba 12l na 100km. když jsem ho testoval za svým autem za bezvětří z testovacího kopce, tak když jsem vyřadil jako vždy, auto okamžitě začalo zpomalovat. Musel jsem okamžitě zařadit a jet pod plynem , jinak bych zastavil. Tak velký měl vlek s plachtou odpor. Když někdo píše že má malou spotřebu na závody 8-9l tak se musím usmát. Nevím proč mám utrácet tolik peněz za naftu zbytečně. To si raději koupím benzím do motorky.. Jinak do auta nic nedávám. nechci si auto ničit. Jídlo také dávám do vleku, protože v létě když je teplo se vyplatí ta izolace. Auto je vyhřáté jako pec.

Pokud jde o okna tak si myslím toto. plánoval jsem dávat na vyklopná okna:
na přední: vařič a vše kolem vaření..
na zadní jsem plánoval kufr s nářadím.
Pro Vás bych do okna dal nějakou roletku,která by bránila prachu dostat se do vleku. To je váha odhadem celkem do 1kg.
Když by manželka vařila, já bych si servisoval motorku. Obědvali by jsme na samostatném plastovém stolečku. K boku vleku mám plánován nůžkový stan 3x 4,5. na okruhy jsme měli 3x6m a ten by se hodil i Vám. Jinak ve vleku jsem nespal. Bohužel Moc po tom toužím, vyrazit někam ....... Manželku baví balet, opera a podobně.. naštěstí se máme stále rádi, ale nemám s kým jezdit na lyže, na motorku, ... Mám například pozvání do lyžařského areálu jako VIP vše zdarna ale nemám s kým Tiše ti závidím, že máte společný zájem celá rodina.

Naposledy editováno 14.01.2017 22:38:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 23:10 | Nahoru | #323
[quote=IvoTregr]JARDA-001> pod limitem myslím, že celková váha včetně nákladu je pod limitem.

Podle toho co píšeš že vezeš mi nepřijde že by si se celkově vešel do 500Kg

dodávka na převoz moto

14.1.2017 v 23:25 | Nahoru | #324
V Čáslavi dělají tyto http://www.inpro-ca...za-auto-minikaravany docela zajímavé minikaravany. Pro někoho by to třeba bylo řešení. Kolik by asi byla cena kdyby se to dalo koupit jen jako holá bedna bez postelí. Mě se to moc líbí, ikdyž pro mé účely to je malé a také škoda že to nenabízí ve variantě s brzděným podvozkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

15.1.2017 v 11:33 | Nahoru | #325

JARDA-001 píše: [quote=IvoTregr]JARDA-001> pod limitem myslím, že celková váha včetně nákladu je pod limitem.

Podle toho co píšeš že vezeš mi nepřijde že by si se celkově vešel do 500Kg



já to počítám váhu do 750kg a vypočátaná váha nákkladu je na horní hranici. Motorka je Endůro přestavěná na MX, minus světla, lehčí kabeláž, minus přístrojovka, vypínače a přepínače, mám jen vypínač motoru. Takže si myslím, že to nebude 110kg, ten benzín vozím jen pokud jedu daleko. Na trakě které mám kolem mě stačí 3-4 litry v nádrži Plná nádrž je na 8litrů. Někde jsem četl že enduro TM váží bez náplní 102kg, Pokud mám lehčí MX + chladící směs, olej v převodovce + benzín,, odhadem jsem někde pod 103-104kg. Tak jsou váhy i na další co vezu. Hodně zvažuji co naložím. I tu ruličku tolaletního papíru jsem zvažoval, že nebudu vozit, ale jednou jsem potřeboval vyčistit brýle a tak zůstala. Kanystr s vodou vozím , jen když jsou pařáky a chci se osvěžit. Vozit nějaké díly pro mě nemají smysl. Pokud upadnu, přestane mě ježdění bavit a jedu domů.. Naštěstí moc nepadám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

15.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #326
IvoTregr> Jenže 750kg je celková váha nebržděného vozíku!Takže pokud prázdný vozík váží cca150kg,tak náklad může být max500kg!Pomáhači+chrániči ti za určitý finanční obnos provedou školení někde na cestě.

Ještě jedna věc,má ta octavka kotoučové brzdy i vzadu?Máme v práci octavku s bubnama vzadu a ta má jen 550kg nebrzděného.

Naposledy editováno 15.01.2017 12:08:02

(reakce na) dodávka na převoz moto

15.1.2017 v 12:18 | Nahoru | #327

CBRlitrRR píše: IvoTregr> Jenže 750kg je celková váha nebržděného vozíku!Takže pokud prázdný vozík váží cca150kg,tak náklad může být max500kg!Pomáhači+chrániči ti za určitý finanční obnos provedou školení někde na cestě.

Ještě jedna věc,má ta octavka kotoučové brzdy i vzadu?Máme v práci octavku s bubnama vzadu a ta má jen 550kg nebrzděného.


ano má, Je to střední modelová řada (nevím jak se jmenuje)

1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto

15.1.2017 v 12:52 | Nahoru | #328
Opakuji nechci někomu brát náladu a hrát si na školitele a poučovat,když sám potřebuji mnohokrát poradit.
Ale tohle jsem měl přesně na mysli. Zapomenout na to že nebržděný smí mít celkovou do 750Kg To je sice pravda,ale záleží také (a to hodně) čím to táhneš

Auta v mé garáži smí dle TP táhnout toto:
VW Sharan 1,9 TDI 81KW všude kotouče ----- nebržděný 700 , bržděný 2000Kg (světe div se ani tomu těžkému Sharanovi papírově nepovolí zmiňovaných 750Kg,asi by ho to hodilo do škarpy,nebo by to neubrzdil?

Škoda Octavia 1,9 TDI 81KW všude kotouče ----- nebržděný 500Kg !!! bržděný 1300Kg

V CZ zatím asi osobáky moc nepřevažují,ale už se hodně zaměřují na dodávky a ty přestavby na motokros jsou dost často mimo limit
Soused má MB Sprinter maxík obytná vestavba a říká že aby se vešel do 3500Kg může jet ve 2 a bagáž nic moc (kdo ví jak je to ve skutečnosti)
Průser je dopravní nehoda

dodávka na převoz moto

15.1.2017 v 12:54 | Nahoru | #329
Ono s tou stavbou toho vleku je to jako se všim co člověk tvoří. Já když mám hotovo něco, co jsem vymýšlel od nuly - ať už je to třeba předělávka motorky, stavba, nebo nějakej jednoúčelovej stroj, tak při dokončení mám takový rozpolcený pocity. Asi jsem trochu magor, ale nějak už se nedokážu úplně radovat, že mám hotovo. Na jednu stranu jsem rád, že se to konečně povedlo a jsem i hrdej, že sem dokázal vyřešit dost různých problémů a na druhou stranu mám takovou divnou depku, že si uvědomuju, co všechno šlo udělat jinak a líp a že jsem třeba hned někdy na začátku nezvolil optimální řešení a pak už celá realizace probíhala v limitech té první volby. A protože už se k tomu většinou vracet nebudu, tak ani nemám šanc plně vytěžit z těch získaných zkušeností a příště to vychytat na 100%. Je to jen v mý hlavě, ale opravdu si nějak nedokážu vychutnat - řekněme euforii - z dokončenýho projektu, když ten projekt je zároveň prototyp i konečnej produkt a já vím, že je sice dobrej, ale podruhý by to bylo daleko lepší. A kdykoliv při používání narazim na nějakej nedostatek, tak si ho uvědomuju a třeba si i vybavim kdy a jak jsem se "blbě" rozhodnul. Jak říkám - chyba v hlavě.
Snad každej, kdo někdy postavil rodinnej dům řekne - dobrý, ale teď bych to udělal jinak a líp. Jenže na druhej pokus většinou nemá love ani sílu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

15.1.2017 v 13:04 | Nahoru | #330

JARDA-001 píše: Opakuji nechci někomu brát náladu a hrát si na školitele a poučovat,když sám potřebuji mnohokrát poradit.
Ale tohle jsem měl přesně na mysli. Zapomenout na to že nebržděný smí mít celkovou do 750Kg To je sice pravda,ale záleží také (a to hodně) čím to táhneš

Auta v mé garáži smí dle TP táhnout toto:
VW Sharan 1,9 TDI 81KW všude kotouče ----- nebržděný 700 , bržděný 2000Kg (světe div se ani tomu těžkému Sharanovi papírově nepovolí zmiňovaných 750Kg,asi by ho to hodilo do škarpy,nebo by to neubrzdil?

Škoda Octavia 1,9 TDI 81KW všude kotouče ----- nebržděný 500Kg !!! bržděný 1300Kg

V CZ zatím asi osobáky moc nepřevažují,ale už se hodně zaměřují na dodávky a ty přestavby na motokros jsou dost často mimo limit
Soused má MB Sprinter maxík obytná vestavba a říká že aby se vešel do 3500Kg může jet ve 2 a bagáž nic moc (kdo ví jak je to ve skutečnosti)
Průser je dopravní nehoda



No, to jsi mě dal brouka do hlavy. Měl jsem za to, že mohu do 750kg. Popravdě jsem na tyto věci bordelář. Koncem léta do mě bouchlo protijedoucí auto. Moje první nehoda za 45 roků co mám řidičák a mraky km které jsem najel. Po nehodě jsme zlistili, že mám 1/2 roku propadlý řidičák.. V pondělí se hned podívám do techničáku co tam je napsáno.. Opravdu děkuji, za každou takovou informaci, protože se snažím mít vše OK. Doklady na přestavbu mě dělala DEKRA za 5000kč včetné technické.. Pokud máš pravdu, zvážím vlek s motorkou a vše samostatně co vozím. Musel bych asi měco dávat do kufru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist