Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: jetam> Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.
Telelever je super, líbí se mi, jak přední kolo lítá na nerovnost a do řídítek se to nepřenese. Navíc je super, že se to nepotápí při brždění.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Prostě Bawec,je Bawec!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW
Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Sema> To je slovo do pranice! Myslíš že je to mrňavý? Já mám ze sportu dobitý nohy a tak je to místo na prvním místě!
Nevím, nejel jsem na tom, ale v Linzu jsem parkoval u Luise vedle R850R a bylo takový menší, vedle mého GS.. Jinač já mám 196 cm a GS se sedlem ve vyšší poloze mi pasuje akorát1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál
ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW
No jo,ale jen na volnoběh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Dědóch píše: Nevím kolik se pohybujou DL,ale slušnou 11tku GS seženeš kolem 85-90,možná míň...
Prostě Bawec,je Bawec!
DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku
Jo, tenhle jev se dá poznat, ale za jízdy ho naprosto nevnímám a tůrování na místě neprovozuju...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Dědóch píše: No jo,ale jen na volnoběh
i za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Jo, tenhle jev se dá poznat, ale za jízdy ho naprosto nevnímám a tůrování na místě neprovozuju...
měl sem na mysli protočení motoru, ne uplný tůrování do omezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.
Nojo, ty ceny jsou dost vysoké. Já jsem GS vždy chtěl, proto jsem si ho koupil, ale je fakt, že za stejný prachy bych koupil o 10 let mladší 650 V-keř, byť bez ABS a podobných vychytávek..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.
Ale nemá takový koule!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Luke> jak píše sema ten podvozek u BMW mě maximálně nadchnul a velikostně musel by sis na to sednout...seděl sem na tom chvilku a mám 186 a bylo to tak akurát
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: měl sem na mysli protočení motoru, ne uplný tůrování do omezu
Jojo, je mi to jasný Já si zavrklám, motorka se nakloní doprava a vím, že pořád ještě boxuje Fakt mi to vůbec nevadí, jde o zvyk jak píšeš...jetam píše: Stewe> za jízdy to nepozoruju
Luke> jak píše sema ten podvozek u BMW mě maximálně nadchnul a velikostně musel by sis na to sednout...seděl sem na tom chvilku a mám 186 a bylo to tak akurát
Koukám že ty máš GSo. Vzhledově mi z těch tří říká nejmíň, ale to pro mě není až tak důležitý. Jak to tady tak pročítám začíná to bejt taky možnost. Jak je na tom tenhle stroj?