Téma: Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
7.1.2011 v 20:09
Ahoj, mám dilema se kterým bych potřeboval pomoct. Rozhodl sem se že pořídím další stroj a za boha se nemůžu rozhodnout kterou. Ve hře jsou tři adepti. Suzuki DL1000 V-Strom, BMW R850R a BMW R1100R. Nejsem žádnej závodník, momentálně jezdím na Viragu 1100 a výkonově mi bohatě stačí. Problém je v tom že měřím skoro 190 a Virgl je mi zkrátka malej. Po třech hodinkách v sedle sem jak zbitej. Co od nový mašiny chci je teda dostatek místa a pohodlí na delší jízdy pro mě i pro baťůžek. To mi Strom dá, ale s BMW nemám zkušenost. Stroma mám celkem přečtenýho a tak mě spíš zajímají postřehy o BMW. Servisní intervaly, spotřeba, slabiny, silné stránky atd... Díky moc!

Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
Anketa: Kterou?
BMW R1100GS
43%
26
DL1000 V-Strom
43%
26
BMW R850R
7%
4
BMW R1100R
8%
5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:23 | Nahoru | #1
jetam> Kardan je pro mě obrovskej argument protože sem zastánce toho že se na tom má jezdit a né to čistit- Jasný že Strom je na český silnice jak dělanej i když do kategorie endur ho může začlenit jen "odborná" porota, ale právě že sem slyšel že ty Bawka silnice taky přímo vyžehlej. Mašina u mě dostane to co potřebuje, ale nějak moc se s ní babrat nechci a tak je ten kardan fajn věc. Ale zatím u mě vede ten Strom. Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:27 | Nahoru | #2

Lucky-Luke píše: jetam> Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.


Telelever je super, líbí se mi, jak přední kolo lítá na nerovnost a do řídítek se to nepřenese. Navíc je super, že se to nepotápí při brždění.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist