paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Zdravím, rád bych na jaře pořídil jednu z těhle dvou kaw. Cenově tak kolem 70 000,-, takže by za to měl bejt slušnej kousek od roku 2000 vejš. Na GPZ jsem za dvě sezony najel asi 12 000km, předtím jsem jezdil na ČZ175, takže nějaké ty zkušenosti už mám. Jen se nemůžu rozhodnout, jestli koupit šestku nebo devítku. Svezl jsem se na Thundercatovi a oproti GPZ to bylo uplně jinde, nicméně aby jela, tak se musela točit. Proto jsem si řek, že by zx9r byla lepší než zx6r. Jak jsou na tom velikostně? Mám nějakých 190cm. Jezdil bych převážně sám, jen občas s batůžkem. Rád bych, aby mi mašina vydržela dýl než dvě sezony, to mluví taky spíš pro devítku. Pro šestku mluví zas nižší cena a vyšší výběr. Tak prosím poraďte. Díky a ať ta zima rychle uteče!
Anketa: ZX6R nebo ZX9R ?
ZX6R
22%
14
ZX9R
78%
51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 09:24 | Nahoru | #1

Stanford píše: To se mi líbí, jak tady spousta "nejmenovaných" píše, že šestikila jsou jenom pro kundítka Slovy: když už, tak devítku, nejlépe litr a ještě lépe dvanácku Byl bych moc rád, kdyby mi už konečně někdo naživo z těhle tlučpapulí ukázal, že umí využít na našich rozbitejch silnicích celý tzn. veškerý potenciál onoho motoru, třeba u ZX10R Podle mě, je na silnici větší prdel s šestikilem než s kdejakym litrem. A to, že šestka nejede tři kila? Na to seru! Když budu chtít prahnout po rychlosti, tak si koupim raketu!

No, a pak to tady nemá bejt samej mrtvej!



V podstatě bych s tvým výrokem souhlasil, ale ber to i z jiného pohledu.
Řeším totiž ten samý problém co tazatel vlákna (takže moc díky za založení tohodle vlákna, dost jsem si početl ). Přes 190 cm a GPz už mi přestalo stačit... Já osobně uznávám, že výkonově by mi stačila i ta šestka (konkrétně v mém případě)...jenže na tu šestku se neposkládám ani tak jako na to stařičké GPz, ten sport se mi líbí a chtěl bych u něj zůstat, dokonce mi i přirostlo srdce ke kawě a nějak tu značku měnit nechci. Osobně jsem moc rád, že něco jako devítka vůbec existuje , například pro mě je to reálná možnost, jak přesedlat na něco většího a to jak rozměrově tak i výkonově.

A že nevyužiju potenciál motorky? Nevyužiju no a co jako? Já si tu devítku nechci pořídit proto, že to umí jet rychleji. To že je silnější a rychlejší beru jen jako pozitivim do budoucna. Alespoň to za pár let zase nebudu muset měnit. Je plno lidí co si rádi motorku nechají na "pořád" a já mezi ně určitě patřím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 17:49 | Nahoru | #2
lajken> Já to vlastně beru tak, že každej má zkušenosti s motorkou úplně jiný a podle toho se taky ty jednotlivý názory liší. Já bych osobně něco, co má nějakejch 140 - 150 koní v mašině ani v autě prostě nechtěl. Na to předjíždění v silničním provozu stačí stokoňová motka a na silnicích je s ní prostě větší zábava (řazení, brzdění, práce s plynovou rukojetí..atp)

Není mi znám jedinej normální důvod, proč jezdit po okreskách 280 km/h i více?!?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 Včera v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist