globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
Zdravím,prosim o radu.Doporučí mi někdo přepínače na cx-500
Diky.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2017 v 22:10 | Nahoru | #1
To pod tím filtrem slouží jako separátor oleje z odvzdušnění motoru. Zkontroluj si že máš zazátkovaný odkalovací hadice co vedou z filtru, jsou tam dvě - jedna z separátoru druhá rovnou z tělesa, často to bejvá otevřený a saje to tamtudy falešnej luft a bordel. A co se týče "střelby z prava", tak pokud máš origo výfuk tak se to tak snadno nepozná protože pod motorem jsou svody spojený do jedný komory.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2018 v 18:04 | Nahoru | #2
Mrkni na ebay-kleinanzeigen Heilbad-Heiligenstadt u Götingenu (je to relativně blízko), nebo v Herzlake u Brém - rám s papírama za 100 respektive 98 €.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 3.6.2018 v 23:39 | Nahoru | #3
Na tomhle stroji není nic atypickýho aby ten univerzál návod nefungoval.
Sací (0.08-0.1mm) i výfukový (0.1-0.12) se dělají na konci kompresního zdvihu.
Nejsnazší je vyšroubovat svíčky (rovnou zkontrolovat vzhled a elektrody-0.7), vyšroubovat přední krytku (víčko s šestihranem na klíč č.17), dále inspekční krytku (vpravo nahoře na zadním karteru). Sundat kryty hlav (ani není třeba sundavat nádrž, jen vyšroubovat šroub pod sedlem a případně hadičku)
Ořech 17, prodloužení a nějakou ráčnu, měrky 0.08, 0.1, 0.12 a 10ku klíč +kleště nebo extra klíč na čtyřhran šroubků.
17ku nasadíš na prodloužení s ráčnou zepředu a otáčíš klikou (z pohledu zepředu ve směru hodin-utahovat pravotočivý šroub) dokud není v horním inspekčním otvoru značka TL (horní úvrať levýho) nebo TR přesně proti rysce na boku otvoru. Pokud nastala koincidence TL (nebo TR) s uzavřením ventilů daného válce je nastavena poloha pro nastavení vůlí (konec kompresního zdvihu příslušného válce).Pak prostě zkontroluj měrkama stav na jednotlivých ventilech a nastav podle potřeby.
Pár tipů:
1) ventily nastavovat na studeným motoru po dopnutí rozvoďáku,
2) zkontrolovat vůli vahadel (má být 0.08 mm) a při nastavení vůle ventilů lehkým tlakem proti šroubkům nastavit vahadlo tak aby se vymezily vůle v ose a případně v dalších částech (palce na vačce a tlačných tyčkách),
3) po ventilech zkontrolovat případně doštelovat synchronizaci karburátorů (na max výkon to vliv nemá ale na kultivovanost volnoběhu a spotřebu ano)

A jinak je tu v motokatalogu servisní manuál kde je to vše popsaný,sice v angličtině ale s obrázkama.

Naposledy editováno 03.06.2018 23:42:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050


TOPlist