globalmoto_kveten





Téma: Technická výbava na dlhšiu cestu.
15.12.2014 v 17:46
Zdravím.Rád by som prijal rady a poznatky,zo skúseností od skúsených mazákov,akú technickú výbavu a nutnosti si zobrať na cestu asi 4000km(okruh) z Ya 535 Virago.U Jawy350 a pri cca 2000km som to zvládal k spokojnosti,ale pri Viragu nemám skúsenosti.Moto je v dobrej kondíci,ale predsa,rád by som sa vyhol zbytočným problémom.Prosím,ak to už bolo riešené v minulosti,prosim odkaz.Za všetky fundované rady a príspevky ďakujem.LA.





Technická výbava na dlhšiu cestu.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2014 v 18:58 | Nahoru | #1
Montpáky, náhr.duše, US-pásku, nejpoužívanější klíče na tvé moto, nějakej ten šroubek.

Technická výbava na dlhšiu cestu.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2014 v 22:28 | Nahoru | #2
Jo ty plastový pásky jsou super,ty vozím .......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2014 v 23:14 | Nahoru | #3
Abych se nemusel opakovat, akorát XV535 má duše, tak místo knotů raději sprej nebo montpáky a lepení na duše.

1 reakcí na tento příspěvek Technická výbava na dlhšiu cestu.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2014 v 23:18 | Nahoru | #4
Vozím základní sadu plochých klíčů 8-9, 10-11, 11-12 a 14-17, klíč na svíčku a na kola, imbusy, šroubovák plochý a křížový, nůžky, lepící pásku s vlákny, elektrikářskou lepící pásku (žužlovku), knoty a bombičky. S tímhle jsem zatím vystačil. Naposledy jsem rozebíral karburátor na parkovišti před penzionem, když jsem vzal nějakej sračkovej benzín.

A nezapomeň kombinačky. Píchnul jsem ve Slovinsku a nemohl dostat ten vrut z pneu.

Celý se to pohodlně vejde pod sedlo včetně lékárny, nepromoku, sady žárovek a pojistek (doplněné o klubko drátu a fastony), popruhů, gumové sítě a nejdůležitější věci - servisního manuálu.

Naposledy editováno 15.12.2014 23:23:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2014 v 23:52 | Nahoru | #5

amsterdam píše: fidlimydli> Priateľu pýtaš sa do jakej miery som zdatný niečo ppraviť. Aby si bol trochu v obraze.Na začiatku som sa vrtal v motoroch v rokoch 1963-4 Stadion 21-Jawa 20- v r. 1979 Jawa 350/354, a potom pauza do r,2012 ak sa nemýlim.Potom J250/559 potom j350/360,potom j350/634,poto Yamaha XvV 535 Virago r.v.1997 a podľa posudenia a vzhľadu cca 11000km.
Som praktik a myslím že nebudem sklamaný ani Virážkou 535.Ahoj.



Pokud jsi takto zběhlý, tak je myslím zbytečné se ptát co za vercajk sebou na cesty.
Doporučím tedy tu spojkovou páčku. Na mé moto stojí opravdu záchranná no name 200kč a můžeš být sebelepší pilot, ale když v zatáčce natrefíš na kýbl oleje na cestě jako já v Bosně, nenaděláš nic. Bez spojky se pak špatně dostává do civilizace. Bez před. brzdy to dáš.
Šťastnou cestu a aby jsi nic nepotřeboval.

Lanka stačí zkontrolovat před cestou. Utrhnou se vždy u válečku a to už musí být roztřepené, aby se během pár km utrhlo. A utrhne se vždy proto, že se váleček v páčce neprotáčí, nebo špatně protáčí. Pokud to chodí OK, vydrží to mraky km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist