Po zverejneni dnesniho clanku, http://www.motorkar...adventure-23963.html (mimochodem, super clanek a díky redakci za nej), jsem z KTM docela smutny. KTM je pro me synonymum pro slovo Rally a 990Rko je pro me dokonala motorka, kterou si v brzke dobe poridim. Proto mi hlodaj nasledujici parafraze vedeni KTM.
Odpoved na dotaz ohledne SMT:
KTM rozhodně nechystá použít motor 1190 do modelu SMT. Vedení si uvědomuje, že se jedná o motorku pro jiný typ jezdců a bude chtít zachovat jeho specifický charakter.
A odpoved na srovnani s Adv:
Nový model se s předchozím skoro nedá srovnávat, je to úplně jiná motorka.
Takze co ten "typ jezdcu" ktery si chteji zachovat specificky charakter 990R? Vzdyt 990 adv proste byla vlajkovou lodi KTM! (muj nazor) Aha, treba pro nas udelaji nejakou rally replicu 800.
Odpoved na KTM off 800:
úvahy na téma nového off-road modelu v kubatuře 800 ccm KTM vyloženě neodmítá, ale v současné době pro značku tato kategorie není prioritní.
A poskedni reakce na odpoved z clanku:
1190 je mnohem univerzálnější , což je plus hlavně na silnici.
??? (!) To snad nemysli vazne, víc univerzalni nez 990R rozhodne neni (Tedka nenerazim na srovnani ktery model je lepsi nebo horsi ale na podstatu slova univerzalni motorka!)Co vy na to?
Je to prostě o tom co chceš. No a taky se podívej kde to prodávaj, žijeme v evropě a asfaltka je tu do každé prdele. No jasně v rumunsku ne, ale kolik tam asi tak prodají ktm?
Věřim, že KTM budou s 1190 tkou mít velkej úspěch. Vůbec tuhle mašinu nezatracuju, ale už to není pro offrouďáky. Potenciál offu možná v Rku bude, ale vůbec se mi nelíbí ta zranitelnost a absence jednoduchosti. Prostě si nedovedu představit, jak bych řešil někde v pláních svítící kontrolku, která mě zastaví.
Znám jen pár magorů co mají chuť tahat 230 kg do sraček s vědomím, že jde spotřebák hodně rychle do háje, uražené štíty, polámané plasty atd. Hodně takovejch raději volí koupi lehčí kozy. Jezdí s námi kluk s XT1200Z a postavil na předek 21" kolo. Dává jí co proto, ale už to není mezi ním a mašinou. Zapomene něco povypínat a je v řiti. V krizovce, kdy to nejméně potřebuješ ti do toho začne kecat kontrola trakce. No, to bych to v té stráni rozkopal..
Měli by už pojmenovat další třídu mašin. To čemu se poslední dobou říká enduro už moc s endurem nekoresponduje. Pro mě posledním velkým endurem je pouze starej advenčr. Bavorák a jeho kopie mě neoslovujou. Pro mě osobně je díra na trhu, které když někdo využije, tak si své zákazníky najde.
Dokud někdo nepříjde s tím aby to mělo
- rally dyzajn a off schopnosti
- 2V
- 800-900 obsah
- bez elektronickejch udělátek a pyčovinek
- jednoduchost, blbuvzdornost
budu se muset starou Superteneru udržet při životě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 23 | 21.3.2024 v 12:23 Guzo |