založil jsem tohle vlákno pro to, abych získal nějaké zkušenosti a informace o tom, jestli se vyplatí jezdit na ethanol, co to dělá s motorem, a prostě všechno kolem toho.
Nevyhýbám se ani problematice LPG, CNG a podobných.
Pište své zkušenosti, myslím si že tohle vlákno pomůže více lidem v rozhodování
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
a jaký zázrk si čekal nic jsi nepoznal to je vše +o a proš to leješ do jeepa naleštěná bída?
felixxx píše: marekparek>
a jaký zázrk si čekal nic jsi nepoznal to je vše +o a proš to leješ do jeepa naleštěná bída?
ale já se ho musím zastat-mně se líbí poslení dobou po něm pokoukávám,ale asi po 2,7 crdi-benzím žere jako tank a lpg nemůžu ani cítit...
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Creck píše: Tak trosku se smejete vlastni hlouposti. Mozna by to chtelo neco si nastudovat o perpetum mobile a kdyz v tom budete , tak priberte i zakon o zachovani energie.
Zrovna u vas dvou se ale nedivim, nedokazete pochopit ekonomiku dluh - urok. A o penezich si myslite ze vznikaji praci.
Zavidim vam, takovi lide se maji opravdu na svete nejlip
felixxx píše: crdi benzín tos to nějak domotal
co jsem domotal?
jo,mohl jsem tam doplnit "protože"
pokukuju po 2,7 crdi-protože benzín žere jako tank a LPG nechci........bral bych i 5,7 hemi,ale jak říkám-s LPG jsem si užil dost a prznit s tím 8-válec nechci. a na to,abych jezdil za 17l benzínu nemám žaludek-to je opravdu nesmyslné mrhání peněz do vzduchu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Perpetuum mobile (latinsky: věčně v pohybu. Česky také: Věčný stroj, samohyb) je hypotetický stroj, který pro svůj chod nepotřebuje žádný vnější zdroj energie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
TomElefant750 píše: Nojo, jenže ježdění na LPG, CNG, bioetanol a podobný věci je levný jen do doby než na to začne jezdit dostatek lidí, stát pak přijde na to že by to bylo potřeba pěkně zdanit a bude po srandě. Určitě aspoň přibližně tušíš kolik z ceny benzínu nebo nafty jde do státní kasy - nechce se mi to teď hledat ale přez polovinu ceny to je určitě.
Čau, Tom
Polopravda, bio a CNG jsou osvobozeny od daně a to je tunel, který brzy skončí, zatímco LPG je zdaněno sazbou, kterou určuje EU (minimální, v celé EU nesmí být nikde nižší, ČR má o něco vyšší než minimální sazbu).
Výhodou LPG je, že na rozdíl od nafty a benzinu se to nedá pančovat ani do toho stát nikdy nemůže nařídit přidání biosraček.
Naftový motor je o 30-60 tisíc dražší, u nového auta, takže přestavba na LPG za 23 je proti tomu za pusu (zadarmo). Pokud najedu 200 tisíc km, na každém ušetřím kačku pade (paliva už budou jen dražší, levnější určitě ne), tak jsem měl auto vlastně zadarmo. A to se vyplatí
felixxx píše: marekparek>
a jaký zázrk si čekal nic jsi nepoznal to je vše +o a proš to leješ do jeepa naleštěná bída?
ML320 bylo třeba na ježdění a leštění....
to že to žere 13-14 litrů řeknu jen tak ..že buď to chceš a jezdíš a nebo to nechceš..
LPG je alternativa jak trochu ulevit těm nákladům na benzín...
a zkusil sem to tam nalít z hecu nic víc ...
to že JEEP bere 15 až 30 nepopírám a je fakt že v lpg jich jezdí dost a nemaj problém a někteří zas maj ... zázrakem sem čekal v uvozovkách to že to bude jezdit stejně jako na benzín ale to nejede tak sem to neřešil šlo o hec s kámošem co to lil do Hyundaie Santafe
Mám ještě suzuki vitaru a s kolegou závodního samuraje a je fakt že po nalití 10 litru do 30 tak mám pocit že to trochu líp jede...
jo a ještě mi nepřipadá že bych si stěžoval na spotřebu tak nechapu narážku... na navoněnou bídu
podle mě každý auto je navoněná bída
rrss píše: Polopravda, bio a CNG jsou osvobozeny od daně a to je tunel, který brzy skončí, zatímco LPG je zdaněno sazbou, kterou určuje EU (minimální, v celé EU nesmí být nikde nižší, ČR má o něco vyšší než minimální sazbu).
Výhodou LPG je, že na rozdíl od nafty a benzinu se to nedá pančovat ani do toho stát nikdy nemůže nařídit přidání biosraček.
Naftový motor je o 30-60 tisíc dražší, u nového auta, takže přestavba na LPG za 23 je proti tomu za pusu (zadarmo). Pokud najedu 200 tisíc km, na každém ušetřím kačku pade (paliva už budou jen dražší, levnější určitě ne), tak jsem měl auto vlastně zadarmo. A to se vyplatí
tak něják to je ...
a prostě čím větší motour tím rychlej se to vrátí...
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
a tak nějak je to u aut .. nekomu stačí fabka a někomu ne ... ale neumím si představit 2,2t těžké auto s 1,4 55kw a to ještě poslat do terenu to by asi nešlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Katana píše: Taky mě zajímalo co bych si měl o perpetum mobile nastudovat. Jenže ono perpetum mobile by mělo jet věčně i bez slunce a větru (to už je přeměna energie) a ještě by mělo něco pohánět, když k tomu připočítáme ztráty tak nám výjde že perpetum mobile nemůže existovat, ono aby mohlo fungovat by muselo z ničeho vytvořit energii a na to nic jet navždy. I jaderný reaktor se musí něčím nakrmit aby jel a věčně taky nepojede.
Tak kdyz to vis, proc pri premene vetru na el. energii vyskakujes ze je to perpetum mobile ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
taková V3S jeřáb ná deset tun, výkon 69 kW a vyjede vechno na světě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
rrss píše: Polopravda, bio a CNG jsou osvobozeny od daně a to je tunel, který brzy skončí, zatímco LPG je zdaněno sazbou, kterou určuje EU (minimální, v celé EU nesmí být nikde nižší, ČR má o něco vyšší než minimální sazbu).
Výhodou LPG je, že na rozdíl od nafty a benzinu se to nedá pančovat ani do toho stát nikdy nemůže nařídit přidání biosraček.
Naftový motor je o 30-60 tisíc dražší, u nového auta, takže přestavba na LPG za 23 je proti tomu za pusu (zadarmo). Pokud najedu 200 tisíc km, na každém ušetřím kačku pade (paliva už budou jen dražší, levnější určitě ne), tak jsem měl auto vlastně zadarmo. A to se vyplatí
dovolím si oponovat-LPG jde pančovat a dělá se to ve velkém.sám si určitě poznal,že plyn z jedné pumpy jede líp a z druhé zase hůř.ale daleko horší je to,když je plyn nekvalitní a má vysoký obsah síry a jiných sraček-osobně jsem řešil případy,kdy po kujetí 200km na pančlý plyn byly zničené membrány ve splynovači-a né u jednoho auta...-ale to už byl samozřejmě extrém.
osobně jsem měl asi 7 aut na LPG a to 13 let vkuse a už ho nechci ani vidět.vždycky příjdou menší,nebo větší problémy...to si raději zaplatím generálku čerpadla na dieslu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
felixxx píše: marekparek>
taková V3S jeřáb ná deset tun, výkon 69 kW a vyjede vechno na světě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Creck: Tak kdyz to vis, proc pri premene vetru na el. energii vyskakujes ze je to perpetum mobile ?
Protože "vítr" který hodláš využívat vzniká pohybem hnaného vozidla. Čili ty mu chceš vracet energii, kterou nejdřív spotřebuješ pohybem. A protože při každé přeměně energie vznikají ztráty, tak množství energie kterou takhle vyrobíš bude vždycky nižší, než ta spotřebovaná.
Stručně řečeno - když to do auta vůbec nedáš, budeš mít nižší spotřebu, než s tímhle bazmekem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Dolph-cz píše: dovolím si oponovat-LPG jde pančovat a dělá se to ve velkém.sám si určitě poznal,že plyn z jedné pumpy jede líp a z druhé zase hůř.ale daleko horší je to,když je plyn nekvalitní a má vysoký obsah síry a jiných sraček-osobně jsem řešil případy,kdy po kujetí 200km na pančlý plyn byly zničené membrány ve splynovači-a né u jednoho auta...-ale to už byl samozřejmě extrém.
osobně jsem měl asi 7 aut na LPG a to 13 let vkuse a už ho nechci ani vidět.vždycky příjdou menší,nebo větší problémy...to si raději zaplatím generálku čerpadla na dieslu....
asi záleží jakého čerpadla a trysek a všeho oklo není diesel jako diesel
na audi 2,5tdi za 60 tis už tak sranda není... a vstřik za 4-7tis
ja třeba kupoval passata v benzínu a kamoška v tdi 2,0 a jezdilo to krásně za 6,5 nafty a ja za 10 beňa po roce ji ale odešlo čerpadlo vstřiky a měnilo se pár čidel cca za 50-60 tis
ja na benzínu čidlo Ot.vačkového hřídele za 2 200kč a jinak nic a kde je ta úspora na te spotřebě teď... nazory sou různé
spíš je to o tom že us starších nafťáků nikdy nevíš co koupíš a tady na tom trhu je to hnus téměř co auto to stočka
Hold země neomezených možností
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
benzin patři do osobáku
plyn patři do zapalovaču
nic víc nic mín
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
LALIK píše: nafta patři do traktoru
benzin patři do osobáku
plyn patři do zapalovaču
nic víc nic mín
zapoměl si na LÍH