globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
 
2.2.2011 v 16:57
Zdarec,
založil jsem tohle vlákno pro to, abych získal nějaké zkušenosti a informace o tom, jestli se vyplatí jezdit na ethanol, co to dělá s motorem, a prostě všechno kolem toho.
Nevyhýbám se ani problematice LPG, CNG a podobných.
Pište své zkušenosti, myslím si že tohle vlákno pomůže více lidem v rozhodování
Anketa: Na co jezdíte?
Benzín
57%
101
Nafta
12%
21
Ethanol
6%
10
LPG
20%
35
CNG
2%
3
Něco jiného? Co?
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

28.2.2011 v 20:43 | Nahoru | #211
brzy začnem jezdit na dřevoplyn-jestli ty ceny půjdou výš...

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

28.2.2011 v 21:06 | Nahoru | #212
Dolph-cz>

nebudem na to u národ zlenivěl miloš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

28.2.2011 v 21:09 | Nahoru | #213
marekparek>

a jaký zázrk si čekal nic jsi nepoznal to je vše +o a proš to leješ do jeepa naleštěná bída?

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

28.2.2011 v 21:17 | Nahoru | #214

felixxx píše: marekparek>

a jaký zázrk si čekal nic jsi nepoznal to je vše +o a proš to leješ do jeepa naleštěná bída?





ale já se ho musím zastat-mně se líbí poslení dobou po něm pokoukávám,ale asi po 2,7 crdi-benzím žere jako tank a lpg nemůžu ani cítit...

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 06:46 | Nahoru | #215
crdi benzín tos to nějak domotal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 08:24 | Nahoru | #216

Creck píše: Tak trosku se smejete vlastni hlouposti. Mozna by to chtelo neco si nastudovat o perpetum mobile a kdyz v tom budete , tak priberte i zakon o zachovani energie.

Zrovna u vas dvou se ale nedivim, nedokazete pochopit ekonomiku dluh - urok. A o penezich si myslite ze vznikaji praci.

Zavidim vam, takovi lide se maji opravdu na svete nejlip

Čekám na objasnění toho perpetum mobile.

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 10:33 | Nahoru | #217

felixxx píše: crdi benzín tos to nějak domotal



co jsem domotal?

jo,mohl jsem tam doplnit "protože"

pokukuju po 2,7 crdi-protože benzín žere jako tank a LPG nechci........bral bych i 5,7 hemi,ale jak říkám-s LPG jsem si užil dost a prznit s tím 8-válec nechci. a na to,abych jezdil za 17l benzínu nemám žaludek-to je opravdu nesmyslné mrhání peněz do vzduchu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 11:32 | Nahoru | #218
Katana> staci ?

Perpetuum mobile (latinsky: věčně v pohybu. Česky také: Věčný stroj, samohyb) je hypotetický stroj, který pro svůj chod nepotřebuje žádný vnější zdroj energie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 12:22 | Nahoru | #219
Creck: Ale co jsi myslel tím "Mozna by to chtelo neco si nastudovat o perpetum mobile a kdyz v tom budete , tak priberte i zakon o zachovani energie."? Protože popírání zákona zachování energie a vynalézání perpetua mobile tu prezentuješ jen ty.

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 14:46 | Nahoru | #220
1100Virago> Ja rikam ze pro vyrobu el. proudu nepotrebujes zadnou vnejsi energii ? To by jsi poprel asi funkci vsech vetrnych a solarnich elektraren.

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 16:32 | Nahoru | #221
Taky mě zajímalo co bych si měl o perpetum mobile nastudovat. Jenže ono perpetum mobile by mělo jet věčně i bez slunce a větru (to už je přeměna energie) a ještě by mělo něco pohánět, když k tomu připočítáme ztráty tak nám výjde že perpetum mobile nemůže existovat, ono aby mohlo fungovat by muselo z ničeho vytvořit energii a na to nic jet navždy. I jaderný reaktor se musí něčím nakrmit aby jel a věčně taky nepojede.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 17:01 | Nahoru | #222

TomElefant750 píše: Nojo, jenže ježdění na LPG, CNG, bioetanol a podobný věci je levný jen do doby než na to začne jezdit dostatek lidí, stát pak přijde na to že by to bylo potřeba pěkně zdanit a bude po srandě. Určitě aspoň přibližně tušíš kolik z ceny benzínu nebo nafty jde do státní kasy - nechce se mi to teď hledat ale přez polovinu ceny to je určitě.
Čau, Tom



Polopravda, bio a CNG jsou osvobozeny od daně a to je tunel, který brzy skončí, zatímco LPG je zdaněno sazbou, kterou určuje EU (minimální, v celé EU nesmí být nikde nižší, ČR má o něco vyšší než minimální sazbu).

Výhodou LPG je, že na rozdíl od nafty a benzinu se to nedá pančovat ani do toho stát nikdy nemůže nařídit přidání biosraček.

Naftový motor je o 30-60 tisíc dražší, u nového auta, takže přestavba na LPG za 23 je proti tomu za pusu (zadarmo). Pokud najedu 200 tisíc km, na každém ušetřím kačku pade (paliva už budou jen dražší, levnější určitě ne), tak jsem měl auto vlastně zadarmo. A to se vyplatí

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 17:14 | Nahoru | #223

felixxx píše: marekparek>

a jaký zázrk si čekal nic jsi nepoznal to je vše +o a proš to leješ do jeepa naleštěná bída?

a mě se líbí borci co to zhazuji a nic neví o tom co a jak ... kdybys věděl co dělam za sport tak bys asi nic nepsal , kvůli leštění sem si ho nekupoval ...

ML320 bylo třeba na ježdění a leštění....
to že to žere 13-14 litrů řeknu jen tak ..že buď to chceš a jezdíš a nebo to nechceš..
LPG je alternativa jak trochu ulevit těm nákladům na benzín...


a zkusil sem to tam nalít z hecu nic víc ...

to že JEEP bere 15 až 30 nepopírám a je fakt že v lpg jich jezdí dost a nemaj problém a někteří zas maj ... zázrakem sem čekal v uvozovkách to že to bude jezdit stejně jako na benzín ale to nejede tak sem to neřešil šlo o hec s kámošem co to lil do Hyundaie Santafe

Mám ještě suzuki vitaru a s kolegou závodního samuraje a je fakt že po nalití 10 litru do 30 tak mám pocit že to trochu líp jede...

jo a ještě mi nepřipadá že bych si stěžoval na spotřebu tak nechapu narážku... na navoněnou bídu

podle mě každý auto je navoněná bída

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 17:17 | Nahoru | #224

rrss píše: Polopravda, bio a CNG jsou osvobozeny od daně a to je tunel, který brzy skončí, zatímco LPG je zdaněno sazbou, kterou určuje EU (minimální, v celé EU nesmí být nikde nižší, ČR má o něco vyšší než minimální sazbu).

Výhodou LPG je, že na rozdíl od nafty a benzinu se to nedá pančovat ani do toho stát nikdy nemůže nařídit přidání biosraček.

Naftový motor je o 30-60 tisíc dražší, u nového auta, takže přestavba na LPG za 23 je proti tomu za pusu (zadarmo). Pokud najedu 200 tisíc km, na každém ušetřím kačku pade (paliva už budou jen dražší, levnější určitě ne), tak jsem měl auto vlastně zadarmo. A to se vyplatí



tak něják to je ...
a prostě čím větší motour tím rychlej se to vrátí...

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 17:19 | Nahoru | #225
jo a ještě jeden poznatek .... proč teda mít litrovou motorku se 180koňma když jede i 250tka a spotřeba je 10 vs 3-4l na 100km ...

a tak nějak je to u aut .. nekomu stačí fabka a někomu ne ... ale neumím si představit 2,2t těžké auto s 1,4 55kw a to ještě poslat do terenu to by asi nešlo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 17:54 | Nahoru | #226

Katana píše: Taky mě zajímalo co bych si měl o perpetum mobile nastudovat. Jenže ono perpetum mobile by mělo jet věčně i bez slunce a větru (to už je přeměna energie) a ještě by mělo něco pohánět, když k tomu připočítáme ztráty tak nám výjde že perpetum mobile nemůže existovat, ono aby mohlo fungovat by muselo z ničeho vytvořit energii a na to nic jet navždy. I jaderný reaktor se musí něčím nakrmit aby jel a věčně taky nepojede.



Tak kdyz to vis, proc pri premene vetru na el. energii vyskakujes ze je to perpetum mobile ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 17:59 | Nahoru | #227
marekparek>

taková V3S jeřáb ná deset tun, výkon 69 kW a vyjede vechno na světě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 18:03 | Nahoru | #228

rrss píše: Polopravda, bio a CNG jsou osvobozeny od daně a to je tunel, který brzy skončí, zatímco LPG je zdaněno sazbou, kterou určuje EU (minimální, v celé EU nesmí být nikde nižší, ČR má o něco vyšší než minimální sazbu).

Výhodou LPG je, že na rozdíl od nafty a benzinu se to nedá pančovat ani do toho stát nikdy nemůže nařídit přidání biosraček.

Naftový motor je o 30-60 tisíc dražší, u nového auta, takže přestavba na LPG za 23 je proti tomu za pusu (zadarmo). Pokud najedu 200 tisíc km, na každém ušetřím kačku pade (paliva už budou jen dražší, levnější určitě ne), tak jsem měl auto vlastně zadarmo. A to se vyplatí



dovolím si oponovat-LPG jde pančovat a dělá se to ve velkém.sám si určitě poznal,že plyn z jedné pumpy jede líp a z druhé zase hůř.ale daleko horší je to,když je plyn nekvalitní a má vysoký obsah síry a jiných sraček-osobně jsem řešil případy,kdy po kujetí 200km na pančlý plyn byly zničené membrány ve splynovači-a né u jednoho auta...-ale to už byl samozřejmě extrém.

osobně jsem měl asi 7 aut na LPG a to 13 let vkuse a už ho nechci ani vidět.vždycky příjdou menší,nebo větší problémy...to si raději zaplatím generálku čerpadla na dieslu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 18:50 | Nahoru | #229

felixxx píše: marekparek>

taková V3S jeřáb ná deset tun, výkon 69 kW a vyjede vechno na světě

všechno na světě neeeee ale projede dost ale uznej že s 1.4 by to asi nešlo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 18:56 | Nahoru | #230

Creck: Tak kdyz to vis, proc pri premene vetru na el. energii vyskakujes ze je to perpetum mobile ?


Protože "vítr" který hodláš využívat vzniká pohybem hnaného vozidla. Čili ty mu chceš vracet energii, kterou nejdřív spotřebuješ pohybem. A protože při každé přeměně energie vznikají ztráty, tak množství energie kterou takhle vyrobíš bude vždycky nižší, než ta spotřebovaná.
Stručně řečeno - když to do auta vůbec nedáš, budeš mít nižší spotřebu, než s tímhle bazmekem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 18:58 | Nahoru | #231

Dolph-cz píše: dovolím si oponovat-LPG jde pančovat a dělá se to ve velkém.sám si určitě poznal,že plyn z jedné pumpy jede líp a z druhé zase hůř.ale daleko horší je to,když je plyn nekvalitní a má vysoký obsah síry a jiných sraček-osobně jsem řešil případy,kdy po kujetí 200km na pančlý plyn byly zničené membrány ve splynovači-a né u jednoho auta...-ale to už byl samozřejmě extrém.

osobně jsem měl asi 7 aut na LPG a to 13 let vkuse a už ho nechci ani vidět.vždycky příjdou menší,nebo větší problémy...to si raději zaplatím generálku čerpadla na dieslu....



asi záleží jakého čerpadla a trysek a všeho oklo není diesel jako diesel

na audi 2,5tdi za 60 tis už tak sranda není... a vstřik za 4-7tis

ja třeba kupoval passata v benzínu a kamoška v tdi 2,0 a jezdilo to krásně za 6,5 nafty a ja za 10 beňa po roce ji ale odešlo čerpadlo vstřiky a měnilo se pár čidel cca za 50-60 tis
ja na benzínu čidlo Ot.vačkového hřídele za 2 200kč a jinak nic a kde je ta úspora na te spotřebě teď... nazory sou různé

spíš je to o tom že us starších nafťáků nikdy nevíš co koupíš a tady na tom trhu je to hnus téměř co auto to stočka

Hold země neomezených možností

Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 18:59 | Nahoru | #232
ale to nemá smysl řeši diesel vs benzín lpg atd to je věčné téma

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #233
marekparek>

ty ceny střílíš od pasu ty jsou daleko nižší pokud bys jezdil jako kámoška do drahých servisů asi zaplatíš podobně

Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 19:46 | Nahoru | #234
bohužel značkové ceny něco nejde kupit ve druhovyrobě nebo nešlo no a navíc už těch pokusů/omyl taky nemusím u některých věcí zkoušet

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #235
nafta patři do traktoru
benzin patři do osobáku
plyn patři do zapalovaču
nic víc nic mín

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 20:32 | Nahoru | #236
marekparek>

to víš že šlo jen jde o to kam spěcháš

jesti za zábavou nebo na pohření službu

Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 20:34 | Nahoru | #237
volím určité komponenty origo moje volba moje prachy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #238

LALIK píše: nafta patři do traktoru
benzin patři do osobáku
plyn patři do zapalovaču
nic víc nic mín



zapoměl si na LÍH

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 20:37 | Nahoru | #239

Dingo píše: zapoměl si na LÍH


jooo na LÍH jezdim já v jakekoliv podobě

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.3.2011 v 20:37 | Nahoru | #240

Dingo píše: zapoměl si na LÍH

ten se pije ne ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist