globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.11.2016 v 17:30 | Nahoru | #1861
sisobmw> ještě si zapomněl na nějakou tu chytrou krabičku, nejspíš EJK, jinak ty úpravy sání a výfuku nemají pražádný smysl.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2016 v 07:07 | Nahoru | #1862
Úpravou filtru myslíte odstranění kovové mřížky a provrtání boku a vložení průduchů nebo jen mřížka?
Poptával jsem se a nemohu sehnat vzduchový filtry kromě sportovního KN. Určitě půjde v Hondě, nevíte o jiné volbě?
Díky

Naposledy editováno 06.11.2016 13:35:17

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2016 v 10:04 | Nahoru | #1863
kámošovi na CRF doporučili a prodali přímo v Hondě výfuk Leovince. Dřív pro Hondu dělal myslím Arow, ale poměr cena/výkon je leovince vždy to nejlepší co se dá pořídit a já je měl/mám skoro na všech moto, zrovna mimo CRF (ale tady už byl namontovaný FMF, jinak bych vzal Leoška)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.11.2016 v 13:34 | Nahoru | #1864
Koukal jsem na to a LEOŠ není homologovaný. Jediný, který mi prodejce našel na CRF je Arrow.

Mám dotaz:
Montáž úpravy vstřiku EJK bez laděného výfuku - má smysl?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2016 v 14:14 | Nahoru | #1865
Tak byla na Eicmě a příští rok jde na trh - CRF 250 Rally

Jsem zvědav na cenu...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2016 v 14:58 | Nahoru | #1866
Cenu typuji mezi 140 a 150 tis.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2016 v 15:02 | Nahoru | #1867
Kome: OT, jedes jeste ted nekdy do statenic? zitra na brigadu?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2016 v 18:14 | Nahoru | #1868
Assassin: chci se tam objevit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2016 v 18:36 | Nahoru | #1869

Kome píše: Assassin: chci se tam objevit.



zatim se to resi, kdy se to bude bourat, ale dnes cvok rikal, ze asi ve ctvrtek, my jdem zitra jezdit hned dopoledne, kdybys mel treba v praci nudu :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2016 v 18:48 | Nahoru | #1870
ja tam chtěl byt na cca půl druhou. uvidím jak mi to vyjde.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2016 v 12:25 | Nahoru | #1871
Kome: Já tipuju spíš kolem 160 tis. No uvidíme...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2016 v 15:19 | Nahoru | #1872
konečně jsem vybral pneu na CRFko byl to v tom rozměru boj Kdyby to někomu pomohlo, tak jsou v origo rozměrech Pirelli MT 16 přední a MT 21 zadní

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.11.2016 v 11:31 | Nahoru | #1873
Tak vzduchový filter som už namontoval KN. Nemyslím si že to bez tej krabičky EJK nemá význam. Zviezol som sa 200 km a motorka má hladší chod v nízkych ot. a ľahšie sa točí. Už sa teším na ten výfuk. Na zvod, koncovku a debekiler, žiaľ stále čakám. Slovenský dovozca Dominátoru nejako mešká.
Postupne budeme úpravy fotiť a pridávať. Žiaľ chalan čo sa na tom bude hlavne podieľať je po operácii. Tak čakám prvé úpravy až koncom roka.
Na výstave v Miláne sa nám nejak roztrhlo vrece s novými modelmi tohto segmentu. Ale som sklamaný, že KTM stále neprišla s endúrom 390. Asi zaspali dobu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2016 v 00:57 | Nahoru | #1874
MartyR> Už jsem přestával věřit, že půjde do výroby . Parametry mě ale spíše zklamaly . Kde se vzalo 11kg váhy navíc? Proč nemá odpružení větší zdvihy a možnost nastavení? (pouze prodloužili vidlici) . Proč nepoužili motor 300ccm ? (pouze zvýšili výkon asi o 1kW).

Cenu na zahraničních webech uvádějí asi o 16% vyšší než u eLka a zároveň 2% zdražení oproti 2016. Takže pokud vycházím ze správných hodnot a dobře počítám, tak vychází cca 130tKč . Podle mě mohli cenu nasadit i vyšší, ale raději více zapracovat na technice než v podstatě jen na oplastování

Jinak, pro porovnání vzhledových niancí obou modelů včetně prototypů jsem pro zajímavost vytvořil tuhle prezentaci:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2016 v 08:28 | Nahoru | #1875
Martic> 11kg, tak 2,5kg je jen samotné palivo, neco udělá větší nadrz, pak je tu abs ,to ma udajde v teto verzi 2kg, pak tu mame drzak pristojovky a plexi ,pak je zvětšeny ten box na naradi aspol. A vsechny ty plasty navic majitaky nejaky to kilo a o narostl i predni kotouc, ten je plovouci a stejneho prumeru jako ma motardova verze.

Co se tyče odpružení, tak predek zustal stejný, ale vzadu pridali 25mm, takze 250 predek ,265 zadek.

Ja jsem tad ze tam soupli lcd s otackomerem, a treba i ta skladaci radicka je fajn, oboji je samozrejme na crf 250l.

Cekal jsem taky že tam bude 300 motor, coz je skoda. Snad ten 1,5kw co tam přidali bude znat, zatim to je muj favorit, jelikoz pr7 je draha a ostatni vylezli jen s cendurama.

Naposledy editováno 13.11.2016 09:17:47

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2016 v 11:01 | Nahoru | #1876
Jo, ten motor mohl být třístovka, přece jen trochu výkonu navíc by jí neškodilo. Ještě mne překvapilo, že neudělali pohodlnější sedlo, tohle moc na dálkové jízdy není, i když při jízdě ve stupačkách to asi neva

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2016 v 12:02 | Nahoru | #1877
MartyR> NA CRF se těch 400-500km denně dalo, na tomhle ,když bych to koupil, bych asi nechal sedlo přešít. Už jsem to poptával na CRFko a da se to udelat do 3. tis.
Škoda ,že Kawa,suzuki a BMW udelali jen ,maly cestaky, takze na offroadovejsi jezdeni zbyla jen ta Honda.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2016 v 22:33 | Nahoru | #1878
Kome> Kome> Asi máš pravdu. Když odhadem počítám přírůstky 0,5kg na nádrž + 2,5kg palivo + 0,5kg kotouč + 0,5kg delší vidle + 2kg maska + 0,5kg světlomet + 0,5kg kaslík + 2kg kryty motoru a páček, vyšlo by nějakých 9kg - budiž. Pokud se ale nemýlím, to ABSko už bude mít i eLko, takže se do váhového rozdílu promítne. Konkrétně u dosavadní verze uváděli váhu 144kg, nová má mít 146kg (ačkoli údajně odlehčili výfuk o 450g ), Rally pak má mít 157kg, což mohli použitím lehčích materiálu určitě trošku stáhnout. Něco by se dalo získat třeba plastovou nádrží, lehčími řidítky, rozetou atd.

U odpružení škoda, že těch 25mm zdvihu nepřidali i na předku, když už 50mm prodlužovali, ale je fakt že alespoň něco. Rozdíl ve výkonu by znát být mohl, pokud je skutečně max. krouťák vyšší a zároveň už v nepatrně nižších otáčkách (22Nm /7000 ot/min => 22,6Nm /6750ot/min).

Jako celkově jsem skutečně (asi dost bláhově) doufal v radikálnější výtvor typu PR7 v menší kubatuře. Nicméně, naprosto souhlasím, že mezi tou dnešní záplavou silničních "endur" působí i tak jako zjevení. Proto jí moc fandím a velice rád bych si jí prohlédl zblízka a také vyzkoušel. Třeba provedení, odolnost a praktičnost toho krytu motoru by mě moc zajímala. Jestli není vše jen tak na oko a po první ráně klackem něco upadne. Stejně tak by mě zajímala celková ovladatelnost motorky, co snese atd.

Naposledy editováno 14.11.2016 22:36:18

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2016 v 23:41 | Nahoru | #1879
150 - 160 kilo na 250 ccm 4 T endurko mi přijde vcelku dost

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2016 v 23:51 | Nahoru | #1880

vilemx píše: 150 - 160 kilo na 250 ccm 4 T endurko mi přijde vcelku dost



ono i u ostrejch je rozdil 250-500 par kg... na motoru se neda prilis ustrit a zbytek je +-stejnej. pocitove ale bejva rozdil znacnej, ten vetsi "setrvak" dela hodne. mel jsem prime srovnani TE300 a sxf450 a ta kroska pretoze byla lehci tak pusobila tezkopadnejsim dojmem... od te doby moc hmotnosti u endura neresim, dokud se s tim nesvezu...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2016 v 07:07 | Nahoru | #1881
je to honda, takže pocitově se to bude vodit celkem dobře Ale ta váha oproti výkonu je znát i u obyčejné CRFky a tady to bude ještě horší

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2016 v 07:42 | Nahoru | #1882
I na cestování by stačilo obyčejný Lko. My změnili převod (do rychla), dali jsme bástry, vyhřívaný hefty , nosič, kufr a cestuje se na tom výborně. Jedinej problém, a to mě vyloženě sere, je ta malá nádrž. Ta 10ti litrová, kdyby šla nabastlit na Lko, to by byla paráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2016 v 07:59 | Nahoru | #1883
prackarr> Acerbis dělá 12l nádrž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2016 v 08:18 | Nahoru | #1884

Kome píše: prackarr> Acerbis dělá 12l nádrž.

nemáš fotku, jak to vypadá na motorce?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2016 v 08:28 | Nahoru | #1885
prackarr> http://advrider.com...ge-586#post-26312940

Podobnou dělá i IMS.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2016 v 11:03 | Nahoru | #1886
V thajsku uz na tom zavodej :D

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2016 v 07:41 | Nahoru | #1887
Není tu někdo zdatný, kdo vy vyrobil záslepku PAIR ?







Naposledy editováno 26.11.2016 07:27:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2016 v 19:07 | Nahoru | #1888
nokia321> jo ty záslepky PAIR systémů, to je nekonečnej příběh... Já tam mam špunt z matrace. Sehnat nějakou záslepku je nadlidskej úkon, kdyby někdo věděl, hoďte echo Tu destičku si průměrnej kutil vyrobí doma sám, ale proč to sraní... Škoda, že se to nikde nedá sehnat..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2016 v 19:21 | Nahoru | #1889
Yamaha Serow 250, japonskej trh







Naposledy editováno 16.11.2016 19:22:08

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.11.2016 v 22:22 | Nahoru | #1890
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist