Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Ja sam si rad prečitam niečo o tychto motorkach.No zatial som si prečital na tejto teme konkretne o tychto motorkach asi 4 riadne informacie.No nevadi.
aifel202
Pozri tu.Sice v angličtine ale da sa.Daj potom vedieť ktoru si vybral.Ja sam,ak by som bral Capka,tak jedine mi najviac vyhovuje RR verzia.Ta sa mi zda,ako by ty Taloši nejak viac pracovali na tej motorke.Ak V Stroma,tak aspon od roku vyroby 2004.Aspon ta palubovka vyzera inteligentnejšie a krajšie.No samozrejme nemam nič ani proti tym staršim.Akurat tie pristrojovky su krajšie.No študuj.
advrider.com/forums/showthread.php
můžu doporučit, motka co s charakterem a koulema (když daš laďáky)
Naposledy editováno 23.09.2012 20:43:51
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Naposledy editováno 20.07.2015 07:57:40
changes1 píše: Mám itala Cagiva navigator a jediný co je na tom dobrý je ten motor. (suzuki TL)
Kup japonca a neuděláš chybu.
Nerozumim tomu proč na základě svý zřejmě jediný zkušenosti s italskou krajně nepovedenou motorkou nevalný kvality zavrhneš všechny ostatní italy. Nicméně souhlas, že s Vstromem chybu neudělá, ale s Caponordem taky ne - navíc má oproti stromu má caponord koule
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Kousek píše: Nepočebam, já se nezačal ohánět hmotností. K
to sice nezačal nicméně jsi nějak zapomněl reagovat na příspěvek ohledně rozložení hmotnosti a těžiště. Kdepak ho má Strom ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
mirazciny píše: to sice nezačal nicméně jsi nějak zapomněl reagovat na příspěvek ohledně rozložení hmotnosti a těžiště. Kdepak ho má Strom ?
Já zase marně čekám na to rozvedení určování těžiště, abych věděl, kaj ho vlastně nandu. K
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Kousek píše: Já zase marně čekám na to rozvedení určování těžiště, abych věděl, kaj ho vlastně nandu. K
ses neptal to mi chceš říct, že nevíš kde máš na motorce těžiště? dobře, zjednodušeně - naštestí v naší debatě ti stačí vědět jenom jestli ho máš nahoře nebo dole a pár věcí, který to ovlivňujou asi nejvíc
GS, motor jakokráva s válcema do stran, nádrž rozvedená co nejvíc do boků - těžiště slušně dole
LC8, benzín ve 2 plastových nádržích po bocích s největší kapacitou pod úrovní motoru, baterka pod motorem - těžiště dole, o 50 kg lehčí než GS, manipulace přímo nepochopitelná
no a Vstroma bys mohl popsat už sám ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Rumy píše: mirazciny> Řekl bych, že podle tvého odborného výkladu zřejmě stejně jako Caponord...
no takže kde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
mirazciny píše: ses neptal to mi chceš říct, že nevíš kde máš na motorce těžiště? dobře, zjednodušeně - naštestí v naší debatě ti stačí vědět jenom jestli ho máš nahoře nebo dole a pár věcí, který to ovlivňujou asi nejvíc
GS, motor jakokráva s válcema do stran, nádrž rozvedená co nejvíc do boků - těžiště slušně dole
LC8, benzín ve 2 plastových nádržích po bocích s největší kapacitou pod úrovní motoru, baterka pod motorem - těžiště dole, o 50 kg lehčí než GS, manipulace přímo nepochopitelná
no a Vstroma bys mohl popsat už sám ne?
Sám si to nabízel?
pokud vim tak caponord ma teziste taky niz nez ten paskvil z lesa az budu u compu tak to rozvedu Vic. tohle me bavi
A ten caponord?
A taky by se měly asik ujasnit pojmy, protože mi nějak uniká ten 50ti kilový rozdíl mezi GS LC. K
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Ale viděl sem ho na vlastní bulvy předminulý týden, a to dokonce RR. K
Kousek píše: A ten caponord?
A taky by se měly asik ujasnit pojmy, protože mi nějak uniká ten 50ti kilový rozdíl mezi GS LC. K
k tomu caponordu sem bohužel nic konkrétního co by se dalo prezentovat nenašel a protože vlastní zkušenost je nepřenositelná nemůžu dál tvrdit, že by jenom na základě mýho subjektivního dojmu měl níž těžiště než Vstrom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Kousek píše: Přiznám se a kaju , caponorda se opravdu nevlastnil.
Ale viděl sem ho na vlastní bulvy předminulý týden, a to dokonce RR. K
jde mi jenom o to, že se tady vyzdvihujou jeho kvality, ale moc lidí tu nemá s čím porovnat.
Strom je dobrá motorka, neřikám, že ne, ale proč furt narážim na nějakýho umanutýho stromkaře, kterej nechce připustit, že by si kdy koupil něco jinýho protože mu strom stačí. Strejc koupil stroma za 124 tis. v době kdy já sem koupil za 120 GS 1150 v plný palbě a měsíc mi trvalo než sem ho přesvědčil aby se na GSu projel. Sere ho to ještě teď, protože zjistil, že Vstrom neni zase tak super a že ho nemá šanci prodat ani blízko tomu za kolik ho koupil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
mirazciny píše: Strom je dobrá motorka, neřikám, že ne, ale proč furt narážim na nějakýho umanutýho stromkaře, kterej nechce připustit, že by si kdy koupil něco jinýho protože mu strom stačí.
Mi zase vadějí umanutí bavoráci a ktmkáři, nad jejichž stroje není, protože je to hogofogo značka a dali za to balík a taloši co maj duši a koule.
Vono je to hlavně o individuálních preferencích. V tomdletom případě se hlavně opoměla jedna důležitá individualita a tou je užitečné zatížení.
Chlapec nám trochu přerostl přes hlavu a u některých strojů by pak za sebe mohl vzít maximálně anorektickou trpaslici kerá má do 40kg a o bagáži by si mohl nechat zdát. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
aifel202 píše: Nevidím proč zrovna Tobě se mám zpovídat, a nevím co cype fízluješ
Ale budiž mistře hlefaní souvislostí a rypání do druhých.
Je to stará motka, a i stará fotka, 4hod.před vyjížkou prdl závit na domku, tak jsem musel dát helikol vložku, a guma pod ventilovým víkem byla již stará a tvrdá, tak rychle první silikon co byl po ruce a jebat že nebyl černý a raději vice než málo......šťovík viděl tak ví........stačí?
Nebo chceš i nafotit jak to vypadá teď........
Ty musíš mít spousty přátel, když tak fízluješ
Apropó, když jsi takový chytrák, tak bys měl vědět že to není katana, ale shark!
No jo, jseš wo dva roky starší, to bych si neměl moc dovolovat . Ok, hlavně když jsi mě to vysvětlil, teď už můžu klidně spát .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
zmulin píše: Kousek> A rozdíl v užitečnym zatížení u těchhle dvou z výběru?
Strom má podle technyčaku 205kg, capoš dle tohoto manualu má při stejné pohotovostní pouhých 182kg.
LC8 by na to měl být snad ještě o 7kg hůře, ale pouze ústní sdělení od majitele. K
edit: strana 107 manualu
Naposledy editováno 24.09.2012 12:57:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
zmulin píše: Kousek>Hmm,tak to mam dle techničáku víc i na Monstříkovi...V reálu bych se ale asi nebál tam dát o 20kg víc.
No jako asik by se nic nestalo, ale při tak velkem zatiženi je každe kilo navíc děsně znát.
Normalně vozím ve dvojko cca 200kg, ale jednou sem vez asik 500km 15-20kg navíc a mordovačka neskutečna. K
Je fakt,že jezdim sám.Ve dvou max. někam, na kafe a když se trochu rozjedem,tak to v náklonu slušně pumpuje.Že bych naložil ještě nějaký bágly si nedovedu přestavit.Jedině vyměnit centrál za silnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |