založil jsem tohle vlákno pro to, abych získal nějaké zkušenosti a informace o tom, jestli se vyplatí jezdit na ethanol, co to dělá s motorem, a prostě všechno kolem toho.
Nevyhýbám se ani problematice LPG, CNG a podobných.
Pište své zkušenosti, myslím si že tohle vlákno pomůže více lidem v rozhodování
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
(1) Právnická nebo podnikající fyzická osoba se dopustí správního deliktu tím, že"
- chceš tvrdit, že když nemáš živnosťák, můžeš běhat po dráze? Houby s octem, jako prostý ovčan (tvůj případ) jsi fyzická osoba nepodnikající. Zpět na začátek, pokud jako fyzická osoba vyrobíš palivo, jsi povinen zaplatit spotřební daň, pokud neprokážeš, že jsi ho použil na výrobu tepla, do nátěrové hmoty atd. Původně se "palivo" týkalo motorových olejů, dnes jsou to novelizovaným zákonem o DPH i ekosračky. Při jejichž výrobě jsi chtěl vědět, jaký zákon porušuješ. Zákon o DPH. Ten o lihu do toho netahej.
problém je v tom že si danové zákony vysvětluješ po svém a podporuješ si to zákony z jiných oblastí a to bohužel nejde
ve vzdahu k daním je plátce fyzická osoba která má ŽL a ič evidovaná na FU a dič, ta musí odvádět spotřební daně,
to ti do hlavy bohužel nenaleji máš svoji hrdost i vzdělání,
musel bys studovat danové poradenství,
tak jak v lihu jsou spotřební daně ošetřeny nedovolenou výrobou lihu jsou daně občanů ošetřeny nedovoleným podnikáním v trestním zákonu,
daně a fyzická osoba má jiný výklad, než pobíhající fyzická osoba po letišti, miloš
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Naposledy editováno 21.02.2011 19:35:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
kdyby tak někdo věděl kde koupit cyklohexan, ten umí vylepšit veškeré neduhy lihu, tam kde jsem ho kupoval tak minimální odběr zvedli na 1ooo litrů
cyklohexan s lihem startuje super i za velmi chladného počasí miloš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
naliješ plnou nádrř etananolu a píšeš
přestavba spočívá vesměs v tom, že se přidá další řídící jednotka která ti upraví směs.Přehodí se některé komponenty v palivové soustavě.
jak ti upraví směs a jaké komponenty se přehodí,
můj nazor je takový že o tom nic nevíš a eanol si do nádrže ještě nenalil co? miloš
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Staré auto -Fiat Uno 75ie (1500ccm stříkačka), vzhledem k tomu, že jsem potřeboval trochu ušetřit a protože auto půjde v horizontu 1-2 měsíců do "šrotu" tak jsem ethanol otestoval, ale ne čistý, ředil jsem 1:1. Start i v -14°C naprosto bezproblémový, spotřeba zůstala stejná jako na čistý benzín, pokud tedy neberete ty 3deci navíc oproti benzínu jako směrodatné, protože to může být v toleranci - nikdy nejsou zaručeny stejné jízdní podmínky.
Osobně tedy do starýho auta který si hodlám ponechat nebo v něm dojezdit pár let, tak bych tam smět benzín+ethanol v poměru 1:1 dával. Do auta nového nebo ktteré chci mít hodně roků bych to nelil. Do motorky to neleju - japonce, v Jawě to otestuju v poměru 1:1 tam se nemá co pokazit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Nechápu důvod tvé připomínky nebo dost trapného rýpání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
nevím no když se tě někdo ptá tak brát to jako trapné rýpání, já to tak nevidím každopádně na ježdění jedna k jedné žádnou přestavbu mít nemusíš, pokud liješ jen etanol tak od března do listopadu je taky vše OK,karburátorové verze ten etanol ale neusí
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
v podsttě se dá na netu debatovat o internetové teorii o míchnání jedna k jedně, nebo u nějaké přestavbě kterou jde nahradit úpravou řídící jednotky,
nalít etanol a jet má kařdý strach miloš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
já to vím já si celou diskuzi přečetl, jsem jezdec na alternativní paliva,
jen by mě zajímalo jestli se našel někdo kdo s felicií jak byla kosa s plnou nádrží etanolu nenastartoval miloš
Jezdit na to , ci nejezdit ? Co auto s vicebodovym vstrikovanim ? 1:1 je bezpecne ?
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
www.motorkari.cz/forum-detail/
Jenze je to nebezpecne jak svine, takovou mrdu s malicke lahvicky vodiku co jsem zazil
Dokonce me napadla mensi kombinace, na strese auta turbina na vzduch , ktera pohani alternator. Jenze to by se pak dalo pouzivat spis k dobijeni baterii a k nejakemu hybridu.
To uz by bylo asi zbytecne tim vyrabet vodik.
Kazdopadne by to mohl nekdo promyslet, treba dve turbiny co pohani alternatory a dobijeji pri provozu na benzin baterku, ktera se v momente prepne a pohani elektromotor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
jinak alternativním palivům držím ,osobně jsem jezdil snad na všechno,co teče-hoří,teď když mám diesla jezdím na rostlinný olej(až se zase oteplí)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Tohle je vyroba energie za pomoci jine energie. Prekonavani odporu vzduchu u auta existuje stejne, jen benzin ktery na to spotrebovavame je nevyuzity.
Je to cast spalene energie , ktera by se dala vratit zpet autu. Samozrejme ze spotreba by byla o neco vyssi , co se tyce pohonu dvou vrtuli na strese, nemyslim si ze az tak velka. Pri spravnem sprevodovani , by ty dva alternatory dokazali vyrobit energie dost.
Ono samozrejme zakon o zachovani energie je pravdivy, ale tady odpor vzduchu pekonavame tak jako tak. Proc ho nevyuzit ?
Naposledy editováno 27.02.2011 17:11:25
perpetum je něco,co vydá více anergie než tomu dodáš.nemusí to být nutně pohyb,ale to je jedno.
stejné je to s tou turbínou-pokud ji donutíš se točit,nutně spotřebuje energii kterou jsi vynaložil na to,aby se točila.při odporu vzduchu není žádný odpor nějaký zbytečný,nebo nevyužitý-prostě čím větší plocha-tím větší odpor.když tam přidáš nějakou malou turbínku-odpor se zase o trošku zvětší.řešení by bylo-vysouvat jí ven jen když brzdíš a rekuperovat tím energii,ale to už bylo vymyšleno ve formě elektomotorů přímo na pohonu kol.
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Pri vysouvani elektromotoru vracis pouze energii auta, tady ve velke mire vydava energii proudeni vzduchu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
To mi tady chces tvrdit ze by se auto kvuli tomu zastavilo ? Nebo ze by rapidne vzrostla spotreba paliva ?
Zapominate ze tady opravdu nejde o zadne vytvareni energie z niceho, tu energii vytvari proudeni vzduchu.
Dva alternatory pri prevodu s velkeho kola na male , by dokazali vytvorit spousty e. enrgie.
Ale na tomhle uz davno nijak zvlast nepremyslim. V soucasne dobe me zajima mala turbinka umistena na potoku , ktera by dokazala dobijet baterie v aute.
Mam tohle hned za domem, skoda toho nevyuzit
[img]
Naposledy editováno 27.02.2011 18:50:49