globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leo Vince a Akrapovič z Číny
17.2.2016 v 20:49
Už jste někdo zkoušel tyto výfuky?

http://www.aliexpres...23-ab43-9d9755a87c40

Je toho samozřejmě plnej Aliexpress. Cena okolo 1400 Kč a doprava zdarma :D.



Po tom co jsem rozebral originál koncovku Akrapovič za 30 tisíc si nedělám iluze o tom, že by v tom mohl být rozdíl.

Co myslíte kluci?






2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 15:49 | Nahoru | #91

BlackSabbath píše: Kdo napíše, že ten čínský šunt (jinak se to nazvat nedá) je k nerozeznání od originálu, tak ho buď neviděl nebo se díval potmě...



Už vidí že je tu trochu za vola, tak najednou rozdělával Akrapa za 100litrů, jak úsměvné

Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 15:50 | Nahoru | #92
MichalR66: hele ona v te koncovce extra veda neni, takze tam neni co videt, ale jde o kvalitu výlisků, jak do sebe pasuji, jak vypadají svary - nebo treba i jestli maji ruzne vypalky/vystrizky ošetřené hrany - Číňan mívá ostrou hranu, detail,ale tyhle detaily delaji cenu a povestnou kvalitu. To ze z titanu hned tak nekdo vyfuky neumi je dalsi vec, jo jasne, pokud na titan sere pes - tak proc vubec resit ladak, navic v tvém pripade, proc si za nej dával 100litru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 15:54 | Nahoru | #93

titus píše: Už vidí že je tu trochu za vola, tak najednou rozdělával Akrapa za 100litrů, jak úsměvné



Tak ono je fakt ze v tom výfuku vlastne nic neni, takze cloveku co neocení technicke provedení asi moc do hlavy nejde proc je to tak drahé - treba kdyz ukazes hyroformovavany svody od micronu laikovi ani nepozná co je na nich jinak a rekne, ze je to předražený krap...

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 15:55 | Nahoru | #94

titus píše: Už vidí že je tu trochu za vola, tak najednou rozdělával Akrapa za 100litrů, jak úsměvné


Jojo, předtím byl myslím za 74 000,-, teď už je to stovka... Už vidím, jak má doma tak drahej systém a bude na to nadávat...

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 16:14 | Nahoru | #95
assassin> To já vím, že tam nic není, sice nemám Akrapa za 100tyček, ale pouze Scorpiona za 15000 a převatovávám ho vatou od Pokornýho, tak vím jak to tam vypadá.
Ale že někteří řeší pořád cenu u výfuku a u jiných věcí jim to vůbec nepřijde, že je to předražený Kupovat je to nikdo stejně nenutí, tak vo co go?

Naposledy editováno 20.12.2016 16:14:47

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 16:32 | Nahoru | #96
titus: jo to ja to nemyslel tak, ze to nevis ty - spis, ze dokazu pochopit, kdyz nekdo pise, ze je to za sto litru par zohybanejch trubek - kdyz je to vlastne pravda. je fakt, ze kdyz si ten samej clovek rovnou koupi ty nejdrazsi mozny zohybany trubky tak to pusobi zvlastne :) ja kdyz si jdu koupit vec za sto litru, tak docela premyslim co kupuju a proc

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 16:44 | Nahoru | #97
assassin> jo v pohodě,

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 19:46 | Nahoru | #98
Jako pobavilo :D.

Pravdu ma jen jeden. Proste jestli to ma bejt umelecky dilo, tak to asi fakt neocenim :). Pro me je dulezita funkce, kterou odvedly oba.

Jinak ten lauf jsem kupoval samozrejme i s motorkou. Je to RSV4 a faktura od puvodniho majitele znela na 92 tis. Rikejme tomu 100 litru :D.

Mam ho v obyvaku. Pokud si chce nekdo prijet vyhonit, tak prosim :D. Mne stacila i ta Cina na Ninje.



(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 19:53 | Nahoru | #99

MichalR66 píše: Jako pobavilo :D.

Pravdu ma jen jeden. Proste jestli to ma bejt umelecky dilo, tak to asi fakt neocenim :). Pro me je dulezita funkce, kterou odvedly oba.

Jinak ten lauf jsem kupoval samozrejme i s motorkou. Je to RSV4 a faktura od puvodniho majitele znela na 92 tis. Rikejme tomu 100 litru :D.

Mam ho v obyvaku. Pokud si chce nekdo prijet vyhonit, tak prosim :D. Mne stacila i ta Cina na Ninje.




Tak to se spokojíš s málem... Ale díky, mě vzrušuje Yoshimura...

Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 19:57 | Nahoru | #100
Michal: no tak ono pochybuju, ze noname koncovka vs znacka full system "funguje stejne" a pochybuju ze cinan kopiruje i svody. samozrejme u toho titanu je i jinde hmotnost.. ono pak kazdej gram dolu stoji balik....

ale jestli je ti to vazne fuk, tak sezenu origo svody + cinskou koncovku a neco malo bych ti za ten full system doplatil a udelame deal..coz?

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 20:13 | Nahoru | #101
Kdyby někdo náhodou dovedl sehnat tohodle Akrapa za míň jak 16tyček tak beru





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 20:16 | Nahoru | #102

titus píše: Kdyby někdo náhodou dovedl sehnat tohodle Akrapa za míň jak 16tyček tak beru







zkus napsat lazyfuckerovi

Naposledy editováno 20.12.2016 20:17:11

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 20:39 | Nahoru | #103
assassin> On má nějakej shop kolem moto?

2 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

20.12.2016 v 21:24 | Nahoru | #104
..ja teda jen nechapu co furt melete s tema materialama, az to bude plamenec nebo turbinova lopatka do proudovyho motoru tak prosim, ale na te koncovce neni (na stenach) ani 500°C a to v kombinaci s pomerne minimalnim mechanickym namahanim ustoji i blato jako 11300.. titan na svody asi jo, ale na koncovku ktera ma jeden jedinej ucel a to marit akustickou energii ? ..kdyz uz setrit hmotnost a nesnizovat zbytecne vykon tak k cemu vubec tlumic, a pokud chci jezdit po normalni silnici mezi lidma, se starterem, stojankem, ventilatorem a dalsima zavazickama, tak ta cena titanu a technologii kolem za tech par set gramu fakt nestoji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

21.12.2016 v 07:30 | Nahoru | #105

kerut píše: ..ja teda jen nechapu co furt melete s tema materialama, az to bude plamenec nebo turbinova lopatka do proudovyho motoru tak prosim, ale na te koncovce neni (na stenach) ani 500°C a to v kombinaci s pomerne minimalnim mechanickym namahanim ustoji i blato jako 11300.. titan na svody asi jo, ale na koncovku ktera ma jeden jedinej ucel a to marit akustickou energii ? ..kdyz uz setrit hmotnost a nesnizovat zbytecne vykon tak k cemu vubec tlumic, a pokud chci jezdit po normalni silnici mezi lidma, se starterem, stojankem, ventilatorem a dalsima zavazickama, tak ta cena titanu a technologii kolem za tech par set gramu fakt nestoji

kdyby alespoň pár set gramů. Spíš pár desítek gramů

Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 14:48 | Nahoru | #106

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 15:19 | Nahoru | #107

seikos píše: kdyby alespoň pár set gramů. Spíš pár desítek gramů



nekde ve vedlejsim tematu se to resilo a je to nekolik stovek gramu na koncovku jen co se plaste tyka.

kerut: nemel jsi neco spolecnyho s kolama? ja myslel ze bys mohl pochopit ze kdyz na 20ti komponentech usetris par stovek gramu, ze to ve vysledku udela celkem dost.
treba muj bike deli od toho za pulku jen 1kg....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 15:42 | Nahoru | #108

assassin píše: nekde ve vedlejsim tematu se to resilo a je to nekolik stovek gramu na koncovku jen co se plaste tyka.

kerut: nemel jsi neco spolecnyho s kolama? ja myslel ze bys mohl pochopit ze kdyz na 20ti komponentech usetris par stovek gramu, ze to ve vysledku udela celkem dost.
treba muj bike deli od toho za pulku jen 1kg....



Kompenzujes jeste to prezirani o vanocich jo?

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 15:55 | Nahoru | #109

V_i_c_i píše: Kompenzujes jeste to prezirani o vanocich jo?



Hm tak to abych sundal fakt ten vejfuk se svodama

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 16:02 | Nahoru | #110

V_i_c_i píše: Kompenzujes jeste to prezirani o vanocich jo?



ani ne, spis mi prijde ze to kolo co ma o 1kg min jede lip ikdyz vazim o kilo vic nebo min...

Naposledy editováno 14.02.2017 16:03:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 18:37 | Nahoru | #111
assassin>

tak to cti taky cely, vid

kerut píše: ..kdyz uz setrit hmotnost a nesnizovat zbytecne vykon tak k cemu vubec tlumic, a pokud chci jezdit po normalni silnici mezi lidma, se starterem, stojankem, ventilatorem a dalsima zavazickama,...



u kola je to mnohm markantnejsi, je lehci a tahas ho vlastnima silama, kdyz spurtis ze sedla musis s tim dynamicky manipulovat,.. to kolo vazi 10x min a vykonu ma clovek prinejlepsim 100x min (kdyz beru fakt slabsi motor)

jinak jsem uz nekde psal, na svody, na okruh, titan urcite jo ale tlumic, vc ktera mari akustickou energii, proc..

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 18:54 | Nahoru | #112

kerut píše: assassin>

tak to cti taky cely, vid

u kola je to mnohm markantnejsi, je lehci a tahas ho vlastnima silama, kdyz spurtis ze sedla musis s tim dynamicky manipulovat,.. to kolo vazi 10x min a vykonu ma clovek prinejlepsim 100x min (kdyz beru fakt slabsi motor)

jinak jsem uz nekde psal, na svody, na okruh, titan urcite jo ale tlumic, vc ktera mari akustickou energii, proc..



ale ja to cetl a moje reakce byla i v tomhle smyslu. i na jezdeni po ulici ma smysl mit lehkou motorku. naopak je nepripustny po ulici jezdit bez tlumice a nekomfortni bez starteru... na ty motorce se tohle proste pozna a s pristupem "stacilo by 11300" by moderni sport vazil tak 300kg. spousta motorek ma totiz svody a koncovky z titanu, dily motoru z horciku, kapoty z karbonu atd uz v serii - ono to zase neni nic tak kosmickyho jak si lidi mysli..
rozdil 10kg na te motorce je pocitove podobnej jako to kilo na biku...
navic tlumic casto byva pomerne vysoko a jeho velikost nejde osidit, tzn velka vs mala hmotnost vychazi ciste jen z pouzitych materialu...

a na biku by to tedy pro "hobiky" mohlo byt taky fuk ne? ja treba taky na kole nezavodim... ze sedla jsem snad jeste nespurtoval :)

proste jsou lidi co chteji top techniku a lehkou motorku a to fakt bez lehkejch materialu nejde...

Naposledy editováno 14.02.2017 18:56:44

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 20:10 | Nahoru | #113
ta 11300 bylo psano z pohledu teplotniho zatizeni, ne vahy..

jinak Ti jako rozumim, ale jako prvni bych proste uprednostnil zrovna treba ty svody, prip. i dalsi soucasti pred tlumicem (ala RC30 vacky, a dobra pulka hlav, atd.. akorat ze RC30 kdyz uz nekdo nabizi tak stoji kolem 0,5M..)

samozrejme ze pocitove to znat je, musi ale tlumic hluku nema z meho pohledu uplne tu prioritu ani vahove ani financne.. jinak tech par set g (nechci sahat vetsine motorkaru do svedomi ) by se dalo usetrit nejen na soucastkach ale i na vaze, ..je to podobny jako resit treba titanovy srouby, pevnostne jako 8.8 nebo 80 austenit, lehci jsou ale za ty penize ? nedal bych to ani na to kolo, to bych si na kolo radsi koupil jeste lepsi loziska do nab. ,nebo motorce USD vidle z NC35ky ci RGV (nevim teda co by na tuhle paradu rekli na STK, uz tak sem zvedavej na laminaty...ale ty maly VFR v cesku moc neznaj nastesti..)

ad cyklo - tak jasne, ta tvoje cyklo disciplina je uplne jinde nez spurtovat prudky kopecky ze sedla (CX) BTW ale tam se vaha kol zas az tolik neresi ne ? spis zdvih a bytelnost co jsem koukal, a napr. co sem videl DH kliky., peknej "kus materialu" ...ale to je pak zas velmi uzka specializace, o tom zadna.. ..a respekt teda 100%

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 20:28 | Nahoru | #114

kerut píše: ta 11300 bylo psano z pohledu teplotniho zatizeni, ne vahy..

jinak Ti jako rozumim, ale jako prvni bych proste uprednostnil zrovna treba ty svody, prip. i dalsi soucasti pred tlumicem (ala RC30 vacky, a dobra pulka hlav, atd.. akorat ze RC30 kdyz uz nekdo nabizi tak stoji kolem 0,5M..)

samozrejme ze pocitove to znat je, musi ale tlumic hluku nema z meho pohledu uplne tu prioritu ani vahove ani financne.. jinak tech par set g (nechci sahat vetsine motorkaru do svedomi ) by se dalo usetrit nejen na soucastkach ale i na vaze, ..je to podobny jako resit treba titanovy srouby, pevnostne jako 8.8 nebo 80 austenit, lehci jsou ale za ty penize ? nedal bych to ani na to kolo, to bych si na kolo radsi koupil jeste lepsi loziska do nab. ,nebo motorce USD vidle z NC35ky ci RGV (nevim teda co by na tuhle paradu rekli na STK, uz tak sem zvedavej na laminaty...ale ty maly VFR v cesku moc neznaj nastesti..)

ad cyklo - tak jasne, ta tvoje cyklo disciplina je uplne jinde nez spurtovat prudky kopecky ze sedla (CX) BTW ale tam se vaha kol zas az tolik neresi ne ? spis zdvih a bytelnost co jsem koukal, a napr. co sem videl DH kliky., peknej "kus materialu" ...ale to je pak zas velmi uzka specializace, o tom zadna.. ..a respekt teda 100%



Vyfuk - tlumic - je prvni a nejsmysluplnejsi vec kterou menit kdyz chces lepsi vahu. Proti serii vetsinou nakou aftermarket koncovkou usetris i kolem 10kg a to uz na zadnym jinym dilu nedas - a pokud muzes u ladaku vybrat, ze karbonovym nebo titanovym plastem usetris jeste par desitek/stovek gramu proti nerezu a jen treba za par tisicovek navic - tak proc ne? Ma to podle me vetsi smysl nez performance upravy ala svody,vacky atd - 10kilo dolu oceni kazdej a vsude, vacky atd casto posouvaji kroutak v otackach nahoru = vetsi vykon pri sportovnim stylu jizdy, pri kochacce je to naopak mene pouzitelne - uzitek sporny.
Hmotnost pilota je uplne jina pohadka... Kdyz zhubnes o 15kg, rozhodne se ti motorka nebude ovladat lepe. Kdyz zhubne o 15kg motorka tak se ti bude ovladat lepe at uz zhubnes nebo ne.

Ad kolo - tomu co jezdim rikaj dnes spis enduro (na dh nemam schopnosti ani odvahu) , freeride jsou bytelny kola a DH je uz zas o gramareni - jezdi se nejlehci komponenty, xtr atd...
Hmotnost se resi na kazdym kole ... I kdyz taham kolo na kopec autem, tak se dolu pozna rozdil uz jen mezi kolama co mam - jedno cca 13kg, druhy cca 15kg...
Oni treba saint kliky vypadaj masivne, ale nejsou nejak zasadne tezsi nez treba xt...

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 20:59 | Nahoru | #115
No, to si zas trosku nerozumime !! jasne ze seriovej tlumic je tezkej,.. ja koupil (hehe a zrovna z ali, viz fotka co jsem hazel odkaz do vlakna o "roure jak krava na NCcko",.. jest mysleno ten N-ahovno C-oncept nikoliv NC30) tlumic co ma neco malo pres kilo, prijde do toho vyvarit tlumici vlozka dalsich rekneme 400g.. a origo mel 4,5kg (navic ruzne podrenej, posvarovanej, a padal z nej bordel v ruznych formach uhliku) ..
to je proste jasny, ale kdyby byl z titanu, stejne by vazil treba 600g (Fe 7,8 kg/m3 vs Ti 4,5kg/m3..) min vazne ne, a o tom tu pisu, ze tam uz ta uspora neni tak vysoka a cena je naopak mnohem vyssi (neni to neprima umera - cena jde exponencialne zatim co vaha logaritmnicky)

co je to na kole enduro ? mozna se vyzivame v tom samym ?? ja mam CX a jezdim - kdyz to prevedu na auta - neco jako WRC, tj treba pres stovku, i pres dve obdobne jako na silnici, ale narozdil od silnice kdyz je les, jedu v klidku lesem, tj. velkej akcni radius a naprosta svoboda volby trasy,.. na ziletce by to byla lesem vrazda a na MTB zas bych zas brecel na asfaltu.. prejezdy po care v klrusnčejch nebo na sumave.. asi tak.. BTW jeste k tomu tematu, ztrovna priklad kliky - kliky mam MICHE (nahodnej ulovek na bazosi, neuveritelne za petikilo !! ) ..s tacem campa 42T a peti alu sroubama z ebaye to ma 650g.. jo, uhlikovy rekordy by vazili urcite o par (desitek) % mene ale praveze za jakou cenu uz, zejo, a to je prave ono

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 21:11 | Nahoru | #116

kerut píše: No, to si zas trosku nerozumime !! jasne ze seriovej tlumic je tezkej,.. ja koupil (hehe a zrovna z ali, viz fotka co jsem hazel odkaz do vlakna o "roure jak krava na NCcko",.. jest mysleno ten N-ahovno C-oncept nikoliv NC30) tlumic co ma neco malo pres kilo, prijde do toho vyvarit tlumici vlozka dalsich rekneme 400g.. a origo mel 4,5kg (navic ruzne podrenej, posvarovanej, a padal z nej bordel v ruznych formach uhliku) ..
to je proste jasny, ale kdyby byl z titanu, stejne by vazil treba 600g (Fe 7,8 kg/m3 vs Ti 4,5kg/m3..) min vazne ne, a o tom tu pisu, ze tam uz ta uspora neni tak vysoka a cena je naopak mnohem vyssi (neni to neprima umera - cena jde exponencialne zatim co vaha logaritmnicky)

co je to na kole enduro ? mozna se vyzivame v tom samym ?? ja mam CX a jezdim - kdyz to prevedu na auta - neco jako WRC, tj treba pres stovku, i pres dve obdobne jako na silnici, ale narozdil od silnice kdyz je les, jedu v klidku lesem, tj. velkej akcni radius a naprosta svoboda volby trasy,.. na ziletce by to byla lesem vrazda a na MTB zas bych zas brecel na asfaltu.. prejezdy po care v klrusnčejch nebo na sumave.. asi tak.. BTW jeste k tomu tematu, ztrovna priklad kliky - kliky mam MICHE (nahodnej ulovek na bazosi, neuveritelne za petikilo !! ) ..s tacem campa 42T a peti alu sroubama z ebaye to ma 650g.. jo, uhlikovy rekordy by vazili urcite o par (desitek) % mene ale praveze za jakou cenu uz, zejo, a to je prave ono



U znackovych vyfuku rozdil plast nerez vs titan nedela zasadni rozdil v cene... Full titan koncovky jsou drahe, ale jsou casto soucasti full systemu pro zavodni urceni - tzn to se blbe srovnava

Dneska uz se kategorie enduro jezdi jako zavody - v danem case musis po svejch dojet na start RZety a ta se pak meri - je dolu z kopce a cca v podobe jako bylo DH tak 10let zpet? Taky to dnes jezdi veterani z downhillu cedric gracia apod....
V nezavodnim smyslu je enduro/allmountain jizda cestou necestou, nakopec a pak technickym trailem, skoky atd - kola kolem 150mm zdvihu... 100km apod uz je na me moc, spis tak kolem 30km a na silnici vubec nevjedu.
Kliky mam raceface sixc - karbon s 34prevodnikem to bude mozna tak nekde kolem tech 640-700g ale teda stalo to jinou castku (jedina vec co jsem na kole menil, origo tam byly ergalove race face turbine - ale kdyz uz je to karbonovy, tak komplet :) ram,kyvka, riditka, kola me cekaj az casem :) )

Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 10:15 | Nahoru | #117
Hoši hezká debata,
ale jak psal Kerut, ta významná úspora váhy je mezi sériovkou a laďákem. Zrovna ty laďáky, o kterých je téma váží okolo jednoho až dvou kil. Rozdíl hmotnosti mezi čínskou koncovkou a tou za dvacet tisíc od Akrapa z titanu je tak nevýznamnej, že to opravdu nikdo z nás, pokud není vyloženě nejvíc okruhovej závodník, nemusí řešit.

Aktuálně přemýšlím o tomhle https://www.aliexpr...a-8266-1d8fda2db80a.

Vypadá dle mého velmi dobře,
funkce takových typů výfuků je stejně spíš estetická a akustická, takže rozdíl mezi originálem za 15 a tímhle za 2 fakt neřeším.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 12:30 | Nahoru | #118
assassin> Když někdo nechce vysvětlit, tak to prostě nevysvětlíš. Je to marný. To si musí vyzkoušet...

Naposledy editováno 16.02.2017 12:31:39

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 13:44 | Nahoru | #119

BlackSabbath píše: assassin> Když někdo nechce vysvětlit, tak to prostě nevysvětlíš. Je to marný. To si musí vyzkoušet...



Jenomže ono jsi to spíš nevyzkoušel ty .

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 14:09 | Nahoru | #120

MichalR66 píše: Jenomže ono jsi to spíš nevyzkoušel ty .


Pokud máš na mysli ten shit z Číny, tak to máš pravdu, přiznám se bez mučení. To bych si nedal ani na Babettu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35768 Včera v 23:16 radi5
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist