chci si pořídit stroj do práce v lese i pro občasné svezení a zábavu. Z toho co trh nabízí se mi nejvíc zamlouvá Yamaha xt660r a BMW F 650 GS Dakar. Chci mít hlavně 21" přední kolo a trochu výkonu, když budu jezdit po kopcích. Co se Vám zdá jako vhodnější investice vůči spolehlivosti, dostupnosti dílů, náročnosti, atd.? Plánovaný rozpočet mám 80 000 Kč. Budu rád i za další návrhy strojů. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt660r vs. BMW F 650 GS Dakar
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt660r vs. BMW F 650 GS Dakar
TomElefant750 píše: storeman> tak nějak si tě pamatuju žes v terénu jezdil a tak bys tušit měl, neděláš ty si z nás nakonec šoufky?
Čau, Tom
Ahoj Tome! Šoufky si nedělám, ale jezdil jsem zatím jen na 21´. Byl jsem i na Krocanovi.
A po 3 letech na lehké uvažuji zase o 600+.
Ale nějakou: silnice 70%, terén 10%.
Těch zbylých 20% se budu válet po zemi
A v merku má BMW F650GS/Dakar. Dakarů je ale málo, jsou daleko a dražší.
Naopak malých GS je hodně a jsou již docela levné. A protože budu zase jezdit málo, nechci kupovat dražší než cca 60-70 tisíc.
A proto se chci ujistit, že mi na těch 10% v terénu přední 19´stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt660r vs. BMW F 650 GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt660r vs. BMW F 650 GS Dakar
ANO - na 19" se toho dá projet opravdu dost, sám jsem ji měl prvních pár let na Cagivě a jezdil jsem i náročný věci, jezdili a jezděj s náma i kluci na velkejch báwech, na Varanech apod, takže dá se
NE - neužiješ si to tolik, budeš víc cejtit díry, nebude to držet v bahně a písku, nejspíš mít menší světlou vejšku a hlavně je malej výběr gum do terénu, co vím tak se experimentovalo se zadníma na MX případně snad TKC80.
Opět záleží co za terén chceš jezdit, pokud známý trasy po lesních cestách tak ano, pokud chceš experimentovat a hledat nový cesty tak spíš 21", nikdy nevíš do čeho se dostaneš a pak ta lepší guma může bejt rozdíl mezi pádem nebo zamrdáním se a projetím.
Čau, Tom
Anti píše: storeman> Proč zrovna BMW?
Proč? Protože:
Chci jednoválec nad 600ccm, z cenou okolo 70 tisíc, spíše na silnici, ale schopný i do lehkého terénu. V tom terénu jde i o to, aby to sneslo nějaké to lehčí odložení.
Stroje jako Tenere 660, Dominátor, TTR tedy vzduchové jsou už postarší a nerad bych se vtom moc vrtal.
KLR a LC4 jsem už měl.
Na novou Tenerku 660Z nebo KTM690 nemám prachy.
BMW F650 GS nebo raději Dakar mi připadá dost univerzální, lehká, bez jasných problémů.
Z dvouválců by připadal jen Transalp 600 nebo 650 a a a tam prostě nevím!
a ještě: Freeride si samozřejmě nechám.
Naposledy editováno 22.05.2017 20:37:09
Dakar už je doma! Tedy už od začátku července. Zatím jezdím jen silnice...no nějakou tu tvrdou polňačku jsem již samozřejmě zkusil .
Oproti fotce má už Dakárek přední padací rám od Bartuse, endurové stupačky a trochu zvedlé plexi.
Letos už ho do terénu asi nepošlu. Chci ještě trochu sjet ty silniční gumy, protože jek je jendnou sundám, už je více neobuji.
No, a hlavně ... spokojenost!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |