globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..


Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 19:27 | Nahoru | #1051
lopata75> Měl jsem 800 GS a ta fakt nikdy. Ani si nepamatuji že by se to událo po studeném startu. (Nepočítám že nechytne na první pokus.) AT si klidně "kýchne" i po ujetí (nepřetržitě) 100 km.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 19:36 | Nahoru | #1052
dvouvalce jsem mel/mam tri a nikdy jsem tohle nezazil. na forech je o tomhle znamem problemu nove AT napsano celkem dost. zajimalo by me, kde je skutecna pricina...

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 19:41 | Nahoru | #1053
Eso_Rimmer> Tak to jsme dva. Trošku si říkám, že software nezvládá příliš velký počet vstupů a nutné plnění emisních norem. Nevím, jestli problém neodstranil elektrický plyn na AT 2018. Nicméně mi lanka vyhovují.

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 19:46 | Nahoru | #1054
S tím, že by se k motorce měli vyjadřovat jen majitelé nebo dlouhodobí uživatelé, nemohu souhlasit. Dám příklad. Nedávno mi řekl kamarád, že by asi šel do nějaké AT, kvůli ceně spíš ze začátku výroby. Protože nechce proležet večery v recenzích, hledat její slabá místa, konstrukční nedostatky, nejčastější závady, rozdíly v modelech a výbavách, na co všechno by si měl při koupi dát pozor, obrátil se na mě i přesto, že ví, že novou AT nemám a ani jsem ji ještě neservisoval. Protože mě zná a ví, že sleduji velká endura, zejména od Hondy, tak byl rád, že jsem mu sesumíroval klady a zápory, u nové AT holt jen vyčtené z internetu nebo odposlouchané z rozhovorů. Nevím, možná jsem jej měl odkázat na nějakého naprosto spokojeného majitele AT, který by mu dal nekritickou nalejvárnu, jak je to úžasná motorka.

No a protože také nevím všechno, tak třeba Seikosova poznámka o tom, že se přece všude píše, že AT reznou, tak jsem byl přesvědčený, že problémy s povrchovou úpravou měly jen první ročníky, kdežto modely 2018 po FL, tedy jak ATAS, tak standard s el. plynem už jsou na tom dobře. Možná to je tím, že ještě nestačily jezdit v zimních podmínkách Stejně tak jsem měl za to, že od 2018 konečně zmizel problém se škytáním, ale zase u někoho přibyla legrace s (ne)bržděním motorem. Jak tak koukám, tak u některých kousků 2018 to škytá dál???

Africa nebo KTM

29.10.2018 v 19:48 | Nahoru | #1055
Teoreticky je to jasné-chudá směs.Proč k tomu dojde,nepravidelně a ještě u teplého motoru je fakt záhada.Musela by tam být nějaká proměnná,případně neodladěný parametr.Třeba určitá poloha klapky s kombinaci s teplotou a možná lambdou.Záleží co tam všechno navěšeli.Nicméně taková věc by se dala pořešit přehráním mapy.

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 19:49 | Nahoru | #1056

vilemx píše: S tím, že by se k motorce měli vyjadřovat jen majitelé nebo dlouhodobí uživatelé, nemohu souhlasit. Dám příklad. Nedávno mi řekl kamarád, že by asi šel do nějaké AT, kvůli ceně spíš ze začátku výroby. Protože nechce proležet večery v recenzích, hledat její slabá místa, konstrukční nedostatky, nejčastější závady, rozdíly v modelech a výbavách, na co všechno by si měl při koupi dát pozor, obrátil se na mě i přesto, že ví, že novou AT nemám a ani jsem ji ještě neservisoval. Protože mě zná a ví, že sleduji velká endura, zejména od Hondy, tak byl rád, že jsem mu sesumíroval klady a zápory, u nové AT holt jen vyčtené z internetu nebo odposlouchané z rozhovorů. Nevím, možná jsem jej měl odkázat na nějakého naprosto spokojeného majitele AT, který by mu dal nekritickou nalejvárnu, jak je to úžasná motorka.

Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:07 | Nahoru | #1057
😉 já jsem nepsal, že by se neměli vyjadřovat, to klidně ať se vyjadřují a silné slova by mohli vážit nebo uvádět proč z jakého důvodu tak činí. Když nemajitel napíše tvrdím to, protože jsem si vyzkoušel a osahal neřeknu ani popel, ale když nadává protože to někdo taky říkal, tak to je podle mne hloupost...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:09 | Nahoru | #1058
vilemx> odkazuj na mne, jsem naprosto spokojen...a reznou jen zlaté ráfky 2016...modely 2017 mají černé ráfky a dráty nerez...a nechápu, jak může někomu na AT reznout nádrž...já jí mám lakovanou, metalízu..tzn, barva a na ní vrstva bezbarvého laku...právě jako ochranu proti korozi...na prodejce jsem vybalil všechny závady o kterých jsem se dočetl v recenzích a vše potvrdil...reznou zlaté ráfky / v rámci reklamace výměna za černé) , motorka po startu chcípá / výměny přepínačů na řidítkách) , vše u modelů 2016..od r. 2017 vše ok

Naposledy editováno 29.10.2018 20:16:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:15 | Nahoru | #1059

CRF1000 píše: ..... vše u modelů 2016..od r. 2017 vše ok


Opravdu máš jistotu, že od 2017 je vše OK? Zkušenosti některých majitelů se mi zdají odlišné, o čemž se zde již několik stránek bavíme.

Netvrdím, že existuje motorka bez slabých míst. Třeba si časem novou AT pořídím, ale v současné době bych těch ale musel překousnout tolik, že mi to smysl nedává.

Naposledy editováno 29.10.2018 20:18:51

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:17 | Nahoru | #1060
CRF1000> Prosím Tě, mám 2017 a zlaté ráfky. Patří to k barvě trikolora. Ale ty ráfky jsou hliníkové. Myslel jsem, že rezne železo?

Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:17 | Nahoru | #1061
Vilemix: dej mu přečíst moji recenzi, za vším si stojím a dnes bych to napsal stejně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:20 | Nahoru | #1062
vilemx> já jsem naprosto spokojen a kdo má problémy, ten ať je reklamuje , ta moje startuje, nechcípá, neškytá , nerezne, jezdím každý den po práci jako relax

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:28 | Nahoru | #1063

CRF1000 píše: vilemx> já jsem naprosto spokojen a kdo má problémy, ten ať je reklamuje , ta moje startuje, nechcípá, neškytá , nerezne, jezdím každý den po práci jako relax


Tak to jsi šťastný člověk. Ale věř nám to, že pokud se popisované problémy projeví (mě původní AT klidně při plynulé jízdě cca 3000 ot/min) střelila do sání tak, že zastavila motor, ale reklamace se nedomůžeš.Takže tvoje slova: "a kdo má problémy, ten ať je reklamuje", nemají žádného praktického významu. A to je to oč tu běží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:37 | Nahoru | #1064

NemaLbc píše: Tak to jsi šťastný člověk. Ale věř nám to, že pokud se popisované problémy projeví (mě původní AT klidně při plynulé jízdě cca 3000 ot/min) střelila do sání tak, že zastavila motor, ale reklamace se nedomůžeš.Takže tvoje slova: "a kdo má problémy, ten ať je reklamuje", nemají žádného praktického významu. A to je to oč tu běží.

kdyz se tu na foru aktivne probirala moje KTM a pristup zastoupeni, obratil se na me jeden clovek s novou AT s tim, ze si s nim na Jarove bezmala vite co... poprosil me, jestli bych s nimi nemohl nejak komunikovat, aby se zalezitost pohnula. poslal jsem prvni mail, zadna pozitivni reakce. tak jsem napsal druhy a zminil jsem svuj postup vuci KTM a ze nemam problem s tim, aby se o jednani a pristupu Hondy dozvedelo mnohem vice lidi. najednou byli sama ochota a slo vsechno. co tim chci rict... u nas v CR je velmi naivni slepe verit tomu, ze clovek proste opravnene bude neco reklamovat a bude mu vyhoveno. proto si nesmime nechat nic libit a jednat s nimi stejne tvrde, jako oni s nami. v cizine (zapadni) je to zcela o nicem jinem. alespon ze zkusenosti lidi, kteri se mi ozvali a se kterymi jsem se i sesel. cest vyjimkam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:45 | Nahoru | #1065
Eso_Rimmer> Pamatuješ, jak jsem to vyřešil já? Došla mě i jim trpělivost, a tak jsme se dohodli. Já jim ji prodal zpět něco přidal a oni mi prodali novou. Co udělali s tou původní si asi dokážeš představit. Za mě to byla sice vynucená ale velice dobrá investice a oni určitě neprodělali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 20:51 | Nahoru | #1066
NemaLbc> jj, vzpominam si.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:06 | Nahoru | #1067
NemaLbc> reklamace mají oporu v občanském zákoníku a v našem právním řádu, k tomu nepotřebuješ opatrovníka

Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:10 | Nahoru | #1068

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:18 | Nahoru | #1069
CRF1000> promin, ale neslo jinak. preji ti, abys nemusel nikdy podstoupit ani desetinu toho, co ja, nebo lide, se kterymi jsem to resil. a mimo jine... ne vse se ridi obcanskym zakonikem, takze promin, ale nejses v tomhle dostatecne informovan.

Naposledy editováno 29.10.2018 21:19:22

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:19 | Nahoru | #1070
CRF1000> nepotřebuješ opatrovníka, ale u spousty obchodníků velmi pevné nervy, prořízlou hubu a někdy i právníka. Bohužel :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:22 | Nahoru | #1071
Eso_Rimmer> Dnes je to skoro vše o kšeftu. Dámské vložky nejsavější, košile nejbělejší, motorka nejlepší... Představ si, že Ti někdo v březnu zaplatí týden na Sardinii a ještě Ti k tomu půjčí motorku. Myslíš, že ji nebudeš chválit? Samozřejmě, že kdo je spokojený, většinou nemá důvod psát na fóra a hledat pomoc. Tady je ale důležité, že se dozvíš, že nejsi jediný, u koho se ten problém vyskytl a prodejce Tě asi úmyslně uvádí v omyl. Potom se naše dohadování o "nedostatečném" výkonu stává nepodstatným. Teď mě napadlo, jestli jsi někde nevyhrabal průběh toč. momentu u KTM a AT. Možná, že ve spodních otáčkách bude ve prospěch KTM "jen" cca 20%. To by odpovídalo obsahu. Ale není to nutné hledat. Jo a ještě jedna fáma. Vzhledem k tomu, že jsem jezdil skoro vždy na enduru, nikdy mě nenapadlo, že by jsi měl mít nohy opřené o stupačky pod bříšky prstů. Tak to učí většina motoškol. Jinak je to prý na žabáka. Tak jsem si našel spoustu fotek a videí z moto GP. A většinou (ne vždy) mají vnější nohu opřenou v zatáčce o prohlubeň v podrážce. Což je mnohem dál od špičky. Přijde mi, že je prostě třeba za peníze nějakou tu informaci předat. Tím ovšem nezlehčuji význam těchto škol.

Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:28 | Nahoru | #1072
Já jezdím celý život na Lachtana jak tomu říkají

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:34 | Nahoru | #1073
NemaLbc> prubeh kroutaku obou masin jsem mel ulozeny, zkusim dohledat. k tem noham... me se masina proste lip ovlada, kdyz nemam stupacku zaseklou o podpatek boty. no a navic - v zatacce nedrhnu spickou bot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:41 | Nahoru | #1074
CRF1000> Samozřejmě jsou zákoníky dva. Obchodní a Občanský. Nedávno mi třeba v Bauhausu řekli, že na zboží zakoupené podle obchodního zákoníku (vše na IČO přes 10.000,-) se nevztahuje ŽADNÁ !!!!! záruka, neboť to tak mají v obchodních podmínkách a Ty koupí s nimi souhlasíš. Nakonec cca 3 týdny starou věc nechali opravit, ale dali mi to sežrat. Co se týkalo mé reklamace AT, jejich odpověď zněla: "závada se neprojevila". Nedovedu si představit, jak bych jim prokázal, že motorka jednou za cca 1000 - 2000 km střelí do sání až to zastaví motor. A že mění výkon podle nálady.

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:47 | Nahoru | #1075

Eso_Rimmer píše: NemaLbc> prubeh kroutaku obou masin jsem mel ulozeny, zkusim dohledat. k tem noham... me se masina proste lip ovlada, kdyz nemam stupacku zaseklou o podpatek boty. no a navic - v zatacce nedrhnu spickou bot.



Tenhle také nedrhne špičkou v zatáčce:



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:51 | Nahoru | #1076
Eso_Rimmer> Chápu, že při vysednutí opřeš vnitřní nohu o špičku. Můžeš i lépe korigovat koleno u země. Ale vnější nohu by jsi měl mít solidně opřenou do stupačky kvůli kontaktu s motocyklem. Je to jen má úvaha a to co jsem okoukal. Já nevysedávám. V terénu, kterým jsem odchován, to má jiné zákonitosti. A v motocross botách si nedovedu vůbec představit opřít nohu jinde než v prohlubni podrážky.

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:54 | Nahoru | #1077

NemaLbc píše: CRF1000> Samozřejmě jsou zákoníky dva. Obchodní a Občanský. Nedávno mi třeba v Bauhausu řekli, že na zboží zakoupené podle obchodního zákoníku (vše na IČO přes 10.000,-) se nevztahuje ŽADNÁ !!!!! záruka, neboť to tak mají v obchodních podmínkách a Ty koupí s nimi souhlasíš. Nakonec cca 3 týdny starou věc nechali opravit, ale dali mi to sežrat. Co se týkalo mé reklamace AT, jejich odpověď zněla: "závada se neprojevila". Nedovedu si představit, jak bych jim prokázal, že motorka jednou za cca 1000 - 2000 km střelí do sání až to zastaví motor. A že mění výkon podle nálady.

presne tak... ono si spousty lidi stale neuvedomuje, ze neco si myslet, stale znamena jen howno vedet. o to tvrdsi je pak jejich stret s realitou. add Zdenda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 21:57 | Nahoru | #1078

NemaLbc píše: Eso_Rimmer> Chápu, že při vysednutí opřeš vnitřní nohu o špičku. Můžeš i lépe korigovat koleno u země. Ale vnější nohu by jsi měl mít solidně opřenou do stupačky kvůli kontaktu s motocyklem. Je to jen má úvaha a to co jsem okoukal. Já nevysedávám. V terénu, kterým jsem odchován, to má jiné zákonitosti. A v motocross botách si nedovedu vůbec představit opřít nohu jinde než v prohlubni podrážky.

o tom zaseknutem podpatku u jezdcu MotoGP jsem cetl to same, co tu pises, takze souhlas. v terenu mam oproti tobe odjeto kulovy, takze mlcim a soupu nohama kdyz jedu e stoje, lip se mi koriguje prenaseni vahy a o to lip se samozrejme masina ovlada. tedy me. kdyz se jede mimo silnice v sede, mam to taky zasekly o podpatek. asi jsem to spatne napsal.

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 22:07 | Nahoru | #1079
Eso_Rimmer> Při jízdě ve stupačkách svíráš koleny nádrž a nohy se otáčí okolo stupaček jak píšeš zaseklé o podpatek (akcelerace/brzdění). Pokud skočíš a tvrdě dopadneš a nebo najedeš na mez, tak Tvoje váha se násobí záporným zrychlením a opírá se do stupaček... Násobek snižují tlumiče a výrazně i kolena. Ale dopadnout na špičky, můžeš si i zlomit kotník.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 22:34 | Nahoru | #1080
Jsi si jistý že při jízdě v terénu ve stupackach sviras koleny nádrž?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist