dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Mejste se ja to tady fakt uz nesleduju.
FrankySS píše: To samý platí i o tobě, jo, poradit si nechal, stím aby dal motor někomu, kdo tomu rozumí (dave) ho ale předtím dal podobnýmu ocáskovi jako je on sám a ještě mu za to že ho dokurvil zaplatil.... nezastávej se ho, nemá to smysl, je to ztracenej případ, jako nikdo nejsme dokonalej, taky jsem toho dost zkurvil, ale nakonec jsem na to přišel, že tudy cesta nevede, občas dostal po hubě od táty když jsem něco dojebal a hned máš na věci jinej pohled a snažíš se je udělat co nejlíp
O mě by to platilo kdybych se mu vysmíval, což nedělám. Chápu že to s nim je občas jak když mluvíš do dubu, ale některý urážky nebo poznámky nechápu.
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: A opět narážíme na ty "dobře míněné rady", které neposlouchám. A opět zopakuju to, že sarkastickou poznámku "hod to ze skály" nepovažuju za radu a proto se jí nebudu řídit. Další věc kterou si tu asi většina "chytrejch" neuvědomuje je to, že nebudu prodávat do šrotu motorku, do který jsem právě vrazil 9 tisíc.
A to je přesně to, co nedokážeš pochopit:
1. Už jsi do motorky "vrazil" 9000,- , ovšem je chybou se domnívat, že tím to končí. Pokud
chceš takto s prominutím dojebanou motorku vrátit do skutečně bezpečného, technicky
způsobilého a spolehlivého stavu, nacpeš do ní ještě jednou tolik a klidně i více.
když si tyto náklady spočítáš, tak zjistíš, že i kdybys nepočítal těch 9000,-, co už jsi
do oprav investoval, tak za to, co ještě do motorky nacpeš teď, bys pořídil
jinou motorku ve slušném stavu, která navíc bude i spolehlivá (pokud nebudeš
trestuhodně zanedbávat údržbu), takže další investice budou proti těm aktuálním
zanedbatelné. A přesně to mají ostatní na mysli - pokud se budeš dál snažit tento vergl
dát do kupy, za chvíli na tom prošustruješ další dvě motorky .
2. "Hoď to ze skály" není sarkastická poznámka, ale jinak rečená rada, aby ses motorky
zbavil a neinvestoval do ní. Bohužel jsi neposlechl a teď se Ti to mstí tím, že motorka
jest černou dírou na peníze. A přísloví "z ho*na bič neupleteš" v tomto případě
prakticky znamená, že pokud je rám vyroben z nekvalitního materiálu, žádným vyvařováním,
"flastrováním", nebo dokonce "plombováním" hliníkovou trubkou, jej nezachráníš a
neuděláš z něj rám kvalitou odpovídající pořádné japonské motorce.
Prostě si konečně přiznej, že s koupil zajíce v pytli a ten, kdo Ti motorku prodal, se teď škodolibě usmívá, jak Tě vzal na hůl. Někdo tu psal, že na stejné motorce odjezdil několik sezon, takže Tys holt měl smůlu na "pondělní, nebo páteční kus". Naposled Ti opakuju, že v tomto stadiu už je zbytečné dále do motorky investovat a můžeš nadávat leda sám sobě, žes vůbec něco do oprav dával. A upřímně řečeno, cos vypisoval u motorky za závady už těsně po koupi, co všechno nefunguje, tak už jen to Tě mělo od koupě odradit. A tady se nabízí dsalší přísloví: Co jest levné, jest ve finále dvakrát (v tomto případě nekolikrát) placené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 15.02.2013 21:38:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Takze je zbytecny se tu kvuli tomu hadat a napadat. No a ze to obcas nekdo prezene je mozny a taky to nekdy pocituju, ale nic strasnyho se snad nedeje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
e: navíc může zakázat psát určitým lidem, ale nevyužívá to
Naposledy editováno 16.02.2013 09:42:13
Naposledy editováno 16.02.2013 10:10:01
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Pedros1 píše: Fireblade77> jo neradíš poněvadž hovno umíš, tak se aspoň pořád nevysmívej a to neplatí jen pro tebe, ale pro XXX lidí co se mu akorád umí vysmívat !!mám nejraději takové KFU kteří by si bez servisu ani nezajezdili
a co se týče těch dětí, tak si to pořádně přečti co jsem napsal asi nezvládáš ani pořádně číst !!!
Další věc je to, že asi hodně z Vás nepochopí proč asi nemůže už couvnout a snaží se to dát dokupy.
Nikdo mu už neradí protože on si žadnou radu nebere k srdci,,, myslím že kdybys nekomu dokola opakoval co má udělat a on to dělal stejně jinak ..tak po 150 té bys ho kopl do řiti!
Nemuže couvnout proto že nemá rozum,,kdyby ho měl tak už to dal někomu dávno udělat,,dale nemůže couvnout proto že zato co by za tu Čínu dostal by si nekoupil ani kolo,,ale jemu se pěšky chodit nechce Dále nemůže couvnout protože má pocit že je to jeho největší celoživotní dílo a nám všem co radíme i blbě kecáme chce dokázat že opravit byt by i Čínský motor lze bez elementárních znalostí problematiky,dále nám chce dokázat že když něco nepasuje třeba kárter z druheho Čínského motoru tak to stačí vybrousi flexou či tam něco přidat a ubrat,, popřípadě to udělat z bukového dřeva..99,99% lidí co ho již neberou vážně tak mají pravdu...A to 1% lidí co mu rozumí a chapou jeho myšlenkové pochody snad i jeho tíživou situaci tak ti sou holt více empatičtí,,,budiž jim to ke cti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
kozel.ka píše: On ty témata pokaždé založí, ale úplně k ničemu, protože ho vůbec nezajímá co tu kdo píše. Zakládá to asi proto, že "nemá co na práci."
Ale má, chodí po Václaváku v masce, která připomíná pozlacenej hajzlík
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 17.02.2013 13:34:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 17.02.2013 13:52:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
FrankySS píše: Ale má, chodí po Václaváku v masce, která připomíná pozlacenej hajzlík
Myslím, že jsem ho včera viděl ve zprávách na nově
Je to zde čas 5:07.
Naposledy editováno 17.02.2013 15:14:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |