globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zahřívání motoru
 
25.10.2010 v 13:02
www.k1400.cz/clanky/radime/neturuj/sytic.htm [img]Zdarec chci se zeptat zahříváte moto na místě? Já po přečtení toho článku to dělám asi špatně už mám 2 žluté kolena
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 13:31 | Nahoru | #61

Durex>Ne já to nechytnu hned z kraje - hned to navrknul studený. Pak ještě štěkala několikrát v noci,ale kolena to přežily. Ten motor na tom byl hůř. Těch videí z toho srazu mám doma víc,ale byl to mazec. Někdy se fakt divým co ty motory vydržej. Při průměrné starostlivosti je to nesmrtelný


Durex> Inzerát: Prodám leštěnku, najeto nula nic, stav jako nová... Jdi si to pak koupit

Naposledy editováno 26.10.2010 13:31:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 13:31 | Nahoru | #62
Skalda> Tak jak vás tak všechny čtu, překvapuje mě, že jste zatím nikdo nerozlišil motory vzduchem chlazené a vodou chlazené. Mám vzduchem chlazenou Kawa a zatím mi připadá normální, že se doma ustrojím, odemknu garáž, vlídně promluvím na motorku (někdy ji i pohladím), vytlačím ji ven a se sytičem nastartuji. Zpravidla chytá okamžitě a skoro pokamžitě jde do obrátek kolem 3500. Stáhnu sytič na přijatelnou polovinu a jdu se doobléknout, přilba atd. Pak na ni sednu a nějakou chvíli jedu rozumně, pak normálně.
Vrtá mi hlavou, proč u motorek žloutnou - modrají jinak krásné chromové svody, někdo se tady na to ptal, ale chybí odpověď. V létě jsme naloženi jeli s manželkou na Slovensko. Chytli jsme extrémní teplo a protože začínaly prázdniny, tak i silniční zácpy. V oblečení jsme byli celí mokří až jsem se začal bát o vzduchem chlazený motor. Prakticky jsme pořád stáli a sunuli se jako šneci. Ale motor ten nápor vedra a absenci studeného proudění kolem motoru zvládl asi i díky malému přídavnému olejovému chladiči. Proč jsou vlastně některé motorky "vodníci" a některé "vzducháči"? Jaký je v tom rozdíl? Nestačil by jenom vzduch pro všechny motorky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 13:37 | Nahoru | #63
5511> vzduchace se zahrivaji hur (pomaleji), protoze jejich chlazeni je dimenzovany fixne (a na hodne). Vodni chlazeni je na zacatku zavreny (termostatem), takze se zahreje rychleji. Ale myslim ze jinak to neni treba v tomto tematu moc rozlisovat. K te barevne zmene svodu jsem neco malo psal...

Zahřívání motoru

26.10.2010 v 13:37 | Nahoru | #64
Já svojí mášu zahřívám tak dlouho, dokud je vidět sousedův barák. Jakmile vyprodukuju dostatek kouře na můj nezpozorovatelný odjezd, tak mizim... A teď fakt - mě by nechtěla moc ject, kdyby nebyla teplá. Takže to nakopnu, hned lehce brnknu plynem, aby nechcípla, necham jí blafat než narazim škopek a zapnu vestu, pak jí vyženu vrknutim plynu na vyšší otáčky (3-4 tisíce, 5 je tak nějak maximum), abyc pochopila, že už hodlam ject a pak už jedem Barevný kolena Ti ale udělá velká zátěž, ne? Mylim jako když za to budeš furt tahat... To se pak asi nestíhají chladit a žloutnou... Ale dokud žlutý, tak dobrý, modrý taky, ale když se to začne loupat/reznout, pak je to hnus...

(reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 13:47 | Nahoru | #65

5511>Skalda> Nestačil by jenom vzduch pro všechny motorky?


Né nestačil. Já mám vodníka a navíc olejový chladič kterej není zrovna malej! A když jsem měl GSX600F tak jsem jednou jel v takovým vedru až motor začal na volnoběh ztrácet otáčky. Bylo mu moc teplo! U vykonejch motorů se to jen vzduchem neuchladí. Nicméně vzducháč má kouzlo. Třeba jak si tak praská při chladnutí

(reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 13:50 | Nahoru | #66

alfin77>nastartuju a odjíždím hned zahřeju to při jízdě do 3500 otáček tak 7 km a pak už se dá jet ostřeji


taky tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 14:19 | Nahoru | #67
Skalda> Že svody žloutnou nebo modrají možná to dělají špatně seřízené karburátory

(reakce na) Zahřívání motoru

26.10.2010 v 14:34 | Nahoru | #68
COMPANY> tj, tech faktoru bude vic. Chuda smes by to mohla zpusobovat taky - hori tepleji a dele (i proto strili do vyfuku)

Zahřívání motoru

26.10.2010 v 17:48 | Nahoru | #69
neutrál, otočím ovladačem, stlačím tlačítko, ono to nastartuje, nasadím helmu, nasednu, vycouvám z garáže, stále neutrál, zavřu garáž (DO), nasadím rukavice, vymáčknu spojku, kopnu jedničku (je to rána - holt H-D) a spokojeně odjíždím...
sytič jsem měl u š110 v 1984 roce...

Naposledy editováno 26.10.2010 19:51:11

1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru

27.10.2010 v 09:34 | Nahoru | #70
Já to stavím na slunko ať se to vyhřeje a potom na to ještě foukám fénem. Když si myslím, že bych mohl, tak to nastartuju................ a pokračuju dle předchozích návodů tzn. oblékám se atd................... neberte to svinstvo

(reakce na) Zahřívání motoru

27.10.2010 v 12:32 | Nahoru | #71

speedmann>Já to stavím na slunko ať se to vyhřeje a potom na to ještě foukám fénem. Když si myslím, že bych mohl, tak to nastartuju................ a pokračuju dle předchozích návodů tzn. oblékám se atd................... neberte to svinstvo



presne

ja rovnou jedu a je to nejlepsi jak pro zahrivani tak pro prevodovku

Zahřívání motoru

27.10.2010 v 16:07 | Nahoru | #72
Mě stejně za studena klouže spojka, takže tomu nakládat nemůžu hned od baráku

Zahřívání motoru

27.10.2010 v 19:58 | Nahoru | #73
já u dvoutaktu nastartuju, vyjedu z ulice na polňačku a počkám, než klesnou otáčky, pak párkrát otočim plynem a řadim jedničku, jedu asi půl kiláku na nižší otáčky a pak už plnej....jo a startuju bez sytiče

1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru

27.10.2010 v 21:49 | Nahoru | #74
Já to dělám tak, že motorku vůbec nechcípám, nechávám v garáži běžet a jen dolívám ohnivou vodu do nádrže. Vydrží to tak léta...

(reakce na) Zahřívání motoru

28.10.2010 v 11:18 | Nahoru | #75

hoprd>Já to dělám tak, že motorku vůbec nechcípám, nechávám v garáži běžet a jen dolívám ohnivou vodu do nádrže. Vydrží to tak léta...


A co výměna oleje? Nebo máš ztrátový mazání a jen dolejváš?

Naposledy editováno 28.10.2010 11:18:53

(reakce na) Zahřívání motoru

28.10.2010 v 13:26 | Nahoru | #76
lopata75> před asi 10 rokama jeden maník tak dlouho držel starého blada, až mu asi praskl nebo začal prosakovat chladič a ráno mu něco cinkalo v motoru. ale odjel na tom, ale byl z toho strašně smutný. ču.ák! myslím, že vozil nějaké mrdky, tak typuju, že byl chladiš asi lepený a prostě těch 5 minut omezovača a malinkýma přestávkama ten tmel nedal...

Zahřívání motoru

28.10.2010 v 21:57 | Nahoru | #77
Nastartuju v garáži,potáhnu ven,zavřu garáž,připravím se na jízdu stáhnu sytič a min.5km jedu zlehka pak už tomu dám.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist