Podstatný je, že po prvních tisíci jsem teda čekal že se trošku vytáhne, což se také stalo, tak jsem ho opět došponoval na předepsaný průvěs (25mm) - průvěs byl ve všech místech stejný. od té doby jsem najel dalších 1300 km, čili řetěz má na kontě celkem asi 2300 km. a už je zas prověšenej jak vytahaný kšandy (40 mm - přiznávám, od tý první tisícovky jsem to nekontroloval) a jde nadzvednout na rozetě. tak se chci zeptat, zda je to normální - z DIDčka jsem byl zvyklej, že to po prvních tisíci došponuju a pak na něj nešahám, a až je třeba ho dopínat je zpravidla čas na koupi novýho. čistím když je špinavej a mažu po cca 300-500 km (jsem na to úchylnej ) další věc, už při montáži jsem si všiml, že mezi válečkama a těma čepama na kterejch se otáčí je znatelná vůle (větší než na DID po 20t km), myslel jsem si že je to nějaká spešl čezeťácká fíčura aby se tam dostalo víc maziva, ale teď už si tím nejsem tak moc jistej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
pedal>Danielos> naaaaaaaaaaahodooooooooou , jakto že ne ? když budeš couvat ?
A pokračuješ v hlupotách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Ja AFAM zajizdim na ZX10R hned od novoty plnej plyn a jeste jsem na nej nesahl!
ted mam asi 5tis na nej...
Stejne napnuty.
Kupujes sracky.
Nalítal jsem na něm 17tis km na 4 nebo 5 napnutí,po prodeji s ním majitel jezdí ještě teď
Na Bigu mám DID a letos 8tis km a ani jednou jsem na něj nešáhl,abych jej šponoval. Občas to máznu,jinak nijak nečistím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
z-x-r>FiZzeR> priste si kup AFAM kterej jako jedinej ma i kalene rozety a jeste supersprox.
Ja AFAM zajizdim na ZX10R hned od novoty plnej plyn a jeste jsem na nej nesahl!
ted mam asi 5tis na nej...
Stejne napnuty.
Kupujes sracky.
Zvlastni, ze tuhle informaci o kalenych rozetach uvadi kazdej vyrobce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
petrvtr_new>Zvlastni, ze tuhle informaci o kalenych rozetach uvadi kazdej vyrobce
a ukaz mi toho vyrobce? JT co serete zde vsici snad take ne? Si je nekdy provnej vedle sebe...JT je jak od vjetnamcu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
z-x-r>a ukaz mi toho vyrobce? JT co serete zde vsici snad take ne? Si je nekdy provnej vedle sebe...JT je jak od vjetnamcu
Tak nevypadají, že jsou za milion, ale jezdím řetěz ČZ a kola JT a už mám najeto 10000 km bez dopínání. A to jezdím po zadním furt.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Naposledy editováno 13.10.2010 13:24:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
z-x-r>Danielos> Dane ja jezdil JT take tak muzu srovnavat...A pokud vim tak zvednes to spojkou a pak jen drzis na hore kdyz po zadnim ne? Tedy nic extra namahani jak kdyz jedes ful gas v omezovaci.
full gas v omezovaci znamena ze motorka neakceleruje a kola se neopotrebovavaji temer vubec
z-x-r>Danielos> Dane ja jezdil JT take tak muzu srovnavat...A pokud vim tak zvednes to spojkou a pak jen drzis na hore kdyz po zadnim ne? Tedy nic extra namahani jak kdyz jedes ful gas v omezovaci.
Ještě jezdím po předním. To zatěžuje více řetězovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
z-x-r>a ukaz mi toho vyrobce? JT co serete zde vsici snad take ne? Si je nekdy provnej vedle sebe...JT je jak od vjetnamcu
mam renthal + CZ a vypadaj taky ok, tzn celej povrch kol obrabenej.. ne vystrihnuty z "plechu" ale jinak si myslim ze to vystrihnuty z plechu(nebo vypaleny laserem) vyjde na stejno..
1 reakcí na tento příspěvek Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Bubrak ZX10R>kardan je nejhorsi, ztrata vykonu je nehorazna
Mel by sis to nejdriv spocitat/zmerit, kolik je to skutecne. Mel by sis uvedomit, ze kdyby to bylo tak ztratovy, treba 10kW u 100kW motorky proti retezu, tak by se ta energie musela nekde ztratit a to znamena v teplu vyzarenym z kardanu, mas predstavu, kolik tepla je 10kW? Takovej 100kW motor bude mit tepelny vykon velmi hrube receno klidne 50-60kW na plny vykon a zbytek pujde vyfukem, porovnej...No a pokud neni clovek zavodnik na okruhu honici kazdy kilowat, ale najizdi vic jak 10tis km rocne, tak je fajn, ze jedina starost co je, tak obcas vymenit 2dcl oleje
Naposledy editováno 15.10.2010 10:58:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Jindra650>Mel by sis to nejdriv spocitat/zmerit, kolik je to skutecne. Mel by sis uvedomit, ze kdyby to bylo tak ztratovy, treba 10kW u 100kW motorky proti retezu, tak by se ta energie musela nekde ztratit a to znamena v teplu vyzarenym z kardanu, mas predstavu, kolik tepla je 10kW? Takovej 100kW motor bude mit tepelny vykon velmi hrube receno klidne 50-60kW na plny vykon a zbytek pujde vyfukem, porovnej...No a pokud neni clovek zavodnik na okruhu honici kazdy kilowat, ale najizdi vic jak 10tis km rocne, tak je fajn, ze jedina starost co je, tak obcas vymenit 2dcl oleje
Jasne, u retezu je to 4% a kdyz je nemazanej zadelanej blbe vytahanej, tak to muze byt az 20% (sam sem zazil), coz je z 130kW u ZX10R teda 26 kW, to by asi ten retez musel svitit ne?
U kardanu se uvadi asi 10% vs 4% u retezu. Navic je to docela vaha.
Naposledy editováno 15.10.2010 11:35:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Jindra650>Bubrak ZX10R> vaha je uplne samozrejma, to je jasny, nezanedbatelna je prave jako neodpruzena hmota na zadnim kole. Zase je pravda s tema kW ztraty to ze je to na maximalnim vykonu a prumerny odebirany vykon je nekde jinde, takze prumerny ztraty jsou daleko nizsi ...no a s tim vytahanym suchym retezem, co by mel tech 20% by se pak pri nejakym tom 100% zatizeni stalo treba to, ze by se zadrel a prasknul. Ten rozdil ve ztratach mi na soudy o hrozny ztrate vykonu prijde smesny, myslim ze bys to nepoznal, kdybys nevedel s cim prave jedes....to ze se tech motorek moc nedela s kardanem je spis z financnich duvodu, minimalne 2 pary spiralnich kol, par lozisek navic a nejaky kryci odlitek, jinak je to prakticka vecicka na cestovani.
tech 20% (a to si myslim, ze to bylo min) je rozhodne dost znat, takze jestli mam 4 nebo 10 poznam taky
nekde se uvadi 2% vs 8%, coz je jeste vetsi rozdil
o prakticnosti pro cestovani nepolemizuju vetsi vaha a nizsi vykon je ale jasny minus
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |