co si myslíte, nebo co si tipnete, bude lepší nový TransAlp XL750 nebo nový V-Strom 800 DE ?
Myslím pro běžné ježdění a pro cestování.
videa:
New Honda Transalp 750 Eicma First presentation
HONDA XL 750 TRANSALP 2023 | EICMA 2022
Honda Transalp 750 - EICMA 2022
Suzuki Vstrom 800 DE live EICMA
2023 Suzuki V-STROM 800DE - BIKEIT.GR - Official Presentation at EICMA 2022
Suzuki V-Strom 800DE - EICMA 2022 (ENGLISH SUB)
Naposledy editováno 08.11.2022 20:35:52
Starý Alp taky nebyl zrovna lehkonožka, ale těžiště měl docela nízko, motor vybrblal kde co, i když jsi neodřadil správně, takže byl v technickým terénu docela příjemnej společník - dokud nepadl a nemusel jsi ho zvedat
Od toho všeho se tady už očividně upustilo - má to motor z naháče, vysoko, nádrž ještě výš...bude to na šotoliny, nenáročný terén, jaký to bude mít podvozek už pak ovlivní akorát to, jak rychle ho budeš umět projet..na celkový zaměření motorky už to vliv nemá... Většině lidí to samo bohatě stačí a honda to moc dobře ví...
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
Motor to má stejný jako v Hornetu, ten jsem projížděl a jede Velice pěkně
Překvapil mě pozitivně taky zvuk z originální koncovky.
Takže motor OK, jsem zvědavý na podvozek. Testovačka prý přijde do showroomu na konci května.
Vlastnosti v terénu mě nezajímají, Potřebuju aby to fungovalo na všech silnicích-Rozmlácený malý, i široký pěkný.
+ Rozumně pohodlný posez.
Kupovat případně budu až stejně na příští sezónu, aby si mezitím stihli odladit případné problémy z první série.
Pište kdo máte jaký zkušenosti. díky
Naposledy editováno 05.05.2023 21:53:53
youtu.be/wSY-If-7YmI
www.youtube.com/watch
youtu.be/eK-pV2KD5yU
youtu.be/J5F8C-Y5ckk
A tady foto obou motorek u sebe, vypadá to, že V-Strom má trochu lepší světlou výšku s krytem motoru a výš konec výfuku. S lepším zátahem odspodu asi bude lepší v terénu. Ikdyž Transalp asi má lepší ochranu proti větru?
(ale italsky neumím youtu.be/W6xqWQB5VeU )
EDIT:
A že by čerstvý vlastník? Delší test ride: youtu.be/KR--taCG9KA
A menší offroad: youtu.be/V2pjZJK1ghs
Naposledy editováno 07.06.2023 15:19:59
Má lepší podvozek, nemá tu příšernou kotvu zespod motoru - nebo ji má alespoň zakrytou krytem z výroby, designově se mi líbí víc.
Jen my nejde do hlavy, kde nabral těch papírových 22 kg navíc - oproti tomu TA...Mám teda na to svoji teorii - a to tu, že honda v tomhle prostě opět nepokrytě lže...
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
https://www.motorkar...smistovky-49505.html
youtu.be/O1Z3ZtKBqss
EDIT:
Tady zajímavé dojmy z řízení V-Stroma po předchozím vyzkoušení Transalpa youtu.be/imKZOKdPUwY
Naposledy editováno 19.07.2023 19:00:41
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
https://www.globalmo...uzuki-road-show-2023
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
A mne zajíma, jak často se děla olej u téhle dvou motorek? U Afriky je to 12 tis. km (dělam častěji) a nadávam, ze to je strasne často
yeuop píše: Fyro> To je presne to, na co ta motorka neni stavena.
A mne zajíma, jak často se děla olej u téhle dvou motorek? U Afriky je to 12 tis. km (dělam častěji) a nadávam, ze to je strasne často
Není, ale nerozpadlo se to…
Naposledy editováno 23.07.2023 18:31:55
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
Fyro> Jo nerozpadlo, ale je to už za hranou, zvlášť u dnešních motorek plných slitin, odlehčených, bez trubkového rámu. A třeba se takové skoky časem projeví, nastřádají.
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
Pedl píše: yeuop> To víš že u starého V-Stroma to je asi jen 6 tisíc km a víš kdo si váží své motorky tak dělá i častěji než udává výrobce. Ale asi větší motor znamená delší interval, zvlášť pokud není moc točivý. Asi moc motorek nemá tak dobrý interval jako ta Afrika.
Fyro> Jo nerozpadlo, ale je to už za hranou, zvlášť u dnešních motorek plných slitin, odlehčených, bez trubkového rámu. A třeba se takové skoky časem projeví, nastřádají.
Chudák kdo si to pak od Gase koupí jako ojetinu.. Prý si to koupil do svý motoškoly .Ale je prostě dobrej.. Když něco bude testovat, tak tomu budu věřit ,že to testoval odborník
Občas dělá pro Motohouse.
A ani k tomu nemusí mít mačo kecy jako ten známý CFhmyzák..
Naposledy editováno 24.07.2023 22:04:12
3 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
jeden technicky zdatný kamarád mi poslal nějaké technické rozdíly mezi Stromem 800DE a TransAlpem 750
např.:
Výměna oleje ................. Strom 800DE po 6 tis.km ....... TransAlp750 po 12 tis.km ... tady změna, viz dole edit
Výměna svíček .............. Strom 800DE po 12 tis.km ....... TransAlp750 po 48 tis.km
Ventily .............................. stejné u obou, po 24 tis.km
Otáčky při 100km/h ....... Strom 800DE 4602 ot. ............. TransAlp750 3808 ot.
střední pístová rychost ... Strom 800DE 10,74 ............. TransAlp750 8,06
Právě že ta střední pístová rychlsot je prý velká a má to vliv na opotřebení.
Ostatní motorky tu hodnotu mají nižší, pod 10
např.:
Tracer 700: 9,81
Cbf1000: 7,53
Afrika 1000: 8,94
Afrika 1100: 9,62
Vstrom 650: 9,91
Nejsem odborník na motory, tohle info mám od člověka, co si u motorů motorek porovnává i plochu pístu, plochu stěn válce, otěr stěn při 100km/h a další hodnoty (které ani neznám), společně se spotřebou. Nechci se tady o tomto přít, sám tomu takto technicky do hloubky samozřejmě nerozumím, oproti těmto lidem jsem jen obyčejný spotřebitel, obyčejný motorkář, co rád jezdí. Dal jsem to tu ale jen pro info, že i takové technické pohledy na tyto 2 motorky jsou.
edit:
Co se týče výměny oleje u Stromu 800DE, prý exituje jak příručka, kde se píše po 6 tis.km, tak i příručka, kde je co 12 tis.km. Prý je 6 tis. pro USA a 12 tis. pro Evropu. Jestli je to opravdu takto a proč tomu je, nevím.
Naposledy editováno 05.10.2023 05:52:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Beru zpět - píšeš to tam ve 100km/h, počítám na 6ku.
Naposledy editováno 04.10.2023 10:37:24