Používám roky Super benzin aditiv do Auta. Nemůžu si ho vynachválit. Starty super, zlepšuje to kvalitu benzínu, poznám to při tahu a i spotřebě.Dával jsem to do MZty a rozdíl. Teď mám sůzu. CHci co lejt i do ní. Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
mára929r píše: já po zimě na vyčištění používám u motorky toto - http://www.znackove...-Sytem-Cleaner-300ml
a celoročně přidávám do benzínu toto - http://www.znackove...Benzin-Aditiv-500-ml
pak před vypuštěnim oleje přidávám - http://www.znackove...l-Engine-Clean-300ml
a občas přidám do nového oleje - http://www.znackove...-Motorcycles [/quote]
komplexni.
ja jezdim celorocne, tzn zadny pred zimou a po zime u me neni. Celorocne nepridavam do benzinu NIC. Pred vypustenim oleje , olej ohreju pridam do nej tudiz teplo, do oleje nepriavam nic, Esterka musi stacit.
By me zajimalo kdyz takhle nekteri pecuji o motor, jak treba pecujou o svoje telo, kazdy den pred spanim si daji neco aby se jim neusazovaly mineraly na strevech, obden klystyr z kavy, a projistotu jednou za tyden aspon autotransfuzi.
Ja to rikam porad zahalka je matka hrichu. KOlik s takovouhle peci o motorku najezdis rocne km ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
jirka1389 píše: Mr.Dan> tak logicky to je ze budu davat aditiva do udajne horsi nafty nez do ty ktera to nepotrebuje ne jinak na onu nevidim nic spatnyho moje auto ma najeto 350 000 km a slape jak hodinky ale lejte si do toho co chcete.
zeby
Otazka co mas za auto, kdysi jsem se sierrou 2.3 diesel taky jezdil na LRX nebo na volej z fritaku.
Ze bych zacal vyrabet diamantovej benzin, kterej nepotrebuje aditiva. na to by se dal udelat dobrej businessplan
Naposledy editováno 12.04.2013 13:28:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
klemat píše: petrvtr_new>
Pokud ovšem nejseš chemik a nejseš schopen doložit konkrétní hodnoty které kvalitativní parametry a kolik se změní a jaké dopady to reálně má na činnost vstřikovacího systému a potažmo motoru, tak je to všechno víceméně o víře v marketingové povídačky.
No první z těch testu na které jsou zde ukazuje jasné zlepšení cetanového čísla, mazivosti a snížení pěnivosti. V druhém zase zlepšení CFPP. Testy prováděl na objednávku Ústav paliv a maziv, resp Ing. Matějovský. Pro mě jako někdejšího motoráře jsou výsledky přesvědčivé, ale rozhodně nikomu netvrdím, že případné používání pro něj bude prospěšné.
Máme doma feldu 1,3 rok 94. Nejeto asi 200t a jezdí denně . Z studena dělala bordel zdechala, litali otáčky, prostě hnus. Za tepla bylo všechno v pohodě. Začal sem to tam lít a je po problému.
Nevím, jak u nafty, ale u benzinu - staršího čtyřtaktu to prostě funguje.
A do nafty to liju taky, tam je to fasovany, tak mě nic nestojí
1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
Fazer-FZS píše: VIF do benzínu používám před zimou do motorek,křovinořezu,motorové pily,čerpadla,automobilu a jsem plně spokojen,po zimě u ničeho nečistím karburátory a benzín je bez problémů k použití.
VIF nepouzivam pred zimou ani u jedne motorky, ani u motorove pily, ani u jednoho ze dvou aut, ani u benzinove sekacky, a jsem plne spokojen. Po zimne u niceho necistim karburatory, a benzin je plne k pouziti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
A já pouze odpověděl na dotaz uživatele tohoto fóra,Číčuse
gugo píše: komplexni.
ja jezdim celorocne, tzn zadny pred zimou a po zime u me neni. Celorocne nepridavam do benzinu NIC. Pred vypustenim oleje , olej ohreju pridam do nej tudiz teplo, do oleje nepriavam nic, Esterka musi stacit.
By me zajimalo kdyz takhle nekteri pecuji o motor, jak treba pecujou o svoje telo, kazdy den pred spanim si daji neco aby se jim neusazovaly mineraly na strevech, obden klystyr z kavy, a projistotu jednou za tyden aspon autotransfuzi.
Ja to rikam porad zahalka je matka hrichu. KOlik s takovouhle peci o motorku najezdis rocne km ?
pokuď tě zajímá jak se starám o své tělo, mohu ti o tom napsat slohovou práci
a ročně mám nájezd kolem 10 tkm (u mě dvě výměny oleje)
Fazer-FZS píše: Ozzy_> jasný dle chuti jednotlivých uživatelů Ale dotaz zněl takto:Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?
A já pouze odpověděl na dotaz uživatele tohoto fóra,Číčuse
jo, já to přidávám do nádrže při každym tankování, plechovku vozim v tankvaku
1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv
jezdil sem oktavkou od novoty a prodával s 337tis km jezdí pořád nedělalo se turbo ani vstřiky...
druhá oktavka 2.0TDI 07 najeto 326 prodej a jezdí pořád ..aditivum jen v zimě a co druhou nádrž...
ted jezdím saab a nevím co to je aby motor kucal nebo kouřil...žel bohu (nabo díky bohu) má velmi citlivé čidlo a na vodu či nějákou sračku v naftě..tankoval sem schell,omv,benzina, i unicorn,i různé jiné...a po několika tankováních mi blikla kontrolka vody...a palubák hlasi voda v naftě kontaktujte servis...paradoxní na tom je že se to objevovalo vždy po přilití aditiva do nafty proti vodě...
nic tam neleju vyměnil se filtr ,vyčistily odkalovací sítka a vypustil se bordel...kupodivu sem koukal jak z jara co tam bylo...
od výměny neleju nic a mám klid ...
jo a motor je 1,9ttid...takže žadnej starej nízkotlakej..
jinak zlaty klasický 1,9d od pažoutu...nesmrtelný motor jede to na všechno a vždy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
mára929r píše: já po zimě na vyčištění používám u motorky toto - http://www.znackove...-Sytem-Cleaner-300ml
a celoročně přidávám do benzínu toto - http://www.znackove...Benzin-Aditiv-500-ml
pak před vypuštěnim oleje přidávám - http://www.znackove...l-Engine-Clean-300ml
a občas přidám do nového oleje - http://www.znackove...-Motorcycles [/quote]
To se ti tam vejde ještě nějakej benzín, když tam tohle všechno neliješ??
petrvtr_new píše: To mate tak, norma EN 590 upravující kvalitu nafty je z roku 1996. Neobsahovala bioslozku. První CR systemy prisly na trh o rok pozdeji se vstrikovacimi tlaky 1200 baru. Současná generace pracuje s tlaky 2500 baru. Troufam si tvrdit, že současne motory by si zaslouzily lepsi kvalitu nafty nez tu co uklada norma, ktera vznikla v dobe, kdy obvykle vstrikovaci tlaky byly kolem 300 baru.. Kupodivu znackove cerpaci stanice to vedi a obvykle nabizeji palivo vyrazne prekracujici normu. Ovsem neni to nijak legislativne zavazne a nelze na to spolehat. Naprostou vetsinu zavad CR vstrikovacu a vysokotlakych cerpadel ma na svedomi kvalita nafty. Neni to jen u nas. V cele EU kde plati stejna norma.
Toto je typická polopravda využívaná v marketingu na podporu zázračných komerčních aditiv.
Ta norma byla od roku 96 několikrát novelizována a aktuálně platná úprava je z roku 2004.
Předmětem novelizací byla samozřejmě mimo jiné úprava kvalitativních parametrů NM tak, aby odpovídala požadavkům na provoz vysokotlakých vstřikovacích systému ,DPF filtrů a t.d.
2 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv
Jinak uz me nijak nebaví diskutovat o "zázračných" aditivech. Jsou to tatáž aditiva jako přidávají prodejci PHM do nafty. Tedy hlavne 2EHN..
Doplním jednu věc: Dnešní motory s obyčejnou naftou samozřejmě fungují, o tom žádná. Ale proč je dnes na trhu tolik firem nabízejících repase vstřikovačů?
Naposledy editováno 13.04.2013 09:16:53
Od roku 96 se těch parametrů upravovalo víc, ale co se týká aditiv, je to jednoduché chci aditivovanou naftu - koupím si na pumpě aditivovanou naftu. Oni i aditiva mají nějakou předpokládanou optimální koncentraci a pokud do již aditivované nafty leješ další aditiva,neznamená to že "vyrobíš" 2x tak kvalitní naftu.
Ale já to mám vyřešené tak, že do auta leju výhradně to, co mi předepisuje jeho výrobce a světe div se, auto bezproblémově funguje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
Vstřikovač jako každá mechanická součástka samozřejmě podléhá opotřebení(ať leješ VIF nebo neleješ) a při koncentraci ojetin ze západu s 300tis km a víc na našich silnicích(byť mají při prodeji na tacho obligátních 130) na tom nevidím nic překvapivého.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv
klemat píše: petrvtr_new>
Vstřikovač jako každá mechanická součástka samozřejmě podléhá opotřebení(ať leješ VIF nebo neleješ) a při koncentraci ojetin ze západu s 300tis km a víc na našich silnicích(byť mají při prodeji na tacho obligátních 130) na tom nevidím nic překvapivého.
No to je bohužel pravda. Ale také se pohybuju občas na zahraničních fórech a problémy mají stejné - špatné starty, nepravidelný volnoběh, kouří, vysoké korekce vstřikovačů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |