globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VIF aditiv
11.4.2013 v 14:35
Zdravím.
Používám roky Super benzin aditiv do Auta. Nemůžu si ho vynachválit. Starty super, zlepšuje to kvalitu benzínu, poznám to při tahu a i spotřebě.Dával jsem to do MZty a rozdíl. Teď mám sůzu. CHci co lejt i do ní. Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:17 | Nahoru | #61

mára929r píše: já po zimě na vyčištění používám u motorky toto - http://www.znackove...-Sytem-Cleaner-300ml
a celoročně přidávám do benzínu toto - http://www.znackove...Benzin-Aditiv-500-ml
pak před vypuštěnim oleje přidávám - http://www.znackove...l-Engine-Clean-300ml
a občas přidám do nového oleje - http://www.znackove...-Motorcycles [/quote]

komplexni.

ja jezdim celorocne, tzn zadny pred zimou a po zime u me neni. Celorocne nepridavam do benzinu NIC. Pred vypustenim oleje , olej ohreju pridam do nej tudiz teplo, do oleje nepriavam nic, Esterka musi stacit.

By me zajimalo kdyz takhle nekteri pecuji o motor, jak treba pecujou o svoje telo, kazdy den pred spanim si daji neco aby se jim neusazovaly mineraly na strevech, obden klystyr z kavy, a projistotu jednou za tyden aspon autotransfuzi.

Ja to rikam porad zahalka je matka hrichu. KOlik s takovouhle peci o motorku najezdis rocne km ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:19 | Nahoru | #62
Mr.Dan> tak logicky to je ze budu davat aditiva do udajne horsi nafty nez do ty ktera to nepotrebuje ne jinak na onu nevidim nic spatnyho moje auto ma najeto 350 000 km a slape jak hodinky ale lejte si do toho co chcete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:22 | Nahoru | #63

jirka1389 píše: Mr.Dan> tak logicky to je ze budu davat aditiva do udajne horsi nafty nez do ty ktera to nepotrebuje ne jinak na onu nevidim nic spatnyho moje auto ma najeto 350 000 km a slape jak hodinky ale lejte si do toho co chcete.



zeby

Otazka co mas za auto, kdysi jsem se sierrou 2.3 diesel taky jezdil na LRX nebo na volej z fritaku.

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:24 | Nahoru | #64

klemat píše: takovýchto zákazníků potřebují "obchodníci s deštěm" prodávající podobné přípravky co nejvíc. Já jim je ze srdce přeju..



Jo ja jim je taky preju nejak se zivit musej

VIF aditiv

12.4.2013 v 13:27 | Nahoru | #65
Priznejte se kdo zvas ADITIVARU POuziva diamantovou vodu ?

Ze bych zacal vyrabet diamantovej benzin, kterej nepotrebuje aditiva. na to by se dal udelat dobrej businessplan

Naposledy editováno 12.04.2013 13:28:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:29 | Nahoru | #66
gugo> no jo nerikam ze jsou nejlepsi ale ty nejdulezitejsi parametry splnujou u nafty jak rikam kazdej si jezdete na co chcete ja si taky budu jezdit na naftu z ona a budem stastny

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:33 | Nahoru | #67
jirka1389> No a reknes s jakym autem ? respektive jeslti je to commonrail nebo ne ?

VIF aditiv

12.4.2013 v 13:36 | Nahoru | #68
Tdi rotacka a tdi pd ale to ma na naftu z ona jen 70 000km

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 18:18 | Nahoru | #69

klemat píše: petrvtr_new>
Pokud ovšem nejseš chemik a nejseš schopen doložit konkrétní hodnoty které kvalitativní parametry a kolik se změní a jaké dopady to reálně má na činnost vstřikovacího systému a potažmo motoru, tak je to všechno víceméně o víře v marketingové povídačky.



No první z těch testu na které jsou zde ukazuje jasné zlepšení cetanového čísla, mazivosti a snížení pěnivosti. V druhém zase zlepšení CFPP. Testy prováděl na objednávku Ústav paliv a maziv, resp Ing. Matějovský. Pro mě jako někdejšího motoráře jsou výsledky přesvědčivé, ale rozhodně nikomu netvrdím, že případné používání pro něj bude prospěšné.

VIF aditiv

12.4.2013 v 18:36 | Nahoru | #70
Asi před dvouma rokama sem to koupil do motorky. Pod sedačku se to nevleze, tak to tam neleju, ale občas kapnu do veteránů, kvůli trvanlivosti paliva.
Máme doma feldu 1,3 rok 94. Nejeto asi 200t a jezdí denně . Z studena dělala bordel zdechala, litali otáčky, prostě hnus. Za tepla bylo všechno v pohodě. Začal sem to tam lít a je po problému.
Nevím, jak u nafty, ale u benzinu - staršího čtyřtaktu to prostě funguje.
A do nafty to liju taky, tam je to fasovany, tak mě nic nestojí

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 20:42 | Nahoru | #71
VIF do benzínu používám před zimou do motorek,křovinořezu,motorové pily,čerpadla,automobilu a jsem plně spokojen,po zimě u ničeho nečistím karburátory a benzín je bez problémů k použití.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #72

Fazer-FZS píše: VIF do benzínu používám před zimou do motorek,křovinořezu,motorové pily,čerpadla,automobilu a jsem plně spokojen,po zimě u ničeho nečistím karburátory a benzín je bez problémů k použití.



VIF nepouzivam pred zimou ani u jedne motorky, ani u motorove pily, ani u jednoho ze dvou aut, ani u benzinove sekacky, a jsem plne spokojen. Po zimne u niceho necistim karburatory, a benzin je plne k pouziti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 21:32 | Nahoru | #73
Ozzy_> jasný dle chuti jednotlivých uživatelů Ale dotaz zněl takto:Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?
A já pouze odpověděl na dotaz uživatele tohoto fóra,Číčuse

VIF aditiv

12.4.2013 v 21:39 | Nahoru | #74
Kdo v podnikání vsadil na lidskou blbost, ten nikdy neprodělal.......

VIF aditiv

12.4.2013 v 22:31 | Nahoru | #75
Náš mercedes má najeto skoro 850tkm a občas jsme tam nalili i rostlinný olej

Jen kupujte

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 22:46 | Nahoru | #76

gugo píše: komplexni.

ja jezdim celorocne, tzn zadny pred zimou a po zime u me neni. Celorocne nepridavam do benzinu NIC. Pred vypustenim oleje , olej ohreju pridam do nej tudiz teplo, do oleje nepriavam nic, Esterka musi stacit.

By me zajimalo kdyz takhle nekteri pecuji o motor, jak treba pecujou o svoje telo, kazdy den pred spanim si daji neco aby se jim neusazovaly mineraly na strevech, obden klystyr z kavy, a projistotu jednou za tyden aspon autotransfuzi.

Ja to rikam porad zahalka je matka hrichu. KOlik s takovouhle peci o motorku najezdis rocne km ?



pokuď tě zajímá jak se starám o své tělo, mohu ti o tom napsat slohovou práci
a ročně mám nájezd kolem 10 tkm (u mě dvě výměny oleje)

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 22:52 | Nahoru | #77

Fazer-FZS píše: Ozzy_> jasný dle chuti jednotlivých uživatelů Ale dotaz zněl takto:Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?
A já pouze odpověděl na dotaz uživatele tohoto fóra,Číčuse



jo, já to přidávám do nádrže při každym tankování, plechovku vozim v tankvaku

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 23:06 | Nahoru | #78
To mate tak, norma EN 590 upravující kvalitu nafty je z roku 1996. Neobsahovala bioslozku. První CR systemy prisly na trh o rok pozdeji se vstrikovacimi tlaky 1200 baru. Současná generace pracuje s tlaky 2500 baru. Troufam si tvrdit, že současne motory by si zaslouzily lepsi kvalitu nafty nez tu co uklada norma, ktera vznikla v dobe, kdy obvykle vstrikovaci tlaky byly kolem 300 baru.. Kupodivu znackove cerpaci stanice to vedi a obvykle nabizeji palivo vyrazne prekracujici normu. Ovsem neni to nijak legislativne zavazne a nelze na to spolehat. Naprostou vetsinu zavad CR vstrikovacu a vysokotlakych cerpadel ma na svedomi kvalita nafty. Neni to jen u nas. V cele EU kde plati stejna norma.

VIF aditiv

12.4.2013 v 23:33 | Nahoru | #79
nejvíc to poznáte u nafty, u benzínu méně.

VIF aditiv

13.4.2013 v 07:18 | Nahoru | #80
do nafty to dávám jen proto aby netuhla...

jezdil sem oktavkou od novoty a prodával s 337tis km jezdí pořád nedělalo se turbo ani vstřiky...
druhá oktavka 2.0TDI 07 najeto 326 prodej a jezdí pořád ..aditivum jen v zimě a co druhou nádrž...
ted jezdím saab a nevím co to je aby motor kucal nebo kouřil...žel bohu (nabo díky bohu) má velmi citlivé čidlo a na vodu či nějákou sračku v naftě..tankoval sem schell,omv,benzina, i unicorn,i různé jiné...a po několika tankováních mi blikla kontrolka vody...a palubák hlasi voda v naftě kontaktujte servis...paradoxní na tom je že se to objevovalo vždy po přilití aditiva do nafty proti vodě...

nic tam neleju vyměnil se filtr ,vyčistily odkalovací sítka a vypustil se bordel...kupodivu sem koukal jak z jara co tam bylo...
od výměny neleju nic a mám klid ...
jo a motor je 1,9ttid...takže žadnej starej nízkotlakej..

jinak zlaty klasický 1,9d od pažoutu...nesmrtelný motor jede to na všechno a vždy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

13.4.2013 v 08:13 | Nahoru | #81

mára929r píše: já po zimě na vyčištění používám u motorky toto - http://www.znackove...-Sytem-Cleaner-300ml
a celoročně přidávám do benzínu toto - http://www.znackove...Benzin-Aditiv-500-ml
pak před vypuštěnim oleje přidávám - http://www.znackove...l-Engine-Clean-300ml
a občas přidám do nového oleje - http://www.znackove...-Motorcycles [/quote]

To se ti tam vejde ještě nějakej benzín, když tam tohle všechno neliješ??

(reakce na) VIF aditiv

13.4.2013 v 08:35 | Nahoru | #82

petrvtr_new píše: To mate tak, norma EN 590 upravující kvalitu nafty je z roku 1996. Neobsahovala bioslozku. První CR systemy prisly na trh o rok pozdeji se vstrikovacimi tlaky 1200 baru. Současná generace pracuje s tlaky 2500 baru. Troufam si tvrdit, že současne motory by si zaslouzily lepsi kvalitu nafty nez tu co uklada norma, ktera vznikla v dobe, kdy obvykle vstrikovaci tlaky byly kolem 300 baru.. Kupodivu znackove cerpaci stanice to vedi a obvykle nabizeji palivo vyrazne prekracujici normu. Ovsem neni to nijak legislativne zavazne a nelze na to spolehat. Naprostou vetsinu zavad CR vstrikovacu a vysokotlakych cerpadel ma na svedomi kvalita nafty. Neni to jen u nas. V cele EU kde plati stejna norma.



Toto je typická polopravda využívaná v marketingu na podporu zázračných komerčních aditiv.
Ta norma byla od roku 96 několikrát novelizována a aktuálně platná úprava je z roku 2004.
Předmětem novelizací byla samozřejmě mimo jiné úprava kvalitativních parametrů NM tak, aby odpovídala požadavkům na provoz vysokotlakých vstřikovacích systému ,DPF filtrů a t.d.

2 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

13.4.2013 v 09:03 | Nahoru | #83
Pokud vim tak novelizovana byla akorat kvuli snizovani obsahu siry a zavedeni bioslozky.
Jinak uz me nijak nebaví diskutovat o "zázračných" aditivech. Jsou to tatáž aditiva jako přidávají prodejci PHM do nafty. Tedy hlavne 2EHN..
Doplním jednu věc: Dnešní motory s obyčejnou naftou samozřejmě fungují, o tom žádná. Ale proč je dnes na trhu tolik firem nabízejících repase vstřikovačů?

Naposledy editováno 13.04.2013 09:16:53

(reakce na) VIF aditiv

13.4.2013 v 09:19 | Nahoru | #84
petrvtr_new>
Od roku 96 se těch parametrů upravovalo víc, ale co se týká aditiv, je to jednoduché chci aditivovanou naftu - koupím si na pumpě aditivovanou naftu. Oni i aditiva mají nějakou předpokládanou optimální koncentraci a pokud do již aditivované nafty leješ další aditiva,neznamená to že "vyrobíš" 2x tak kvalitní naftu.
Ale já to mám vyřešené tak, že do auta leju výhradně to, co mi předepisuje jeho výrobce a světe div se, auto bezproblémově funguje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

13.4.2013 v 09:23 | Nahoru | #85
petrvtr_new>
Vstřikovač jako každá mechanická součástka samozřejmě podléhá opotřebení(ať leješ VIF nebo neleješ) a při koncentraci ojetin ze západu s 300tis km a víc na našich silnicích(byť mají při prodeji na tacho obligátních 130) na tom nevidím nic překvapivého.

VIF aditiv

13.4.2013 v 09:30 | Nahoru | #86
Ale samozřejmě, nikomu neříkam že to tam má lít. Já to dělám čistě pro svůj dobrý pocit, samozřejmě sám nemohu účinek exaktně změřit. Jestliže ročně najedu 20000 km tak už mě 400 korun za aditiva nevytrhne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

13.4.2013 v 09:33 | Nahoru | #87

klemat píše: petrvtr_new>
Vstřikovač jako každá mechanická součástka samozřejmě podléhá opotřebení(ať leješ VIF nebo neleješ) a při koncentraci ojetin ze západu s 300tis km a víc na našich silnicích(byť mají při prodeji na tacho obligátních 130) na tom nevidím nic překvapivého.



No to je bohužel pravda. Ale také se pohybuju občas na zahraničních fórech a problémy mají stejné - špatné starty, nepravidelný volnoběh, kouří, vysoké korekce vstřikovačů.

VIF aditiv

13.4.2013 v 09:33 | Nahoru | #88
já tě taky nepřesvědčuju ať to tam přestaneš lít, každý ať si informace a zkušenosti které má vyhodnotí sám a dělá jak uzná za vhodné

(reakce na) VIF aditiv

13.4.2013 v 09:37 | Nahoru | #89

petrvtr_new píše: No to je bohužel pravda. Ale také se pohybuju občas na zahraničních fórech a problémy mají stejné - špatné starty, nepravidelný volnoběh, kouří, vysoké korekce vstřikovačů.


To bude tím že v zahraničí neprodávají VIF

"to ber prosím jako JOKE"

VIF aditiv

13.4.2013 v 09:46 | Nahoru | #90
Tak sem objednal 5L kanystr letniho Vif..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist