2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna řetězové sady
Bači píše: 32 500 na řetěz? tak to smekám a dvakrát.. já at se starám a mazu čistím jak muzu tak víc jak 16-20 tis nedám ani z vůlí boží...
Taky už mám na FZ1 přes 30 tis. km a pořád původní origo řetěz a zatím není důvod ho ,měnit. Ani jsem o nemusel napínat. Nechápu to sice, ale je to tak.
Až budu měnit, tak jedině zase origo od Yamahy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna řetězové sady
Indigo píše: Taky už mám na FZ1 přes 30 tis. km a pořád původní origo řetěz a zatím není důvod ho ,měnit. Ani jsem o nemusel napínat. Nechápu to sice, ale je to tak.
Až budu měnit, tak jedině zase origo od Yamahy.
Ten můj měl v době výměny taky přes 30 a vyhodil jsem ho vlastně zbytečně, protože to, co jsem pokládal za nerovnoměrný vytahání nebyla pravda. Těsnění z toho nelezlo, rez se nesypala.
Indigo píše: Taky už mám na FZ1 přes 30 tis. km a pořád původní origo řetěz a zatím není důvod ho ,měnit. Ani jsem o nemusel napínat. Nechápu to sice, ale je to tak.
Až budu měnit, tak jedině zase origo od Yamahy.
Yamaha nevyrábí řetězy, takže "origo od yamahy" bude nejspíš DID s patřičným příplatkem.
Serivý řetěz na Yamaha TDM byl srajda - byla to základní řada D.I.D.
Na hondě oproti tomu byl taky D.I.D. ale vyšší model (on vlastně díky typu motky je jen jeden doporučený - aktuálně je to ZVM-X) a ten vydržel k 25tis - hodně záleží na stylu jízdy - je to logický - při akceleraci a brzdění motorem dostává větší záhul. Stejně tak když motku naložíš ...ale to je asi logický a jasný všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna řetězové sady
todvora píše: Ten můj měl v době výměny taky přes 30 a vyhodil jsem ho vlastně zbytečně, protože to, co jsem pokládal za nerovnoměrný vytahání nebyla pravda. Těsnění z toho nelezlo, rez se nesypala.
Psal jsem tu o vytahaném žetězu - ani na něm nebylo zásadně vidět poškození těsnění a o rzi už vůbec nemluvě. Zato když jsem zkusil příčný průvěs, ketrý je u nového řetězu cca 7cm na celé délce, měl jsem ho asi 30cm, našel jsem články co byly vybroušený do kónusu a když jsem řetěz držel za prostřední článek, jedna polovina byla pomalu o 2cm delší :)...už trochu extrém
FishX3 píše: Psal jsem tu o vytahaném žetězu - ani na něm nebylo zásadně vidět poškození těsnění a o rzi už vůbec nemluvě. Zato když jsem zkusil příčný průvěs, ketrý je u nového řetězu cca 7cm na celé délce, měl jsem ho asi 30cm, našel jsem články co byly vybroušený do kónusu a když jsem řetěz držel za prostřední článek, jedna polovina byla pomalu o 2cm delší :)...už trochu extrém
Tak to ten můj byl úplně v pohodě, napínáky byly v podstatě tam, kde jsou teď s novým (plusminus). Výměna určitě neuškodila, ale ani nevyřešila problém. Tak snad teď ty ložiska.
Když už se to vlákno oživilo, máte zkušenost s výměnou ložisek v zadním kole? Půjde nějak snadno vyndat a nasadit nový? Je na to nějakej fígl?
Do servisu se mě s tím nechce, rád bych to uměl sám a věděl, co a jak. Předem díky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna řetězové sady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |