Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Trochu jsem pohledal na netu a nasel docela slusny odkaz o svickach vcetne fotek s barvami izolatoru podle smesi apod....
Tak na to mrkni. Mozna to bude chtit zkusit jinou teplotu svicky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
o stupeň teplejší, málo utažená, motor klepe, vynechává, hůře se startuje, profuk ventilů, pravděpodobně vadné kroužky- nutná GO motoru, výměna svící je jen dočasné řešení.
No teda :D že by byly v minulosti podpalený ventily a vykašlal se na to a dal tam menší podložky aby měl na delší dobu klid to je pěkný teda.Musim změřit tlaky ty mi napoví jestli je to podpalený zatím děkuji :)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 11.06.2015 09:23:08
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pipanek píše: Ahoj kolegové. Tak se mi včera povedlo vylágrovat motor. Po cca 600km sežrala všechen olej. Stále nechápu kam mohl zmizet. Když motor je suchej a nehulila, nesmrděla prostě žádná známka úniku oleje. Horší je že ani kontrolka oleje neproblikla že by byl nějaký problém. Dneska ho prohodím za jiný a snad v neděli mohu znovu vyrazit ale je to nepříjmené.
Jakým stylem si jel? a jak si měřil olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Snad budes mit s novym motorem vetsi stesti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo takhle když doma doliješ jednu lašku, druhou flašku - a olej furt na risce nikde - tak to je už decentnější panika
Každopádně že si toho nevšimneš se nedivím, ani 2l na tisíc na kouři nevidíš nijak. Kontrolka ukáže zásadně stav až po smrti, známá věc. Jestli máš suchý motor prostě jsi vyhulil komínem, i když tomu člověk odmítá vzhledem ke stavu uvěřit, tak je to prostě nejpravděpodobnější. Naopak i decentnější únik oleje v řádech deci máš ihned všude roznesené náporem vzduchu a na motoru, svodech nebo nohavici vidíš velice rychle. Ještě může rupnout těsnění u filtru, to je trochu nepříjemné pač se to tiše ztratí pač teče rovnou dulů, ale i to bys viděl že za sebou máš stopu jak od slimáka a minimálně zadní kolo bys měl uplně zajebané. Pokud olej nikde není vidět prostě vyluftoval ven.
Tak už vím, jak se mění spínačka na GS500E, bo jsem úspešně ztratil klíče (za jízdy). Vím, že se tu to kdysi řešilo a sám jsem předem neměl taky moc jasno, tak sdílím své zkušenosti, třeba někomu pomohou.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dříve jsme s kámošem řešili, že GSko na dálnici zdechalo kvůli podtlakovému ventilu. Jednoduše došel benzín. Dneska potkalo to samé mě.
Jenomže za boha už k tomu nemůžu nic najít.
Takže k věci. Řešil tu někdo něco podobného ? Vím že GSa na to trpěj.
Kohout je v pořádku, čistý a membrána ok. Hadičky skříplé nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jen si vyzkoušej jestli je to opravdu tím, mi to dělalo od nějakého průtoku takže např. jízda do 3 tisíc byla OK vždycky, jak jsi vytočil víc otáčky tak za delší až kratší čas to zdechlo. Pokud dáš kohout do polohy PRI a s tím to bude jezdit v pohodě tak je zakopaný pes v podtlaku, pokud ne je chyba jinde. Jak už motor běží je to jedno a klidně na PRI jezdi, jen to nesmíš zapomenout po dojezdu přepnout, na což jednou stejně zapomeneš...
u mé stačí ji 10 minut držet kolem stovky a začíná kuckat tak je to jasný. Budto zvolním nebo přepnu kohout.
A asi to nějak přetrpím páč holka stejně půjde dřív něbo později z domu
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Potřebuji nutně vyměnit přední ložiska v kole. Mám nová, nicméně, nemůžu dostat ven ta stará!!!
Jelikož je mezi ložisky trubka o průměru stejném, jako má vnitřní kroužek ložiska, není za co ťukat, stahovat apod... ?!
V pondělí odjíždím...tedy doufám... na mašině pryč, tak to docela hoří.
Díky ta radu
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Našel jsem v nějakém starším fóru o CBRkách odkaz na demontáž ložisek kol a tam psali, že máš na jedné straně v ložisku rozbít klec, sesypak kuličky k jedné straně, odstranit vnitřní koružek a pak už to na druhé straně vytlučeš přes tu rozpěrnou trubku. Nakonec ti zbyde na jedné straně jen vnější kroužek a ten už vyndáš třeba stahovákem.
To je sice určitě zcela funkční model, ovšem kupoval jsem nová ložiska jen podle označení ( je to 6302) a ačkoliv zjevně rozměry sedí, tak kdyby v tom byl nějaký zádrhel, tak jsme v pr..., bo do pondělí do rána určitě jiná nezeženu. Tak nevím, jestli to risknout.....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vlítnul jsem na to podle výše uvedeného postupu.
Vyndal jsem tesnění kuliček na ložisku (na té straně bez kotouče) a rozebral klec. Jde to dobře, když prorazíš mezi kuličkami klec dolů průbojníkem. Ona se přeruší, vyhneš přerušený konec ven a kleštěmi vytrhneš celou vnější část pryč. Tu spodní to chce vtlačit dolů, aby šly kuličky úplně k sobě, jinak nejde vyndat vnitřní kroužek ložiska. Pak žu jen pomocí té rozpěrně trubky vyrazíš protější ložisko ven. Bohužel ti zbyde vlysovaný vnější kroužek ložiska, který jde velmi špatně chytit stahovákem, bo není za co (maximálně za kulatou drážku po kuličkách). Pomohl jsme si tyčkou, kterou jsme na konci vyhnul do strany a zbrousil do tvaru, který se vešel do drážky kroužku po kuličkách. Z druhé strany jsem potom ten kroužek pomocí této tyčky postupně vyťukal ven. Tra dááá...
Pozor, až tam budeš dávat ta nová. Na straně u kotouče ho dorazíš na doraz až ke dnu. Z druhé strany pak rozpěrnou trubku a to druhé naťukat pomalu tak, aby zůstala rozpěrná trubka mezi ložisky mírně volná. Jak to dorazíš moc, bude to po montáži tlačit na kuličky a zbytečně ti zase ložiska odejdou.
Přeji příjemnou výměnu. Já to projedu až zítra, teď se k nám kvapem blíží nějaká lokální bouře....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |