1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
jde mi predevsim o komfort jizdy a dynamiku jizdy, nehovorim tu z pozice nekoho kdo nema s diesly zkusenost , najezdil a vyzkousel jsem jich opravdu hodne a fakt uz to nechcu ani videt
Creck>motoblb> tak asi kazdy budem branit to sve, me uz diesel nesmi prekrocit prah domu kdybych chtel jo nejak zvlast setrit, frknu si do 1.6 ochcavky plyn a jsem s porizovacimi naklady nekde u dieslu a jezdim za daleko min
jde mi predevsim o komfort jizdy a dynamiku jizdy, nehovorim tu z pozice nekoho kdo nema s diesly zkusenost , najezdil a vyzkousel jsem jich opravdu hodne a fakt uz to nechcu ani videt
jarous350>Krovak: tak to je obrovska vyhoda, ze to zere malo pri dennim najezdu 2x 1.5 km.
Benzin pri dvojnasobne spotrebe = 12*30/100*3 = 10,8 Kc / denne
Nafta = 6*30/100*3 = 5,9 Kc / denne
To kazdej den usetris 5,90Kc, to je pri poctu pracovnich dni dokonce pres tisicovku rocne. To uz je slusna uspora, ktera ti temer pokryje rozdil ceny povinneho ruceni.
Tak za prvý,opravdu si myslíš,že s tím jezdím pouze do práce?Haha,to bych si auto opravdu nekupoval.Za druhý,už jsem tu psal,že to tahám jen v těchhle mrazech,což je asi tak 3 týdny do roka.Takže sis mohl ušetřit zbytečný počítání.Na povinném opravdu ušetřím,páč předtím jsem měl 2.2 benzín.A za třetí mám obsah 1.9,takže i kdybych měl benzína,tak mám nejspíš dvoulitra a zase na tom povinným neušetřím.Ještě nějaký námitky?
toranaga>kde máš náklady na servis? okud si kupuješ novej dehet, nemám námitek.
ALe u ojetiny s tím musíš počítat. vstřikovače CR po 200Km , dvouhmotý setrvačníky atd..turba
zlatý starý TDI
Z toho důvodu nemám Common-rail,čili žádná dvouhmota,žádný přidřený vysokotlaký vstřiky díky nekvalitní naftě a turbo už má nalítáno přes 200tis. a zatím nepíská,do sání olej taky nepropouští,takže jediný co příští rok budu řešit je oprava prahů a lemů
1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin
mluzny20>tu se tu rozjelo . ma nekdo zkusenosti s tim chipem jak chipnu 81kwatovou ibizu tak pojede taky slusne.urco benzin je benzin ale jak pojedu svizne tak pojedu za 8l a u tdi za 6l
Když pojedeš svižně,pojedeš za 9 nebo 10.Pokud budeš jezdit normálně,tak kombinovanou budeš mít kolem těch 8.Já co měl 2.2Si 12v,nešel jsem pod 11,5 na sto a to jsem měl kurva lehkou nohu.Zase je fakt,že to auto byla těžká kráva.
1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
Creck>srovnavate tu jabka s hruskama, 1.9 TDI se v jizdnich vlastnostech da srovnavat tak jedine s 1.6 MPI,FSI, a tam je spotreba skoro na srovnatelne urovni +- litr , pro 1.6 mluvi skoro nesmrtelny motor bez vetsich nakladu pro diesel o neco lepsi spotreba
Ano třeba taková Fóbia 1.9 TDi RS je zcela srovnatelná s 1.6Mpi...to určitě.A fakt nevěřím tomu,že s 1.6 budu mít při stejné trase plus mínus stejnou spotřebu jako u ropáka.Navíc mám ozkoušeno,že např. Laguna II 1.9dCi s 88kW v ropě je pořád o chlup rychlejší než Safrane 2.2 12v se 101kW.Takže tak.
1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin
1.Dubá
2.Pha-Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
setrici rezim kolem 8l
mitsu evo 9, lehce upraveno 348hp (480nm) - prumerna spotreba 25l..
setrici rezim at sem delal co sem delal nikdy sem se nedostal pod 17l..
naklady pri 20t km rocne?
evo cca 160 000kc (benzin, olej, pneu)
bmw cca 65 000 (nafta, olej, vstrikovace)
rozdil svezeni samozdrejmne neporovnatelnej...
napis kolik a kam budes jezdit, pokud jezdis delsi trasy a hodne, ne couracky 20km tak ber naftu..
imho saxo je hodne rychly i seriove, coz dokazuje spousta jezdcu v zavodech dovrchu..
porovnatelna nafta pro saxo vts je fabka tdi rs chipped 160hp, jede to +- stejne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
Pepa GSX-R>vencaRR>N E J R Y C H L E J Š Í J S I TY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nazdáár sem to tady přečet a v plno příspěvkách sem zjistil,že Diesel je na hovno.Je pravd že to nejede víc jak 240km z toho nevytáhnu a ted jak sou mrazy tak mi ráno zdržuje žhavení další 3 vteřiny.
vencaRR>Nazdáár sem to tady přečet a v plno příspěvkách sem zjistil,že Diesel je na hovno.Je pravd že to nejede víc jak 240km z toho nevytáhnu a ted jak sou mrazy tak mi ráno zdržuje žhavení další 3 vteřiny.
to mas ztoho jak porad pendlujes tam k vode, to vis u machace je jinej atmosferickej tlak, to ma spatnej vliv na vstrikovace, podvozek, motor, celkove nechapu jak sis moh ten diesel koupit
1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
Krovak>Ano třeba taková Fóbia 1.9 TDi RS je zcela srovnatelná s 1.6Mpi...to určitě.A fakt nevěřím tomu,že s 1.6 budu mít při stejné trase plus mínus stejnou spotřebu jako u ropáka.Navíc mám ozkoušeno,že např. Laguna II 1.9dCi s 88kW v ropě je pořád o chlup rychlejší než Safrane 2.2 12v se 101kW.Takže tak.
nevim, v tom sem nejel, ale opet se snazis srovnat neco nesrovnatelneho, RS verzi a navic fabii,a ver mi ze jsem jel v RS verzi fabie benalu a zas takove zihadlo to neni
ja ti jen rikam ze jsem projel od koncernu spousty aut, a nejsetrnejsi auto s nej jizdnimi vlastnostmi je 1.6 s plynem , a fakt se nepokousej srovnavat treba 1.9 TDI 96kw s 1.8T tyhle motory jsou uplne nekde jinde, je jen skoda ze k nim neumi skoda udelat vhodnou prevodovku, tady se snad bavime o zakladnich verzich,
ale ja to fakt nikomu nevnucuju je mi to uprdele, kupte si co chcete neni nad to koupit v bazaru TDi s krasnym stavem 110 000km v bazaru do trech let do toho nagrcas tolik jak za nove auto
1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin
Naposledy editováno 20.12.2009 18:51:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin
HSQWR250>Jezdím saxem 1,6 88kw, spotřeba kolem 7,5l, auto je bez katalyzátoru a s otevřeným filtrem.
ni jistě otevřenej filtr.. bez toho by to nejelo to přídá min 20kw