globalmoto_kveten





Téma: Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
10.3.2009 v 17:02
Pište zkušenosti - co vás napadne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:27 | Nahoru | #31
prackarr> akorád nevím pro ji čr Honda oficiálně nedováží , pořádné enduro jim v nabídce chybí .

Větší spolehlivost je dána nižší kompresí Xka ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:31 | Nahoru | #32

Wario>prackarr> akorád nevím pro ji čr Honda oficiálně nedováží , pořádné enduro jim v nabídce chybí .

Větší spolehlivost je dána nižší kompresí Xka ??


Nedováží ji proto,že Honda na endura sere a patlat se s Homologačkou jim za to nestojí. Přitom jsem přesvědčen,že kdyby ji Honda dovážela s papíry za rozumný koruny,prodávala by se minimálně jako WR.
Motor je celý jinak nastavený i vyrobený. I bočná kryty motoru jsou jiné,převodovka,hlava atd.
Stejné má ventily,píst a tuším,že kliku.
Dětailně to nevím,protože jsem pánbůh zaplať ještě nedemontoval.
Přůběh motoru je plynulejší,hladší. Víc ti nepovím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:35 | Nahoru | #33

prackarr>Wario>prackarr> akorád nevím pro ji čr Honda oficiálně nedováží , pořádné enduro jim v nabídce chybí .

Větší spolehlivost je dána nižší kompresí Xka ??
Nedováží ji proto,že Honda na endura sere a patlat se s Homologačkou jim za to nestojí. Přitom jsem přesvědčen,že kdyby ji Honda dovážela s papíry za rozumný koruny,prodávala by se minimálně jako WR.
Motor je celý jinak nastavený i vyrobený. I bočná kryty motoru jsou jiné,převodovka,hlava atd.
Stejné má ventily,píst a tuším,že kliku.
Dětailně to nevím,protože jsem pánbůh zaplať ještě nedemontoval.
Přůběh motoru je plynulejší,hladší. Víc ti nepovím.



dost pochybuju ze by mela kliku stejnou to by pak bylo na enduro uplne nevhodny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:37 | Nahoru | #34
Joraell> Jestli myslíš kvůli malý setrvačnosti klikovky u krosky, lze to u endura v pohodě dohnat větší hmotou zapalka. Takže klikovka být stejná může, ale setrvačnost úplně jiná. Stejně jako se dokupujou různá závaží na rotor

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:37 | Nahoru | #35

Joraell>prackarr>Wario>prackarr> akorád nevím pro ji čr Honda oficiálně nedováží , pořádné enduro jim v nabídce chybí .

Větší spolehlivost je dána nižší kompresí Xka ??
Nedováží ji proto,že Honda na endura sere a patlat se s Homologačkou jim za to nestojí. Přitom jsem přesvědčen,že kdyby ji Honda dovážela s papíry za rozumný koruny,prodávala by se minimálně jako WR.
Motor je celý jinak nastavený i vyrobený. I bočná kryty motoru jsou jiné,převodovka,hlava atd.
Stejné má ventily,píst a tuším,že kliku.
Dětailně to nevím,protože jsem pánbůh zaplať ještě nedemontoval.
Přůběh motoru je plynulejší,hladší. Víc ti nepovím.

dost pochybuju ze by mela kliku stejnou to by pak bylo na enduro uplne nevhodny.



Jak jsem psal,nevím. Píst ale stejnej má.

Naposledy editováno 11.03.2009 09:38:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:39 | Nahoru | #36

PetrTM>Joraell> Jestli myslíš kvůli malý setrvačnosti klikovky u krosky, lze to u endura v pohodě dohnat větší hmotou zapalka. Takže klikovka být stejná může, ale setrvačnost úplně jiná. Stejně jako se dokupujou různá závaží na rotor



Jo to mas pravdu. Ale myslim ze timto se pak vice namahaj loziska na jedne strane kliky ne ?

Naposledy editováno 11.03.2009 09:39:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:40 | Nahoru | #37

Joraell>PetrTM>Joraell> Jestli myslíš kvůli malý setrvačnosti klikovky u krosky, lze to u endura v pohodě dohnat větší hmotou zapalka. Takže klikovka být stejná může, ale setrvačnost úplně jiná. Stejně jako se dokupujou různá závaží na rotor

Jo to mas pravdu. Ale myslim ze timto se pak vice namahaj loziska na jedne strane kliky ne ?


Teď už budu jen teoretizovat,ale vysvětlovalo by to,proč to má jiné dekle na motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:46 | Nahoru | #38

prackarr>Joraell>PetrTM>Joraell> Jestli myslíš kvůli malý setrvačnosti klikovky u krosky, lze to u endura v pohodě dohnat větší hmotou zapalka. Takže klikovka být stejná může, ale setrvačnost úplně jiná. Stejně jako se dokupujou různá závaží na rotor

Jo to mas pravdu. Ale myslim ze timto se pak vice namahaj loziska na jedne strane kliky ne ?
Teď už budu jen teoretizovat,ale vysvětlovalo by to,proč to má jiné dekle na motoru.



Tak to neznamena ze tam bude o tolik vetsi a tezsi rotor.... uz tim ze to ma svetelny zapalko se ti zvetsi prumer.... hmotnost rotoru muze teoreticky zustat hodne podobna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 09:48 | Nahoru | #39

Lenny55>prackarr>Joraell>PetrTM>Joraell> Jestli myslíš kvůli malý setrvačnosti klikovky u krosky, lze to u endura v pohodě dohnat větší hmotou zapalka. Takže klikovka být stejná může, ale setrvačnost úplně jiná. Stejně jako se dokupujou různá závaží na rotor

Jo to mas pravdu. Ale myslim ze timto se pak vice namahaj loziska na jedne strane kliky ne ?
Teď už budu jen teoretizovat,ale vysvětlovalo by to,proč to má jiné dekle na motoru.

Tak to neznamena ze tam bude o tolik vetsi a tezsi rotor.... uz tim ze to ma svetelny zapalko se ti zvetsi prumer.... hmotnost rotoru muze teoreticky zustat hodne podobna


Možná,ale co druhá strana motoru? Proč ta?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 10:06 | Nahoru | #40

mxbechyne.cz>jj X-ko je trochu jiné crf 450 x



Měl jsi dát tuto galerii:

http://foto.mxbechyne.cz/main.php?g2_itemId=8323

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 10:24 | Nahoru | #41

prackarr>Lenny55>prackarr>Joraell>PetrTM>Joraell> Jestli myslíš kvůli malý setrvačnosti klikovky u krosky, lze to u endura v pohodě dohnat větší hmotou zapalka. Takže klikovka být stejná může, ale setrvačnost úplně jiná. Stejně jako se dokupujou různá závaží na rotor

Jo to mas pravdu. Ale myslim ze timto se pak vice namahaj loziska na jedne strane kliky ne ?
Teď už budu jen teoretizovat,ale vysvětlovalo by to,proč to má jiné dekle na motoru.

Tak to neznamena ze tam bude o tolik vetsi a tezsi rotor.... uz tim ze to ma svetelny zapalko se ti zvetsi prumer.... hmotnost rotoru muze teoreticky zustat hodne podobna
Možná,ale co druhá strana motoru? Proč ta?



Nevím , nevím.... větší vodní pumpa ??? Krosky obecne driv varej nez endura... Jina spojka ??? Jiny primar ??? netusim, odhaduji chtelo by se to podvat do Microfiche a porovnat

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 10:37 | Nahoru | #42
RSWR> jj já už jí někde dával

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 10:47 | Nahoru | #43
[quote]Wario>Jaký je rozdím v motorech KTM je OHC a honda taky ?
[quote]

Ktm i honda 08 a mladsi jsou DOHC.. ane to je uplne jedno, na jizdnich vlastnostech to nepoznas

Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:16 | Nahoru | #44
honda ma jednu vacku ne ?

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:23 | Nahoru | #45

Troj11>Wario>Jaký je rozdím v motorech KTM je OHC a honda taky ?

Ktm i honda 08 a mladsi jsou DOHC.. ane to je uplne jedno, na jizdnich vlastnostech to nepoznas



HONDA CRF-R, ani CRF-X není DOHC, KTM EXC také ne. DOHC je pouze KTM SXF a většina ostatních Japonců + TM,Husky a GG.

Tady je rozebraná Honda CRF-X 450 po 215 mth:

http://www.dirtrider.com/reviews/141_0607_2005_honda_crf450x/index.html



Díly, které se musely po dobu provozu (215mth.) vyměnit:



Nikde na fotce nevidím ty ojnice, písty, válce, rozvoďáky a ventily.............

Na Hondě se jezdily závody.



Ventily po 215 mth:


Válec:


Píst:


Rozdělaný motor:


Moto:

1 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:27 | Nahoru | #46
Vsechno to je OK az na ten zadni tlumic..... ten stoji ranec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:28 | Nahoru | #47

Lenny55>Vsechno to je OK az na ten zadni tlumic..... ten stoji ranec

myslim, ze by mel vydrzet vic nez 215 hodin

To chtej rict ze nemenili desticky, jen jednu retezovku ???? - blbost, gufera tlumicu..... ???? kde jsou tyhle vsechny dily

Naposledy editováno 11.03.2009 11:29:20

Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:31 | Nahoru | #48
Ten tlumič mě taky zaráží, 215 hodin najedu tak za dva roky, a abych to potom měnil....stejně tak i kotouče by asi mohly vydržet dýl. Otázka jak moc přísný byli na opotřebení, a tlumič je spíš asi náhoda.
Jinak KTM EXC-R i CRX-X jsou jednovačky, s tím že Honda má rozvod Unicam, kterej je takovej trochu hybrid mezi OHC a DOHC.

Mimochodem...dvě spojky...není to taky trochu moc?

Naposledy editováno 11.03.2009 11:33:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:33 | Nahoru | #49

Lenny55>Lenny55>Vsechno to je OK az na ten zadni tlumic..... ten stoji ranec myslim, ze by mel vydrzet vic nez 215 hodin

To chtej rict ze nemenili desticky, jen jednu retezovku ???? - blbost, gufera tlumicu..... ???? kde jsou tyhle vsechny dily



Jsou tam jen díly mimo spotřební materiál (brzdové desky, oleje, filtry).

Zadní tlumič neodešel, ale strhli závit na jímce.

1 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:33 | Nahoru | #50
Já sice nezávodím,ale gufera mám taky původní. Proč by nemohlo gufero vydržet 215MTH?

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:36 | Nahoru | #51

RSWR>Lenny55>Lenny55>Vsechno to je OK az na ten zadni tlumic..... ten stoji ranec myslim, ze by mel vydrzet vic nez 215 hodin

To chtej rict ze nemenili desticky, jen jednu retezovku ???? - blbost, gufera tlumicu..... ???? kde jsou tyhle vsechny dily

Jsou tam jen díly mimo spotřební materiál (brzdové desky, oleje, filtry).

Zadní tlumič neodešel, ale strhli závit na jímce.



Divny, ja povazoval retezovou sadu a voditka retezu jako spotrebni material

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:38 | Nahoru | #52

prackarr>Já sice nezávodím,ale gufera mám taky původní. Proč by nemohlo gufero vydržet 215MTH?



Pokud se na motorce zavodilo na nejake urovni tak výmena oleje v tlumicich nutna po 50 hodinach, aby tlumic fungoval tak jak ma.
Kdyz uz se meni olej, vetsinou se davaji i gufera..... ale treba honda ma olej ktery se nikdy neprepali a nestarne
Hned bych ho bral !!!!

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:42 | Nahoru | #53

Lenny55>prackarr>Já sice nezávodím,ale gufera mám taky původní. Proč by nemohlo gufero vydržet 215MTH?

Pokud se na motorce zavodilo na nejake urovni tak výmena oleje v tlumicich nutna po 50 hodinach, aby tlumic fungoval tak jak ma.
Kdyz uz se meni olej, vetsinou se davaji i gufera..... ale treba honda ma olej ktery se nikdy neprepali a nestarne
Hned bych ho bral !!!!


Olej měním,gufera až tekou. Olej jsem měnil 3x,gufera původní..

3 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 11:52 | Nahoru | #54
Mám KTM 450 EXC '08 a žádný podstatný problém, jen ty náklady, ale to asi +- každá ostrá moto.
110 mth: pístní kroužky, vata do výfuku
140 mth: spojka (oddělal jsem ji vlastní vinou na dunách)
180 mth: píst ojnice (vydrželo by to ještě asi 30mth, ale už to bylo venku)

pokud neřešíš prachy ber KTM, pokud jo tak bych asi šel do WR
- pokud nezávodíš a seš dost velikej a budeš hodně jezdit, popřemejšlej nad 690E (minimální údržba a jede jako kráva)
- pokud závodíš tak bych ještě zkusil husku, pocitově váží mnohem méně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 12:08 | Nahoru | #55

HonzaM>Mám KTM 450 EXC '08 a žádný podstatný problém, jen ty náklady, ale to asi +- každá ostrá moto.
110 mth: pístní kroužky, vata do výfuku
140 mth: spojka (oddělal jsem ji vlastní vinou na dunách)
180 mth: píst ojnice (vydrželo by to ještě asi 30mth, ale už to bylo venku)

pokud neřešíš prachy ber KTM, pokud jo tak bych asi šel do WR
- pokud nezávodíš a seš dost velikej a budeš hodně jezdit, popřemejšlej nad 690E (minimální údržba a jede jako kráva)
- pokud závodíš tak bych ještě zkusil husku, pocitově váží mnohem méně.



Píst, kroužky a ojnice beru jako velkou opravu. U 450cc endura je to bída, když tyto díly musíš měnit.

200mth. musí píst, ojnice a kroužky bez problému u kvalitní 450ccm vydržet i v ostrém závodním použití.

250-300mth vydrží i WR 250 F.

Test životnosti YAMAHA WR 250 F m.2007 po 202mth:

http://www.dirtrider.com/reviews/long_haul/141_0804_2007_yamaha_wr250f/index.html

O pístu, ojnici a kroužkách ani zmínka......

A test pokračuje dál.

Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 12:12 | Nahoru | #56
Však máte pravdu páni kluci.. mě to trvá po ránu vždycky trochu dýl než najedu na provozní otáčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 12:15 | Nahoru | #57

HonzaM>Mám KTM 450 EXC '08 a žádný podstatný problém, jen ty náklady, ale to asi +- každá ostrá moto.
110 mth: pístní kroužky, vata do výfuku
140 mth: spojka (oddělal jsem ji vlastní vinou na dunách)
180 mth: píst ojnice (vydrželo by to ještě asi 30mth, ale už to bylo venku)

pokud neřešíš prachy ber KTM, pokud jo tak bych asi šel do WR
- pokud nezávodíš a seš dost velikej a budeš hodně jezdit, popřemejšlej nad 690E (minimální údržba a jede jako kráva)
- pokud závodíš tak bych ještě zkusil husku, pocitově váží mnohem méně.


Mám CRF450X 2007 koupenou červenec 2007,a žádný podstatný problém, jen ty náklady, ale to asi +- každá ostrá moto.
110mth: výměna jednoho ložiska na přepákování
140mth: výměna oleje (každých 20MTH)
175MTH: výměna pastorku řetězové sady(po 3500km)
Motor původní bez jakéhokoliv zásahu krom kontroly ventilů a výměny svíčky.
Pokud neřešíš prachy,kup si co chceš,pokud řešíš prachy tak taky,protože posrat se může kdykoliv cokoliv na čemkoliv.
A rada na závěr- každá liška chválí svůj vocas,i kdyby byl jak chtěl vopelichanej...

(reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 12:30 | Nahoru | #58
RSWR> hh nemas takovej testik i na husabrka ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 12:32 | Nahoru | #59
mám KTM450 EXC 08
dnes má 185 mth a neměnil jsem ještě nic s výjimkou spotřebáku

tj - zadní brzdové desky (přední jsou ještě origo)
řetězová sada 2x
oleje a fitry včetně oleje v předkách
2x ložiska v zadním kole

jinak vůbec nic a jede v pohodě, nic z neteče, nerachotí ...
kloubek vzadu bez vůle, kotouče dobré, gufera o.k.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X

11.3.2009 v 12:34 | Nahoru | #60

Vana666>mám KTM450 EXC 08
dnes má 185 mth a neměnil jsem ještě nic s výjimkou spotřebáku

tj - zadní brzdové desky (přední jsou ještě origo)
řetězová sada 2x
oleje a fitry včetně oleje v předkách
2x ložiska v zadním kole

jinak vůbec nic a jede v pohodě, nic z neteče, nerachotí ...
kloubek vzadu bez vůle, kotouče dobré, gufera o.k.


Je to i věcí náhody a zacházení. Já mám to samé co ty,akorát navrch to ložisko přepáčka. Zase mám origo ložiska v kolech,krom jednoho předního.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist