1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
No jo, jsme národ ovcí (které nepřemýšlí) co poslouchá nejhlasitějšího uřvance...
Jezdím 2 roky (12 tisíc km) na Hyosungu 650... neměl jsem žádný specifický problém, jen jezdím, v intervalech měním olej, filtry a liju benzín... 82 PS mi plně stačí k solidnímu svezení... Hyosung se u nás dá jak nový, tak ojetý koupit za pár korun... Všude ve světě se prodává a platí za dobrou motorku, tak proč my jsme tu chytřejší a s heslem "Hyjoskunka? Nikdy!" hrdě kráčíme stočeným značkovkám vstříc ???
EDIT: po Dráťově reakci dodávám, že tímto nepropaguju značku svý motorky
Naposledy editováno 06.10.2015 23:00:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
Mimochodem, proti hydroskunku nic nemám, ale jeslti reprezentuješ jeho průměrný majitele, tak něco proti mít začnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
Dráťo klídek, přestaň kurvovat, nemám ani midrák ani mindrák, jen jsem reagoval na BorisMira, kterej rozebíral nízkou úroveň patriotismu k českejm značkám a ovcoidní přístup (vlastně nepřístup) potenciálních kupců Jawy, Blaty, Pragy...
Mimochodem, kdyby Praga dál dělala dvoutakta, rád bych ho měl v garáži...
Moje narážky byly mířeny na ty, kteří se chechtají, že Hyjoskunka nikdy a vlastně sami tu motorku ani naživo neviděli, natož aby měli jakoukoli osobní zkušenost...
Nikoho neurážím a jestli chceš mít něco proti, rád si přečtu tvoje postřehy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
Někdo si z vlasteneckých pohnutek třeba kupuje Škodu. Asi chce být dobrým Němcem. Ovšem Škodovka není tak hrozný auto a kupují jí i lidé z jiných pohnutek, třeba užitná hodnota, cena, kvalita (nesoudím, jen konstatuji).
Ovšem Jawa, to je jiný případ. Jawa se dá koupit téměř výhradně a pouze z vlastneneckých pohnutek, protože jinak nenabízí téměř nic, ani kvalitu, ani cenu, ani slavné jméno, a to je sakra málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
S tím co píšeš se dá souhlasit, kromě poslední věty... podle mě slavný jméno ano a kvalitu v některých ohledech taky ano...
Když už Jawa vyráběla motorky s motorem 650 (shodný jako BMW F 650, Aprilia Pegaso), nedělala NIC pro to, aby to dostatečně zpropagovala... vždyť už jen stálý a dlouhodobý zájem o BMW F 650 ve všech variantách napovídá, že volba motoru špatná nebyla...
Totéž Jawa 660... XT 660 je dost oblíbený kousek na to, aby někdo tvrdil, že Jawa 660 je total shit...
Tím Jawu (fabriku) nehájím, je to jen o komunikaci fabriky s potenciálními zákazníky, kterou Jawa nečiní, a když činí, je to paskviloidní jako komunikace okolo Jawy 1000...
Jako spousta ostatních si myslím, že je marketingové oddělení Jawy naplněné idioty, protože nechci věřit tomu, že vyrobit 15 testovacích Jaw 660 a dát je prodejním zastoupením pro testovací jízdy zákazníků je tak moc složité...
Dost mě překvapilo, že Hrňous má sportarda s číslem 54... to je katastrofální prodejní výbuch... A přitom dokážu věřit, že ta motorka není špatná... Jen nemá marketing, má podivnou cenu a v podstatě ji případný zájemce zazdí jen kvůli tomu, že o ní neví... Takže zase marketing
Naposledy editováno 07.10.2015 08:33:09
2 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
pokud se nic nezmění, nemá litr ani nadlitr šanci na rozšíření. přeci jen to není třinda, kterou umí spravit kdekdo (vlastně to umí už několik generací garážistů a je to pořád +/- stejná technika).
Marketing, marketing, marketing...
Mrkni na jejich webovky, neaktuální, bez života s mrtvými informacemi...
Do teď jsem si myslel, že Jawa má budoucnost... už si to nemyslím...
Naposledy editováno 07.10.2015 09:16:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
ST-M píše: Dráťa>
S tím co píšeš se dá souhlasit, kromě poslední věty... podle mě slavný jméno ano a kvalitu v některých ohledech taky ano...
Když už Jawa vyráběla motorky s motorem 650 (shodný jako BMW F 650, Aprilia Pegaso), nedělala NIC pro to, aby to dostatečně zpropagovala... vždyť už jen stálý a dlouhodobý zájem o BMW F 650 ve všech variantách napovídá, že volba motoru špatná nebyla...
Totéž Jawa 660... XT 660 je dost oblíbený kousek na to, aby někdo tvrdil, že Jawa 660 je total shit...
Tím Jawu (fabriku) nehájím, je to jen o komunikaci fabriky s potenciálními zákazníky, kterou Jawa nečiní, a když činí, je to paskviloidní jako komunikace okolo Jawy 1000...
Jako spousta ostatních si myslím, že je marketingové oddělení Jawy naplněné idioty, protože nechci věřit tomu, že vyrobit 15 testovacích Jaw 660 a dát je prodejním zastoupením pro testovací jízdy zákazníků je tak moc složité...
Dost mě překvapilo, že Hrňous má sportarda s číslem 54... to je katastrofální prodejní výbuch... A přitom dokážu věřit, že ta motorka není špatná... Jen nemá marketing, má podivnou cenu a v podstatě ji případný zájemce zazdí jen kvůli tomu, že o ní neví... Takže zase marketing
Slavné jméno Jawa bylo v padesátých, šedesátých, a možná ze začátku sedmdesátých let. Pak jméno Jawa (podobně jako BSA, Matchless, Ariel) zmizelo z povědomí. Už se vyráběly jen zastaralý dvoutakty pro třetí svět a Rusko.
A kvalita? Jen si projdi fórum o Jawách 650, jak to byly úžasný bezproblémový stroje, s hořící elektrikou, prehistorickým podvozkem, praskajícíma kolama, odporným zpracováním (viděl jsem na vlastní oči, a raději bych v tu chvíli neviděl) atd. Mimochodem jich prodali asi 65 kusů za ty spousty let, co se tím chlubili, jestli mě paměť neklame. Nová 660 není úplně mizernej klump, ale krásy moc nepobrala, zpracování má pořád velký rezervy, a cena v porovnání se stejně zaměřenýma strojema taky není žádnej vichr.
Ergo, pořád jinou než vlasteneckou pohnutku pro nákup nevidím.
S vadama (elektrika, kola) se dá vždycky něco dělat (reklamace), průser je, když fabrika sama zazdívá reklamu, propagaci, podporu a marketing... To je to o čem já píšu... když si tohle nepohlídají u nás ani na tradičních trzích, nemají na nových trzích šanci... Ale to ani není cílem managementu Jawy, jak předvádějí posledních 15 let...
Naposledy editováno 07.10.2015 12:26:45
1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
mira.ronie píše: No jo, ale pokud to teda není jejich cílem ( z čehož plyne že není jejich cílem ani prodávat a tu fabriku tak znovu postavit na nohy) tak čemu to všechno sakra dělají??? Aby byla Jawa všem pro smích ještě víc než už dnes BOHUŽEL je???
Pokud je pravda, že Jawa 650 prodáno 65 ks a Jawa 660 prodáno za 4 roky 54 ks, tak už to teda k smíchu není...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
Matesova snaha o oživení skutečně dosáhla postupně narůstajícího zájmu o tyto variace na obchodně neúspěšného týneckého propadáka Travela 250.
A skvadra z Týnce ......tuto snahu zabila tím, že přestala objednávat motory 250.
Od Martina MatesMoto bych si klidně pořídil i nově složenou 350 ve dvoutaktu, či si nechal přeskládat mojí 639 do stavu nového stroje.
Pohnutky naší generace se možná dají vysledovat zde: << http://www.plzensky...icim-jarem-roku-2015 >>
Samozřejmě to byly a jsou v podstatě užitkové motocykly - ale to byla vždy podstata portfolia našich značek a obecné motorizace po II. válce = jednoduchá + levná + spolehlivá + odolná.
Mimochodem - Pepa "Tyfus" si aktuálně pořídil nového Urala a když jsme tak začali oživovat uvažovanou/v minulosti odloženou/ akci Vladivostok - cestovatelskou perličku - a stroje přicházející v úvahu, pak volba pro JAWA 350 je pro tuto destinaci/kontinent stále dobrá varianta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
To jako, "hele pepo dneska namontuj na motorku blinkry které nám přišly z chiny a pak si dej kafe, v 10 kantýna, ve 12 pauza na kafe a počkat do 13:30 a sprcha?
Mě osobně přijde, že tam dělají úplně něco jiného
Nedělají tam třeba exkurze jako do bmw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
Pokud chceš můžu ti poslat ceník. Dá se dokoupit oilmaster, startér nosiče a takový blbiny.
dave-lister píše: Franky> V Týnci prodávají 350-ku za 52800kč a retro 634 za 59900kč - obě bez papírů ale pomůžou ti to zlegailizovat pokud máš nějaký živý doklady.
Pokud chceš můžu ti poslat ceník. Dá se dokoupit oilmaster, startér nosiče a takový blbiny.
To je komedie.
Dvoutaktní Jawu zakážou i když bude mít lepší emise než kdejaký fungl nový VolksWagen,Audi a nebo Škodovka.
A co teprve starší.
Naposledy editováno 08.10.2015 10:29:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
Dráťa píše: hrnous> Máš pravdu, našel jsem číslo 370 smontovaných kusů všech typů 650
Podle zdroje z Jawy bylo vyrobeno 360 až 370 kusů Jawy 650 Classic, 60 kusů Style a 17 kusů Dakar. Celkem tedy cca 450 Jaw 650. A chcete naštvat, vy kteří Jawu tak nenávidíte? Já jsem letos svojí Jawu 650 prodal. Byla opravdu "vychytaná", bezporuchová, prodat jsem až tak nemusel. Prodal jsem ji ale za cenu, za níž jsem ji kupoval. Po 8 letech a 50 tisících najetých kilometrech. Která jiná motorka takto neztratí svoji hodnotu ? Mám Jawu 660, výr. číslo 52. Když ji budu prodávat, neprodělám, to vím. Zatím o tom ale nemám důvod uvažovat. Např. proti Yamaze XT 660 je o dost lepší. Nehodnotím ale vzhled, ten je věcí individuálního posouzení.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr skútru či motorky Jawa 1000/837 | Anna_per | 11 | 30.11.2022 v 22:20 Borntobewild |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Kdo má foto nové Jawy:-))))) [1 ... 52, 53] Jawa 1000/837 | yannick | 1564 | 19.11.2019 v 07:51 FILODENDRON |
JAWA 1000 [1, 2, 3, 4] Jawa 1000/837 | Che | 92 | 2.4.2019 v 09:38 Sofía |