1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
JardelT píše: ..
od té doby se mi to vyhýbá, ale letos už jsem měl taky asi 5 krizovek, pokaždé vysoká rychlost a nájezd do zatáčky)
Jestli nebude něco špatně, možná by to chtělo změnit způsob myšlení.
Pokud máš za sezonu už 5x krizovku kvůli vlastnímu neodhadnutí nájezdu (předpokládám, že máš na mysli běžnej provoz), tak si podle mě dost riskující řidič. Snad se ti to nevymstí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
PetrL3 píše: Jestli nebude něco špatně, možná by to chtělo změnit způsob myšlení.
Pokud máš za sezonu už 5x krizovku kvůli vlastnímu neodhadnutí nájezdu (předpokládám, že máš na mysli běžnej provoz), tak si podle mě dost riskující řidič. Snad se ti to nevymstí.
v tomto máš asi pravdu, taky si po každé krizovce nadávám
+ budu si muset koupit pancéřky, protože brzdy u Bandita jsou dosti špatné, abych předcházel těmto situacím
Naposledy editováno 13.08.2013 10:53:27
Na motorce je to o něco málo těžší, protože se ti přidávají hlavně pády na povrchu se špatnou přilnavostí, tedy voda, štěrk, listí, ale pokud si to budeš hlídat a držet se pravidla, "kam nevidím, tam nespěchám", můžeš tomu docela dobře zabránit.
Motorka má také výhodu, protože může lépe zabránit nehodě zaviněné druhou stranou, je prostě agilnější a menší než auto. Samozřejmě to má i druhou stránku, je snazší ji přehlédnout. Stejně tak, pokud bys té agility využíval moc, můžeš udělat něco, co ostatní řidiči nedělají, ale to už je zase jen na řidiči motocyklu.
Pokud bys chtěl jezdit rychle, navíc stále zrychlovat, pak se ti pády asi nevyhnou. Nesdílím názor, že ke zrychlování pády prostě patří, naopak si myslím, že jde i bez padání jezdit na hraně a zlepšovat se. Samozřejmě, všichni děláme chyby a když jedeš na hraně, chyba se udělá snadno.
Můj osobní názor je, že pokud si pořídíš skútr nebo cestovní motocykl, budeš na tom jezdit s velkou rezervou, tak je možné mít frekvenci nehod stejnou jako v automobilu.
A teď ještě moje malá statistika:
Jezdím 6 let.
Mám jeden malý pád na skútru na kamenité cestě, kde se mi podklouzlo přední kolo.
Jeden pád v autoškole , protože jsem jel místo 50km/h 90km/h a při brzdění zablokoval přední kolo.
Jeden pád ve vysoké rychlosti, kdy jsem šel za hranici přilnavosti pneumatik a přední se neudržela. Tomu se dalo bez problémů zabránit, dostal jsem předem mnoho varovných simbolů a všechny do jednoho jsem je ignoroval.
Snad jsem ti pomohl .
2 reakcí na tento příspěvek Bouracky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
JardelT píše: v tomto máš asi pravdu, taky si po každé krizovce nadávám
+ budu si muset koupit pancéřky, protože brzdy u Bandita jsou dosti špatné, abych předcházel těmto situacím
Takhle těžká mašina a mizerný brzdy,to smrdí průserem.Mě eFko taky moc nebrzdilo a přitom bylo těžký jako kráva.K tomu tvuj bandit je litrovej,takže jede jako z praku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
JardelT píše: v tomto máš asi pravdu, taky si po každé krizovce nadávám
+ budu si muset koupit pancéřky, protože brzdy u Bandita jsou dosti špatné, abych předcházel těmto situacím
A bandaska blbe brzdi ? Ja na tom jezdil teda jen tyden, co jsem to ladil jednomu kamaradovi, ne ze bych mel pocit ze je to okruhovka, ale rozhodne jsem nemel pocit ze by blbe brzdila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
Haesty píše: Takhle těžká mašina a mizerný brzdy,to smrdí průserem.Mě eFko taky moc nebrzdilo a přitom bylo těžký jako kráva.K tomu tvuj bandit je litrovej,takže jede jako z praku..
to je právě problém těch krizovek, jedu rychle a před zatáčkou už to nezbrzdím, takže pouštím brzdu a vynahrazuji to náklonem, ale ta rychlost mě tahá do protisměru,takže buď už pomalu dřu levý svodidlo nebo se mi auto uhýbalo dosti do boku všechny krizovky byly v pravotočivých zatáčkách
gugo píše: A bandaska blbe brzdi ? Ja na tom jezdil teda jen tyden, co jsem to ladil jednomu kamaradovi, ne ze bych mel pocit ze je to okruhovka, ale rozhodne jsem nemel pocit ze by blbe brzdila.
To víš, že to brzdí normálně, když se to nesrovnává se supersportem. Tam je problém ne v brzdách, ale v odhadu nájezdové rychlosti. Lepší brzdy by akorát posunuly místo, kde začne brzdit a brzdil by intenzivněji, takže by měl ještě víc zkreslenej odhad nájezdový rychlosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
JardelT píše: to je právě problém těch krizovek, jedu rychle a před zatáčkou už to nezbrzdím, takže pouštím brzdu a vynahrazuji to náklonem, ale ta rychlost mě tahá do protisměru,takže buď už pomalu dřu levý svodidlo nebo se mi auto uhýbalo dosti do boku všechny krizovky byly v pravotočivých zatáčkách
tak v tomto případě ti pancéřky nepomůžou. pancéřky mohou pomoct fci brzd, ale ne fci mozku
edit: pokud bych se držel tvého výroku, že za tvoje krizovky můžou blbý brzdy a pomůžeš tomu pancéřkama.....máš 1250 Bandasku...čím bys to vylepšil na třeba Buse, abys neměl krizovky?
Naposledy editováno 13.08.2013 11:28:25
2 reakcí na tento příspěvek Bouracky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
czunik píše: se poseru z takových dotazů
neni nad kvalitni stolici
KawaSV píše: tak v tomto případě ti pancéřky nepomůžou. pancéřky mohou pomoct fci brzd, ale ne fci mozku
edit: pokud bych se držel tvého výroku, že za tvoje krizovky můžou blbý brzdy a pomůžeš tomu pancéřkama.....máš 1250 Bandasku...čím bys to vylepšil na třeba Buse, abys neměl krizovky?
Ja myslim ze pancerka by mohla pomoct, zmlatit pancerkou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
KawaSV píše: tak v tomto případě ti pancéřky nepomůžou. pancéřky mohou pomoct fci brzd, ale ne fci mozku
edit: pokud bych se držel tvého výroku, že za tvoje krizovky můžou blbý brzdy a pomůžeš tomu pancéřkama.....máš 1250 Bandasku...čím bys to vylepšil na třeba Buse, abys neměl krizovky?
tak všechno je v palici, to je jasný, o tomhle se nepřu, ale když už náhodou přeženu rychlost, tak chci mít aspoň jistotu lepších brzd, já se tady s nikým nepřu o tom, že krizovky jsou chybou brzd, ale proč si brzdy nevylepšit, když je ta možnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
Bubrak-ZX10R píše: neni nad kvalitni stolici
no něktří by tady měli řešit zácpy..neb z těch dotazu je někdy i na blití
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
czunik píše: no něktří by tady měli řešit zácpy..neb z těch dotazu je někdy i na blití
potom použij tento lék
to víš, nikdo nechce, aby ti tu bylo špatně
Naposledy editováno 13.08.2013 11:46:42
JardelT píše: tak všechno je v palici, to je jasný, o tomhle se nepřu, ale když už náhodou přeženu rychlost, tak chci mít aspoň jistotu lepších brzd, já se tady s nikým nepřu o tom, že krizovky jsou chybou brzd, ale proč si brzdy nevylepšit, když je ta možnost
brzdy si klidně vylepšuj, proč ne. ale nemotej to do toho, že ti pomůžou, abys v zatáčce nevylítl do protisměru.
pokud budeš mít pocit, že ti to lépe brzdí, tak budeš chodit později na brzdy,zase to přesereš. možná ne, ale z toho, co píšeš to tak dedukuju.
1 reakcí na tento příspěvek Bouracky
Takze kdyz si nechas rezervu 10% na svoje chyby a 10% na chyby ostatnich , myslim ze pancerky potrebovat nebudes. A pokud chces jet na 100%, jed na okruh.
Jo a pancéřky mám taky, ale nepomáhaj na to
e: jo, jedině, že bych poslechl tvou radu a cyklisty tou pancéřkou mlátil....to pak jo
Naposledy editováno 13.08.2013 12:09:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky
Naposledy editováno 13.08.2013 12:37:35
XTeZeto píše: JardelT> ]co znám traktoristy u nás, tak ty okolní provoz moc nezajímá[/p]
tohle si napsal ve vedlejším vlákně a tady píšeš že sám jezdíš v podstatě jak dobytek.ano, to jsem napsal, ale traktoristy nepotkávám na Skřítku( 2x krizovka, pokaždé stejná zatáčka, poprvé jsem neohadnul zatáčku, po druhé jsem předjížděl auto a pak už jsem to težko brzdil, červenohorské sedlo( taky to stejné, předjíždění auta), Grossglockner(před zatáčkou byla voda, takže nemohl jsem jít moc na brzdy) a teď ve čtvrtek cesta na Ještěd(vyprovokování jiným motorkářem), ze všeho ponaučen, pokaždé, co se mi stala tato krizovka, tak jsem si daný kopec projel ještě jednou
edit: písmenko
Naposledy editováno 13.08.2013 12:52:21
Muj tata ma 58 let, jezdi bez jakekoliv nehody uz od svych 18 let...i na motorce. Jezdi kazdy den do prace, casto i vice jak 40 km. Kazdy novy rok mu pojistovna (???) posila dekovne dopisy ze jezdi bez nehody :D