1 reakcí na tento příspěvek jiskra?!?
Tak takhle nějak to udělej, samo při vyplé motce.
Jestli tam bude fakt jenom těch 6V, tak je to jasný. Ale řekni mi ještě jestli to jde roztlačit?! Když tam bude víc jak 6V, tak změř cívku (dám ti foto..)
Až to budeš mít tak Ti řeknu co s tím dynamem.
To all>
Absolutně mě vysírá chcípák na číze. Rozpojí se kontakty chcípáku. Já je spojím, motka blafne a přestane. Tak to překrempuju, a motorka nic. (Zapojeno správně) tak chcípák odpojím, a připojím to přímo, samozřejmě bylo mi jasný, že motorka pojede. A taky, že jo. Ten chcípák je prostě zapeklitej, skoro každej týden mi přinese nějakou blbost.
Taky s tím na zetkách máte problémy? Táta dycky říkal, že na sedmě je ten chcípák nahovno. Já měl ještě třindu a nikdy sem s tím problém neměl. Ale tady na zetce na 6V hrozný
Naposledy editováno 09.05.2013 12:26:58
1) Špatná indukční cívka, VN kabel z ní, faja nebo svíčka
- otestuji tak, že na civku pripojim VN kabel. Kolem závitu svíčky chytnu drát a napojím ho na mínus pól baterie. Jeden kontakt na cívce připojím na - baterky, druhý na + a při odpojení mínus kabelu cívka-baterka musí skočit jiskra.
2) Chyba v chcípáku nebo v bošárně. Test: na kontakty, které se mají spojit, zapojím měřič odporu, v případě sepnutí by měl ukazovat skoro nulu. Kontakty chcípáku mají být ve střední poloze sepnuty, totéž příslušné kontakty ve spínačce.
3) Chyba v kabeláží - vyskočené konektory, zoxidované konce kabelů, zlomené kabely, rozpojené dráty ve svorkovnici pod sedlem - testem je opět proměřit měřičem odporu
4) Chyba v kladívkách. Pohyblivá část kladívka musí být izolována od té statické - opět proměřit odpor. Důležitá je čistota kontaktů - pokud jsou opálené/mastné, nemusí protékat dostatečný proud do cívky (tečou do ní 2-3 ampéry). Pozor taky na správnost spojení kondenzátoru a - pólu indukčky s pohyblivým kladívkem.
5) Chyba v kondenzátoru - probíjí.
6) Špatný odtrh - kontakty se při protočení nikdy nerozpojí, nebo se naopak nikdy nespojí.
Nic dalšího mě už nenapadá, protože žádná další součástka v tom zapalování už snad není
Mě se to taky jednou stalo, tankoval sem na primce v Brně a po pár metrech se to zakuckalo a když sem to netúroval tak smůla. Další nádrž jinde a v pohodě.
čzetkař>
Taky dobrý, jak to vidím tak ho asi nechám vypojenej bo na to nemám nervy. Ale zas ted když ho mám vypojenej tak mám tendence chcípak motorkou chcípákem a vono to nic neudělá, pak si uvědomím, že musím klíčkem
To autor> kdyžtak PM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |