globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jiskra?!?
Zdravím,z ničeho nic mi zetka přestala dávat jiskru,baterka má 6V,zkoušel jsem měnit civku,svičku,faju,vysokonapěťák,kontroloval elektriku,vše funguje jak má,akorát ta jiskra..nevite někdo čim to muže byt?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jiskra?!?

9.5.2013 v 12:16 | Nahoru | #31





Tak takhle nějak to udělej, samo při vyplé motce.
Jestli tam bude fakt jenom těch 6V, tak je to jasný. Ale řekni mi ještě jestli to jde roztlačit?! Když tam bude víc jak 6V, tak změř cívku (dám ti foto..)

Až to budeš mít tak Ti řeknu co s tím dynamem.

To all>
Absolutně mě vysírá chcípák na číze. Rozpojí se kontakty chcípáku. Já je spojím, motka blafne a přestane. Tak to překrempuju, a motorka nic. (Zapojeno správně) tak chcípák odpojím, a připojím to přímo, samozřejmě bylo mi jasný, že motorka pojede. A taky, že jo. Ten chcípák je prostě zapeklitej, skoro každej týden mi přinese nějakou blbost.
Taky s tím na zetkách máte problémy? Táta dycky říkal, že na sedmě je ten chcípák nahovno. Já měl ještě třindu a nikdy sem s tím problém neměl. Ale tady na zetce na 6V hrozný

Naposledy editováno 09.05.2013 12:26:58

jiskra?!?

9.5.2013 v 15:02 | Nahoru | #32
no tak baterka ma 6.2 V..na roztlaceni me to udelalo dvakrat duc duc..ale to bylo tak vsechno

jiskra?!?

9.5.2013 v 15:31 | Nahoru | #33
hele a nechces se projet? bydlim 12 km od Brno-bystrc

jiskra?!?

9.5.2013 v 20:27 | Nahoru | #34
xBaryk- zatím s nim problém nemám a to ho používám při každem vypnutí motoru

Naposledy editováno 09.05.2013 20:28:22

jiskra?!?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2013 v 21:48 | Nahoru | #35
Číza dává jiskru, přivedu-li na kontakty indukčky + i -, a pak je-li mínus přerušeno. Když ji nedává, může být problém zde:
1) Špatná indukční cívka, VN kabel z ní, faja nebo svíčka
- otestuji tak, že na civku pripojim VN kabel. Kolem závitu svíčky chytnu drát a napojím ho na mínus pól baterie. Jeden kontakt na cívce připojím na - baterky, druhý na + a při odpojení mínus kabelu cívka-baterka musí skočit jiskra.

2) Chyba v chcípáku nebo v bošárně. Test: na kontakty, které se mají spojit, zapojím měřič odporu, v případě sepnutí by měl ukazovat skoro nulu. Kontakty chcípáku mají být ve střední poloze sepnuty, totéž příslušné kontakty ve spínačce.

3) Chyba v kabeláží - vyskočené konektory, zoxidované konce kabelů, zlomené kabely, rozpojené dráty ve svorkovnici pod sedlem - testem je opět proměřit měřičem odporu

4) Chyba v kladívkách. Pohyblivá část kladívka musí být izolována od té statické - opět proměřit odpor. Důležitá je čistota kontaktů - pokud jsou opálené/mastné, nemusí protékat dostatečný proud do cívky (tečou do ní 2-3 ampéry). Pozor taky na správnost spojení kondenzátoru a - pólu indukčky s pohyblivým kladívkem.

5) Chyba v kondenzátoru - probíjí.

6) Špatný odtrh - kontakty se při protočení nikdy nerozpojí, nebo se naopak nikdy nespojí.

Nic dalšího mě už nenapadá, protože žádná další součástka v tom zapalování už snad není

jiskra?!?

11.5.2013 v 15:58 | Nahoru | #36
Jinak já jsem na své kejvě už na problém přišel. Natankoval jsem u EuroOilu nějakej dok*** benál. Nalil jsem jinej, a hned na první šlápnutí motor běží. Ověřeno opakovaně.

(reakce na) jiskra?!?

12.5.2013 v 20:45 | Nahoru | #37
xBaryk> hele já vůbec ne mě chodí super akorát si vzpomenout když startuju a před tim sem ho nechal zaplej tak nechytne a nechytne a pak na něj koukneš a on je zaplej tak vypnu a de hnet :DDDDD

jiskra?!?

14.5.2013 v 11:02 | Nahoru | #38
Keoupahans>
Mě se to taky jednou stalo, tankoval sem na primce v Brně a po pár metrech se to zakuckalo a když sem to netúroval tak smůla. Další nádrž jinde a v pohodě.
čzetkař>
Taky dobrý, jak to vidím tak ho asi nechám vypojenej bo na to nemám nervy. Ale zas ted když ho mám vypojenej tak mám tendence chcípak motorkou chcípákem a vono to nic neudělá, pak si uvědomím, že musím klíčkem
To autor> kdyžtak PM

jiskra?!?

19.5.2013 v 00:45 | Nahoru | #39
nevím nevím,ale zkus to od nejjednoduššího.Spíš to bude drátem od fajfky nebo samotnou fajfkou.Vyměn drát a fajfku za nový-stojí pár kč -a pořádně to do sebe našroubuj at je to v tech dratech pořádně zavrtaný jestli víš co myslím.Zkouška-dej prst dovnitř fajfky a prošlápni trochu jako bys chtěl startovat-musí ti to dát ránu do prstu(pokud nemáš v pořádku srdce tak to svěř kámošovi). Jestli ti to tenhle problém nevyřeší tak potom postupuj dál -cívka ,jestli ti jde benzín jak má,karbik pročistit a zkontrolovat atd atd a prostě vyluč jiný možnosti.Jinak to nejde.Jooo,Jawy a Čízy -to jer věčnej boj

jiskra?!?

20.5.2013 v 22:37 | Nahoru | #40
Nevím proč se stále dělají pomsty typu "strč prst do fajfky" :D :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist