globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Zdravím. Potřeboval bych poradit jaký 2 takt nebo 4 takt. Cenový strop je 50 000 Kč. Sám lítám už 3 rokem na Číně 250 ale je to slabý :D:D...co si budem povídat. Měl sem možnost projet se na kamarádově yamaze yz 250f a kawasaki kx 250f ale nikdy sem nejel na 2 taktu tak právě nevím co je lepší. Chci se vás zeptat co je finančně výhodnější a co méně "sere" . Uvažuju o Suzuki Rm-Z 250 nebo Yamaze 250 F ale potřeboval bych poradit co byste mui doporočili vy jako ostřílení krosaři ..

Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 10:38 | Nahoru | #31

prackarr píše: A to je právě jádro pudla. Podle toho,co píšeš,tak u vás jezdíte spíše "cross" ve volném terénu,než enduro,protože nemáte na enduro terén. My tady ano a proto se naše názory rozcházejí,protože každý píšem o jiném enduru. To už jsem psal na začátku.
Takže proto stojím za tím,že je do lesa XR lepší. O rychlé jízdě nemůže být řeči. U nás je tak těžký terén,že rychlá jízda nepřipadá v úvahu a tudíž i přehršle výkonu je spíše na škodu,jak výhodou.
Takže jsem rád,že jsme si to vysvětlili...



Ja mam z tebe dojem, ze jezdis veci stylu "tlaceni motorky korytem potoka" a cpes to vsem ostatnim, i kdyz neco takovyho jezdi naprosty minimum lidi. Na takovy veci je samozrejme KX 250 dost na hovno, ale na enduro jak ho vnima vetsina lidi - povozit se po lesnich pesinach a vyjet si par vyjezdu - je ta motorka dostacujici a navic ji muze vzit i na trat, kde by XR 400 trpelo...

pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 11:41 | Nahoru | #32
Takže, nebudu odpovídat na každý přízpěvek zvlášť. Odpovím všeobecně, ať si z toho vezme každý co mu patří.

V sedle jsem přes 25 let a momentálně nemám motorku žádnou. Ta poslední před pár dny prodána. Po neděli si jedu pro Gas 300 rv. 2008 když to některý mamlase tak zajímá. A proč? Protože chci výhradně 2T a ENDURO!!! Tím se ovšem moje možnost výběru dosti zúžila. Proč Gas. Prostě se naskytla a 2T enduro v týhle ceně a ročníku dělá co vím snad Jedině Gas nebo EXC. Warnu nechci.

K tomu terénu. Kdyby byl zájem, můžou ti co mne tu nazívají rovinkářem přijet a klidně si to tady unás dáme. Kdosi tu psal o PRACKOVI, že jezdí enduro stylu tlačení motorky korytem potoka. Ano toto jezdíme taky a nejlépe do kopce proti proudu. Popřípadě šplhání po skalách.

K těm motorkám. Doposud jsme opravovali barák a cpali prachy do bydlení. Takže abych nebyl na sucho, koupil jsem za pár kaček krondu a bylo. Úpravy všemožný i nemožný, ale enduro z toho nikdy nebude. Na delších přejezdech to trpí, chladiče malý, takže v kaňonech to vaří, podvozek tvrdej jak štolverk a když jsem dal delší převody tak jsem nic nevyjel, protože jednička dlouhá jako prase a výkon ve spodku 0,0,hovno!! Je to motorka dostačující, ale pro mrdaly kolem komína.

Takže milej zlatej Vildo.cz , když se tazatel na něco ptá, ptá se proto, že tomu nerozumí a nechce koupit nějakou blbost. Buď tak laskav a neraď mu píčoviny, mě přestaň po 25ti letech ježdění poučovat a běž si radši zakrondit do lesíka po pěšinkách. Jinak by jsi mohl vědět, že KX, RM, YZ je v podstatě to samé a jde jen o jinou značku, tak by jsi mohl vysvětlit v čem je ta Tvoje KX tak vyjímečná?

Zbytek v podstatě napsal Prackarr.

Edit. se starou DR 350 , kterou koupí za pár korun nadělá víc parády, než s krondou. Všichni chtějí koně a v lese pak nevědí co s něma

Naposledy editováno 07.10.2012 11:43:45

(reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 12:58 | Nahoru | #33

SirIndy píše: Ja mam z tebe dojem, ze jezdis veci stylu "tlaceni motorky korytem potoka" a cpes to vsem ostatnim, i kdyz neco takovyho jezdi naprosty minimum lidi. Na takovy veci je samozrejme KX 250 dost na hovno, ale na enduro jak ho vnima vetsina lidi - povozit se po lesnich pesinach a vyjet si par vyjezdu - je ta motorka dostacujici a navic ji muze vzit i na trat, kde by XR 400 trpelo...


No,chtěl jsem ti odepsat,ale vlastně mě předběhl chiro2,takže není vcelku už co,ale jen snad malou poznámku- nikomu nic necpu,napsal jsem jen svoji zkušenost. Pokud tomu říkáš cpaní,tak sorry,že jsem se tě dotknul.
A s tím povozením po lesních pěšinách- i tam je KX na hovno,protože řve,jak kráva,hrabe a smrdí. To je přesně to,co nám dělá v lese tu správnou reklamu. Uřvané uvrtané motorky.
Jinak bylo řečeno vše a myslím si,že autorovi vlákna je dáno dost informací,aby si vybral...

pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 14:06 | Nahoru | #34
Přesně tak! Já s Kroskou, kámoš na EXC 530R s Akrapovičem a pak se divíme že po nás houbaři hízí klacky. Dva kluci jeli (známí) na Gas 300, já byl na houbách s ženou, najednou se mi za prdelí ozvalo "Čau Jiří" Ty vole já se lek jako pi*a. Sjeli za mnou z kopce a já o nich ani nevěděl

2 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 19:29 | Nahoru | #35
hoši.
vím jak to myslíte...ale..

napíšu něco já:-o kraválu se nemá smysl bavit.každý druhý má na motorce laďák a pak nějaká krosa,nekrosa-vyjde to na stejno-všechno to jde slyšet na půl kilometru daleko a pokud má někdo iluze,jak to není pravda-tak ať sedne na pařez a pošle kámoše ať to projede.

co se týká jízdních vlastností krosy-pro začátečníka 100% zabiják,nic nevyjede a ještě se zmrzačí.tohle platí každopádně.
no a pak záleží na tom,čemu kdo říká endůro-pro pomalé šplhání mezi stromama do kopců s nohoma na zemi je krosa na prd.jde to,ale pořád na spojce...,ale to je fakt extrém-který mně osobně ani moc nebaví.ostaní není problém....

myslím,že každý je schopný na jutubku najít videjka o tom,jak se na krose dá jezdit a dá se jezdit dobře a nemusí to být mistři světa....

no a poslední věc-je to všechno o lidech.jezdím už dost dlouho,poznal jsem dost kluků a vím,že enduro neenduro-někdo jezdí jak kokot na čemkoli a sere tak všechny....
kdo nemá v hlavě nasráno-nemá výraznější problémy-ovšem kdo jezdí jak pitomec pořád dokola,nejlépe tam kde chodí lidi na vycházky,ideálně pak v CHKO,10x denně se prožene dědinou a samozřejmě fullgas a pod.,tak takoví to posírájí všem ostatním.a je jedno,jestli má enduro,nebo krosu.

(reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 19:36 | Nahoru | #36

Dolph-cz píše: hoši.
vím jak to myslíte...ale..

napíšu něco já:-o kraválu se nemá smysl bavit.každý druhý má na motorce laďák a pak nějaká krosa,nekrosa-vyjde to na stejno-všechno to jde slyšet na půl kilometru daleko a pokud má někdo iluze,jak to není pravda-tak ať sedne na pařez a pošle kámoše ať to projede.

co se týká jízdních vlastností krosy-pro začátečníka 100% zabiják,nic nevyjede a ještě se zmrzačí.tohle platí každopádně.
no a pak záleží na tom,čemu kdo říká endůro-pro pomalé šplhání mezi stromama do kopců s nohoma na zemi je krosa na prd.jde to,ale pořád na spojce...,ale to je fakt extrém-který mně osobně ani moc nebaví.ostaní není problém....

myslím,že každý je schopný na jutubku najít videjka o tom,jak se na krose dá jezdit a dá se jezdit dobře a nemusí to být mistři světa....

no a poslední věc-je to všechno o lidech.jezdím už dost dlouho,poznal jsem dost kluků a vím,že enduro neenduro-někdo jezdí jak kokot na čemkoli a sere tak všechny....
kdo nemá v hlavě nasráno-nemá výraznější problémy-ovšem kdo jezdí jak pitomec pořád dokola,nejlépe tam kde chodí lidi na vycházky,ideálně pak v CHKO,10x denně se prožene dědinou a samozřejmě fullgas a pod.,tak takoví to posírájí všem ostatním.a je jedno,jestli má enduro,nebo krosu.


S tímto souhlasím,a opět připomínám diametrální odlišnost toho,co jezdíš ty a já. Jinak máš recht.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 20:29 | Nahoru | #37

Dolph-cz píše: hoši.
vím jak to myslíte...ale..

napíšu něco já:-o kraválu se nemá smysl bavit.každý druhý má na motorce laďák a pak nějaká krosa,nekrosa-vyjde to na stejno-všechno to jde slyšet na půl kilometru daleko a pokud má někdo iluze,jak to není pravda-tak ať sedne na pařez a pošle kámoše ať to projede.

co se týká jízdních vlastností krosy-pro začátečníka 100% zabiják,nic nevyjede a ještě se zmrzačí.tohle platí každopádně.
no a pak záleží na tom,čemu kdo říká endůro-pro pomalé šplhání mezi stromama do kopců s nohoma na zemi je krosa na prd.jde to,ale pořád na spojce...,ale to je fakt extrém-který mně osobně ani moc nebaví.ostaní není problém....

myslím,že každý je schopný na jutubku najít videjka o tom,jak se na krose dá jezdit a dá se jezdit dobře a nemusí to být mistři světa....

no a poslední věc-je to všechno o lidech.jezdím už dost dlouho,poznal jsem dost kluků a vím,že enduro neenduro-někdo jezdí jak kokot na čemkoli a sere tak všechny....
kdo nemá v hlavě nasráno-nemá výraznější problémy-ovšem kdo jezdí jak pitomec pořád dokola,nejlépe tam kde chodí lidi na vycházky,ideálně pak v CHKO,10x denně se prožene dědinou a samozřejmě fullgas a pod.,tak takoví to posírájí všem ostatním.a je jedno,jestli má enduro,nebo krosu.



Nelze nesouhlasit, ale jen bych podotknul....Za 1: Každej jezdí něco jinýho. Za 2: Každý to vidí trošku jinak, ale E. udělá v lese fakt menší kravál a to i s laďákem než stará kronda. A Za 3: Pomalu šplhat do kopce s nohama na zemi fakt nejde!!! Dokud to jde, pevně jsem ve stupačkách. Jak ti nohy spadnou, jsi v pi*i

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 20:51 | Nahoru | #38

chiro2 píše: Nelze nesouhlasit, ale jen bych podotknul....Za 1: Každej jezdí něco jinýho. Za 2: Každý to vidí trošku jinak, ale E. udělá v lese fakt menší kravál a to i s laďákem než stará kronda. A Za 3: Pomalu šplhat do kopce s nohama na zemi fakt nejde!!! Dokud to jde, pevně jsem ve stupačkách. Jak ti nohy spadnou, jsi v pi*i



Nak tak, ve vyjezdu nohy na zemi = predni kolo ve vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 20:53 | Nahoru | #39

chiro2 píše: Nelze nesouhlasit, ale jen bych podotknul....Za 1: Každej jezdí něco jinýho. Za 2: Každý to vidí trošku jinak, ale E. udělá v lese fakt menší kravál a to i s laďákem než stará kronda. A Za 3: Pomalu šplhat do kopce s nohama na zemi fakt nejde!!! Dokud to jde, pevně jsem ve stupačkách. Jak ti nohy spadnou, jsi v pi*i



souhlasím.kromě toho s tím laďákem....i když nemá cenu rozlišovat velký a malý kravál,pořád je to kravál..

(reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 21:02 | Nahoru | #40
Dolph-cz> Tak to je jasnýýýý

(reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 21:05 | Nahoru | #41

SirIndy píše: Nak tak, ve vyjezdu nohy na zemi = predni kolo ve vzduchu



Ale taky mi trvalo než jsem pochopil že fakt je jednodušší si stoupnout. A co teprve mojí ženě... Vždycky jsme myslely, když si nejsi jistej, sedni na prdel a nohy na zem, ať máš pod nohama jistotu A kur*a ono je to naopak

pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

7.10.2012 v 23:26 | Nahoru | #42
Já mám čistokrevnou crossku a už bych šel jedině do Endurka 250 nebo 300 ve 2T...A souhlas chrem2 Gas Gas asi jediná rozumná volba v cenně 250 ve 2T

pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

8.10.2012 v 10:22 | Nahoru | #43
Třeba TADY má jednoho do padesáti...

1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

9.10.2012 v 00:41 | Nahoru | #44
Já už bych měl strach kupovat ojetinu.Koupil jsem si yamahu YZ 125 rok 04 a myslel jsem si že 04 bude v cajchu , ale opak byl pravdou.Ten prasák co jí měl předemnou zřejmě postrácel půlku věcí z motoru , tak se nahrazovalo.Odešla mi převodovka , tak jsem to půlil (moje první moto co jsem půlil), ale zase jsem se naučil.Dělal jsem to podle videonávody a podle příruček a bůhvíčeho ještě.Poprvé jsem to složil a jeden šroub mi při jízdě proletěl víkem karteru , takže zavařování, silikon, ale jezdím a vše se zdá být v pohodě.Ten šroub co mi vylít měl být na lepidle. Celá oprava mě vyšla cca na 8000Kč + 21dní oprav + spoustu nervů !!! ....Takže jsem se rozhodnul že moje další moto bude už jen nová a právě jsem pokukoval po te Gas Gas racing 300 ve 2T nebo husaberg 250 nebo 300 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

9.10.2012 v 01:05 | Nahoru | #45
pjvoky> Tak já u toho Gase znám historii, takže je to OK, ale jinak, nový je nový, to je bez debat.

(reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

12.10.2012 v 20:03 | Nahoru | #46
Goshka> Tak co jsi vybral??

(reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

13.10.2012 v 00:33 | Nahoru | #47
chiro2> neco jsem o Gas četl, nehoní vývoj endurek niják zvlášť dopředu, raději si dávaj záležet a drží se standartů, což se mi hodně zamlouvá, četl jsem recenze a v testech se jim zdáli živější jak KTM, ale nejlepší je samožřejmě vlastní zkušenost a co člověku lépe padne do ruky. Zajímalo by mě taky k čemu Goshka přikloní.Pokud bude chtít živou bestii vybere 250 ve 2T

Naposledy editováno 13.10.2012 00:34:01

pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt

4.11.2012 v 22:44 | Nahoru | #48
Tak pokud mužu poradit tak 400 4T- hodná motorka, neutahá a má sílu. 2T skvěly, ale záleží kolik pilot vydrží.
http://www.motoinzer...-400-exc-racing.html
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr


TOPlist