KTM 1290 SuperDuke
Zdroj: MCN (proto ten vodoznak...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
Pjercak píše: Dripera to kupi
Vole...1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
drippera píše:
Pro nezasvěcené. Ducati postaví naháče s motorem z Panigale, Triumph dostane poladěný agregát od velkého tigera a aprilia konečně dostane rozum, načipuje tu svoji dvanáctistovku z Dorsa a postaví zbrusu nové tuono, stejně drsné a stejně použitelné a hezčí, než bylo to, které skončilo s nástupem V4R.
Yes!
Já jsem někde četl vyjádření (neofiko) nějakýho maníka z Triumphu, že 1200 z Tigera do Speed Triple nepůjde, protože charakter toho motoru neodpovídá povaze motorky (dlouhozdvih, velké setrvačné hmoty atd). Pravdou ale je, že se to musí někam vyvíjet a zvětšování objemu je jedna z cest. U Triumphu to ale bude muset být asi nový motor.
Já se taky těším až to přijde a pokud bude 1290 SuperDuke první vlaštovkou, tak snad brzo přijdou další Jen je možné, že někdo půjde cestou downsizingu a dočkáme se třeba objemu kolem 800, ale s malým turbem. To by taky mohla být cesta...
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
už se těšim na dobu, až začnou dávat do motorek malý objemy s turbama objem ničím nenahradíš !!
Forty píše: už se těšim na dobu, až začnou dávat do motorek malý objemy s turbama objem ničím nenahradíš !!
To je otázka, přeci jen technologie přeplňování pokročila. Takový naháč kolem 750ccm s nízkotlakým turbem a 160PS/120Nm by nemusel být nereálný, navíc příznivá váha.
2 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Už můj litrovej polomotor žere jak Ota Sánek a cejtím určitou nejistotu když mám půl nádrže a pumpa nikde. Všechny motorky už dneš budou jen na ježdění "kolem komína" s 200HP bez kapot? Vím, že jsem hroznej "přizdisráč", ale když otočím heftem, těch cca.140kobyl zavije a mašina se splaší s tím, že já za ní vlaju - říkám si, nač mám mít dalších 30HP navíc? Jen pro pocit a dohadování se při pivu, komu to víc jede ? ... tuhle porci není většina běznejch smrtelníků schopna ukočírovat. Honba za výkonem u naháčů je prostě jen marketingovej tah ... ta mašina vypadá krásně, ale kdyby v tom byl motor 900 - 1200ccm, určitě by to nikoho neodradilo si jí koupit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
Ryuichi>
K1200 je asi jediná z těch co jsi napsal co zapadá do toho co píšu. Diavel, B-king, MT-01 jsou Q7(X6/X5; Touareg) na dvou kolech...hrozně silný a na ostrou jízdu tak trochu k ničemu.
ale jo jsou tu, to je jasný...ale nemá to konce...bavíme se spíš o naháčích a ne o "masírkách"(naháč rozumněj odstrojený SSko s pružnějším, ne tak brutálním /polo/_motorem)
Za účelem vysokýho výkonu se i při snižování poměru váhy materiálu jde furt s objemy nahoru. Co ušetřej váhově na matroši, utopěj v tom, že to ještě zvětšej.
Chápu, že se SSko vybrousí na hranu životnosti a únosnosti(abys ho pak už "jen" 200-300tCZK sumou dohnal na závoďák), ale chceme to opravdu na naháčích ?
Ocením perfektní pružnej motor s rozumnou vahou, výkonem, životností a možná spotřebou(ikdyž to je relativní) ...a to, zdá se mi, se už dnes v nových modelech dost špatně schání.
Příjde mi, že se dnes "účelnost" ztrácí za marketingovým "prodlužováním penisů" ...
Ale jsem jen takovej trouba z vesnice ... co tomu možná moc nerozumí...jen tak plácám (Je to tak Hanselli, ne? )
Naposledy editováno 06.02.2012 13:15:40
BKing třeba je hrozný hovado, tu motorku moc nechápu (navíc je hnusnej, ale to je věc názoru ) Na Diavel mám jiný názor, to není naháč ve smyslu Monstera nebo SF, je to prostě jiná motorka, jiný posez, jiný účel a motor tam sedí jak prdel na hrnec.
tak MT-01 se mi dost líbí, stejně tak B-King, jsou to muscle bike. podle mě takovej koncept je správnej. velkej krouťák a výkonu není tolik potřeba (spíš mt, b-k je někde jinde). prostě na výbornej odpich v jakýkoliv rychlosti bez nutnosti řadit. ale top speed není potřeba, stejně se není na naháči kam schovat a na silnici 200+ není potřeba.
proto pro mě ideální bike XB12Scg...
na superdukovi jsem nejel, ale podle mě to (i) motoricky je výborná mašina, který výkon stačí. 1290 bude brutální, o tom žádná, ale k čemu ?..
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Naposledy editováno 06.02.2012 19:59:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Svod výfuku KTM 990 SM R , KTM 990 SuperDuke R | Vesuv | 3 | 28.5.2019 v 10:51 kawar125 |
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Rambooo | 22 | 20.9.2018 v 19:05 gugo |