bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1290 SuperDuke
3.2.2012 v 16:05
Tak to vypadá, že se chlapi z KTM vydali správným směrem aneb objem ničím nenahradíš...
KTM 1290 SuperDuke



Zdroj: MCN (proto ten vodoznak...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 20:45 | Nahoru | #31
SPEEDY21> By ses divil, víš kolik majů lidi hrachů ???

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 21:00 | Nahoru | #32
Dripera to kupi

(reakce na) 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 21:09 | Nahoru | #33

drippera píše: SPEEDY21> By ses divil, víš kolik majů lidi hrachů ???

tak já vim kolik mám,ale bojim se o ostatní soudruhy jestli si nabrali dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 21:31 | Nahoru | #34

Pjercak píše: Dripera to kupi

Vole...

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 21:38 | Nahoru | #35
a která z nich bude stát pěcet papírů ??

(reakce na) 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 22:00 | Nahoru | #36

Forty píše: a která z nich bude stát pěcet papírů ??

fšechny dohromady a budou do 25 kW

1290 SuperDuke

5.2.2012 v 22:10 | Nahoru | #37
No uvidíme... Konečně je to tu!

(reakce na) 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 22:27 | Nahoru | #38

drippera píše:
Pro nezasvěcené. Ducati postaví naháče s motorem z Panigale, Triumph dostane poladěný agregát od velkého tigera a aprilia konečně dostane rozum, načipuje tu svoji dvanáctistovku z Dorsa a postaví zbrusu nové tuono, stejně drsné a stejně použitelné a hezčí, než bylo to, které skončilo s nástupem V4R.
Yes!


Já jsem někde četl vyjádření (neofiko) nějakýho maníka z Triumphu, že 1200 z Tigera do Speed Triple nepůjde, protože charakter toho motoru neodpovídá povaze motorky (dlouhozdvih, velké setrvačné hmoty atd). Pravdou ale je, že se to musí někam vyvíjet a zvětšování objemu je jedna z cest. U Triumphu to ale bude muset být asi nový motor.

Já se taky těším až to přijde a pokud bude 1290 SuperDuke první vlaštovkou, tak snad brzo přijdou další Jen je možné, že někdo půjde cestou downsizingu a dočkáme se třeba objemu kolem 800, ale s malým turbem. To by taky mohla být cesta...

(reakce na) 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 22:29 | Nahoru | #39

drippera píše: Vole...



Dle seznamu tvych bajku do toho pujdeš stejne.... ktm jsi jeste nemel

1290 SuperDuke

5.2.2012 v 22:29 | Nahoru | #40
Objem je objem ale už to začinají přehanět

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

5.2.2012 v 23:42 | Nahoru | #41
jestli za pěcet klacků dohromady, tak je beru všecky !!!

už se těšim na dobu, až začnou dávat do motorek malý objemy s turbama objem ničím nenahradíš !!

(reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 08:16 | Nahoru | #42

Forty píše: už se těšim na dobu, až začnou dávat do motorek malý objemy s turbama objem ničím nenahradíš !!


To je otázka, přeci jen technologie přeplňování pokročila. Takový naháč kolem 750ccm s nízkotlakým turbem a 160PS/120Nm by nemusel být nereálný, navíc příznivá váha.

2 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 11:34 | Nahoru | #43
všichni každej rok o pár ccm víc... za chvíli bude Rocket nízkoobjem. Nějak to nechápu, proč by naháč měl mít výkon supersportovní bestie.
Už můj litrovej polomotor žere jak Ota Sánek a cejtím určitou nejistotu když mám půl nádrže a pumpa nikde. Všechny motorky už dneš budou jen na ježdění "kolem komína" s 200HP bez kapot? Vím, že jsem hroznej "přizdisráč", ale když otočím heftem, těch cca.140kobyl zavije a mašina se splaší s tím, že já za ní vlaju - říkám si, nač mám mít dalších 30HP navíc? Jen pro pocit a dohadování se při pivu, komu to víc jede ? ... tuhle porci není většina běznejch smrtelníků schopna ukočírovat. Honba za výkonem u naháčů je prostě jen marketingovej tah ... ta mašina vypadá krásně, ale kdyby v tom byl motor 900 - 1200ccm, určitě by to nikoho neodradilo si jí koupit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 11:59 | Nahoru | #44
t_freedom> V podstatě souhlasím, ale pro pořádek a aby ti to nebylo líto: Ticho tam u Děčína!

(reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 12:53 | Nahoru | #45
t_freedom> B-King, MT-01, K1200, Diavel.... ty obsahy už tady dávno jsou,je potřeba nezaspat na vavřínech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 13:11 | Nahoru | #46
Hansell> už mlčím, už mlčím ...



Ryuichi>
K1200 je asi jediná z těch co jsi napsal co zapadá do toho co píšu. Diavel, B-king, MT-01 jsou Q7(X6/X5; Touareg) na dvou kolech...hrozně silný a na ostrou jízdu tak trochu k ničemu.
ale jo jsou tu, to je jasný...ale nemá to konce...bavíme se spíš o naháčích a ne o "masírkách"(naháč rozumněj odstrojený SSko s pružnějším, ne tak brutálním /polo/_motorem)
Za účelem vysokýho výkonu se i při snižování poměru váhy materiálu jde furt s objemy nahoru. Co ušetřej váhově na matroši, utopěj v tom, že to ještě zvětšej.
Chápu, že se SSko vybrousí na hranu životnosti a únosnosti(abys ho pak už "jen" 200-300tCZK sumou dohnal na závoďák), ale chceme to opravdu na naháčích ?
Ocením perfektní pružnej motor s rozumnou vahou, výkonem, životností a možná spotřebou(ikdyž to je relativní) ...a to, zdá se mi, se už dnes v nových modelech dost špatně schání.
Příjde mi, že se dnes "účelnost" ztrácí za marketingovým "prodlužováním penisů" ...
Ale jsem jen takovej trouba z vesnice ... co tomu možná moc nerozumí...jen tak plácám (Je to tak Hanselli, ne? )

Naposledy editováno 06.02.2012 13:15:40

(reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 13:55 | Nahoru | #47
t_freedom> jo jo seš vesnickej přizdisráč... správnej naked musí mít motor z panigale s twin turbem... (což možná za chvíli mít monster bude )
já chci mít v garáži Buella, takže mlčíííím

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 15:06 | Nahoru | #48
No, dneska jsou nakedy dost v módě a samozřejmě pro podporu prodeje nestačí každej rok změnit barvy a spoléhat na to, že ta motorka je dobrá. Může být, ale zákazník si žádá vylepšení, čísla Tak to prostě je. Někdy už ale objem zvětšovat nepůjde, protože to bude na úkor velikosti a váhy. Jsem zvědav na parametry toho KTM.

BKing třeba je hrozný hovado, tu motorku moc nechápu (navíc je hnusnej, ale to je věc názoru ) Na Diavel mám jiný názor, to není naháč ve smyslu Monstera nebo SF, je to prostě jiná motorka, jiný posez, jiný účel a motor tam sedí jak prdel na hrnec.

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 15:13 | Nahoru | #49
jo no, přesně tak. sice je to hezký, jak se předhánějí v navyšování tabulkovejch hodnot, ale kam až to povede. když to není vůbec potřeba... jak říká t_freedom

tak MT-01 se mi dost líbí, stejně tak B-King, jsou to muscle bike. podle mě takovej koncept je správnej. velkej krouťák a výkonu není tolik potřeba (spíš mt, b-k je někde jinde). prostě na výbornej odpich v jakýkoliv rychlosti bez nutnosti řadit. ale top speed není potřeba, stejně se není na naháči kam schovat a na silnici 200+ není potřeba.
proto pro mě ideální bike XB12Scg...

na superdukovi jsem nejel, ale podle mě to (i) motoricky je výborná mašina, který výkon stačí. 1290 bude brutální, o tom žádná, ale k čemu ?..

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 15:36 | Nahoru | #50
Hele Super Duke 990 stačil i mě(viď Hanselli ? )...takže to jede kurefsky

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 15:52 | Nahoru | #51
no eště že se ztopořili po tom malym dukovi uz sem zacinal mit strach, tak aspon muj rafinovany plan zacina mit jasnejsi obrysy

(reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 16:28 | Nahoru | #52
t_freedom> hele co tady mezi sebou s Hansem máte ? se taky trochu rozepiš, ať z toho máme něco i my ostatní

Naposledy editováno 06.02.2012 16:28:30

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 18:17 | Nahoru | #53
Já myslím, že by to bylo fajn, když budeš moct s naháčem jako třeba Duke 1290 R zrychlovat z kila na šestku a ukazovat dlouhej nos zalehnutýmu Haslamovi na maloobjemovym Báwu S1000RR SBK

Naposledy editováno 06.02.2012 18:18:05

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 19:35 | Nahoru | #54
Ideální motorka do začátků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 19:45 | Nahoru | #55
Mr.Dreamer> určitě to půjde zavřít na 25kW ...

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 19:46 | Nahoru | #56
Kdysi se začinalo na litrech neska tobude na 13ti kilech a papirove nebo fakt 25kw

(reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 19:47 | Nahoru | #57

t_freedom píše: Mr.Dreamer> určitě to půjde zavřít na 25kW ...



Obávám se, že s novou legislativou už ne. Jedině, že by se snížil i objem válců a dávala se od 16 .

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 19:59 | Nahoru | #58
tam nalepis duke 125

Naposledy editováno 06.02.2012 19:59:53

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 22:12 | Nahoru | #59
MV Agusta pred par rokama predelala brutalku 1078RR na 1090RR, snizila vykon, zvysila vahu a duvodem bylo to ze 1078 byla prej moc ostra a kupci se jim zabijeli. Me to prijde uz malicko prehnany.

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 22:44 | Nahoru | #60
ted sem cetl v Performance bikes o chlapikovi co si postavil z ruznejch ducati (zaklad motoru 998S) svuj rat-naked bike....130 koniku 120kg...to bych bral asi radsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Svod výfuku KTM 990 SM R , KTM 990 SuperDuke R Vesuv 3 28.5.2019 v 10:51 kawar125
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Rambooo 22 20.9.2018 v 19:05 gugo


TOPlist