globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

CryO2

24.1.2012 v 18:42 | Nahoru | #31
A jak budeš odvádět zkondezovanou vlhkost?

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:43 | Nahoru | #32

-MaňaS- píše: Když budeš CO2 dávkovat, tak nárust ucítíš..;)


Ale nesmíš mít rýmičku, jinak ucítíš leda prd .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:43 | Nahoru | #33
HornisGSX> Solenoidovým ventilem a vypínačem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:44 | Nahoru | #34

-MaňaS- píše: Jurawood> určitě by to jelo líp...každé 4° dolů znamená 1% výkonu navíc ;) a když má CO2 -70° tak tam asi nárust bude že? :)



no jasne proti 20C to je 22,5procent vykonu navic.. jestli ma pri dvaceti stupnich cebro 110koni tak s timhle bude mit 135 :) hele moc nechapu proc se tady nas blbcu ptas na neco co zda se vis lip jak my.. nebo se tak aspon chovas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:45 | Nahoru | #35
assassin> no stříkat jsem to chtěl na ty trumpetky.A jsou tam podtlakové karburátory, tzn. že si šoupátko nastavuje ideální směs...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:46 | Nahoru | #36

mag. píše: HornisGSX> viz výše



byl jsi rychlejší

tak a teď mi vysvětli to co popisoval assassin?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:46 | Nahoru | #37
assassin> Jak to funguje to vím...ale ptám se co se stane když to stříknu na ty trumpetky...
A nejchytřejší nejsem, jenom o TOMHLE vím celkem dost. Něco podobnýho jsem udělal na ČZ 175 a fungovalo to..;)

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:47 | Nahoru | #38

-MaňaS- píše: HornisGSX> Solenoidovým ventilem a vypínačem.


spíš to tady asi neřeš. Jestli to chceš udělat, udělej to. Potom sem dej info jak to jede a budeš třeba za maséra. Teď si z tebe budou akorát všichni dělat prde..

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:47 | Nahoru | #39

-MaňaS- píše: VeFeRák> Dík za "skvělou" radu... ;)



jojo, není zač, ty prostě potřebuješ požehnání pro tenhle trhlej nápad, rozumné argumenty proti odmítáš, tak jsem ti požehnal a můžeš směle vyrazit tunit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #40

-MaňaS- píše: assassin> no stříkat jsem to chtěl na ty trumpetky.A jsou tam podtlakové karburátory, tzn. že si šoupátko nastavuje ideální směs...



no to si lehce nepochopil princip podtlakem rizenejch karburatoru, oni si nenastavuji idealni smes...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #41
assassin> tak jak to teda fakčí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:50 | Nahoru | #42

-MaňaS- píše: assassin> Jak to funguje to vím...ale ptám se co se stane když to stříknu na ty trumpetky...
A nejchytřejší nejsem, jenom o TOMHLE vím celkem dost. Něco podobnýho jsem udělal na ČZ 175 a fungovalo to..;)



jo ty hlinikovy trumpetky -70 zkousnou...

jestli te zajima jen tohle....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:50 | Nahoru | #43

assassin píše: jo ty hlinikovy trumpetky -70 zkousnou...

jestli te zajima jen tohle....



děkuji

CryO2

24.1.2012 v 18:52 | Nahoru | #44
sry, jen značka

Naposledy editováno 24.01.2012 18:53:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:52 | Nahoru | #45

HornisGSX píše: byl jsi rychlejší

tak a teď mi vysvětli to co popisoval assassin?


No asi to, že na každej průběh by jsi měl mít jinou trysku pro dávkování. Při zapnutí co2 při vypnutí, možná i na jinou rychlost (podle tlak v airboxu). Jinak směs bude chudá nebo až moc bohatá atd atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:54 | Nahoru | #46

-MaňaS- píše: assassin> tak jak to teda fakčí?



otevira to soupatko v zavislosti na podtlaku... abys nepridal vic plynu nez motor prave potrebuje... eliminuje to "nezkusene" piloty co motor "neslysi" a na primejch karbcich pridavaji vic plynu nez je treba... zavodni motorky nebo nektere sportovnejsi modely tyhle prime karburatory maji..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #47

mag. píše: No asi to, že na každej průběh by jsi měl mít jinou trysku pro dávkování. Při zapnutí co2 při vypnutí, možná i na jinou rychlost (podle tlak v airboxu). Jinak směs bude chudá nebo až moc bohatá atd atd.



taže se dostáváme opět na začátek proč? se do toho srát když to nebude fungovat...

psst ještě jeden technickej ty cheš na ty příruby stříkat ten tvůj cry z venku přírub nebo zevnitř s airboxu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:56 | Nahoru | #48

assassin píše: otevira to soupatko v zavislosti na podtlaku... abys nepridal vic plynu nez motor prave potrebuje... eliminuje to "nezkusene" piloty co motor "neslysi" a na primejch karbcich pridavaji vic plynu nez je treba... zavodni motorky nebo nektere sportovnejsi modely tyhle prime karburatory maji..



Ja ták, tak to jsem asi blbě pochopil.Ty závodní mašiny (co maj karbce) maj i akcelerační pumpičky ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:57 | Nahoru | #49

HornisGSX píše: taže se dostáváme opět na začátek proč? se do toho srát když to nebude fungovat...

psst ještě jeden technickej ty cheš na ty příruby stříkat ten tvůj cry z venku přírub nebo zevnitř s airboxu?



Přímo na ně...tzn. udělá se lišta s tryskama, a bude se to stříkat přímo na ty trumpetky, ne přímo do sání...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:58 | Nahoru | #50

-MaňaS- píše: děkuji



jinak ty trumpetky jsou celkem vede.. laboruje se s jejich tvarem, s jejich dylkou.. specialne se upravuje jejich provrch.. kdyz je proti okolnimu vzduchu ochladis je klidne mozny ze to sani "rozladis" a bude to klidne horsi nez s teplym vzduchem...

u proudeni vzduchu se neda neco jen tak odhadnout, dokonce ani spocitat to neni jednoduchy....

u preplnovanyho motoru te zas naky ladeni sani, ruznejch ztrat v potrubi vlivem zuzeni, rozsireni apod netrapi protoze tam mas pretlak, u atmosferickyho motoru je to tak trosku jina veda.....

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:59 | Nahoru | #51

-MaňaS- píše: Ja ták, tak to jsem asi blbě pochopil.Ty závodní mašiny (co maj karbce) maj i akcelerační pumpičky ne?



jo obvykle ty primy karbce maji akceleracni pumpu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 18:59 | Nahoru | #52
víš co se ti stane při tom pekelnym ochlazení s benzínem? nesplynuje, neshoří ,ale poteče ti po stěnách válců přes pístní kroužky až do oleje kde ti ho bude postupně ředit tak dlouho až to zadřeš na klice, pokud máš nutkání hnát tam víc vzduchu tak si tam dej turbo a jestli víš něco o fyzice tak ten vzduch se ochlazuje už jenom tím že ho válec nasává, proto se dává chladič vzduchu na turbo a ne na atmosféricky motory

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 19:01 | Nahoru | #53

-MaňaS- píše: Přímo na ně...tzn. udělá se lišta s tryskama, a bude se to stříkat přímo na ty trumpetky, ne přímo do sání...



no primo do sani to nepujde, ale do airboxu jo.. takze jakmile to pustis tak do motoru pujde sice studenejsi, ale smes vzduchu a CO2 a to teda si nejsem jistej jak to na to bude reagovat....

jinak teda vetsi efekt na ochlazeni bude mit to smichani toho CO2 s tim vzuchem v airboxu to zas jo, nez ten kontak vzduchu s ochlazenym hrdlem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 19:01 | Nahoru | #54
assassin> Tak mám tam 2 krátké a 2 dlouhé trumpetky..z toho ty krátké jsou do vysokých otáček a ty dlouhé ve spodních otáčkách...Na ČÍZE jsem stříkal přímo do sání N2O a fungovalo to...je pravda že to je 2T, ale bohužel mi nikde N2O naplnit nechcou..:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 19:03 | Nahoru | #55

-MaňaS- píše: Přímo na ně...tzn. udělá se lišta s tryskama, a bude se to stříkat přímo na ty trumpetky, ne přímo do sání...


Do airboxu udělá tohle, jestli se nepletu.
[img]

CryO2

24.1.2012 v 19:03 | Nahoru | #56
troufam si rict (a to tomu tezce nerozumim), ze to dopadne špatně ...pak aby se clovek nebal koupit bazarovou masinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 19:04 | Nahoru | #57

-MaňaS- píše: assassin> Tak mám tam 2 krátké a 2 dlouhé trumpetky..z toho ty krátké jsou do vysokých otáček a ty dlouhé ve spodních otáčkách...Na ČÍZE jsem stříkal přímo do sání N2O a fungovalo to...je pravda že to je 2T, ale bohužel mi nikde N2O naplnit nechcou..:(



no n2o a co2 je minimalni rozdil, jsou to taky 2 pismena a dokonce stejna cislovka

no jakoze ty dva vnitrni valce tahaj vic ve spodnich otackach a pak v hornich otackach predaj stafetu tem krajnim jo?

ono je to jak rikam to sani se ladi, dylka atd zavisi na kdecem a teplota je jedna z paramatru, ty dva vnitrni valce se hur chladi, bezi teplejsi, dokonce se jim nastavuje bohatsi smes... no a taky pak vyjde jina delka sani....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 19:05 | Nahoru | #58

tragedcz píše: víš co se ti stane při tom pekelnym ochlazení s benzínem? nesplynuje, neshoří ,ale poteče ti po stěnách válců přes pístní kroužky až do oleje kde ti ho bude postupně ředit tak dlouho až to zadřeš na klice, pokud máš nutkání hnát tam víc vzduchu tak si tam dej turbo a jestli víš něco o fyzice tak ten vzduch se ochlazuje už jenom tím že ho válec nasává, proto se dává chladič vzduchu na turbo a ne na atmosféricky motory



Benzín shoří,akorát ho tam nacpu víc.A pokud vím pístní kroužky jsou tam i stírací ne? Už od názvu mají stírat a těsnit. A Intercooler se dává na přeplňované motory proto, protože vzduch je hodně teplý od výfukových plynu...a myslím si,že by mohlo dojít k detonačnímu hoření.

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

24.1.2012 v 19:05 | Nahoru | #59
Můžu sehnat dusík, měl bys skoro 200% výkonu na víc, nejlíp v něm vykoupat celou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 19:06 | Nahoru | #60

assassin píše: no n2o a co2 je minimalni rozdil, jsou to taky 2 pismena a dokonce stejna cislovka

no jakoze ty dva vnitrni valce tahaj vic ve spodnich otackach a pak v hornich otackach predaj stafetu tem krajnim jo?

ono je to jak rikam to sani se ladi, dylka atd zavisi na kdecem a teplota je jedna z paramatru, ty dva vnitrni valce se hur chladi, bezi teplejsi, dokonce se jim nastavuje bohatsi smes... no a taky pak vyjde jina delka sani....


No dlouhé sání je na krouták a krátké má krouták až ve vysokých otáčkách. Tam jsem to měl i na ČZ.
Téma je zamknuto


TOPlist