globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:45 | Nahoru | #31
MiCM> To jde ještě o to čemu ty přesně říkáš střed, na TL je 3500 až do omezovače všechno střed, tzn že to táhne skoro furt stejně hodně, na sv bych si tipl že to možná půjde už třeba od 2500, je to trošku jinak naladěný.

Edit teda teď myslím konkrétně to moje, který je trochu poladěný, jinak je spíš potřeba počítat s tím že slovo vršek neexistuje, podle mýho názoru nemá moc smysl dvouválec tlačit přes 9000, možná krom supersportů typu RSV.

Naposledy editováno 21.02.2011 15:53:39

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:50 | Nahoru | #32
Ji nak souhlas s assasinem, na sv by mi trošku chyběli takový ty technický unikáty jako ma tl, je ten motor stavěnej trošku už s ohledem na cenu, ale zas je to o hromedu mladší motorka. Myslím tím třeba ozubený kola na vačkách, co tak krásně pískaj, nebo opačně se točící rozvoďák, konekonců se mi líbí i ten rotační tlumič na ktererj taky každej nadává, ale zas nevím o motorce která by to měla.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:52 | Nahoru | #33
MiCM> vůbec...proč se chceš h9 zbavovat?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:54 | Nahoru | #34
Majklos> To je dobrá uvaha no.. Na H9 je max vykon v 9 tis..a pocitove jak to jede bych rek tech 3500-6000.. Relativne nizko kdyz na tim tak uvazuju.. Da se normalne jet i ve 2500ot. uplne pohodove..vubec se to nejevi podtocene.. Pokud to SV jede od 3000 nebo 3500 tak to by zas bylo super.. Ale nekdo psal kolem 7 tis spis.. Pokud ale TL jede od 3500 hodne..to SV velky rozdil nebude ze..

Mariano: To je tez zajimava otazka.. Nejak bych chtel zkusit ten 2V no.. To SV se mi i dost libi..dva vyfuky, diodove svetlo v zadu, vypada tak lehounce, ovladatelne, pak ten 2V..

Naposledy editováno 21.02.2011 16:02:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:05 | Nahoru | #35
mariano> z h9 na fz1...do 7 tisíc nejede, pak začne a od 9 do 12 (což je na jedničku přes kilo) neskutečný mazec. nízko stupačky, s hornetem jsem škrtal při střelbě, na fz1 stačil jen náklon (někomu to třeba sebevědomí zvedne, když si konečně škrtne), a široká nádrž (nejsem žena, abych měl širokou pánev)...a přes 170 jsem měl (pod plynem) pocit, že řídítky mohu zatočit kolem dokola (možná o zvyku)

sebevědomí zvedat nepotřebuju stupačky jsem měl na H9 taky ohoblované a jestli jsou na FZ1vážne tak nízko tak přijde přepákování...jen chci zkusut neco sportovnějšího nahatého a ne dvouvalcového a toto se mi libi nejvic a jestli dole nejede tak změnit převod a trochu poladit a ono to pojjede

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:06 | Nahoru | #36
MiCM: hele u SV/TL pocitej ze od tech trech tis se da jet na nizsi kvalty, na sestku radit pod 4 nema smysl, me to teda ve trech tis jeste na 6ku jede bez cukani, ale cejtis ze uz se mu to ani trochu nelibi...pocitej s tim ze musis porad radit, ja pri klidny jizde tocim do tech 5-6tis a pak radim, spadne to nekde kolem 3-4 a znova, roztocit to nechavam na predjizdeni, nebo kdyz se jdu svezt v tempu tak zas radim na 10ti a podrazuju nejpozdejs na tech 6-7tis...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:09 | Nahoru | #37
MiCM> Kup nejnovější číslo Motoráj, je tam dost dobrej článek o SV1000. Jestli umíš tak do ni jdi, je plná emocí

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:10 | Nahoru | #38
MiCM> To je naladěmý hodně dolů teda, to je docela paráda, je pravda že u V2 pozoruju spíš chod trošku se blížící on/off takže třeba baťůžek moc spokojenej není, hodně to brzdí motorem, (asi stejně jako bandit brzdama ), a tak je pro spolujezdce podle mě jízda náročnější, protože to při decelaraci/akceleraci trochu cuká. Třeba na TL se od 2500 jet nedá, aspoň ne na tom mým.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:12 | Nahoru | #39
assassin> Aha..to musim fakt promyslet no.. Kdyz tak ted premyslim, tak ten H9 je jeste asi relativne zdatne nalazeny na spodek.. Kdovi jakou motorkou bych si pomoh.. Ale o SV nezni spatne no..
xyz777: To musim skocit koupit zitra..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:22 | Nahoru | #40
MiCM> Kdovi jakou motorkou bych si pomoh.. přidej 2válce a třeba Z1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:25 | Nahoru | #41
CBiker9> Nebo jeden a Triumph Speed Triple To bude mít spodek i vršek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:28 | Nahoru | #42

strakon píše: CBiker9> Nebo jeden a Triumph Speed Triple To bude mít spodek i vršek



souhlas je ovladatelná lehká a je to vyřešený 3 válce

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:30 | Nahoru | #43
CBiker9> Tááák jsme na to přeci kápli

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:33 | Nahoru | #44

FiZzeR píše: podle mě to nemá cenu.

a navíc SV 1000 nesplňuje EURO 3.



mněcheché,to už jsem dlouho nečetl

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:44 | Nahoru | #45
Jestli chceš spodek tak mrkni na speed triple
,jestli chceš spodek i pohodlí tak se ještě mrkni na ZRX 1200-ale je to 4vál

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:53 | Nahoru | #46
Kde to vsichni berete ze to dole cuka? Ja si na tom niceho takovyho nevsimnul. Jelo to naprosto hladce. A jel jsem I na tom. CB 1000 R a prislo mi ze to jede uplne stejne jak to SV.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 16:56 | Nahoru | #47
Tak SV rozhodně koule namá a s V2 je to nejnudnější co jsem kdy jel.To už raději zůstaň u H9 Ono celkem ty V2 nejedou a dole už je spráská litr Ř4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 17:13 | Nahoru | #48

CBiker9 píše: sebevědomí zvedat nepotřebuju stupačky jsem měl na H9 taky ohoblované a jestli jsou na FZ1vážne tak nízko tak přijde přepákování...jen chci zkusut neco sportovnějšího nahatého a ne dvouvalcového a toto se mi libi nejvic a jestli dole nejede tak změnit převod a trochu poladit a ono to pojjede



na fz1 jsem škrtnul stupačkou v první zatáčce...a nebylo to tím, že bych jel rychleji než na h9

změnit převod bylo první, co mě napadlo. jenže zlepšíš spodek a vršek už bude na první kvalty fakt k ničemu (na silnici).

nejdřív si to projeď. mně se polokapota líbila, ale kvůli nastavení motoru bych radši fzs1000

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 17:32 | Nahoru | #49
Z1000 pry ale taky zadna slava dole.. A jinak triumphy..to je show no.. Ale kdybych uz mel tolik penez, tak bych sel do te Mt-01.. Puvodne sem misto H9 zvazoval Bulldoga, ale nakonec mne dost desily ty kone..
To SV kurna, to bude fakt treba projet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 17:40 | Nahoru | #50
mariano> to jo no fzs ma motor pry super ale neni v nahate verzi no uvidim snad nebudu z FZ1N zklamanej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 17:48 | Nahoru | #51
italšrot> To, že mě spráská litrovej Ř4 mě sere úplně nejmíň, není všechno o největší rychlosti

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 17:54 | Nahoru | #52
CBiker9> Podle mýho názoru by fz1 bylo v nahatý verzi k ničemu, nahatá motorka co jede 150 na jedničku je podle mě k hovnu, protože těch 150 je akorát tak strop kterej se nechá jakž takž delší dobu jet bez kapot aby ti pak neškubala tejde hlava tam a zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:00 | Nahoru | #53

strakon píše: italšrot> To, že mě spráská litrovej Ř4 mě sere úplně nejmíň, není všechno o největší rychlosti


Ale já nemluvil o maximálce ale o spodku a tam na nás dvouválisty narovinu spráská Ř4 taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:07 | Nahoru | #54
italšrot> Každej holt nezávodí, na to bych si koupil něco jinýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:33 | Nahoru | #55

strakon píše: italšrot> Každej holt nezávodí, na to bych si koupil něco jinýho


Hele co mi furt něco podsouváš?! Já nemluvil ani o maximálce ani o závodění!!! Mluvím o tom,že mrtvý spodek u Ř4 (1000) je mýtus! Asi stejný jako ta o brutálním dvouválci co trhá ruce a je děsně zlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:36 | Nahoru | #56
italšrot> Se nerozčiluj, já nic takovýho neříkal, ať má každej co chce a co ho baví a je mi fuck kolik to má válců

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:42 | Nahoru | #57

strakon píše: italšrot> Se nerozčiluj, já nic takovýho neříkal, ať má každej co chce a co ho baví a je mi fuck kolik to má válců


Né to je v pohodě..jen tyhle fámy kolují pořád dokola a stále se jich lidé né a né vzdát.Já si dovolím říct,že mám na to objektivní názor.V2 nejede,Ř4 je skoro ve všem lepší,ale proč nezkusit všechno a najít to co mně zrovna sedne nejlíp.Ale ty kecy o mrtvém spodku Ř4 a brutalitě V2 mně fakt dovedou rozesmát.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:45 | Nahoru | #58
italšrot> Jj, to už je spíš taková tradice

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:49 | Nahoru | #59
Taky mě napadlo ZRX !!!Eddie jak vymalovanej a podvozek sakra jinde než XJR!Motor taky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 18:50 | Nahoru | #60

Dave81 píše: Já když vlez na SV1000 (o který jsem slýchával mýty jak žere malý děti a z ženskejch dělá vdovy) tak jsem byl docela zklamanej. Ten dvouvál je dost specifickej, ale že by to nějak extra jelo bych neřek. Řadit jsem musel víc jak 4válu a celkově mi to přišlo jako takovej krotkej beránek. Tam, kde na 4válu podřadíš a vypálíš jsem tady podřadil a nevypálil. Možná kdybych to víc zažil, tak bych tomu přišel na kouzlo, ale po jednom projetí (40 km) to ve mě dojem teda vůbec nenechalo.



Tohle si pleteš s TL-R

Za mě pokud nechceš SV, že je moc uhlazený tak Raptor, je to míň kultivovanější SV motor a dá se pořídit i za lepší cenu jak SV, nehledě na to že i dost dílů je lepších.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist