Naposledy editováno 22.03.2012 20:01:41
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
DMC.motobiker píše: Smysl zákona vidím taky jinde - proč by měla být všechna vozidla pojištěná? To je nějaký divný smysl zákona - pojištěná by měla být pouze taková vozidla, která se užívají k provozu na pozemních komunikacích...
To je jednoduché. Češi jsou národ vychcánků a budou jezdit nepojištění.
Proto je potřeba bič (nechte si kecy, že zrovna já ho potřebuju - jste vedle, mám pojištění v pořádku, bič je na ty ostatní).
Jakmile dá pár hrdinů "ČKP k soudu", podle mě dojde ke 2 věcem:
1. ČKP za nic nemůže, protože posílá dopisy podle databáze, kterou plní jiní a
2. ČKP získá precedenční rozsudek, že fotka ani x svědeckých prohlášení o neprovozování nic neznamená, protože:
a. fotka mohla být pořízena kdykoli, minutu po vyjížďce, minutu před vyjížďkou
b. ten, kdo vám svědčí, jistě nestojí u vaší mašiny 24h denně a nekontroluje, zda jste nevyjeli.
Podle mě je situace jasná, jakmile začne chodit nezanedbatelné procento výmluv, půjde ČKP vyhrát ten soud. Prohrát ho nemůže.
Je to stejné jako s "antiradary", pár lidí udělalo propagaci, založilo firmy, začalo prodávat, přitom i já roky předem tvrdil, že to skončí informační cedulí se stejnou radarovou hlavicí jako má PČR, na vjezdu a výjezdu každé druhé vesnice. Tj. z antiradarů jsou zbytečné kusy plastu, PČR na dálnicích navíc měří opticky zezadu (sice mají radar, ale nemusí ho použít).
rrss píše: To je jednoduché. Češi jsou národ vychcánků a budou jezdit nepojištění.
Proto je potřeba bič (nechte si kecy, že zrovna já ho potřebuju - jste vedle, mám pojištění v pořádku, bič je na ty ostatní).
Jakmile dá pár hrdinů "ČKP k soudu", podle mě dojde ke 2 věcem:
1. ČKP za nic nemůže, protože posílá dopisy podle databáze, kterou plní jiní a
2. ČKP získá precedenční rozsudek, že fotka ani x svědeckých prohlášení o neprovozování nic neznamená, protože:
a. fotka mohla být pořízena kdykoli, minutu po vyjížďce, minutu před vyjížďkou
b. ten, kdo vám svědčí, jistě nestojí u vaší mašiny 24h denně a nekontroluje, zda jste nevyjeli.
Podle mě je situace jasná, jakmile začne chodit nezanedbatelné procento výmluv, půjde ČKP vyhrát ten soud. Prohrát ho nemůže.
Je to stejné jako s "antiradary", pár lidí udělalo propagaci, založilo firmy, začalo prodávat, přitom i já roky předem tvrdil, že to skončí informační cedulí se stejnou radarovou hlavicí jako má PČR, na vjezdu a výjezdu každé druhé vesnice. Tj. z antiradarů jsou zbytečné kusy plastu, PČR na dálnicích navíc měří opticky zezadu (sice mají radar, ale nemusí ho použít).
mno, tak vic takovych idiotu jako jsi ty a muzeme rovnou kazdeho zavrit hned po narozeni, aby nahodou neco neprovedl. Neplati (nemela by platit) takhle nahodou presumpce neviny? Nemel by se takhle cirou nahodou dokazovat opak - tedy to, ze jsem s nepojistenym vozidlem jezdil? Jenze to by se museli fizlove venovat necemu uplne jinemu nez cihani za bukem na nekoho kdo pojede na ctryrproudovce 54 nebo hrat plazovej tenis nezralou svestkou.
Na radoby chytre kecy o narodu vychcanku uz zacinam byt dost alergicky.
Antiradarem myslis rusic nebo detektor? Pokud vim, detektory jsou legal a zadny policajt ti nemuze rici ani popel, pokud budes mit homologovany detektor, ktery nebude tam, kde byt nema - ve vyhledu prednim skle.
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Beng je dost, jenže na nepojištěném si nic nevezmeš - auto nezabavíš nebo má hodnotu menší než ta pokuta od ČKP proto je jediné řešení "příspěvek do fondu", protože se na to dá nalepit exekuce.
O detektoru se nebudu bavit, je mi úplně jedno, zda ho vozíš nebo ne - s ohledem na to, co jsem napsal, je ti dnes víceméně nanic a podle toho, co píšeš o idiotech, si tak připadáš - žes ho koupil Jen kupuj, kupuj další a "lepší", 20% DPH do státní kasy se hodí.
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
rrss píše: To je jednoduché. Češi jsou národ vychcánků a budou jezdit nepojištění.
Proto je potřeba bič (nechte si kecy, že zrovna já ho potřebuju - jste vedle, mám pojištění v pořádku, bič je na ty ostatní).
Jakmile dá pár hrdinů "ČKP k soudu", podle mě dojde ke 2 věcem:
Ano, Češi zřejmě jsou národ vychcánků, ovšem včetně tebe. Kdo jinej by chtěl proplácet náhradní vozidlo, přestože ho nepotřebuje k práci a ždímat tak neprávem pojišťovnu viníka ?
a pro DMC: čti zákon, je napsán tak, že ty musíš dokázat neprovozování.
Jestli zatím prochází čestné prohlášení, tak nemusí procházet za týden a zákon NENÍ nutno měnit.
rrss píše: Ale ale, rudý honzo (hájiči anarchismu a ti, co si říkají o víc policajtů v ulicích, jsou u mě rudí), vždyť na tomtéž fóru pořád nadáváte, že se pokutuje 97 km/h na devadesátce, špatné parkování atd.
Beng je dost, jenže na nepojištěném si nic nevezmeš - auto nezabavíš nebo má hodnotu menší než ta pokuta od ČKP proto je jediné řešení "příspěvek do fondu", protože se na to dá nalepit exekuce.
O detektoru se nebudu bavit, je mi úplně jedno, zda ho vozíš nebo ne - s ohledem na to, co jsem napsal, je ti dnes víceméně nanic a podle toho, co píšeš o idiotech, si tak připadáš - žes ho koupil Jen kupuj, kupuj další a "lepší", 20% DPH do státní kasy se hodí.
to je odpoved pro mne? Pokud ano, nepripada ti, ze mas nejaky problem s koncentraci na psany text?
Druhá půlka byla také reakce na tebe - psal jsi "Antiradarem myslis rusic nebo detektor? Pokud vim, detektory jsou legal..." a já ti vysvětlil, že na otázku legálnosti to nemáš šanci přehrát, o tom diskuse není - všechny weby o legálnosti detektorů mají jediný cíl - podpořit prodej, nachytat kafky, které "chtějí jít proti systému" (a neuvědomí si, že nákupem čehokoli v eurosojuzu podpoří právě systém - přes DPH - a nákupem mimo eurosojuz udělají to samé - systém vydělá na clu).
2 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
IvanDvoutakťák píše: Vidím, že než "pěstovat nějakej samoser", bude lepší zeptat se skutečných znalců zákona /
zákonů , jak vše V PRAXI provést!
Aby ani původní, ani nový majitel motocyklu nemusel
očekávat, že s ním nějaká instituce začne "předpažovat" poté, co učinil nějaký nesprávný
krok při přepisu/převodu/atd.
Takže (nejen)mně prosím Tě, RRSS, odpověz :
mám uzavřenu pojistku zák.odpovědnosti (řekněme) do konce října 2012,
motocykl prodám (řekněme) v květnu 2012,
a tuto pojistku nevypovím po prodeji(t.j. vzdám se navrácení alikvotní části pojistného).
Znamená to tedy,když je pojistka NA MOTOCYKL,že je tento pojištěn až do vypršení platnosti
(samozřejmě nechci-li aby pokračovala,musím ji s předstihem 6(?)týdnů zrušit) ???
Nový majitel má tedy dost času pro uzavření svojí zákonné odpovědnosti
a nemusí se ohlížet na nějaké"tolerance"několika dnů po přepisu na sebe ???
Kdy konečně,někdo v této záležitosti udělá pro nás"obyčejný lidi"(bez právního vzdělání!!)
jasno ??????????????????????
Už jsem odpověděl, změnou vlastníka pojistka zaniká, takže původní majitel ji nemusí vypovídat. Stačí ti to takhle jednou větou, už podruhé?
Nový majitel musí uzavřít pojistku, pokud chce provozovat. Tolik zákon. Původně byl ještě stručnější, "řidič je povinen uzavřít". Nové znění říká přesně "chceš provozovat, musíš pojistit". To, zda koupě vozidla znamená úmysl provozovat, nebo zda svědectví někoho, kdo u tvé motorky nespí, znamená, že ji neprovozuješ - to je právě ta šedá zöna, kde se ČKP zatím spokojí s penězi, které vybere. Až to stačí přestane, mohou jít 2 roky zpět a u lidí, kteřým už jednou napsali, o další 2 roky zpět.
Toho se hoši jistě dočkáte, nepochybuju o tom.
Plyne z toho dlouho skladovat:
- kopie TP prodaných vozidel
- jejich kupní smlouvy
- pojistky a jejich ukončení od starých vozidel
- co nejdříve vozidla přepisovat
Když vozidlo prodáš odhlásit pjistku z důvodu převodu, vrátí přeplatek ze smlouvy.
Když vozidlo kupuješ uzavřít lze pojistku předem s platností ode dne provozu. Nikdy bych bez pojistky nevyjel ze vrat.
Možná už to tady někdo psal, nečetl jsem to celý, ale zahlédl jsem několik nesmyslů, které jsem chtěl uvést na pravou míru (Už jsem kupoval asi 35 aut, 15 motorek a vždy o něco méně prodával).
Ahoj
rrss píše: Odpövědět NEPROVOZUJI je totéž jako odpovědět ¨"mé bydliště je MARS, nemáte na mě" nebo "mé vozidlo létá metr nad zemí".
Jo jo, ale tady je to právě bohužel opačně... Tzn. ČKP tvrdí, že někdo své vozidlo PROVOZOVAL bez pojištění, což je vlastně totéž, jako kdyby ČKP tvrdila, že bydlím na Marsu nebo že "mé vozidlo létá metr nad zemí"... Pak ale nevím, proč bych já měl dokazovat, že na tom Marsu nebydlím, nebo že mé vozidlo nelétá... Ať tohle své tvrzení dokazuje ČKP, konečně, od toho tu jsou...
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Naštěstí mě to už nechává klidným. Obrátil jsem se totiž na kancelář Veřejného ochránce práv (ombudsmana), kde mi poradili jednu velmi zásadní věc.
Evidence vozidel je prostě jen evidence. Není závazná například jako je Katastr nemovitostí. To že jsem v Evidenci vozidel stále evidovaný jako vlastník vozidla neznamená, že jsem jeho skutečným vlastníkem a provozovatelem. Je to prostě jen evidence. Nemá žádnou právní váhu. Ani policie, ani Česká kancelář pojistitelů ani nikdo jiný, nemůže prostě někoho považovat za vlastníka jen na základě této evidence a už vůbec ho nemohou na základě ní sankcionovat.
Jednoduše jsem napsal na Českou kancelář pojistitelů tento fakt a mám vyhráno. Po pár týdnech špatného spaní mi přišel dopis, že řízení se mnou zastavují a sankci po mě vymáhat nebudou a to i přesto, že jsem jim nedoložil kupní smlouvu, kterou po mě borci z telefonické podpory tak houževnatě vyžadovali.
To je totiž druhá věc, kterou mi pracovníci ombudsmanovi kanceláře poradili. Kupní smlouva lze uzavřít i ústně a vyžadovat ji po mě jako důkazní materiál v písemné podobě nikdo nemůže a už vůbec ne na základě jejího nedoložení mě sankcionovat. Pouze jsem do toho mého dopisu uvedl tato fakta, připojil jméno a adresu oné kupující a je na nich, jak se s tím poperou. Ať si ji hledají oni.
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Ale je to stejně legrační, jak se dá i z normálního slušně jednajícího a vše platícího člověka udělat tímto systémem vlastně skoro přes noc pirát... Je to holt tím, že systém není nastaven na ty skutečné piráty, co jezdí "bez papírů" záměrně a ti jsou pak beztrestní a nelze jim za to vlastně udělit ani tu nejmenší pokutu... Tento systém je opět nastaven jen na ty hloupé ovčany, kteří mají jen povinnosti a jediné právo, které skutečně mají, je rychle a bez keců zaplatit vše, co se jim řekne...
Je to hnus v této naší banánové republice, tolik nervů, běhání a placení, a to jenom proto, že mi mašina stála 3 roky nazpět přes zimu v garáži bez pojištění...
DMC.motobiker píše: Ale je to stejně legrační, jak se dá i z normálního slušně jednajícího a vše platícího člověka udělat tímto systémem vlastně skoro přes noc pirát... Je to holt tím, že systém není nastaven na ty skutečné piráty, co jezdí "bez papírů" záměrně a ti jsou pak beztrestní a nelze jim za to vlastně udělit ani tu nejmenší pokutu... Tento systém je opět nastaven jen na ty hloupé ovčany, kteří mají jen povinnosti a jediné právo, které skutečně mají, je rychle a bez keců zaplatit vše, co se jim řekne...
Daleko horsi na tom je, ze se vzdycky najde par kretenu, kteri tomu jeste zatleskaji .
Akorát lze mít obavy, kdy ti zkorumpovaní hajzli pana Varvařovského zlikvidují,
protože on je jeden z velice mála státních úředníků, co netancují,jak oni pískají !!!
Musíme jen doufat, že "oni" budou mít starost především o svoje koryta a nezbude jim
čas i na likvidaci těch zásad, které ses od kanceláře VOP dozvěděl.
Naposledy editováno 13.06.2012 15:11:46
WHTRDR píše: neco taky pridam odsud
Díky za dobrou zprávu, těch není nikdy dost.Pro mě z toho plyne, že je kupní smlouva důležitější než změna v registru (KS určuje majitele). Není ale nějaká povinnost provést změnu registrace do xxx dnů od obchodu? Třeba podle správního řádu nebo podobně?
Naposledy editováno 13.06.2012 16:53:49
2 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Klidně si to dohledejte...
(1) Obecní úřad obce s rozšířenou působností rozhodne o trvalém vyřazení motorového vozidla a přípojného vozidla z registru, pokud:
...
b) zaniklo pojištění odpovědnosti z provozu vozidla týkající se registrovaného vozidla a nebyla-li ve lhůtě čtrnácti dnů od zániku pojištění odpovědnosti z provozu vozidla uzavřena nová pojistná smlouva o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (netýká se vozidel dočasně vyřazených z registru),
Täkže je úplně jedno, zda uzavřete nebo neuzavřete kupní smlouvu, ústně či písemně, s kým chcete nebo s nikým... jakmile zanikne pojistka (přestanete platit, vypovíte, převedete vlastnictví, což automaticky znamená zánik pojistky...), do 14 dnů má být vozidlo trvale vyřazené a už ho nikdy nepřihlásíte. Ani nový majitel samozřejmě.
A to je velká výhoda toho, že lze kupní smlouvu uzavřít ústně nebo vůbec. Nový majitel si od vás koupí za těžké peníze motorku a papíry a vůbec se nedozví, že mu papíry zrušili a získal neprovozovatelné vozidlo.
Jinak s touto kanceláří mám své problémy taky.
Koupil sem v roce 1998 auto na splátky (půlku sem dal hned a zbytek na 5splátek) jenže majitel za 2 nebo 3měsíce že naboural a že chce svoje auto zpátky protože nemá čím jezdit.
Já mu vrátil auto (stejně byl nějakej divnej ten člověk ) on mě peníze a tím to pro mě skončilo.
Jenže teď po mě chtěj poplatky za rok 2009 a já jim nemůžu vysvětlit že sem to auto vlastně nikdy nevlastnil a dokonce sem zjisti že od onoho roku 1998 ho vlastní nějaká pani s Trutnova. Doložil sem všechny možný papíry který dokazujou že sem nebyl a nejsem vlastník tohoto vozidla a od února čekám na jejich vyjádření.
PS: od roku 2008 oficielně nevlastním ani neprovozuji žádné motorové vozidlo. Jo vlastně teď mám měsíc motorku