Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Jo tak to asi my všichni .
Jinak když si takhle stoupne motorka,
tak samozřejmě naopak vyjíždim až co nejpozději, ať má čas se nějak pořádně zařadit. A stejně tak nesnášim,
když někdo v téhle situaci zkouší závodit.
Me zavody nevadi, ja zavodim rad :) jen teda nevyrazim uplne nadoraz- vyrazim a uberu a jeste kontroluju jestli nejede nekdo napric na cervenou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Kubák píše: assassin> Nic proti tomu,když ti po startu ze světel při přeřazení na dva praskne retez
No me se nekolikrat na husce stalo, ze mi to zdechlo :) mel jsem nizkej volnobeh a akcelerackou jsem to ulil - docela legrace kdyz tam treba prijedes po chodniku apod, hustokrutej motard a na zelenou nic - jeste lepsi je to o to, ze tam je jen kickstart a pak to chvili trva nez vyradis a nakopnes to :)
Naposledy editováno 31.01.2017 21:37:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: No me se nekolikrat na husce stalo, ze mi to zdechlo :) mel jsem nizkej volnobeh a akcelerackou jsem to ulil - docela legrace kdyz tam treba prijedes po chodniku apod, hustokrutej motard a na zelenou nic - jeste lepsi je to o to, ze tam je jen kickstart a pak to chvili trva nez vyradis a nakopnes to :)
Uuu,potupa
Já byl rad,ze nevylit a nesvih někomu do auta,stačilo,ze rozerval dekl a chcal z toho olej.Samozrejme ve špičce a v centru
assassin píše: rozhodne je lepsi takovyhle auta koupit na operak - pokud bys ho jinak koupil novy. ono to na cene strasne spadne. mam kamarada co koupil novou E92 325i cca 1,2M po cca 4-5ti letech prodaval a nikdo to nechtel ani za 350... kdyz ty auta takhle strasne padaj na hodnote, je pak operak jasna volba... (ikdyz tech kriterrii je tam spousta)
ted ma X5 50i a 228i na operak a pohoda... jety bawo s 5.0i je v podstate neprodejny....
Presne...
matt píše: tam sem nikdy nebyl. ale to je zas srovnání... tam nemužes vzít superbike, to je na motarda a ten by tam pojel auto jak nic
pač superbike má strašně dlouhé kvalty 1-ku 2-ku atd.
byl jsem ve vysokém mýtě se zx10r 08 a jezdil jsem tam na 1-ku max 2-ku, jestli tam někdo byl ví o čem mluvím
V mejte jsem se parkrat svezl.. Athon ukazoval 50 sekund s dlouhou rovinkou nahore... Ale motardy te tam predjedounjen kdyz trenujounkuci ktery jsoubrukama uplne jinde.. Jinak motard na litra v mejte nema.. Aspon si myslim... Ackoliv nevim.. Kdyby tam michal filla, nebo honza halbich jeli na max a porovnal se cas treba kejmara... Nebo vorlicka.. Mohlo by to bejt zajimavy...
Stev píše: Já bych tady fakt chtěl všechny vidět jak tady všichni nakoňovaný auta používaj. Nemyslím že bych byl extra matlák za volantem, ale vím že ovládnout sportovní jízdu je poměrně těžký a koně navíc nejsou zrovna potřeba. Ta Z4 3.0 co psal oxygen je myslím si strop co se dá rozumně využít na silnici. Mně osobně stačí 140 koní v zadokolce a jezdím se s tím vozit pro radost stejně jako na motorce.
Jediný o co jde jsou peníze, kdo chce provozovat silný auto, musí na to mít asi tak 10x tolik co na motorku. V tom je to kouzlo proč je motorka rychlejší (v akceleraci), málokdy se potká srovnatelný auto
ale ale... Zadni nahon 140 koni...? Poridils Kajpana?
...no prave..penize..a vetsina lidi ma pekny auto jen na paradu nebo kdyz muze..proc by si melnkoupit nakoumrdku... A ridi tobstejne jako octavii nebo superba pred lety..
alexa7 píše: Mam malého Swift sport so 136 Ps bez úprav, bez slikov a na technickej trati motorka nemá žiadnu šancu.
Predbehne ma len tak, že ma dá dolu na rovine a v zákrute mi zavadzia. A po 2 - 3 ostrých zákrutách potrebuje velmi
dlhu rovinu aby ma vobec dobehol.
Samozrejme kým zleze motorka z kopca, ja už sedím na káve.
Ale takovychbtrati je hrozne malo.. Bytbkarlstejn muze takovej byt... Ale tamnjabse bojim.. Antonbych zase radej rikal.. Ok.. Pojdme teda do mejta vysokeho... Ale tam jsem sinjistej.. Ze by swift ani normalne a ne brilantne..rizeny motorce nestacil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: No tak porovnavas nej sport motky na trhu (gixero, r1 atd) tak porovnavej s nej silnicnima sportakama ne? McLaren 570, Porsche 911 GT2/3, Ferrari 458 , Jag F-type R (at si prihreju svoji polivcicku) - to nejsou zadny limitovany serie nebo rucne delany kusovky. To ze je to finance uplne jinej level nez motky je vec jina, ale o tom tu rec nebyla ne? M3 je jiste dobry auto, ale je to jen sedan s 2 dverma
A to ze nepotkas poradnyho sportaka jak je rok dlouhej, tak to jsme zase u tech prachu - no a abys ho potkal se schopnym ridicem a jeste s chuti zavodit s nejakou vydechlou mrdkou??
Jo tak to pak jo.. Auta s 900 konma.. At uz v serii ci tuning.. To uz jsme jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Tak zalezi na trati, pokud to jsou serpentyny/hodne technicka trat tak mas samo pravdu, pokud jsou to tahly zatacky tak tam vykon vyuzijes.
2 roky zpet jsem se vracel do UK a v tu nedeli koncilo 24 lemans, kdyz uz me predjel asi 3 vlacek 3-4 aut (vetsinou porsche/ferka/lamba)tak jsem se k jednomu pripojil a I dalnice je pekne zatackovita v rychlostech 250+
Ale jinak se priznam, ze tu prekonovanou tezkou jebku vyuzivam malo.....bohuzel...
A tys ridil co?
ramlik píše: ...sorry jako,ale nemůžeš přestat psát jako KOKOT?
Muzu, ale stalo by me to hodnenusili to na mobiku prepisovat a to radejnozelim jednohobctenare jako jsi Ty.. Treba se nekde potkame..a mluvit umim docela normalne..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
ad Uuu potupa - a co, se stane, ..podle me se nejlip nasmejou ti co si pritom vzpomnou na svou vlastni zkusenost
JardelT píše: SPIJKER> souhlasím s Londonorem, srovnáváš supersport motorku s obyčejným autem, pokud chceš porovnávat obyč auto s motem, tak musíš porovnávat s obyč motorkou (GS500, CB500 atd), když chceš porovnávat auto se supersport motorkou, tam musíš porovnávat se sportovním autem
ty si jen vytváříš podmínky pro sebe, aby ti vycházelo plusově pro moto, jezdil jsem v Audi S8 (V10) 450k , ale je to manažerská limuzína, ikdyž hodně do sportovna , ale ani takový auto bych neporovnávat s R1, ZR-10R apod, protože jsou to určené motorky vetšinou pro okruh, kdežto S8 není určená na okruh, ale pro rychlejší cestování, porovnal bych to třeba s VFR1200, to je taky cestovní motorka pro rychlejší cestování
Mam poct ze rikas to co si myslim i ja..jen obracene.. Z nejakyho duvodu tobe prijde ze rikas opak...ale me prijde ze mluvime stejne
MichalR66 píše: Už si dejte ten závod kluci. Tohle jsou hrozný sračky co tady čtu . Hlavně jako autaře se mi z toho kroutěj prsty na nohou. Venku sněží,
chci si něco přečíst, ale ať to má hlavu a patu. Jinak Spajkere, začni už ťukat na tu klávesnici prstama na rukou a ne těma na nohou. Dyť se to nedá číst .
Jedna věc jsou teorie,
druhá je praxe. V praxi jsem třeba na sprintu ze semaforů ve městě nenašel motorku co by mi to nějak výrazně natřela. Tedy která by se spíš neztrapnila . A to jezdím jenom V8 Infiniti. Necelých 400 koní, 4x4, automat, váha jak dva tanky. Prostě než se litrovej motorkář naladí s plynem, už sem pět metrů před ním a než se mu to rozjede, jsou další semafory nebo zúžení pruhů nebo auta nebo tak . V autě jenom zaboříš plyn do podlahy a neřešíš nic. A to mám papírově z 0 na 100 za dvojnásobek toho, co motorka. Prostě teorie a praxe.
Nojo ale ubty Tvy jarmary nejspis nikdo neceka ze bys sel dobzavodu naplno ne? Mi nerikej ze na 50tym metru uz neni erjednapyco apod vedle tebe po zadech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Jo tak to pak jo.. Auta s 900 konma.. At uz v serii ci tuning.. To uz jsme jinde.
Zas neprehanej, jsou to vsechno 500-600 koniku myslim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: A tys ridil co?
Jag XFR
MichalR66 píše: Jinak aby nedošlo k omylu. Motorky i auta miluju .
Jen jsem párkrát už viděl reálný fighty a k ta dominance motorek v provozu za ne úplně dobrých podmínek a řízených normálními řidiči není tak obvyklá.
Ale v tom se shodneme .
Nojo..ale to masnjak kdyz sinprijede nazdarek na prehlednej kruhac..siroko daleko nekede nic...ale pan si zastavi..pocka az neco prijede.. A pak se muze pokracovat dal...
Tady jsem jenom našel rychle nějaký video. Superduke 1290. 180 koní na 180 kg. Normální silnice. Chlap asi nebude lempl a časomíra jde až při reálném startu,
tedy bez standardní prodlevy, kterou prostě vždycky máš. A podívej se na ty časy do 100 km/h. Klidně za 5,11. Dyť to dám pomalu taky . Za kolik je na 50 km/h nebo na 80 km/h?
Netusim.. Ale z nuly na 290 min nez 20,sekund.. Beru tacjo.. Ktery samozrejme lze.. A gps by mluvila jinak.. Ale co..
assassin píše: Uplne z nuly mozna kvuli te ctyrkolce - ale i tak tam bude pul vteriny rozdil proti nejhorsimu casu litru - a to uz je nekolik delek auta..
Klidne zvladnu i test moto vs infinity :) vypada to ze budu mit nabite jaro :)
Ale spoustu novych paranormalnich kamaradu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Právě neteoretizuju. V testech s Racelogicem,
tedy opravdu přesně změřili u Infi při opakovaném startu 2,7 na 60 km/h a 5,6 na 100 km/h. Tenhle čas je krásnej v tom,
že ho dáš prakticky vždycky. Prostě jenom zaboříš ten plyn, nemáš co zkazit. Grip je super, kola se protočí leda tak na mokru za jedna. Do nějakých 70 km/h je rychlejší než ten Duke. Je to blbý,
ale je to tak. Od startu vede Infi víc, čím větší rychlost, tím samozřejmě přebírá motorka.
Edit: Přehlédl jsem ten dotaz. Jo mám to v autě změřené. Bohužel ne s Racelogicem,
jen tachometrově. Ale dáš to vždycky. A v praxi to právě odpovídá tomu co jsem viděl.
Hele to ze potkavas matlaky neznamena vubec nic, 5.7 na 100 je plisen proste. To na litra nemuze stacit.
Stev píše: MichalR66> ja ti verim, vetsina motorkaru ma ze semaforu tragicky starty. Kdyz uz se rozjedou tak jsou urcite rychlejsi, ale to uz jsi s automatem v trapu.
Ale ono ani neni asi moc vule merit se s SUV..predpokladam ze to infinje takovy vysoky.. O par metru dal uz prestava bejt souper.. Resp....no mam pocit ze nikdo neceka ze nekdo v tak usedlym aute by chtel vylozene zavodit.. Navic kdyz za jizdy staci jen hnout plynem a jsi ored nim.. Tak je to az nedustojny..anebo proste rvat spojku jen pro drag na semaforu...kdyz on zahne nebonproste stejne po meste plnym fotaku nic nepojede... Oroste nema smysl...
A vetsinoubty rCjly suv.. Nebo spis silny.. Pak stejne koncej u nejaky stosede... A v zatackach se na to vykaslou... Protoze vedibze hnotbost je brzda..
assassin píše: Michal: ja kdyz uz se nacpu dopredu mezi autama tak radim kdyz zhasne zelena na semaforu pro chodce a jak blikne zelena tak poustim spojku, bojim se toho ze budu za blbce kdyz jsem se nacpal dopredu a pak zdrzuju auta :)
jo to jo.. Ale stejne dam treba jen pul plynu.. Nez rvat po meste spojku a dobrzdovat po prednim..nebo smykem.. A.. ..vetsinou sinautonpak nekde odboci..a nechce se druzit..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Zas neprehanej, jsou to vsechno 500-600 koniku myslim.
No Ten novej mclaren melnjsem pocit ze ma 900..
Naposledy editováno 31.01.2017 23:10:37
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Jag XFR
Ale to uz zase je hezky.. A prej je toninhodnenzabavny.. Tak snad casem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Spijker: bud mas vetsi ruce nez ja, nebo mensi telefon :) ani jedno snad neni mozne :) to je fakt peklo to tvoje psani :)
No..stara cina.. Je i dostbvelkej..ale opravy delat jenhroznej mor.. Moc tonnechce ten kurzor posunovat..takbto aninneresim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |