Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
nevím jestli je to přímo bobber,ale každopádně si nemyslím že 535ka je špatná už v základu.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
ladislavx píše: ...každopádně si nemyslím že 535ka je špatná už v základu.
Tak 535ka už ani v základu není nic moc a to opravdu vím o čem mluvím , ale ta na tom obrázku, to už je fakt totální hardcore! Hlavně ty královský hřídele či zdvihací tyčky (podle toho, jak to autor myslel?!) , to je už fakt jako celkem masakr...
Ale furt lepší než cpát na jednovál druhej falešnej válec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Ahoj
všichni většinou bědujou že 535ka má houby výkon....45 kobyl na rám ktrý nemá spodní půlku,vidlice co maj brýle z měkýho hliníku, přední kolo co má tloušťku pneu horskýho kola je podle mýho až až.(pokud někdo nezbastlí výfuky a sání a pak se diví že to nejede).
Prostě kroutí se to, je to lehký,malý,pro jednoho...levný...není ale tohle vlastně definice pro BOBBER?? Přidávám foto druhé strany....
(co jsou to falešný zdvhátka proti celé falešné převodovce u DRAG STARa!)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Naposledy editováno 13.03.2012 22:07:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Ahoj
blatník běhá samozřejmě se zadním kolem. O "batůžka" se nikdo bát nemusí - má vlastní motku (viz obrázek). Zadní sedlo je jen aby se nemusel ufiknout kus rámu - sice poliši většinou houby věděj co tam patří a co ne, ale dvoumístnou motku od jednomístný poznaj (asi maj nějaký spešl školení.....)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Já to stavěl aby to bylo hezký a laciný - koupil sem jen zadní blatník (univerzal) za litr a starší bandu. Sedačky,přepáčko,kaslík pod sedlo (starej hasičák)...včetně laku sem si vyklohnil sám.
Až přibudou prašule přestaví se větší obsah.....
Já to stavěl aby to bylo hezký a laciný - koupil sem jen zadní blatník (univerzal) za litr a starší bandu. Sedačky,přepáčko,kaslík pod sedlo (starej hasičák)...včetně laku sem si vyklohnil sám.
Až přibudou prašule přestaví se větší obsah.....
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
na videu je pěkně vyřešen problém s malým viragem. Ta sedačka posunutá dozadu a před ní "za"tankvak Jinak Virago je na přestavbu je 535 asi nejlepší malej chopper. Je to "véčko", má kardan, zadní blatník se dá sundat a rám končí u zadních tlumičů. Pokud se zadní tlumzče vymění za pevné tyče a sedačka se přidělá na pružiny jeto ještě větší hardcore. Tacháč a ostatní kontrolky jsou na nádrži, takže se dají pěkně očesat řidítka a nemusí se nic pracně předělávat a klíček je klasicky pod nádrží. Jako druhá motorka na opravdu pěkný dny by byla fajn. Jinak si ale jízdu bez blatníku v naších končinách moc neumím představit (čtyři měsíce jakž takž počasí na ježdění a z toho ještě polovinu chči...) A když neprší, tak ty kokoti z technickejch služeb města kropěj silnice jak o závod, aby chudáci chodci nechcípli horkem. Ať jim polejvaj chodníky a silnice nechaj suchý.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
zatím jen malinká ochutnávka