1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1- první motorka
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1- první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1- první motorka
Stejně by si místo R1 měl koupit řádně ohnilou a omlácenou Jawu 350/634 S ní zažije v 70km/h větší peklo, než na R1 ve třech stech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1- první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1- první motorka
Je to prostě nejlepší stroj pro lidi, kteří ví co je dobrý A až budu velkej vyježděnej kluk a dorenovuju tuhle zrůdu, tak si pořídím fekála
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1- první motorka
Enthropy>baruš19> A ten adrenalin taky Zrovna dneska to byl na podélným vlnobití v 50 takovej rokenrol, že se mi klidil z cesty i trolejbus
Je to prostě nejlepší stroj pro lidi, kteří ví co je dobrý A až budu velkej vyježděnej kluk a dorenovuju tuhle zrůdu, tak si pořídím fekála
Pokud ta moje jede, tak vždycky krásně... Horší je to v opačným případě
Někdo tu psal " ...všichni co začínají mají dva pytle ...jeden plnej štěstí a druhej prázdnej na zkušenosti - cílem je dokázat naplnit ten prázdnej zkušenostma, než ti dojde ten se štěstím " ...což je myslím trefný.
No a Sosnová, já nemám tušáka za kolik jsem to mohl dávat.A nijak zvlášť mě to ani nezajímá, na jaře si Most asi změřím, ale v Sosnový mám trochu strach- ten asfalt a to jak je udržovanej od bordelu mě děsí Myslím, že jsi zrovna koukal jak se mi před tím vracákem u vjezdu na trať při přeřazení z 2ky na 1čku rozskákala guma a chcíplo to - dal jsem si slida zadní gumou jak na plochý dráze a duchpřítomně jsem povolil tlak na zadní brzdu, abych to dostal znovu do stopy...holt krátkozvihový V2 není úplná sranda
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1- první motorka
poli46> ...jasně, že za jedna...tys asi nikdy nejel na 4vent. Duckně ...na průjezd zatáčkou musíš mít aspoň 4t ot/min...a to bych tam na dvojku nedal, fakt ne. Pod 4t ot/min cukatůra, vibratůra - tlama ...prostě mi chyběj dva kyblíky co tam máš ty ...v nízkejch otáčkách to reaguje dost cukavě na plyn. Dvojku řadím hned ve výjezdu a trojku asi v půlce rovinky tak na 3sec., nebo dotočím dvojku do mrtva na omezovač(ale to se mi nelibit)
Na ZRX1200 jsem si taky dovolil kvalt do zatáčky nechat padnout na 2t ot/min. a pak ho silou medvědí (114Nm/kolem 7000ot/min) nechal roztočit...to byla ale úplně jiná písnička ...už bych neměnil