Pri jazde dole kopcom alebo pri dochádzaní do križovatky alebo inej situácii, keď je rukoväť ovládania plynu úplne zatvorená (motorka brzdí motorom) motocykel zaznamená poruchu systému vstrekovania paliva (rozsvieti sa červená kontrolka FI. Samodiagnostika ukáže chybový kód C 65 a diagnostika na PC vypíše: chybný ISC ventil, voľnobežné otáčky motora mimo normálu. Voľnobežné otáčky kolíšu ale je to minimálne takmer to nevidieť na otáčkomery.
Pri odstavení motora prepínačom pri pravej rukoväti a opätovnom zapnutí, motorka už žiadnu chybu nezaznamená. Po naštartovaní motora kontrolka FI nesvieti a voľnobežné otáčky sú ok. Chyba sa sama odstráni. Na výkon motora táto porucha nemá vplyv.
Dosť ma táto porucha trápi, preto by som bol vďačný každému kto by mi pomohol.
3 reakcí na tento příspěvek porucha vstrekovania paliva
Pokud je to ok, můžeš zkusit resetovat ISC ventil.
Na vině může být taky vadný senzor zařazené rychlosti (GPS) nebo TPS (throttle position sensor) - může stačit seřídit.
Naposledy editováno 31.12.2019 21:15:42
1 reakcí na tento příspěvek porucha vstrekovania paliva
1 reakcí na tento příspěvek porucha vstrekovania paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porucha vstrekovania paliva
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porucha vstrekovania paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porucha vstrekovania paliva
Bagerista píše: HonzaMT> Áno,mam prepojený spínač spojky káblikom kvôli tomu aby som nemusel pri každom štartovaní vytláčať páčku spojky.Na staršom type som to mal takto a nebol žiadny problém.
Moderni motorky maji na ten spinac spojky napojene kde co - treba jinou palivovou mapu... takze vubec neni chytre to propojovat natvrdo.
Bagerista píše: HonzaMT> Môžeš mi prosím vysvetlit čo to znamena resetovať ISC ventil?
Umodernich vstrikovani u motorek uz se pouziva stejny system rizeni volnobehu jako u aut - volnobeznym ventilem. Ventil reguluje prutok vzduchu bypassem kolem klapky. Volnobezne otacky se nenastavuji sroubkem co pootevre klapku, ale elektronicky nastavenim toho volnobezneho ventilu - jak se to dela je popsano v servisnim manualu, jak uz tu bylo napsano.
Reset ISC teď nemá smysl, nejprve bych vyloučil jednu možnou příčinu a pak případně řešil dál. Ale popis postupu najdeš Googlem nebo v servisním manuálu.
Naposledy editováno 01.01.2020 17:43:52
Bagerista píše: HonzaMT> Áno,mam prepojený spínač spojky káblikom kvôli tomu aby som nemusel pri každom štartovaní vytláčať páčku spojky.Na staršom type som to mal takto a nebol žiadny problém.
Představ si že ECU předpokládá že při zmáčknuté spojce a bez přidávání plynu se má motor točit na volnoběh - a při brždění motorem z kopce se toto přesně neděje - tedy chybový kód vyhodí správně. pro Honzu v prvním příspěvku.Bagerista píše: HonzaMT> Áno,mam prepojený spínač spojky káblikom kvôli tomu aby som nemusel pri každom štartovaní vytláčať páčku spojky.Na staršom type som to mal takto a nebol žiadny problém.
ty vole a to si tak líný nebo co? Větší kravinu sem dlouho neslyšel, vrat to do původního stavuNaposledy editováno 03.01.2020 07:15:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 11 | Včera v 21:09 krize93 |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |