mam Versys 650 2015 a zvazujem, ci mam kupit centralny stojan za 200-215€ alebo iba servisny stojan na zadne koleso za 50€.
Central ma vyhodu ze nezabera v garazi miesto a mam ho stale so sebou. Na druhu stranu servisny stojan je viac nez 4x lacnejsi a prakticky mi ide iba o udrzbu retaze.
Zaujima ma hlavne nazor ludi ktory maju moto bez centralneho stojanu od vyroby.
Taktiez myslite ze toto http://www.doplnkyn...edani-pod-kyvku.html
mi bude bezproblemov fungovat na Versyse? Alebo musim kupit bobinsy a iny stojan(cim cena splha na 80-100€)?
http://www.motozem.s...tezu-3-w800-cfff.jpg
http://www.motozem.s...d-na-mazanie-retaze/
E: navíc ty servisní stojany ti neřešej vyndávání předního kola.
Naposledy editováno 16.06.2015 15:07:35
Kdyby hned píchnul, tak bezdušáky opraví klidně jen na bočáku. Řetěz se dá taky namazat celkem bez potíží-nastříkám spodek, popojedu s moto, nastříkám podruhé, hotovo-záležitost kolika? Dvou minut jednou za 1-2 tisíce km? Pokud maže elaskonem tak je interval ještě delší.
Podle mě je centrál zbytečný/vhodný hlavně pro moto, co mají duše.
Naposledy editováno 17.06.2015 13:09:02
1 reakcí na tento příspěvek Versys - centralny stojan vs moto stojan
Není důvod vytahovat bezdušová kola na cestě a kolikrát ročně potřebuješ namazat řetěz mimo domov?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys - centralny stojan vs moto stojan
takze nejake menenie kolies inak nez v servise nehrozi.
A to mazanie retaze ako popisuje fockewulf je hrozna otrava a cistenie si ani neviem predstavit.
Hlavne prave kvoli cisteniu som chcel stojan.
Jo ak ak by to niekoho zuajimalo, tak som kupil tento:
http://www.doplnkyna...edani-pod-rolny.html
lebo ten v originalnom prispevku isiel priamo pod zadnu vidlu ale Versys tam ma lanko od ABS takze by to bez "bobinsov" neisielo.
Ad mazání řetězu-co 1500km při vhodných podmínkách není vůbec problém.
Wakasaki - já mluvil o centrálu, ne o servisním stojanu. Na mazání řetězu na cesty stačí kus klacku nebo jestli chceš něco jo na urovni, tak tohle http://www.motorkar...u-retezu-444471.html je to pořád 10x levnější než centrál...pokud teda vynechám druhovýrobu.
Naposledy editováno 17.06.2015 20:58:48
jetam píše: fidlimydli> ono i nakládání motorky se dělá líp na centrálu já ti nevím centrál je super věc hojně jí využívám co se týká mazání řetězu tak sem mazal běžně při víc jak dvoudenních výletech pokud třeba jeden den pršelo :) a už sem taky párkrát píchnul a sundat kolo a skočit do servisu bylo snaží jak bez ně
Se vším souhlasím. Jde o to, jestli tyhle výhody stojí za 6000kč. Já motorku nakládám jednou za rok na dovolenou a defekt na bezduši máš knotem opravený dříve jak vymontované kolo. Za 30 000km jsem píchnul 1x.
Já bych to nekoupil, ani kdybych měl moto podepírat klackem, protože je to zlodějina. Výrobní náklady při sériové výrobě nepřesáhnou 400kč. Tak 50kč matroš a zbytek práce s amortizací strojů a lak. Férová cena včetně marže obchodníka a všech daní je 1500kč . To bych neřešil a koupil, ale těch 6000kč je sprostá zlodějina a tu odmítám podporovat.
Za těch 1500kč to jako kusovku zmastí i obyčejný zámečník.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |