globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R 2006
čau bando, na další sezonu bych rád pořidil desitku rok 06.
prosim o rady,tipy a zkušenosti s touto potvorou. zajimá mě, jestli vyloženě nějak motoricky pokulhává za modelem 08-9, jestli ty dva laufy pod hnědkou opravdu tolik topí a je lepší to hodit do jednoho na stranu, sem tam pojedu s batohem..,a tak celkově zkušenosti.
děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

ZX10R 2006

7.12.2013 v 07:59 | Nahoru | #1
Laufy pod prdelí vůbec netopí dle mě

ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:00 | Nahoru | #2
Mě se ty dva laufy líbí. Kor když jsem je vyměnil za Akrapy








ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:02 | Nahoru | #3
Brzdy jsou na kokot. Dá se to vyřešit takto



2 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2013 v 08:03 | Nahoru | #4
Tlumič řízení v základu taky nadvakrát nefunguje. Přítulka říká, že je pohodlnější jak ZX6R 08. Dá se na tom jezdit ve dvou (i když ). Já s tím jsem spokojený. Je to velký jak šestka a jede to výborně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:18 | Nahoru | #5
Rebel83> zdarec, ty Akrapy jsou
pišeš o velikosti šestky, mám 185cm a byvalá je zx12r. nebudu se na tom v křeči?
brzdy z Faroše??

(reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:22 | Nahoru | #6

Bothrops píše: Rebel83> zdarec, ty Akrapy jsou
pišeš o velikosti šestky, mám 185cm a byvalá je zx12r. nebudu se na tom v křeči?
brzdy z Faroše??

To jsou brzdy z ZX6R 08 bo ZZR1400. Pak už to brzdí. Ten tlumič řízení se dá za 1500,- upgradovat na racing a pak funguje perfektně. Já mám necelých 180 a je to pro mě velikostně ideální stroj. Ani malá a ani velká. Samosebou proti ZX12R je menší.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:26 | Nahoru | #7
Na té druhé fotce je vedle ní ZX6R 636 02 a ta je o kousek větší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:31 | Nahoru | #8
Rebel83> jojo, ty modely kolem 02 atd byly větši. já na 10r 06 sedšěl,ale ne včera a už moc nevim. každopádně, je tam velkej rozdil mezi rokem 06 a 08-9? myslim vykon. dikec

(reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 08:34 | Nahoru | #9

Bothrops píše: Rebel83> jojo, ty modely kolem 02 atd byly větši. já na 10r 06 sedšěl,ale ne včera a už moc nevim. každopádně, je tam velkej rozdil mezi rokem 06 a 08-9? myslim vykon. dikec

To netuším. Ty novější do 13 se mi nelíbí a nejel jsem na tom

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

7.12.2013 v 10:30 | Nahoru | #10
Jde z toho strach...

Ty brzdiče jsou ze 6ky né?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2013 v 11:56 | Nahoru | #11
mám ji již 4-5 let, nevím přesně...

Brzdy mám taky Nissin ze zx6r.

Tlumič řízení - stačí vyměnit olej, teď tam mám tuším motorák 10W-40.

Výfuky, mám origo obaly, vnitřek otevřený, zvuk stejný jako akrap (tenkrát to stálo asi 2,5tis za oba)..., výfuky ani tak netopí, ale svod co vede kolem pravý nohy jsem zprvu cítil.

Přívěru mám stále otevřenou protože motorek má vylámaný zoubky a nelze již opravit (někdy na 8tis km jsem jej ještě opravil a vydrželo to 50tis km a teď už to nejde), změnu výkonu v nízkých otáčkách nepociťuji ale hlukově je to znát (lze tahat růčo za lanka a je to znát), motorek stále připojen aby mě neblikala FI kontrolka (motorek bez zátěže přívěrou testovací cyklus projede a proto chybu nehlásí).

Origo kawa padáky jsou super, už jsem využil

Zkrácený plyn a převod -2 vpředu nejsou taky k zahození

Za celou dobu snad jen jediná závada když nepočítám tu přívěru a gufera na vidlích a to bylo před dvěma lety spálený altík, převinuto asi za 2000kč a jede dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 21:06 | Nahoru | #12
Rebel83> Takže ta motorka v základu je skoro nanic, pokud dobře čtu?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 21:13 | Nahoru | #13

Fugo píše: mám ji již 4-5 let, nevím přesně...

Brzdy mám taky Nissin ze zx6r.

Tlumič řízení - stačí vyměnit olej, teď tam mám tuším motorák 10W-40.

Výfuky, mám origo obaly, vnitřek otevřený, zvuk stejný jako akrap (tenkrát to stálo asi 2,5tis za oba)..., výfuky ani tak netopí, ale svod co vede kolem pravý nohy jsem zprvu cítil.

Přívěru mám stále otevřenou protože motorek má vylámaný zoubky a nelze již opravit (někdy na 8tis km jsem jej ještě opravil a vydrželo to 50tis km a teď už to nejde), změnu výkonu v nízkých otáčkách nepociťuji ale hlukově je to znát (lze tahat růčo za lanka a je to znát), motorek stále připojen aby mě neblikala FI kontrolka (motorek bez zátěže přívěrou testovací cyklus projede a proto chybu nehlásí).

Origo kawa padáky jsou super, už jsem využil

Zkrácený plyn a převod -2 vpředu nejsou taky k zahození

Za celou dobu snad jen jediná závada když nepočítám tu přívěru a gufera na vidlích a to bylo před dvěma lety spálený altík, převinuto asi za 2000kč a jede dál.


To musíš mít o 2 zuby na sek. kolečku méně, aby to jelo?

Naposledy editováno 07.12.2013 21:13:30

(reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 21:22 | Nahoru | #14

BlackSabbath píše: Rebel83> Takže ta motorka v základu je skoro nanic, pokud dobře čtu?

Aspoň je co "tunit"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 21:28 | Nahoru | #15
BlackSabbath> Když tak koukám na tvůj nick. Japato, že nejsi na koncíku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 21:38 | Nahoru | #16
Ďuričko> Výfuky jsou super,vypadají hodně dobře.Mám stejný vkus,jen né na značku mota To dáváš do benzínu olej,že ti to tak hulí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

7.12.2013 v 21:54 | Nahoru | #17

norma píše: Ďuričko> Výfuky jsou super,vypadají hodně dobře.Mám stejný vkus,jen né na značku mota To dáváš do benzínu olej,že ti to tak hulí .

zajisté nebude autor videa a majitel stroje

ZX10R 2006

7.12.2013 v 22:15 | Nahoru | #18
tak ty akrapy mi doma po prodeji motorky zbyly,kdyby někdo chtěl,ja ted chci novej model,jo a origo kryt sedla mam taky

(reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 09:23 | Nahoru | #19

Rebel83 píše: zajisté nebude autor videa a majitel stroje



hehe...

(reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 10:50 | Nahoru | #20
BlackSabbath> No ono to jede dobře i v serii, ale já už postupem času přestal honit rychlost a nějak jsme zlenivěl a tak se mě začlo líbit, že jedu na 6ku přes vesnici v klídku pade a za cedulí jen přidám...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 12:36 | Nahoru | #21

BlackSabbath píše: To musíš mít o 2 zuby na sek. kolečku méně, aby to jelo?



Fugo pise " - 2 vpredu", tzn. na primaru.

Taky jezdim prevod do sily, je to zabavnejsi...

(reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 15:10 | Nahoru | #22

SLEEPER píše: Fugo pise " - 2 vpredu", tzn. na primaru.

Taky jezdim prevod do sily, je to zabavnejsi...

Taky,taky ,ale chci to dát jenom o jeden,že jestli to vůbec něco udělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 16:18 | Nahoru | #23

Rebel83 píše: BlackSabbath> Když tak koukám na tvůj nick. Japato, že nejsi na koncíku?


Jel bych, ale něco mi do toho vlezlo. Koncert v původní sestavě jsem naštěstí zažil...

Naposledy editováno 08.12.2013 16:19:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 16:21 | Nahoru | #24

SLEEPER píše: Fugo pise " - 2 vpredu", tzn. na primaru.

Taky jezdim prevod do sily, je to zabavnejsi...


Žil jsem v domnění, že tímto pojmem se označuje přední "menší" kolečko...

(reakce na) ZX10R 2006

8.12.2013 v 18:30 | Nahoru | #25
BlackSabbath> ". Koncert v původní sestavě jsem naštěstí zažil..."

veliká závist

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

9.12.2013 v 12:59 | Nahoru | #26
636 02 je větší než desítková?

(reakce na) ZX10R 2006

9.12.2013 v 13:46 | Nahoru | #27

BlackSabbath píše: Žil jsem v domnění, že tímto pojmem se označuje přední "menší" kolečko...



myslím že obě kola jsou sekundár a primár je převodovka. Číslováním po kolečkách by rozeta musela bejt snad na oktávě.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

Skvělá odpověď, děkuji! 9.12.2013 v 16:55 | Nahoru | #28
na 06 mam svuj osobak 318km/h na dalnici u Pisku (kratounka rovinka na ktery sem jeste sjizdel z dalnice, ale v najezdu sem mel uz 280)

takze doporucuju

samo mezi 04 a 06 sou znamy rozdily a po 04 bych sel uz do 08 minimalne, ta 06 jede pekne, je klidnejsi, stabilnejsi, ale ten vykon tam porad je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 05:54 | Nahoru | #29
dareckov> je větší bohužel--ty roky 02 byly ještě motorky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 08:23 | Nahoru | #30

Bubrak-ZX10R píše: na 06 mam svuj osobak 318km/h na dalnici u Pisku (kratounka rovinka na ktery sem jeste sjizdel z dalnice, ale v najezdu sem mel uz 280


ta tvoje kawa jezdí rychlejc než ta v sbk
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 Včera v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist