paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...
23.2.2013 v 12:36
Rozhodl jsem se ze koupim DR-Z 400 S tahle motorka pro me bude nejlepsi volba vzhledem k jeji univerzálnosti a nenáročnosti.

Motorku budu kupovat jetou (asi kolem 70tis. kč) Chtel bych se zeptat na co si dat pozor pri koupi, vim ze asi na vsechno:D ale jestli jsou nejaky konkretni veci(vady) na tyhle motorce..

Ještě se chci zeptat přimo nekoho kdo ma s touhle motorkou zkusenosti jak je to s udzbou motoru.. na inzerci jsem videl drz u ktery bylo udajne delany GO motorku uz pri 26 000 ... nemel by motor vydrzet vic?







Naposledy editováno 23.02.2013 12:48:08
Předchozí
1 2 3
Následující

Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 12:50 | Nahoru | #1
Dve typicke vady se tykaji napinaku rozvodaku a statoru alternatoru. Te druhe se da predejit tak, ze das srouby drzici stator na lepidlo. Obe zavady se vyskytuji spise u starsich DR-Z, ale muzou potkat i novejsi. Me u rocniku 2000 potkaly obe... a pak jeste generalka za 22000 Ale DR-Z 400 S za 70000 by melo byt v daleko lepsim stavu nez ten muj vrak.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 12:55 | Nahoru | #2
to doufam ze bude to bude v lepsim stavu za ty prachy a kdyz uz je to "tupy" enduro... ale i tak se celkem bojim ze to bude niceny po lesych

ale podle me to GO v cca 26 000 je fakt brzo nebo se s tím mám smířit?

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 12:59 | Nahoru | #3

Ales188 píše: to doufam ze bude to bude v lepsim stavu za ty prachy a kdyz uz je to "tupy" enduro... ale i tak se celkem bojim ze to bude niceny po lesych

ale podle me to GO v cca 26 000 je fakt brzo nebo se s tím mám smířit?



Zaprve je rozdil mezi 26000 v klidnem tempu po silnici a polnackach nebo 26000 zaprahu prevazne v terenu. A zadruhe vis proc tu GO delal? Treba to nebylo opotrebenim ale diky zanedbane udrzbe nebo treba v dusledku selhani toho napinaku.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:03 | Nahoru | #4
kazdopadne poznat jestli byla jezdena v klidnem tempu po silnici a polnackach nebo zaprahu prevazne v terenu jak pises... bude asi tezky co?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:10 | Nahoru | #5
Taky se zeptám,jak předejdu poruše toho napínáku? Hned po koupi ho zkontrolovat ? Co se s ním děje ? praskne nebo se uvolní ?

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:25 | Nahoru | #6

Aleš-ák píše: Taky se zeptám,jak předejdu poruše toho napínáku? Hned po koupi ho zkontrolovat ? Co se s ním děje ? praskne nebo se uvolní ?



U starych DR-Z tusim do roku 2003 byl spatnej napinak u ktereho praskala pruzina a prestal napinat. Ten novejsi se silnejsi pruzinou zase pry napina vic a rychleji se vytaha rozvodak. Ten starej se doporucuje okamzite vymenit za novej nebo za manualni, u noveho staci kontrolovat stav rozvodaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:27 | Nahoru | #7

Ales188 píše: kazdopadne poznat jestli byla jezdena v klidnem tempu po silnici a polnackach nebo zaprahu prevazne v terenu jak pises... bude asi tezky co?



Pokud by si nekdo dal praci to zamaskovat tak to nemusis poznat, jinak to bude videt na prvni pohled (obute drapaky, odrene plasty, osoupanej ram od krosovejch bot, vymenena riditka...).

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:29 | Nahoru | #8
Napínák (ten dobrý,bezporuchový) je černý matový,ten dřívější je hliník,a v motoru nesmí kovově cinkat,zvonit-to jen tak "na první kouk".Jinak je to loterie jako každá jiná při koupi ojetiny.Jak to bude obouchané,odřené,gufera od oleje,v přepadu olej,promáčklé rámové trubky dole pod motorem,tak to dostalo"čočku"a pryč od toho...P-H.

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:31 | Nahoru | #9
SirIndy> No podle řidítek bych nesoudil,páč původní jsou hnůj a nedá se s tím jezdit,pokud jsi trochu větší...P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:35 | Nahoru | #10

Petr-Huska píše: Napínák (ten dobrý,bezporuchový) je černý matový,ten dřívější je hliník,a v motoru nesmí kovově cinkat,zvonit-to jen tak "na první kouk".Jinak je to loterie jako každá jiná při koupi ojetiny.Jak to bude obouchané,odřené,gufera od oleje,v přepadu olej,promáčklé rámové trubky dole pod motorem,tak to dostalo"čočku"a pryč od toho...P-H.


Ten lepší,černý matový napínák mají jaký cca ročníky ? Nebo to je tak namíchaný co kus to jinej typ napínáku nehledě na rok výroby ?

Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:38 | Nahoru | #11
tak psal si ze problem s tim napínákem byl u starsich.. ja bych sel tak do rocniku 2006+ diky moc za rady snad uz vim vsechno co sem potreboval...

jinak P-H .. co si ty myslis o tom GO motoru? a mel jsi nejake vetsi problemy s tvoji DRZ?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:54 | Nahoru | #12
Od jakého roku se dával,nevím,já mám poslední rok výroby-07-a tam byl.Já nemám s motorem nikdy problémy,když koupíš novou motku nebo málo jetou a udržuješ ji,tak snad ani nemůžeš mít problém-já prodal HQ 410 E s 74000 km a problém s motorem,a snad ani s celou motkou nebyl-alespoň jsem o kupci již neslyšel...ale je to o údržbě a o zacházení s motkou-tisíce lidí jezdí s Fabiemi normálně bez potíží a jeden magor s tím bude chtít stačit na Porsche a ten ty problémy mít bude a "votomtoje" P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 13:59 | Nahoru | #13
dobre jojo je to tak tak snad si to podlidam a nekoupim nakou ničenou motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:10 | Nahoru | #14
Ales188> taky jsou verze drz e a ty jedou ohodne lepe nez s mel jsem obe,s i e se ti zveda motka na 2 ale S je chciple.....do lesa jednoznacne E verzi

Naposledy editováno 23.02.2013 14:10:32

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:18 | Nahoru | #15
to vim ze sou i ostrejsi E ...ale i do skoly bych s tim chtel obcas zajet
tet sem se dival na inzercich po ty verzi E a jsou tam samy starsi jako rocnik 2000 atd.

no radši to Sko to nebude tolik ničeny v terenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:19 | Nahoru | #16
zxero750> Jo,ale připrav si úvěr u banky,páč zkrátíš životnost a servis na polovinu-S bez úprav je držák,servis po 6000 km,co víc si přát? Když "do lesa"tak ostré závodní enduro se 115 kilama... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:36 | Nahoru | #17
Petr-Huska> pokud se o verzi E trosku staras taky vydrzi,menit olej po 1000km a kontrolovat ventily,vzduchac,zas takove velke upravy oproti s tam nejsou ze by motor sel do kytek,,,,jasne ze do lesa lehkou motorku,myslim si ze suzuki drz e je horsi v lese nez honda xr 400,do lesa je xr 400 pouzitelnejsi se me zda alespon me,pokud chce jezdit po ceste tak urcite s verzi,nebo sm ale v lese je drz s hodne tezka rozdil mezi s a e verzi je skoro 15 kg a to poznat urcite jde...a o tom vykone ani nemluve 6 kw poznas urcite a verze e toci o 1000 otacek vice....

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:37 | Nahoru | #18

Ales188 píše: to vim ze sou i ostrejsi E ...ale i do skoly bych s tim chtel obcas zajet
tet sem se dival na inzercich po ty verzi E a jsou tam samy starsi jako rocnik 2000 atd.

no radši to Sko to nebude tolik ničeny v terenu



Ty stary E jsou prave casto vrazdy viz ta moje, nedoporucuju.

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:39 | Nahoru | #19

Petr-Huska píše: Od jakého roku se dával,nevím,já mám poslední rok výroby-07-a tam byl.Já nemám s motorem nikdy problémy,když koupíš novou motku nebo málo jetou a udržuješ ji,tak snad ani nemůžeš mít problém-já prodal HQ 410 E s 74000 km a problém s motorem,a snad ani s celou motkou nebyl-alespoň jsem o kupci již neslyšel...ale je to o údržbě a o zacházení s motkou-tisíce lidí jezdí s Fabiemi normálně bez potíží a jeden magor s tím bude chtít stačit na Porsche a ten ty problémy mít bude a "votomtoje" P-H.



74000km??? Tomu se mi ani nechce verit, pritom jak vetsina lidi na tyhle Husky nadava. Ale asi kdyz mas stesti na kus a dobre se o ni staras tak je mozne vsechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:40 | Nahoru | #20

zxero750 píše: Petr-Huska> pokud se o verzi E trosku staras taky vydrzi,menit olej po 1000km a kontrolovat ventily,vzduchac,zas takove velke upravy oproti s tam nejsou ze by motor sel do kytek,,,,jasne ze do lesa lehkou motorku,myslim si ze suzuki drz e je horsi v lese nez honda xr 400,do lesa je xr 400 pouzitelnejsi se me zda alespon me,pokud chce jezdit po ceste tak urcite s verzi,nebo sm ale v lese je drz s hodne tezka rozdil mezi s a e verzi je skoro 15 kg a to poznat urcite jde...a o tom vykone ani nemluve 6 kw poznas urcite a verze e toci o 1000 otacek vice....



Proc myslis, ze je XR lepsi nez DR-Z 400 E? DR-Z ma vetsi vykon, lepsi tlumice, vetsina elektrickej starter. XR bych rekl ze je spis vetsi drzak.

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:41 | Nahoru | #21

Aleš-ák píše: Ten lepší,černý matový napínák mají jaký cca ročníky ? Nebo to je tak namíchaný co kus to jinej typ napínáku nehledě na rok výroby ?



Rocniky 2004+.

Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:43 | Nahoru | #22
za 70 tisic mas i peknou ktm lc4 a ta je uplne nekde jinde nez drz......zalezi fakt kde tu motorku budes pouzivat ,,,,

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 14:45 | Nahoru | #23
SirIndy> jel jsem na xr 400,a v terenu je obratenjsi ma vetsi tah nizkych takovy traktor proste suza se me zdala vice neohrabana muj pocit......ale drz e zase jede jak s praku oproti xr,xr konci otacky v 5tisicich

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 15:03 | Nahoru | #24
zxero750> Tak takhle to vidím také,xr je lehčí,ale DR je universál i na silnici..ale k té KTM-já myslel LC 4 690,ne tu starou-tam je tragický motor a je těžká
K té HQ 410 E-já s těmi km vytáčel i Otu Kotrbu,ale skutečně to najela-3x rozvody,1x CDI,1x otáčkoměr,2x náhon tacho,nějaké řetězy a to bylo všechno-neskutečnej držák P-H

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 15:08 | Nahoru | #25

zxero750 píše: SirIndy> jel jsem na xr 400,a v terenu je obratenjsi ma vetsi tah nizkych takovy traktor proste suza se me zdala vice neohrabana muj pocit......ale drz e zase jede jak s praku oproti xr,xr konci otacky v 5tisicich



S tim zatahem v nizkych otackach souhlasim, v tom se na ni DR-Z nechytaj. Ale jinak mi Ecko prijde lepsi - je ale pravda, ze na XR jsem toho moc nenajel.

Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 15:16 | Nahoru | #26
motorku chci na silnici a i treba teren nejakej lehci ta lc4 urcite vetsi vykon ale vypada to dost tezce coz?

Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 15:49 | Nahoru | #27
Tu KTM bych nebral jen z toho důvodu,že se mi to vůbec nelíbí a asi ta náročnost na servis a provoz taky asi bude někde jinde než DR-Z

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 16:33 | Nahoru | #28
tak myslim si ze hodne povedena je i wamaha wr 250r ,ale na cestovani to neni ale pro mladeho klucinu do skoly ideal,ale nevim jestli se da sehnat za 70....

Naposledy editováno 23.02.2013 16:59:57

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 17:13 | Nahoru | #29
zxero750> WRko on nechce
Je to dobrá motorka ideální jak říkáš i na cestu do školy ale bohužel za 70 tyček se žádná líp zachovalá nesežene To až kolem 90 a výš se dá sehnat a to na 250tku mi příjde docela dost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 S - koupě,na co si dat pozor ...

23.2.2013 v 17:22 | Nahoru | #30
zxero750> díky moc za tipy;) ale zda se me ze spis me to dr-z chces vymluvit

ta WR 250 R .. to je taky tupa motorka ze a servisnni intervaly atd budou vhodny i na jezdeni do skoly, ale kdyz to porovnam s tou DR-Z ... co myslis?

melo by to mejt o 10 koní min ale asi zase o neco lehci nevis o kolik presne? .. a podle tebe by to wr byla lepsi volba jo? do skoly na jezdeni je to jedno co ale i trosku na sportovnejsi jezdeni oproti dr-z?

Naposledy editováno 23.02.2013 17:41:56
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist