globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to OK?
Tak mám na svém Bobíkovi najeto prvních 1000 km a vše k naprosté spokojenosti - zátah v celém spektru jak hovado, motor jak hodinky. Jediné, co mě trochu vrtá hlavou je to, zda se mi to nehřeje víc, než by mělo. Včera jsem měl totiž možnost porovnávat s jinými přijíždějícími HD (nebyly to ale stříkačky). Mám rok 2007, 1600 stříkačku, která je údajně nastavená chudší kvůli emisím. Mé postřehy jsou tyto"
Při vypnutí motoru tiká z desítek míst v motoru asi 5 minut, svody pod chrom. kryty místama do modra, při ubrání plynu z kopce motor lehce poplkává (nedá se vůbec říct střílí!!), svíce světle šedé, spotřeba 5,2/100 při poho jízdě.
Zajímá mě, jak jste v těchto aspektech na tom Vy - prosím jen stříkačky 1600. Nechal bych to plavat, ale minulým majitelem byla nechána dělat výměna výfuk tlumičů (děláno v HD Brno). Svody s aut. přívěrou jsou původní, jen na nich vzadu nezúžené, šikmo seseklé koncovky s hustě děrovanou trubkou uvnitř, bez přepážky. Délka jako u originálů. Typ právě neznám, o přemapování ani já, ani býv. majitel nic neví. Sání je původní. Někde se píše, že při měnění jen koncovek za jiné (nemyslím jen rovné otevřené laufy) se přemapování nemusí, že si jednotka poradí. No a když to dělali přímo v HD? Dík.

Je to OK?

30.4.2012 v 11:45 | Nahoru | #1
No táta řeší něco podobnýho na electře. Svody v noci svítí třešňově červěně,takže 800 st. C! Jínak svíčky jsou celkem ok.

1 reakcí na tento příspěvek Je to OK?

1.5.2012 v 00:00 | Nahoru | #2
Tomuhle nerozumím. Podle mě popisuješ něco, co dělá každý HáDéčko. Že to cvaká, když to chladne a zbarvujou se vejfuky? Proto se dneska vyrábí dvouplášťový laufy, aby to zbarvení nebylo vidět. Jinak se na to zbarvení normálně prodávají čističe. Řekl bych, že si všichni dřív usmažíme koule než utavíme Harleje!!! Když H-D chladne, tak cvaká... Šedivý svíčky = správná směs. Nesmí být černý ani bílý. Z tý fotky to není moc poznat, ale vypadá to, že ty výfuky jsou jedničkový ScreaminEagly. Některý bejvaj s nápisem H-D, některý jsou čistý. U těch se přemapování nedělalo. Sám píšeš, že jezdíš bez problémů. Zbytečně bych nehledal kazy. To by se ti mohlo stát, že začneš řešit, že včera to nastartovaný vibrovalo míň než dneska. Ale pokud chceš jistotu, zajeď za klukama do Hradce a oni ti to posvětí... Vítr do vlasů...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to OK?

2.5.2012 v 09:22 | Nahoru | #3
Maxximus> a taky máš svody rozpálený do třešňově červený?

(reakce na) Je to OK?

2.5.2012 v 17:31 | Nahoru | #4
Durex> já reagoval na původní dotaz, kdy Bromep popisuje normální chování H-D...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to OK?

2.5.2012 v 17:40 | Nahoru | #5
Durex> Ale předpokládám, že bohatost směsi jste zkoukli. Hodně chudá by mohla rozpalovat svody...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to OK?

2.5.2012 v 22:28 | Nahoru | #6
Maxximus> Já nijak neutočil,jen se ptal. Bohatost nemáme možnost zkouknout. Je to stříkačka,ale svíčky vypadaj dobře ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to OK?

3.5.2012 v 22:21 | Nahoru | #7
Durex> Dneska jsem byl u kluků ve VMP. Přesně to přehřívání kolen nebo laufů tam řešili u jedný Street Glajdy. První, co zmínili, je problém přehřívání u stříkaček evropský verze r. 07 a novější. Je to daný přívěrama ve výfuku, který jsou tam nacpaný kvůli přísnějším emisním limitům oproti USA. Kluci říkali, že je to úplně normální, že se výfuky rozžhaví doruda, když motorka stojí na volnoběh. Jakmile přidáš plyn, přívěra se pootevře a výfuk povychladne. Když jsem se ptal, proč ty přívěry jsou, tak tvrdili, že homologační emise se měří mimo jiné i při studeným startu a v tuhle chvíli by H-D bez tý přívěry nikdy nesplnili Euro3. Proto taky americký verze, který nějaký Euro3 nezajímá, jsou výkonější a po nastartování nezní jako vysavač... Ale ve svý podstatě se s přehříváním výfuku u těchhle novějších strojů nedá nic udělat, pokud ho nevyměníš za aspoň částečně otevřený... Potom samozřejmě už nikdy nedosáhneš emisí jako dřívávějc, což je ale u bajku stejně jedno . Co se týče životnosti motorky, tak u tý verze s přívěrama je o něco nižší, ale to mluvím v řádech statisíců km. Nemělo by se stát, že se motorka zastaví ve 100.000 km, aspoň jsem to nezažil a ani z doslechu. A tvou poznámku jsem jako útok nebral, jen jsem nechtěl, aby došlo k nějaký mýlce, protože tys popsal trochu jiný chování bajku, než se tady původně řešilo...

(reakce na) Je to OK?

4.5.2012 v 14:56 | Nahoru | #8
Maxximus> dík za info. Ta naše HD Electra je 07,ale amerika ... Co jsem se po svodech koukal,tak po přívěře ani památky. Uvidíme. Takhle to topí už pár let...

1 reakcí na tento příspěvek Je to OK?

4.5.2012 v 15:42 | Nahoru | #9
chlapi dík. nebudu to řešit. Jen jsem měl možnost porovnávat a můj byl nejžhavější. Nebyly to ale stříkačky a nevím jak staré, tak to porovnávání je blbost. Za pár lét se budu svým trablům chechtat.

(reakce na) Je to OK?

4.5.2012 v 19:29 | Nahoru | #10

bromep píše: chlapi dík. nebudu to řešit. Jen jsem měl možnost porovnávat a můj byl nejžhavější. Nebyly to ale stříkačky a nevím jak staré, tak to porovnávání je blbost. Za pár lét se budu svým trablům chechtat.



Přesně tak jsem to měl i já kdysi, když jsem si přivezl H-Déčko domů. Pořád jsem si řikal, že je určitě něco špatně, protože se chová jinak než ostatní. Pak mi došlo, že co kus to originál... Ale pořád je to kus poctivýho železa. Motor s menšíma či většíma změnama je stejnej padesát let, tam není důvod k obavám. Vítr do vlasů.

Je to OK?

7.6.2012 v 20:58 | Nahoru | #11
ja mam model 2012, 1600 se vstrikovanim. Najeto skoro 3000 km. S priverou vyfuku je to takhle: svody jsou na konci, to znamena pred koncovkami propojene. Bezili-li na volnobeh, je privera otevrena a vyfuky funguji oba dva. V okamziku pridani plynu se privera zavre a vyfukove plyny jsou vedeny do spodniho vyfuku. Horni vyfuk potom prakticky nefunguje a splodny z nej unikaji jen diky netesnosti klapky. Staci si dat ruku k vyfukum a hned to poznate. Duvod je hlucnost. Jede-li ne jeden vyfuk, je mene hlucna. Privera jde jednoduse vypnout, v miste pod ramem, kde je sedlo je plocha spojka asi 4 cm siroka, tu staci rozpojit, vypnout motor, zase nastartovat a uz vidite, ze privera prestala fungovat. Hlucnost o malinko stoupne, protoze motorka pojede konecne na dva vyfuky, jinak je tam ten horni naprosto zbytecny. Tak draty rozpojit a jedem!
Cervenyho kolena jsem si zatim nevsimnul, v noci jsem jeste nejel. Jinak jsou pod krytem uz pekne modry, ale to neresim, kdyz to jezdi. Neni potreba.

Je to OK?

17.7.2013 v 18:24 | Nahoru | #12
Jeste k te privere. Ted jsem byl na 16 tis. km servisu. Pokazde je v dilne jiny borec, tak to neni jednoduche. Tento novej borec u HD zase tvrdil, ze tam patri tzv. bypass, pac elektronika kontroluje, zdali je to zapojene a tim bypassem se to preklene a elektonika potom nic nepozna. V kazdem pripade me ho tam namontoval a stal asi 600 kc, co si pamatuji. Protoze motorka me uz bezduvodne trikrat najednou chcipla a pokazdy dycky nekde v Albanii, zase ale naskocila a jela par tisic km bez problemu, tak borec rikal, ze by to mohlo byt tim, ze tam neni bypass, me se to ovsem nezda, pripada me ze v tom pripade by mohla chcipat pravidelneji a ne jen jednou za nekolik tisic km. Ale holt tam pry ma byt, tak ji tam ted mam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob Harley Davidson... Haryk1990 4 23.3.2024 v 07:23 puffybodie
Displej HD Dyna Stret Bob Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob maf26 2 16.8.2022 v 19:24 maf26
Manual HD dyna street bob v cz Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob sumava 2 24.2.2022 v 13:53 roba
zadní blinkr Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob johns 5 11.1.2022 v 19:35 jarikubi
Dyna street bob 2008 zadní blatník Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob, Harley Davidso... Josetur 1 15.8.2021 v 17:20 b0b4n


TOPlist